דילוג לתוכן

קרן השתלמות לתושב ישראל וארה"ב

שוק ההון והשקעות
7 5 223 4

נושאים מוצעים


  • 13 הצבעות
    7 פוסטים
    331 צפיות
    מ
    @צמיחה said: אתה ממש טוב. תודה רבה. @צמיחה said: הערה קטנה - אחד מי יודע שרים לפני חג גדיא. צודק... (איך שמת לב בכלל?) תיקנתי.
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    243 צפיות
    משכנתא בקצב שלךמ
    @רואה-את-הנולד בכלל בכלל לא. יש ועדה מוניטרית שמורכבת מהרבה כלכלנים וכד' שיושבים על זה כשבועיים קודם מועד ההחלטה ודנים עד שמגיעים להחלטה, וגם כשההחלטה היא להשאיר ללא שינוי גם אז זה רק לאחר דיונים של כשבועיים שאז הגיעו להחלטה להשאיר ללא שינוי.
  • 7 הצבעות
    44 פוסטים
    2k צפיות
    ה. שלמהה
    @שמיל-שמיל כתב בהשקעות לאזרחי ארה"ב סיכום [מקוה מועיל]: @ה.-שלמה @ה.-שלמה כתב בהשקעות לאזרחי ארה"ב סיכום [מקוה מועיל]: קרנות בארה"ב מחוייבות לחלק דיבידנדים ולא משנה באיזה צורה הן משקיעות. לא הבנתי אם הם משקיעים באגחים גם צריכים לחלק דיבידנדים?, אם אין דיבדינדים את מה הם יחלקו בדיוק? מדובר בקרנות פאסיביות, הוי אומר בנכסים שמכניסים דיבידנדים לפחות ב50% מהקרן. אג"חים מכניסים תשלומי ריבית, שנחשבים אף הם דיבידנדים.
  • 0 הצבעות
    103 פוסטים
    6k צפיות
    ר
    @ה.-שלמה @שמיל-שמיל אם אני ואשתי אזרחי ארה"ב, שנה קודמת לא דיווחתי כלל, כי ההכנסות היו מתחת לתקרה, בשנה הקרובה אצטרך לדווח, האם אצטרך לשלם מס על הכנסת שכיר של כ8000 ש"ח בחודש השקעה בקרנות אמריקאים [דרך מיטב] ע"ס 18 אש"ח עסק עצמאי עוסק זעיר / פטור /מורשה [עדיין לא פתחתי, אבל מתכוון לפתוח בקרוב, אשמח לדעת אם עלי לשכלל גם מס אמריקאי]. הכנסה משכירות של 5500 [גם משלם שכירות] כמו כן בפתיחת עסק יש תשלום של ביטו"ל לארה"ב? וא"כ כמה ואיך מדווחים על זה?
  • כלכלת ארה"ב לאן?

    שוק ההון והשקעות s&p 500
    12
    1
    3 הצבעות
    12 פוסטים
    577 צפיות
    טריידרט
    לפי הניתוח הטכני של איש מקצוע (שאני סומך עליו), אפשרי בהחלט (לא שזה הצפי) שהמדד S&P500 ירד עד 5100, דהיינו ירידה נוספת של 7.5% בערך, כלומר, שעד שם זה עדיין בגבולות התנודות הסבירות, אז אל תהיו מופתעים. לא יעוץ, ללא אחריות, אך חשוב לא להיכנס לפאניקה במדה וזה יקרה, כי העיתונאים יעשו מזה "קריסה טוטאלית בלתי ניתנת לשיקום לנצח"