דילוג לתוכן

קרן השתלמות לתושב ישראל וארה"ב

שוק ההון והשקעות
7 5 223 4

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    100 צפיות
    צ
    @א.א.פ. אם הכסף הזה היה במסלול מסויים והשאלה האם להעביר לS&P500 אז אולי הייתי אומר שתעביר עוד תקופה, אבל אם זה נמצא בחוץ, אין מה לחכות, זה ודאי מפסיד. ומכיון שאתה מדבר לטווח ארוך, אין מה להישאר בחוץ בגלל הספק שאולי תפסיד אולי לא. הרי בודאי שמהלך השנים יהיו ירידות, וזה לא אמור להפריע לך.
  • 2 הצבעות
    8 פוסטים
    430 צפיות
    רואה את הנולדר
    מי שעדיין לא ניצל את ההפקדות המצב עכשיו הרבה יותר טוב בעברית הירידות המשיכו קצת מזכיר את שנה שעברה שהיה בערב פסח הזדמנות מצויינת להפקיד
  • קרן סל מחקה S&P של מגדל

    שוק ההון והשקעות שוק ההון קרן סל
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    129 צפיות
    י
    מעוניין להשקיע בקרן סל מחקה S&P בכשרות גלאט הון, מצאתי את הקרן הזו מגדל 1162189 עם דמי ניהול אפסיים (0.01), אבל אני מבין שהיא לא מחקה את כל המדד אלא לפי ערכים של איכות הסביבה וכד'. אשמח לחוו"ד מהמומחים עליה. האם הקרן מומלצת בכל זאת להשקעה ארוכת טווח? אציין שראיתי שהתשואות שלה גבוהות יותר ביחס למחקה S&P של מור 1165810 (דמי ניהול 0.12). תודה רבה.
  • 7 הצבעות
    44 פוסטים
    2k צפיות
    ה. שלמהה
    @שמיל-שמיל כתב בהשקעות לאזרחי ארה"ב סיכום [מקוה מועיל]: @ה.-שלמה @ה.-שלמה כתב בהשקעות לאזרחי ארה"ב סיכום [מקוה מועיל]: קרנות בארה"ב מחוייבות לחלק דיבידנדים ולא משנה באיזה צורה הן משקיעות. לא הבנתי אם הם משקיעים באגחים גם צריכים לחלק דיבידנדים?, אם אין דיבדינדים את מה הם יחלקו בדיוק? מדובר בקרנות פאסיביות, הוי אומר בנכסים שמכניסים דיבידנדים לפחות ב50% מהקרן. אג"חים מכניסים תשלומי ריבית, שנחשבים אף הם דיבידנדים.
  • 0 הצבעות
    103 פוסטים
    6k צפיות
    ר
    @ה.-שלמה @שמיל-שמיל אם אני ואשתי אזרחי ארה"ב, שנה קודמת לא דיווחתי כלל, כי ההכנסות היו מתחת לתקרה, בשנה הקרובה אצטרך לדווח, האם אצטרך לשלם מס על הכנסת שכיר של כ8000 ש"ח בחודש השקעה בקרנות אמריקאים [דרך מיטב] ע"ס 18 אש"ח עסק עצמאי עוסק זעיר / פטור /מורשה [עדיין לא פתחתי, אבל מתכוון לפתוח בקרוב, אשמח לדעת אם עלי לשכלל גם מס אמריקאי]. הכנסה משכירות של 5500 [גם משלם שכירות] כמו כן בפתיחת עסק יש תשלום של ביטו"ל לארה"ב? וא"כ כמה ואיך מדווחים על זה?