דילוג לתוכן

יעוץ וטיפול רגשי באשקלון - המרחב לנפש - הרב שנהב עסיס

  • שלום וברכה, שמי שנהב עסיס ואני מטפל רגשי ויועץ זוגי - רב משיב בעניני זוגיות ונפש ב"קו ההלכה הספרדי" ובבית ההוראה ליציבות נפשית" של הרב אייל אונגר.
    אני מעניק תהליכי ליווי רגשי לגברים ונוער ויעוץ זוגי לזוגות נשואים.
    בנוסף אשתי מטפלת רגשית בילדים באמצעות אומניות, משחק ובעלי חיים.
    תוכלי לקרוא תכנים שלי (יש שם חוברות הדרכה בחינם) באתר שלנו - https://mscenter.net/
    אם אתם מכירים מי שזקוק ליעוץ רגשי/זוגי, יותר אם אשמח אם תפנו אלי.
    בנוסף אני מעניק יעוץ ללא עלות דרך המייל למי שמעוניין - abvc1152@gmail.com
    תודה רבה וכל טוב.

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    90 צפיות
    I
    שלום וברכה. קוראים לי ישראל דפנה ואני מטפל רגשי מוסמך. השיטה בה אני עובד עם אנשים היא ייחודית מאוד. בדובר בשיטה שהצורה שלה בנויה על שיחות עם המטופל והעמקה בהם תוך גילוי אמונות שלו על עצמו ועל העולם. פחות מתעסק עם שיטות בהם יש תבנית ברורה מראש איזה תרגילים יש לכל בעיה משום שאני מעדיף לראות את האדם היושב מולי ולדבר איתו בגובה העיניים מה הצרכים שלו והקשיים שלו במקום להיצמד לפרוטוקלים מוכנים מראש. היתרון בזה הוא שהרבה פעמים המטופל מציג בעיה ובמקום להבין אותו ולעזור מהמקום הפרטי שלו אני 'אמור' להיצמד לפרוטוקול ולפעול על פיו. לעומת זאת, בדרך הייחודית שלמדתי העבודה היא לתת בהירות למטופל על הקשיים שלו מאיפה הם הגיעו (כי קושי לא נופל סתם מהשמיים) ואילו נטיות זו מושך איתו ושם להעמיק ולהבין על מה זה יושב ומשם ליציאה בס"ד. דוגמא: כשאברך מדבר איתי על קושי בלימוד או סתם ברוחניות העבודה שלי האיתו היא לנסות להבין ממתי זה התחיל ומדוע נוצר שם קושי. לפעמים מגלים שהוא דחק את עצמו יותר מידאי ואז העבודה היא להעמיק שם בקושי ולהבין מדוע הוא הוצרך לדחוק את עצמו מה היה שם ולגלות תפיסות שלמות שהיו שגויות אצלו, כמו ללמוד זה קשה. (יתכן שהמשפט הזה נכון בבסיסו אבל לא אמור לגרום ללחץ) אחרי שמטופלים עושים איתי פגישה או שניים הם מגלים פתאום בהירות בעצמם ובחיים שלהם מה ששנים רבות לא קלטו ולא הבינו. זה פורקן אמיתי לנפש. משחרר מאוד. מזמין את מי שצריך באהבה גדולה ובס"ד מרובה. מספר הטלפוןן שלי: 0548468217 תינתן הנחה מסויימת למי שמגיע דרך הפורום.
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    346 צפיות
    מ
    @אבי-ר. קראתי את דבריך הנחמדים. לדעתי, המעלה הגדולה מכל המעלות - זה כאשר האבא מוצא את הדרך להיטיב לעצמו ולהימנע מהתחייבות מופרזת שאין לו איך להשיג, מתוך הלחץ שבהצעות השידוכים. על כן, אם 'שטיק' כזה של קניית דירה בעסקת 15% נעשית בצורה מחושבת ומושכלת (כן - עם תשלום מלא לאיש מקצוע שידע איך לגשת לזה מכל ההיבטים!) - אני אומר שההורים שחסכו 300 אל"ש שאין להם - זו מצווה גדולה יותר מאשר אפשרות של הבת לקנות את דירת החלומות במקום החלומי עם משכנתא חלומית... (ואם מישהו מתווכח עם הנקודה הזאת - אעשה בל"נ מאמץ למחיקת התגובה שלו:))
  • 7 הצבעות
    6 פוסטים
    379 צפיות
    חופש כלכליח
    @נחמן-רוזנבלום לא עבד?
  • 0 הצבעות
    10 פוסטים
    512 צפיות
    הקול השפויה
    המיזם ירד מהפרק
  • 1 הצבעות
    9 פוסטים
    661 צפיות
    ע
    יש למישהו מידע על קורס מכירות/שיווק לבעל עסק ?