דילוג לתוכן

לא הבנתי איך עובד עוקב מדדי מניות של מיטב???

שוק ההון והשקעות
4 4 131 4

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    10 פוסטים
    149 צפיות
    מ
    לגופם של דברים: אני משער שהינך סומך על שיקול דעתך, כי הרי אם לא, מדוע שאלת -הרי גם התשובות שתקבל כאן יהיו נגועות, אל על כרחך שבדברים שבסברא, אתה בוחן אם הם מתקבלים על הדעת או לא, רוב הנידונים הם עניינים שבשיקול דעת, (אין אחד שיודע לחזות את העתיד). לגבי עובדות ניתן לברר בקלות יחסית. ומה שלא זה ולא זה, אכן אל תסמוך על אף אחד-כולל מי שלא נגוע, הרי מהיכן הינך יודע שהוא אכן מבין? אני מניח שרוב חברי הפורום (כולל אנוכי הקטן), אין להם שום אינטרס לא בזה ולא בזה, (אני אישית מושקע קצת בשוק הנדל"ן, והרבה פחות בשוק ההון, ועם זאת סבור שעדיפה בהרבה השקעה בשוק ההון). מרבית הממליצים משקיעים בעצמם באפיק שעליו הם ממליצים, כלומר הם מאמינים באמת בנכונות המלצתם. סתם שאלה, מה הינך עושה כשאתה צריך החלטה רפואית? סומך על הרופא הלא דתי עם אינטרסים ברורים? על העסקנים הרפואיים שגם להם בדר"כ יש אינטרסים, (חיוביים!! (לשמור על קשרים עם רופאים וכו')? אם שאלת למעשה (באמת?!), דבר ראשון פיזור- לא מניחים את כל הביצים בסל אחד, שנית- אם אכן לא הנדל"ן ולא שוק ההון- משכנעים אותך, ואתה חושש, ניתן להניח את הכסף בקרן כספית (עם הכשר!), אני מקוה שאתה לא חושד בי שיש לי בזה אינטרס כלשהוא . או כמובן בגמ"ח. מקווה שיישרנו את ההדורים!!
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    193 צפיות
    ב
    אני סוחר בפסגות ובאלטשולר אני נהנה יותר מאלטשולר יש מעלות וחסרונות בכל אחד מהם א. עמלות קניה ומכירה ב. מרווח המרה למט"ח ג. מי שסוחר אקטיבי בפסגות יש ספר פקודות ג.נ בשניהם יש לי קישור ואם תחליט להצטרף לאלטשולר אשמח שתעשה זאת דרכי בחתימה
  • 0 הצבעות
    12 פוסטים
    548 צפיות
    צ
    @הקול-השפוי הסוכן עדכן אותי על טעות וזה 0.9
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    356 צפיות
    צ
    @אנונימי2 א"א להמליץ לך בפורום על כזה דבר, אבל בהחלט הגישה נכונה שחברות AI הם העתיד [יותר נכון הווה, והעתיד זה בכלל אנרגיה]. מצד שני תמיד יש את החשש שרק כמה חברות מסויימות יצליחו לכבוש את השוק, וכל השאר... אם אתה עושה את זה כחלק מהפיזור שלך, אבל א"א להמליץ לך על איזה סכום וכמה אחוזים מהתיק. השאלה היא האם אתה מבין את הסיכונים, או שברור לך שרק AI ואין לך שום צד אחר בכלל. כי AI זה לא שום קוד להצלחה ועליית ערך המנייה.
  • 0 הצבעות
    22 פוסטים
    1k צפיות
    רחל עומסיר
    וזה של חברת מגדל [image: 1750266541843-63fdd58d-aa60-43e8-b0eb-3305b8beedc7-image.png]