דילוג לתוכן

לא הבנתי איך עובד עוקב מדדי מניות של מיטב???

שוק ההון והשקעות
4 4 119 4

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    87 צפיות
    צ
    @חיים-כהן said: אשתי עובדת במשרה מלאה וכבר מנצלת את כל נקודות הזיכוי שלה, כך שאין לה אפשרות לקזז באמצעותן מס על רווחי הון. לעומת זאת, לי יש לא מעט נקודות זיכוי (2.25 נקודות בסיס + נקודות עבור ילדים). אני רוצה להדגיש שעבור מס רווחי הון אפשר להשתמש רק בנקודות זיכוי בסיסיות. כפי שציין @השומר
  • 7 הצבעות
    122 פוסטים
    6k צפיות
    ל
    משהו שכתבת באשכול סמוך וקשור גם לפה לחכמים-לחם said: אני חושב שמעבר לסיבה שגרמה לה להתפרץ עכשיו (ככל הנראה חרדים כאמור) יש נקודה שגורמת לקו מחשבה האנטי פאסיבי יש משהו מאד מאד מתסכל בזה שאתה בילית שנתיים (או עשר) בלהבין לעומק את כל עניין ההשקעות קראת אלפים אלפים של עמודים בערבית ובאנגלית מטובי המוחות בעולם יש לך ידע עמוק בנושא והתוצאה היא שאין לך שום עדיפות על פני אותו אחד שקרא ספר של 100 עמודים (של חילוני אחד שבאמת הבין בעצמו או של חרדי אחד שקרא את אותו חילוני והשתדל לא לסלף יותר מידי כשהוא משכתב ועדיין הספרים החרדיים זרועי טעויות) למחצה לשליש או לרביע. עם כל הפירגון שיש מצד אחד וגם הניסיון של אותם אנשים בהתחלה לשכנע אחרים להשקיע וכו' יש גם תסכול עמוק התסכול הזה גורם לכל מיני תוצאות רעות וטובות: לפנטז על משבר אדיר שיגרום לכל הטיפשים או הבורים מצד שמאל של הסקלה (מצ"ב תמונה) לעוף החוצה ולהפסיד ואז גם לשכנע את עצמך שזה נכון ולהביא ראיות (אולי נכונות... אולי באמת אנחנו הולכים לנפילה אדירה אבל הדחף לבדוק את זה מגיע לדעתי משם) ע"ע משהו שמדברים עליו הרבה בפורום לאחרונה [image: 1779834754295-b9eed9d6-8bf9-4df4-b6bc-6753224e6391-image.jpeg] להסביר שההשקעה הפאסיבית כבר לא יעילה + להסביר שהבורים יידפקו מכמה סיבות (גם אם לא בקרוב) - הסולידית למצוא נקודות שבאמת התפספסו בפישוט השיטה כמו שיעור משיכה בטוח מדויק (בשלב הפרישה), מינוף זול, שיפור סיכוי סיכון, ואסטרטגיית מכירת אופציות קצרות טווח. Spoiler הבלוגר האמריקאי ERN אתר - https://earlyretirementnow.com/ מאד מתעסק עם 3 יש לו סדרה של עשרות מאמרים על העניינים האלה אני עצמי לא מבין אנגלית ברמה מספיקה וגם גוגל טרנסלייט זה לא משהו לכן הורדתי הרבה מאד מהמאמרים שלו והעברתי אותם תוכנת תרגום בתשלום (זה עדיין לא פיקס וצריך להיות בעיניינים כדי להבין איפה ואיזה שגיאות תרום יש אבל זה נחמד כחומר למתקדמים מי שרוצה אני יכול להעלות את הקבצים המאוחדים בעברית (בשביל לקרוא) או אנגלית (כדי להזין את הAI שלכם או https://notebooklm.google.com/)
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    178 צפיות
    ב
    אני סוחר בפסגות ובאלטשולר אני נהנה יותר מאלטשולר יש מעלות וחסרונות בכל אחד מהם א. עמלות קניה ומכירה ב. מרווח המרה למט"ח ג. מי שסוחר אקטיבי בפסגות יש ספר פקודות ג.נ בשניהם יש לי קישור ואם תחליט להצטרף לאלטשולר אשמח שתעשה זאת דרכי בחתימה
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    204 צפיות
    צ
    @רואה-את-הנולד הוא מורכב מכמה מדדים שאמורים להיות תחליף להשקעה בנאסד"ק, מלפני כשנה וחצי המדינה אסרה שיהיה מסלול שמשקיע במדד אחד כמו נאסד"ק בגלל הסיכון, חוץ מהסנופי ומדד עולמי. אז החברות מצאו פתרון לעקוף את זה ולהשקיע בנאסד"ק.
  • עוקב מדדי מניות או S&P500

    שוק ההון והשקעות עוקב מדדי מניות
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    261 צפיות
    הון_כשרה
    @חיים2 ניתן לראות בבירור כל המסלולים הכשרים המנייתיים כאן - אתר הון כשר כולל פירוט במה כל אחד משקיע, חשיפה למט"ח, כשרות