דילוג לתוכן

תכלס' אחרי כל הדיבורים מה עושים?

שוק ההון והשקעות
13 7 156 7

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    56 צפיות
    א
    סדרת הארנק של @ישראל-גוטמן https://drive.google.com/drive/folders/1gscteA03WIfFs4j__pChDGd9W9LHn-im סדרת הבורסה של @יוסף-מינצברג https://drive.google.com/drive/folders/1cSIs0NfQkxKzvM8qQrEd51lwtkD0W4hU
  • 4 הצבעות
    1 פוסטים
    49 צפיות
    ש
    אי שם במרתף קטן באחת מערי אירופה, אחרי אין ספור ניסיונות, כישלונות והצלחות, הצליחו ג'וש והארי להגיע לתוצאה המושלמת... בירה שלדעתם תהיה הכי טעימה בעולם. כמובן שהם בחנו, בדקו, שתו וטעמו מכל הבירות שיש בשוק, ולבסוף הגיעו לתוצאה המושלמת מבחינתם. אך הם ידעו שייקח להם הרבה זמן להיכנס לשוק, מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים של בירות וטעמים שונים ומגוונים. ️ מוחם החל לתור אחר פתרון קסם שיכניס אותם לשוק בצורה מהירה ובלי הרבה הוצאות. לאחר שעשו סיעור מוחות וחשיבה מחדש, הם הגיעו למסקנה: לא נצטרך שלטי חוצות, פרסומות או תשדירים, אלא בקבוקי בירה ריקים... כל ערב, ג'וש והארי שילמו לחבורת נערים שיפזרו בקבוקי בירה ריקים עם סמל המותג שלהם בפתח של מסעדות ובתי מרזח. לאחר זמן לא רב, החל גל ביקוש של מותג הבירה שלהם, ומפה הכל היסטוריה – החברה שלהם צמחה לממדי ענק שהם לא דמיינו לעצמם! אז מה קרה לנו פה? 🧐 אנחנו, בני האדם, כשאנחנו באים לבחון מוצר חדש, מתנהגים בחשדנות ומנסים לברר לעומק. אבל ברגע שאנחנו רואים כמות של אנשים שנוהרים לקנות את המוצר, אז אנחנו עושים אחד ועוד אחד: אם כולם רצים לקנות, אז בטח הם בדקו את האמינות והאיכות, אז אני אחסוך לעצמי עבודה ופשוט אקנה כמו כולם. ‍️ אבל פה טמונה הנקודה הקריטית, במיוחד בעולם של הרשתות החברתיות שמגבירות את הנהירה של ההמונים. אנחנו צריכים להיות חכמים יותר ולשאול את עצמנו: האם אני קונה את המנייה בגלל שכולם קונים? האם אני חושב כך בגלל שכולם חושבים? 🧠 או שבדקתי, התעמקתי וחקרתי, ואפילו לקחתי בחשבון שהרוב עושה כך – אבל ההחלטה באה משכל ולא מנהירה? ️ לקבלת תוכן פיננסי איכותי ניתן להצטרף לפורום הפיננסי במייל khny887@gmail.com או בווצאפ 0506719079
  • 1 הצבעות
    8 פוסטים
    381 צפיות
    מ
    [image: 1755980517837-1000029327.png]
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    501 צפיות
    מ
    @יושב-אוהלים הסברים כלכליים כבר קיבלת. יש כאן שיקול אחר של יציבות של זוצ בתחילת חייהם. הדבר הכי חשוב לבניית בית הוא רוגע ושלוה בחיים. כשאתה בשלב שעדיין צריך "לחתן את עצמך". לקחת עוד עול של לחתן את ילדיך, זה יכול להכניס לסחרור רגשי, ועול על הזוגיות ועל החיים. יכול להיות שאתה באופן אישי - אם חשבת על זה רק מעצמך ולא בגלל לחץ חברתי - אולי מתאים לזה, יש כאלו שיכולים לחלוש על כמה תחומים, וזה תלוי גם באופי של רעייתך... אבל בדרך כלל זה עול גדול מידי. הקב"ה לא דורש מאדם להשתדל כל כך גם לחתן את עצמו ובאותה הזדמנות לחתן את הפיצקלעך שלו... ודוקא בגלל שאתה חושב על זה מהיום, אפשר לסמוך עליך שברגע שתגמור עם קניית הדירה שלך, כבר תמצא את הדרך לחסוך לילדיך... וההפסד של כמה שנים לא נראה לי שווה את חוסר היציבות של הבית שעלול להגרם. דיברו על זה שההשקעה הראשונה של זוצ צריכה להיות בדירה בשביל היציבות הזוגית. אפילו אם זה על חשבון רווח גדול יותר בשוק ההון גם ב: @צמיחה כתב בשוק ההון מול נדל"ן: פודקאסט החדש של יוסף מינצברג - הבורסה, הוא מארח שם את נחום ברוק. אפשר להחכים מאוד, חלק מהדברים הנ"ל הוזכרו שם. https://www.youtube.com/watch?v=xtRiMFiD6yU&list=PLx46_EMW9jY3DiwHjUK18BwV55nuabwgl&index=4
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    296 צפיות
    ס
    @רואה-את-הנולד שעות המסחר בבורסה בארה"ב שלב המסחר המוקדם PRE MARKET 11:00 – 16:30 שלב המסחר הרגיל / הרציף – 16:30 – 23:00 שלב המסחר המאוחר AFTER MARKET – 23:00 – 03:00 PRE – MARKET – שלב המסחר המקדים שלב זה מתחיל כבר בשעות הלילה המאוחרות בארה”ב (שעות הצהריים המוקדמות בישראל) ומאפשר להכניס הוראות, ולבצע עסקאות עוד לפני פתיחת המסחר הרגיל. REGULAR TRADE HOURS – שלב המסחר הרגיל/הרציף זהו שלב המסחר בו מרוכז הרוב הגדול של נפח המסחר. שלב זה מתנהל בשעות 23:00- 16:30 שעון ישראל. AFTER MARKET – שלב המסחר המאוחר שלב זה מאפשר מסחר בשוק האמריקאי עד לשעת הלילה המאוחרות (שעון ישראל) ומתנהל באותו אופן כמו השלב המקדים. שלב הטרום מסחר והמסחר המאוחר מוגבלים ביחס לשעות המסחר הרגיל, בנפח המסחר, במכשירים הפיננסים בהם ניתן לסחור ובסיכויים למפגש קונה-מוכר כדי לייצר עסקה. הוראות ניתן להעביר דרך ברוקר שמנתב את ההוראות דרך עושי שוק או דרך ECN – רשתות מסחר ממחושבות המאפשרות מפגש בין קונים למוכרים מחוץ לבורסות הרשמיות. בשלבי המסחר המוקדם/מאוחר ההוראות מנותבות רק דרך ECN. הבהרות חשובות: **השעות הן לפי שעון ישראל **שעות הפעילות של מערכות המסחר בפועל, בשלבי המסחר המוקדם והמאוחר עשויות להיות שונות ממה שצוין, יש להתעדכן מול דסק מסחר חו"ל. **במעברי שעון חורף וקיץ קיים הפרש של כשבועיים בין ישראל וארה"ב, לפיכך, בתקופה זו שעות תחילה וסיום של המסחר לפי שעון ישראל משתנה לשעה אחת אחורה.