דילוג לתוכן

זוגות צעירים שעדיין לא כל כך יודעים לחשב סכום רצוי בעתיד

פנסיה, גמל וקרנות השתלמות
14 6 798 1
  • @שמואל דווקא הייתי ממליץ על האחד והיחיד במחשבונים הרב R הון
    https://rhon.co.il/compound-interest/

  • @שמואל אני לא מספיק מכיר את חוקי הפורמט, מקווה שזה בסדר.
    אבל יש יהודי בשם אהרון סלומון, שערך קובץ אקסל למטרה הזו בדיוק, כמדומני שיש אפשרות לבקש ממנו את זה באתר שלו,
    אם לא תמצא תעדכן.

    @ביזנייעס
    באתר של אהרון סלומון, זה נראה כמו יותר שיווק מאשר ייעוץ,
    ובאתר Rהון באמת אפשר לחשב תשואה עתידית לכל סוגי ההשקעה,
    מחשבים שם אחוזי ריבית, דמי ניהול, וכמובן הפרשות התחלתיות וחודשיות זמן התחלה וזמן סיום,
    צריך לחשב שם גם עליית אחוזי מדד (משוער כמובן),
    בתוצאה מראים לך גם את הפרש האינפלציה.

  • @ביזנייעס
    באתר של אהרון סלומון, זה נראה כמו יותר שיווק מאשר ייעוץ,
    ובאתר Rהון באמת אפשר לחשב תשואה עתידית לכל סוגי ההשקעה,
    מחשבים שם אחוזי ריבית, דמי ניהול, וכמובן הפרשות התחלתיות וחודשיות זמן התחלה וזמן סיום,
    צריך לחשב שם גם עליית אחוזי מדד (משוער כמובן),
    בתוצאה מראים לך גם את הפרש האינפלציה.

    @שמואל אכן סלומון משווק מוצר כלשהו, (לכן הסתפקתי האם לכתוב).
    מה שכן, האקסל שלו מסודר לפי חתונות, מספר ילדים ועוד,
    דבר שלא ראיתי אצל הרב Rהון.

  • אם תוכל לכתוב בבקשה איך נכנסת לקובץ האקסל, או לשלוח קישורית, בתודה.

  • אם תוכל לכתוב בבקשה איך נכנסת לקובץ האקסל, או לשלוח קישורית, בתודה.

    @שמואל אשמח לענות לך על כך באישי

  • @שמואל אשמח לענות לך על כך באישי

    @ביזנייעס
    הוא שלח לי כבר ביחד עם קבוצת הסרטונים למייל,
    בכל אופן תודה על הרצון לעזור.

  • @שמואל אני לא מספיק מכיר את חוקי הפורמט, מקווה שזה בסדר.
    אבל יש יהודי בשם אהרון סלומון, שערך קובץ אקסל למטרה הזו בדיוק, כמדומני שיש אפשרות לבקש ממנו את זה באתר שלו,
    אם לא תמצא תעדכן.

    @ביזנייעס כתב בזוגות צעירים שעדיין לא כל כך יודעים לחשב סכום רצוי בעתיד:

    אבל יש יהודי בשם אהרון סלומון, שערך קובץ אקסל למטרה הזו בדיוק, כמדומני שיש אפשרות לבקש ממנו את זה באתר שלו,

    תוכל כבר בהזדמנות זו לספר לנו מה התזה של אהרן סלומון?
    השקעה פסיבית קלאסית? או משהו יותר מזה?

  • @ביזנייעס כתב בזוגות צעירים שעדיין לא כל כך יודעים לחשב סכום רצוי בעתיד:

    אבל יש יהודי בשם אהרון סלומון, שערך קובץ אקסל למטרה הזו בדיוק, כמדומני שיש אפשרות לבקש ממנו את זה באתר שלו,

    תוכל כבר בהזדמנות זו לספר לנו מה התזה של אהרן סלומון?
    השקעה פסיבית קלאסית? או משהו יותר מזה?

    @ניסן-עציוני אני לא מתיימר לייצג אותו אבל ממה שהבנתי השקעה פסיבית עם פזילה גם לנדל"ן

  • @ניסן-עציוני אני לא מתיימר לייצג אותו אבל ממה שהבנתי השקעה פסיבית עם פזילה גם לנדל"ן

    @ביזנייעס
    כך נראה מהסרטונים שלו, לפי איך שהבנתי הוא בעיקר למינופים, שמעני ממנו הרצאה שלמה על מינוף בנדל"ן ובשוק ההון, לא השקעה קטנה בשוק ההון, אלא להיכנס בגדול. כמובן שלאנשים רגילים לא כדאי לעשות את זה לבד בלי ליווי.
    הוא עוזר גם להגדלת הכנסות או ליווי עסקי אם צריך כחלק מהגדלת הכנסות.

  • @ביזנייעס
    כך נראה מהסרטונים שלו, לפי איך שהבנתי הוא בעיקר למינופים, שמעני ממנו הרצאה שלמה על מינוף בנדל"ן ובשוק ההון, לא השקעה קטנה בשוק ההון, אלא להיכנס בגדול. כמובן שלאנשים רגילים לא כדאי לעשות את זה לבד בלי ליווי.
    הוא עוזר גם להגדלת הכנסות או ליווי עסקי אם צריך כחלק מהגדלת הכנסות.

    @צמיחה כתב בזוגות צעירים שעדיין לא כל כך יודעים לחשב סכום רצוי בעתיד:

    @ביזנייעס
    כך נראה מהסרטונים שלו, לפי איך שהבנתי הוא בעיקר למינופים, שמעני ממנו הרצאה שלמה על מינוף בנדל"ן ובשוק ההון, לא השקעה קטנה בשוק ההון, אלא להיכנס בגדול. כמובן שלאנשים רגילים לא כדאי לעשות את זה לבד בלי ליווי.
    הוא עוזר גם להגדלת הכנסות או ליווי עסקי אם צריך כחלק מהגדלת הכנסות.

    הוא נחשב ליקר בשוק?

  • @ביזנייעס כתב בזוגות צעירים שעדיין לא כל כך יודעים לחשב סכום רצוי בעתיד:

    אבל יש יהודי בשם אהרון סלומון, שערך קובץ אקסל למטרה הזו בדיוק, כמדומני שיש אפשרות לבקש ממנו את זה באתר שלו,

    תוכל כבר בהזדמנות זו לספר לנו מה התזה של אהרן סלומון?
    השקעה פסיבית קלאסית? או משהו יותר מזה?

    @ניסן-עציוני כתב בזוגות צעירים שעדיין לא כל כך יודעים לחשב סכום רצוי בעתיד:

    תוכל כבר בהזדמנות זו לספר לנו מה התזה של אהרן סלומון?
    השקעה פסיבית קלאסית? או משהו יותר מזה?

    מינוף ומינוף...
    בכל כלי אפשרי
    כך הוא מסביר בהדרכות הקצרות שלו
    אני לא יודע איך זה נראה בליווי של אחד על אחד
    אולי בהרצאות הוא רק רוצה לגרות

  • @צמיחה כתב בזוגות צעירים שעדיין לא כל כך יודעים לחשב סכום רצוי בעתיד:

    @ביזנייעס
    כך נראה מהסרטונים שלו, לפי איך שהבנתי הוא בעיקר למינופים, שמעני ממנו הרצאה שלמה על מינוף בנדל"ן ובשוק ההון, לא השקעה קטנה בשוק ההון, אלא להיכנס בגדול. כמובן שלאנשים רגילים לא כדאי לעשות את זה לבד בלי ליווי.
    הוא עוזר גם להגדלת הכנסות או ליווי עסקי אם צריך כחלק מהגדלת הכנסות.

    הוא נחשב ליקר בשוק?

    @ניסן-עציוני
    זכורני שפעם ראיתי שהוא לוקח 7,000 ש"ח,
    וזה תהליך ליווי שמתפרס על שנה.
    לא ידוע לי על מישהו אחר שעושה תהליך שלם על פני שנה, שכולל הגדלת הכנסות, עזרה בייעוץ עסקי אם צריך, וליווי ועזרה בתכנון לנישואי הילדים ע"י השקעות פאסיביות בפועל בשוק ההון ובנדל"ן.
    כולם מפחדים ממינוף גדול בשוק ההון, ובצדק.
    והאמת, שבלי מינוף גדול בשוק ההון אני לא כ"כ מצליח להבין איך אפשר להגיע לחתונות הילדים עם כל הכסף ביד, בלי שום צורך בהלוואה.
    כל התוכניות שמשווקות היום הם בעיקר כדי להגיע עם סכום מכובד רק בשביל הוצאות החתונה והמסתעף, אבל בלי חישוב להוצאות על דירה לזוג.
    כך שלענ"ד זה משתלם, אבל אינני יכול להמליץ על מישהו שלא הייתי אצלו.

נושאים מוצעים


  • 4 הצבעות
    1 פוסטים
    114 צפיות
    רחל עומסיר
    רבים חושבים שכאשר קרן ההשתלמות מגיעה לשש שנים או כשהילד מגיע לגיל 21 בחיסכון לכל ילד- חייבים למשוך את הכסף. אני יכולה לספר שזו אחת השאלות שאני מקבלת בלי סוף - והתשובה היא: ממש לא! מה חשוב לדעת? קרן השתלמות – אחרי 6 שנים הסכום נזיל, אבל הוא יכול להמשיך לצבור תשואה פטורה ממס. משיכה מיידית עלולה לעצור תהליך השקעה מצוין. חיסכון לכל ילד – עד גיל 21 אין בכלל דמי ניהול. ומגיל זה אמנם מתחילים לשלם דמי ניהול (מוזלים במיוחד), אבל עדיף להמשיך ולהשאיר את הכסף בחיסכון. למה? כי כך לא מבזבזים אותו סתם ומרוויחים תשואה שתגדיל משמעותית את הסכום בעתיד. התאמה לצרכים עתידיים – תמיד עדיף לתכנן את המשיכה בהתאם לצורך אמיתי (כמו לימודים, דירה, חתונת ילד או פרישה) ולא "כי הכסף נזיל". היתרון הגדול: דחיית משיכה מאפשרת לצבור הרב יותר כסף לטווח ארוך בזכות ריבית דריבית והמשך ההשקעה. השארת הכסף בחיסכון מגינה עליו מבזבוז מיותר כך שבבוא הזמן תוכלו להשתמש בו למטרה אמיתית ומשמעותית. הטיפ שלי: תמיד תשאלו את עצמכם - "האם אני באמת צריך את הכסף עכשיו?" אם התשובה היא לא - שווה לתת לו להמשיך לצמוח. גם אם משלמים דמי ניהול (מוזלים) מגיל 21 זה משתלם הרבה יותר מהאפשרות לבזבז את החיסכון ולוותר על תשואה עתידית. וכדאי לזכור: אם ההורים מתכננים שהכסף מחיסכון לכל ילד ישמש בעתיד את הילד - למשל לנישואין, לימודים או רכישת דירה- חשוב לתזמן את המשיכה בהתאם למצב האישי של הילד. [image: 1766660663409-cosmicimg-prod.services.web.outlook.jpg] הכותבת הינה יועצת פנסיונית מורשית ומתכננת פרישה [image: 1766660655283-cosmicimg-prod.services.web.outlook.png]
  • 3 הצבעות
    6 פוסטים
    348 צפיות
    רחל עומסיר
    @בן-עליה נחשב זאת ביחד: בדמי ניהול של 0.9+0.15 מההפקדה יגבה 9 ש"ח לחודש, מהצבירה 19 ש"ח לחודש= 28 ש"ח בדמי ניהול של 1.5+0.05 מההפקדה 15 ש"ח מהצבירה 6= 21 ש"ח ולכן למשל בדוגמא כאן עדיף מהצבירה נמוך יותר. במיוחד שההפקדה כאן לא גבוהה רק 1000 ש"ח לחודש ולכן דמי הניהול על ההפקדה פחות משמעותיים.
  • 3 הצבעות
    3 פוסטים
    236 צפיות
    H
    @רואה-את-הנולד כתב בהורים יקרים - השיעור החשוב באמת לא נלמד בכיתה: אם ילמדו בכיתות יהיה בדור הבא מי שילמד בבית, אולי. למה
  • 3 הצבעות
    14 פוסטים
    758 צפיות
    מ
    מצרף קובץ מיחוד שכתבתי בנושא מונגש וקליל לקריאה. 3c4819d0-f060-4c42-b236-d313d2d63f52-המדריך לבחירת קופה ומסלול והגדלת החיסכון לכל ילד חדש לאחר תיקונים.pdf
  • מתי לא כדאי להתמקח?

    הועבר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות דמי ניהול
    13
    5 הצבעות
    13 פוסטים
    729 צפיות
    צ
    מה זה נקרא רופאים המקובלים על ביטו"ל? מי והיכן הם?