דילוג לתוכן

זוגות צעירים שעדיין לא כל כך יודעים לחשב סכום רצוי בעתיד

פנסיה, גמל וקרנות השתלמות
14 6 798 1
  • @שמואל דווקא הייתי ממליץ על האחד והיחיד במחשבונים הרב R הון
    https://rhon.co.il/compound-interest/

  • @שמואל אני לא מספיק מכיר את חוקי הפורמט, מקווה שזה בסדר.
    אבל יש יהודי בשם אהרון סלומון, שערך קובץ אקסל למטרה הזו בדיוק, כמדומני שיש אפשרות לבקש ממנו את זה באתר שלו,
    אם לא תמצא תעדכן.

    @ביזנייעס
    באתר של אהרון סלומון, זה נראה כמו יותר שיווק מאשר ייעוץ,
    ובאתר Rהון באמת אפשר לחשב תשואה עתידית לכל סוגי ההשקעה,
    מחשבים שם אחוזי ריבית, דמי ניהול, וכמובן הפרשות התחלתיות וחודשיות זמן התחלה וזמן סיום,
    צריך לחשב שם גם עליית אחוזי מדד (משוער כמובן),
    בתוצאה מראים לך גם את הפרש האינפלציה.

  • @ביזנייעס
    באתר של אהרון סלומון, זה נראה כמו יותר שיווק מאשר ייעוץ,
    ובאתר Rהון באמת אפשר לחשב תשואה עתידית לכל סוגי ההשקעה,
    מחשבים שם אחוזי ריבית, דמי ניהול, וכמובן הפרשות התחלתיות וחודשיות זמן התחלה וזמן סיום,
    צריך לחשב שם גם עליית אחוזי מדד (משוער כמובן),
    בתוצאה מראים לך גם את הפרש האינפלציה.

    @שמואל אכן סלומון משווק מוצר כלשהו, (לכן הסתפקתי האם לכתוב).
    מה שכן, האקסל שלו מסודר לפי חתונות, מספר ילדים ועוד,
    דבר שלא ראיתי אצל הרב Rהון.

  • אם תוכל לכתוב בבקשה איך נכנסת לקובץ האקסל, או לשלוח קישורית, בתודה.

  • אם תוכל לכתוב בבקשה איך נכנסת לקובץ האקסל, או לשלוח קישורית, בתודה.

    @שמואל אשמח לענות לך על כך באישי

  • @שמואל אשמח לענות לך על כך באישי

    @ביזנייעס
    הוא שלח לי כבר ביחד עם קבוצת הסרטונים למייל,
    בכל אופן תודה על הרצון לעזור.

  • @שמואל אני לא מספיק מכיר את חוקי הפורמט, מקווה שזה בסדר.
    אבל יש יהודי בשם אהרון סלומון, שערך קובץ אקסל למטרה הזו בדיוק, כמדומני שיש אפשרות לבקש ממנו את זה באתר שלו,
    אם לא תמצא תעדכן.

    @ביזנייעס כתב בזוגות צעירים שעדיין לא כל כך יודעים לחשב סכום רצוי בעתיד:

    אבל יש יהודי בשם אהרון סלומון, שערך קובץ אקסל למטרה הזו בדיוק, כמדומני שיש אפשרות לבקש ממנו את זה באתר שלו,

    תוכל כבר בהזדמנות זו לספר לנו מה התזה של אהרן סלומון?
    השקעה פסיבית קלאסית? או משהו יותר מזה?

  • @ביזנייעס כתב בזוגות צעירים שעדיין לא כל כך יודעים לחשב סכום רצוי בעתיד:

    אבל יש יהודי בשם אהרון סלומון, שערך קובץ אקסל למטרה הזו בדיוק, כמדומני שיש אפשרות לבקש ממנו את זה באתר שלו,

    תוכל כבר בהזדמנות זו לספר לנו מה התזה של אהרן סלומון?
    השקעה פסיבית קלאסית? או משהו יותר מזה?

    @ניסן-עציוני אני לא מתיימר לייצג אותו אבל ממה שהבנתי השקעה פסיבית עם פזילה גם לנדל"ן

  • @ניסן-עציוני אני לא מתיימר לייצג אותו אבל ממה שהבנתי השקעה פסיבית עם פזילה גם לנדל"ן

    @ביזנייעס
    כך נראה מהסרטונים שלו, לפי איך שהבנתי הוא בעיקר למינופים, שמעני ממנו הרצאה שלמה על מינוף בנדל"ן ובשוק ההון, לא השקעה קטנה בשוק ההון, אלא להיכנס בגדול. כמובן שלאנשים רגילים לא כדאי לעשות את זה לבד בלי ליווי.
    הוא עוזר גם להגדלת הכנסות או ליווי עסקי אם צריך כחלק מהגדלת הכנסות.

  • @ביזנייעס
    כך נראה מהסרטונים שלו, לפי איך שהבנתי הוא בעיקר למינופים, שמעני ממנו הרצאה שלמה על מינוף בנדל"ן ובשוק ההון, לא השקעה קטנה בשוק ההון, אלא להיכנס בגדול. כמובן שלאנשים רגילים לא כדאי לעשות את זה לבד בלי ליווי.
    הוא עוזר גם להגדלת הכנסות או ליווי עסקי אם צריך כחלק מהגדלת הכנסות.

    @צמיחה כתב בזוגות צעירים שעדיין לא כל כך יודעים לחשב סכום רצוי בעתיד:

    @ביזנייעס
    כך נראה מהסרטונים שלו, לפי איך שהבנתי הוא בעיקר למינופים, שמעני ממנו הרצאה שלמה על מינוף בנדל"ן ובשוק ההון, לא השקעה קטנה בשוק ההון, אלא להיכנס בגדול. כמובן שלאנשים רגילים לא כדאי לעשות את זה לבד בלי ליווי.
    הוא עוזר גם להגדלת הכנסות או ליווי עסקי אם צריך כחלק מהגדלת הכנסות.

    הוא נחשב ליקר בשוק?

  • @ביזנייעס כתב בזוגות צעירים שעדיין לא כל כך יודעים לחשב סכום רצוי בעתיד:

    אבל יש יהודי בשם אהרון סלומון, שערך קובץ אקסל למטרה הזו בדיוק, כמדומני שיש אפשרות לבקש ממנו את זה באתר שלו,

    תוכל כבר בהזדמנות זו לספר לנו מה התזה של אהרן סלומון?
    השקעה פסיבית קלאסית? או משהו יותר מזה?

    @ניסן-עציוני כתב בזוגות צעירים שעדיין לא כל כך יודעים לחשב סכום רצוי בעתיד:

    תוכל כבר בהזדמנות זו לספר לנו מה התזה של אהרן סלומון?
    השקעה פסיבית קלאסית? או משהו יותר מזה?

    מינוף ומינוף...
    בכל כלי אפשרי
    כך הוא מסביר בהדרכות הקצרות שלו
    אני לא יודע איך זה נראה בליווי של אחד על אחד
    אולי בהרצאות הוא רק רוצה לגרות

  • @צמיחה כתב בזוגות צעירים שעדיין לא כל כך יודעים לחשב סכום רצוי בעתיד:

    @ביזנייעס
    כך נראה מהסרטונים שלו, לפי איך שהבנתי הוא בעיקר למינופים, שמעני ממנו הרצאה שלמה על מינוף בנדל"ן ובשוק ההון, לא השקעה קטנה בשוק ההון, אלא להיכנס בגדול. כמובן שלאנשים רגילים לא כדאי לעשות את זה לבד בלי ליווי.
    הוא עוזר גם להגדלת הכנסות או ליווי עסקי אם צריך כחלק מהגדלת הכנסות.

    הוא נחשב ליקר בשוק?

    @ניסן-עציוני
    זכורני שפעם ראיתי שהוא לוקח 7,000 ש"ח,
    וזה תהליך ליווי שמתפרס על שנה.
    לא ידוע לי על מישהו אחר שעושה תהליך שלם על פני שנה, שכולל הגדלת הכנסות, עזרה בייעוץ עסקי אם צריך, וליווי ועזרה בתכנון לנישואי הילדים ע"י השקעות פאסיביות בפועל בשוק ההון ובנדל"ן.
    כולם מפחדים ממינוף גדול בשוק ההון, ובצדק.
    והאמת, שבלי מינוף גדול בשוק ההון אני לא כ"כ מצליח להבין איך אפשר להגיע לחתונות הילדים עם כל הכסף ביד, בלי שום צורך בהלוואה.
    כל התוכניות שמשווקות היום הם בעיקר כדי להגיע עם סכום מכובד רק בשביל הוצאות החתונה והמסתעף, אבל בלי חישוב להוצאות על דירה לזוג.
    כך שלענ"ד זה משתלם, אבל אינני יכול להמליץ על מישהו שלא הייתי אצלו.

נושאים מוצעים


  • 3 הצבעות
    6 פוסטים
    348 צפיות
    רחל עומסיר
    @בן-עליה נחשב זאת ביחד: בדמי ניהול של 0.9+0.15 מההפקדה יגבה 9 ש"ח לחודש, מהצבירה 19 ש"ח לחודש= 28 ש"ח בדמי ניהול של 1.5+0.05 מההפקדה 15 ש"ח מהצבירה 6= 21 ש"ח ולכן למשל בדוגמא כאן עדיף מהצבירה נמוך יותר. במיוחד שההפקדה כאן לא גבוהה רק 1000 ש"ח לחודש ולכן דמי הניהול על ההפקדה פחות משמעותיים.
  • 4 הצבעות
    2 פוסטים
    138 צפיות
    בוטח בה'ב
    @רחל-עומסי את מעלה כאן נושא חשוב מאוד! בדיוק לא מזמן הגיעה אלי עצמאית בהווה שכירה בעבר בגיל קרוב לפרישה והתברר שאיפה שהיא עבדה בעבר לא הפרישו לה ואז היא אמרה שלא תריב בשביל 20,000 ש"ח ובתור עצמאית היא גם כן לא הפרישה מה שאומר שביום שהיא תפסיק לעבוד היא צריכה למצוא הכנסות מהנכסים הקיימים שלה במקרה הטוב.... פנסיה זה לא לוקסוס זה השתדלות הכרחית להמשך החיים ולזקנה בכבוד לפעמים אני פוגש אנשים שאומרים בסדר גם אם אני לא אטפל בפנסיה אז לא יהיה לי עשרות מיליונים אבל יהיה קצבה יפה זה לא נכון! שבודקים במחשבוני ריבית דריבית קצבה של עשרות אלפים נשמע לנו הרבה אבל אם זה יהיה הפנסיה הממוצעת בעוד 30 40 שנה אז מי שלא טיפל ודאג לזה היום יהיה חלילה עני לסוף ימיו וגם אם יהיה לו קצבה של 18 אלף זה יהיה שווה ערך לשכר מינימום
  • 4 הצבעות
    38 פוסטים
    1k צפיות
    כרמיאליכ
    @בן-עליה כתב בככה לא מתכננים מס: שניתן לקזז מס רווחי הון מנקודות זיכוי תודה 0 ב בן עליה אפשר קישור ללשון החוק שניתן לקזז מס רווחי הון מנקודות זיכוי תודה חישוב המס ייעשה בהתחשב בשיעורי המס הקבועים בסעיף קטן (ב1) או בסעיף 48א(ב1) לחוק מיסוי מקרקעין, לפי הענין, וכן בהתחשב בשיעורי המס החלים על כלל הכנסתו החייבת של הנישום וביתרת נקודות הזיכוי שלהן הוא זכאי, כאמור בפסקה (1); קישור מלא כאן
  • 4 הצבעות
    6 פוסטים
    372 צפיות
    רחל עומסיר
    @ה.-שלמה אכן, אנו לא יכולים לתזמן את השוק. השקעה פאסיבית הוכחה כיעילה. יכולה לספר על לקוח שלא הסכים לשים בסנופי בתחילת 2024 כי דוד שלו אמר לו שאחרי העליות של 2023 יהיו רק ירידות. יש כסף, אתם רוצים להשקיע לטווח ארוך- תשקיעו, אל תנסו לתזמן את השוק כי אף פעם לא תצליחו.
  • 3 הצבעות
    14 פוסטים
    758 צפיות
    מ
    מצרף קובץ מיחוד שכתבתי בנושא מונגש וקליל לקריאה. 3c4819d0-f060-4c42-b236-d313d2d63f52-המדריך לבחירת קופה ומסלול והגדלת החיסכון לכל ילד חדש לאחר תיקונים.pdf