רכישת רכב הכי כלכלי - מהניילון/ליסינג/יד שניה/גרוטאה/דלק/חשמלי ?
-
@איש-קיש
כן אבל בדרך כלל אף אחד לא ישאר בלי סוללה חוץ מכל מיני נורות ותופעות שאתה עלול לחוש בלי סוללה
אגב כל הסיפור של ההיברידי לדעתי לא משמעותי כמו שעושים את זה, מבדיקה שלי אצל כמה נהגים הצריכה הממוצעת בשטח היא לא יותר מ1 ל16 [כן על הטיויוטות כולל החדשות] כך שאם ישנו סיכון שהסוללה תלך [ללא ביטוח] סיכוי גדול שהפער לא מצדיק את המחיר [מלבד הפער במחיר בין ההיברידי ללא היברידי]@שמיל-שמיל דיברתי על שחוקה לא גמורה שחייבת החלפה ורוב היד שתים זה כך
-
נניח (הלוואי) ויש לי יכולת לרכוש טויוטה סיינה יד שניה במצב מצויין (משנת 2021 נגיד),
האם זה לא רכב הכי אמין ועסקה הכי משתלמת כלכלית לרכישת רכב ?
נכון, המחיר עומד על 250 אש"ח +, אבל אני מכיר מספיק אנשים שהדגמים הקודמים החזיקו להם 20 שנים סבבה,
15 אש"ח לשנה עבור רכב ענק אמין איכותי בטיחותי, עם ירידת ערך איטית במיוחד (עקב ביקוש והיצע),
האם זה לא הכי משתלם בשורה התחתונה (מבחינה כלכלית ושווי תמורת כסף) ?
וגם אם נניח שזה לא הכי חסכוני ומשתלם, האם זו עסקה טובה למי שלא רוצה רכב ישן בגיל העמידה, או לא ?
-
נניח (הלוואי) ויש לי יכולת לרכוש טויוטה סיינה יד שניה במצב מצויין (משנת 2021 נגיד),
האם זה לא רכב הכי אמין ועסקה הכי משתלמת כלכלית לרכישת רכב ?
נכון, המחיר עומד על 250 אש"ח +, אבל אני מכיר מספיק אנשים שהדגמים הקודמים החזיקו להם 20 שנים סבבה,
15 אש"ח לשנה עבור רכב ענק אמין איכותי בטיחותי, עם ירידת ערך איטית במיוחד (עקב ביקוש והיצע),
האם זה לא הכי משתלם בשורה התחתונה (מבחינה כלכלית ושווי תמורת כסף) ?
וגם אם נניח שזה לא הכי חסכוני ומשתלם, האם זו עסקה טובה למי שלא רוצה רכב ישן בגיל העמידה, או לא ?
@טריידר כתב ברכישת רכב הכי כלכלי - מהניילון/ליסינג/יד שניה/גרוטאה/דלק/חשמלי ?:
נניח (הלוואי) ויש לי יכולת לרכוש טויוטה סיינה יד שניה במצב מצויין (משנת 2021 נגיד),
האם זה לא רכב הכי אמין ועסקה הכי משתלמת כלכלית לרכישת רכב ?
נכון, המחיר עומד על 250 אש"ח +, אבל אני מכיר מספיק אנשים שהדגמים הקודמים החזיקו להם 20 שנים סבבה,
15 אש"ח לשנה עבור רכב ענק אמין איכותי בטיחותי, עם ירידת ערך איטית במיוחד (עקב ביקוש והיצע),
האם זה לא הכי משתלם בשורה התחתונה (מבחינה כלכלית ושווי תמורת כסף) ?
וגם אם נניח שזה לא הכי חסכוני ומשתלם, האם זו עסקה טובה למי שלא רוצה רכב ישן בגיל העמידה, או לא ?
אני לא מבין במחירים האלו,
אבל אם באמת זה שורד כל כך הרבה שנים מבחינה כלכלית טהורה לכאורה כדאי לקנות רכב ישן יותר, וכך להשתמש ברכב בשנים היותר זולות שלו (ביחס לירידת רכב לפני שנים וקילומטר).
מקסימום תמכור אותו עוד חמש שנים ותתקדם למשהו יותר חדש,
אבל השימוש ברכב חדש הוא תמיד יקר יותר. -
נניח (הלוואי) ויש לי יכולת לרכוש טויוטה סיינה יד שניה במצב מצויין (משנת 2021 נגיד),
האם זה לא רכב הכי אמין ועסקה הכי משתלמת כלכלית לרכישת רכב ?
נכון, המחיר עומד על 250 אש"ח +, אבל אני מכיר מספיק אנשים שהדגמים הקודמים החזיקו להם 20 שנים סבבה,
15 אש"ח לשנה עבור רכב ענק אמין איכותי בטיחותי, עם ירידת ערך איטית במיוחד (עקב ביקוש והיצע),
האם זה לא הכי משתלם בשורה התחתונה (מבחינה כלכלית ושווי תמורת כסף) ?
וגם אם נניח שזה לא הכי חסכוני ומשתלם, האם זו עסקה טובה למי שלא רוצה רכב ישן בגיל העמידה, או לא ?
-
@טריידר כתב ברכישת רכב הכי כלכלי - מהניילון/ליסינג/יד שניה/גרוטאה/דלק/חשמלי ?:
טויוטה סיינה
שמעתי שאפי' בדגם ההיברידי הוא נחשב יחסית לזולל דלק גדול..
@שמואל כתב ברכישת רכב הכי כלכלי - מהניילון/ליסינג/יד שניה/גרוטאה/דלק/חשמלי ?:
@טריידר כתב ברכישת רכב הכי כלכלי - מהניילון/ליסינג/יד שניה/גרוטאה/דלק/חשמלי ?:
טויוטה סיינה
שמעתי שאפי' בדגם ההיברידי הוא נחשב יחסית לזולל דלק גדול..
נכון, אבל יחסית לגודל הרכב, זה עדיין היברידי...
-
מרכב הכי כלכלי קפצנו לרכב שהחזר חודשי על הקרן בהנחה שתחזיק אתו 20 שנה הוא 1666 + ביטוח יקר + טיפול נוסף למצברים כדי לשמור על האחריות + צריכת דלק יחסית לגודל הרכב לא גבוה
באופן כללי היברידי חוסך יותר בנסיעה בתוך העיר, וכדי להגיע לחסכון מול דלק זה צריך להיות שימוש גבוה -
@moshe39 כתב ברכישת רכב הכי כלכלי - מהניילון/ליסינג/יד שניה/גרוטאה ?:
מוסיף לשאלה: האם כדאי לקנות רכב חשמלי
ברכב חשמלי יש גם המורכבות של הצורך באחזקת סמאטרפון כדי לתהחבר לעמדות טעינה ציבוריים...
יש אופציה נוספת לרכוש ציפ להטענה בעלות 30 ש"ח אבל צריך להזמין מכל חברה בנפרד כמו אפקון ועוד
-
@איש-קיש
כן אבל בדרך כלל אף אחד לא ישאר בלי סוללה חוץ מכל מיני נורות ותופעות שאתה עלול לחוש בלי סוללה
אגב כל הסיפור של ההיברידי לדעתי לא משמעותי כמו שעושים את זה, מבדיקה שלי אצל כמה נהגים הצריכה הממוצעת בשטח היא לא יותר מ1 ל16 [כן על הטיויוטות כולל החדשות] כך שאם ישנו סיכון שהסוללה תלך [ללא ביטוח] סיכוי גדול שהפער לא מצדיק את המחיר [מלבד הפער במחיר בין ההיברידי ללא היברידי]אגב כל הסיפור של ההיברידי לדעתי לא משמעותי כמו שעושים את זה, מבדיקה שלי אצל כמה נהגים הצריכה הממוצעת בשטח היא לא יותר מ1 ל16 [כן על הטיויוטות כולל החדשות] כך שאם ישנו סיכון שהסוללה תלך [ללא ביטוח] סיכוי גדול שהפער לא מצדיק את המחיר [מלבד הפער במחיר בין ההיברידי ללא היברידי]
כנראה בדקת אצל נהגי שודים...
טויוטה קורולה 2019 לוקחת 1 ל20 בנהיגה סטנדרטית
וכמדומני שהפריוס גם ככה תלוי כמה הבטרייה שחוקה -
כדאי לשים לב שאם אתה מתכוון לעשות ביטוח מקיף [דגמי הטויוטה מאוד מבוקשים אצל גנבי הרכב...] המחיר מאוד גבוה יחסית לחברות אחרות
-
אגב כל הסיפור של ההיברידי לדעתי לא משמעותי כמו שעושים את זה, מבדיקה שלי אצל כמה נהגים הצריכה הממוצעת בשטח היא לא יותר מ1 ל16 [כן על הטיויוטות כולל החדשות] כך שאם ישנו סיכון שהסוללה תלך [ללא ביטוח] סיכוי גדול שהפער לא מצדיק את המחיר [מלבד הפער במחיר בין ההיברידי ללא היברידי]
כנראה בדקת אצל נהגי שודים...
טויוטה קורולה 2019 לוקחת 1 ל20 בנהיגה סטנדרטית
וכמדומני שהפריוס גם ככה תלוי כמה הבטרייה שחוקה@בוטח-בה
אני לא נוסע כמו שוד ומכיר את כל הטקטיקות
זה תלוי מאוד מה טווחי הנסיעה, קיץ או חורף, אם מדובר במקומות הרריים או שפלה
אני דיברתי על נסעות סטנדטיות באזורי בשילוב עירוני ובין עירוני [גילוי נאות גר בסביבה הררית]
ביררתי גם אצל רבים שמחזיקים את הרכבים הללו בסביבתי חלקם הודו שזה לא נותן את הצריכה הזאת, וחלקם מסמכים על הנתון שרשום במחשב ולא בדקו מתחנ דלק לתחנת דלק -
@בוטח-בה
אני לא נוסע כמו שוד ומכיר את כל הטקטיקות
זה תלוי מאוד מה טווחי הנסיעה, קיץ או חורף, אם מדובר במקומות הרריים או שפלה
אני דיברתי על נסעות סטנדטיות באזורי בשילוב עירוני ובין עירוני [גילוי נאות גר בסביבה הררית]
ביררתי גם אצל רבים שמחזיקים את הרכבים הללו בסביבתי חלקם הודו שזה לא נותן את הצריכה הזאת, וחלקם מסמכים על הנתון שרשום במחשב ולא בדקו מתחנ דלק לתחנת דלק@שמיל-שמיל אני יגיד לכם את דעתי ראיתי אברכים שעשו הרבה חשבנות מה הכי כדאי והם לא רוצים סתם רכב פח ולאחר הרבה ברורים קנו בסביבות ה30 ומנגד היה אברכים שלא כ''כ הכפת להם וקנו סביב ה7 אלף יכל להיות שזה מקרה אבל האלה שקנו ביקר גם שילמו על טיפולים יקרים [אני מדבר על תוך שנתיים סביב ה20 ] ומי שקנה את הפשוט הרבה הרבה פחות לא מתקרב לסכום לכן דעתי לדוג' מאזדה 3 של שנה 2009 פחות או יותר 200 ק''מ ופחות תבדוק את המצב מנוע ,גיר זה יכול להיות הרבה יותר שווה
לגבי הדלק שלו מחוץ לעיר בלי פתיחות מטורפות זה סביב ה12 אבל אם אתה נוסע ממש הרבה תעשה גז וכל הסיפור ביחד יוצא לך 15 ויש לך רכב טוב