דילוג לתוכן

איזו דרך יותר טובה?

שוק ההון והשקעות
19 8 727 2
  • @סייעתא-דשמיא
    אבל כאן יש כמה סכומים צבורים?
    אם כאן יקחו לדוגמא 1% כמה פעמים במקום 1% על סכום אחד זה יותר שווה?
    אם יהיה קרן שמפקידים לה בחודש לדוגמא 700
    או 7 קרנות שמפקידים לכל אחת 100
    אז עדיף 1% מ700 או 7% מ700?

    @i90990 אני כנראה מפספס משהו.
    1% מ100 ו-1% מ700 זה אותו אחוז, חוץ מאשר שהכסף יתחיל לעבוד יותר מהר ואפקט הריבית דריבית יהיה לו משמעות מהירה מאוד בסכום גבוה, (מהירה כוונתי לא בכמות אלא באיכות הדרבון לחוסך, הוא יראה עלייה בכסף שתדרבן אותו לחסוך יותר).

  • @סייעתא-דשמיא
    אבל כאן יש כמה סכומים צבורים?
    אם כאן יקחו לדוגמא 1% כמה פעמים במקום 1% על סכום אחד זה יותר שווה?
    אם יהיה קרן שמפקידים לה בחודש לדוגמא 700
    או 7 קרנות שמפקידים לכל אחת 100
    אז עדיף 1% מ700 או 7% מ700?

    @i90990 כתב באיזו דרך יותר טובה?:

    אבל כאן יש כמה סכומים צבורים?
    אם כאן יקחו לדוגמא 1% כמה פעמים במקום 1% על סכום אחד זה יותר שווה?
    אם יהיה קרן שמפקידים לה בחודש לדוגמא 700
    או 7 קרנות שמפקידים לכל אחת 100
    אז עדיף 1% מ700 או 7% מ700?

    מה כוונתך 7% מ700?
    בשתי האפשרויות מדובר על 1% מ700, רק שזה או 1% מ700 בפעם אחת או 1% מ100 כפול 7.

  • @i90990 כתב באיזו דרך יותר טובה?:

    אבל כאן יש כמה סכומים צבורים?
    אם כאן יקחו לדוגמא 1% כמה פעמים במקום 1% על סכום אחד זה יותר שווה?
    אם יהיה קרן שמפקידים לה בחודש לדוגמא 700
    או 7 קרנות שמפקידים לכל אחת 100
    אז עדיף 1% מ700 או 7% מ700?

    מה כוונתך 7% מ700?
    בשתי האפשרויות מדובר על 1% מ700, רק שזה או 1% מ700 בפעם אחת או 1% מ100 כפול 7.

    מה כוונתך 7% מ700?
    בשתי האפשרויות מדובר על 1% מ700,
    רק שזה או 1% מ700 בפעם אחת
    או 1% מ100 כפול 7.
    אם זה כפול 7 אז דהיינו 7% מ700 סה"כ.... לא...?
    תקנו אותי אם זה טעות....

  • מה כוונתך 7% מ700?
    בשתי האפשרויות מדובר על 1% מ700,
    רק שזה או 1% מ700 בפעם אחת
    או 1% מ100 כפול 7.
    אם זה כפול 7 אז דהיינו 7% מ700 סה"כ.... לא...?
    תקנו אותי אם זה טעות....

    @i90990
    לא,
    1% מ100 זה 1 ש"ח, וכפול 7 זה 7 ש"ח.
    בדיוק כמו 1% מ700 ש"ח שזה גם 7 ש"ח.

  • @i90990
    לא,
    1% מ100 זה 1 ש"ח, וכפול 7 זה 7 ש"ח.
    בדיוק כמו 1% מ700 ש"ח שזה גם 7 ש"ח.

    @סייעתא-דשמיא
    יש אבל כן דמי ניהול על הוצאות הקופה ללא קשר להכנסות ולא אחוזים מהכסף
    האם אני טועה?!

  • @סייעתא-דשמיא
    יש אבל כן דמי ניהול על הוצאות הקופה ללא קשר להכנסות ולא אחוזים מהכסף
    האם אני טועה?!

    @ANUTKBP
    הדמי ניהול באופן כללי הם רק על הצבירה ולא על ההפקדה. אין דבר כזה הוצאות הקופה.

  • @ANUTKBP
    הדמי ניהול באופן כללי הם רק על הצבירה ולא על ההפקדה. אין דבר כזה הוצאות הקופה.

    @צופה-ומביט כתב באיזו דרך יותר טובה?:

    אין דבר כזה הוצאות הקופה

    יש עלות ניהול השקעה וזה תוספת לדמי ניהול

  • @צופה-ומביט כתב באיזו דרך יותר טובה?:

    אין דבר כזה הוצאות הקופה

    יש עלות ניהול השקעה וזה תוספת לדמי ניהול

    @רואה-את-הנולד
    אכן, יש הוצאות ניהול השקעות.
    זה קיים בכל הקופות - פנסיה קרן השתלמות וקופת גמל.

  • מה כוונתך 7% מ700?
    בשתי האפשרויות מדובר על 1% מ700,
    רק שזה או 1% מ700 בפעם אחת
    או 1% מ100 כפול 7.
    אם זה כפול 7 אז דהיינו 7% מ700 סה"כ.... לא...?
    תקנו אותי אם זה טעות....

    @i90990

    א. אם עדיין לא מתיישב על הלב,
    קח מחשבון ריבית דריבית ותבדוק.
    ב. בין האופציות שהזכרתי למעלה,
    היה גם מסחר עצמאי,
    שבו כן יש ד"נ מההפקדה.

  • @i90990

    א. אם עדיין לא מתיישב על הלב,
    קח מחשבון ריבית דריבית ותבדוק.
    ב. בין האופציות שהזכרתי למעלה,
    היה גם מסחר עצמאי,
    שבו כן יש ד"נ מההפקדה.

    @ביזנייעס כתב באיזו דרך יותר טובה?:

    ב. בין האופציות שהזכרתי למעלה,
    היה גם מסחר עצמאי,
    שבו כן יש ד"נ מההפקדה.

    בתיק מסחר עצמאי גם משלמים דמי ניהול רק מהצבירה
    מה שכן, יש עמלה חודשית של 15 שקל ברוב בתי ההשקעות (בדרך כלל מקוזז מעמלות הפעילות)

  • @ביזנייעס כתב באיזו דרך יותר טובה?:

    ב. בין האופציות שהזכרתי למעלה,
    היה גם מסחר עצמאי,
    שבו כן יש ד"נ מההפקדה.

    בתיק מסחר עצמאי גם משלמים דמי ניהול רק מהצבירה
    מה שכן, יש עמלה חודשית של 15 שקל ברוב בתי ההשקעות (בדרך כלל מקוזז מעמלות הפעילות)

    @ניסן-עציוני עמלה חודשית כללית? לא תלויה בכמות הפעילות או היקף הפעילות?

  • @ביזנייעס כתב באיזו דרך יותר טובה?:

    ב. בין האופציות שהזכרתי למעלה,
    היה גם מסחר עצמאי,
    שבו כן יש ד"נ מההפקדה.

    בתיק מסחר עצמאי גם משלמים דמי ניהול רק מהצבירה
    מה שכן, יש עמלה חודשית של 15 שקל ברוב בתי ההשקעות (בדרך כלל מקוזז מעמלות הפעילות)

    @ניסן-עציוני בחשבון מסחר, הכינוי לדמי ניהול מהפקדה הוא עמלת קניה.

  • @ניסן-עציוני עמלה חודשית כללית? לא תלויה בכמות הפעילות או היקף הפעילות?

    @אבי-ה-נערה כתב באיזו דרך יותר טובה?:

    @ניסן-עציוני עמלה חודשית כללית? לא תלויה בכמות הפעילות או היקף הפעילות?

    יש עמלה בסיסית של 15 שקל, ברוב בתי המסחר מידי חודש
    בכולם תקבל הטבה של פטור מתשלום בשנתיים הראשונות, ובמידה ותבצע פעולות שיעלו לך כסף, זה יקזז את העלות של העמלה.
    בסוף הם צריכים להרויח גם ממשקיעים פסיביים שלא עושים פעולות בחשבון

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    14 פוסטים
    203 צפיות
    צ
    @המסתפק חסר הרבה פרטים, מה גובה השכירות, באיזה איזור הם רוצים לקנות דירה. מה יכולת ההחזר שלהם עבור תשלום משכנתא. בכזה גיל צעיר בלי דירה ממש לא מומלץ להשקיע את כל הכסף בלי ידע והבנה מקצועית. סביר להניח שהדבר הכי טוב בשבילם זה לקנות דירה עם משכנתא, ורק חלק מהכסף הם יכולים להשקיע בשוק ההון. אם הם מוכנים לגור בשכירות כדי להשיג יותר כסף, כדאי להם לפנות לאנשים שעוסקים בתחום, בהחלט יש לזה מענה.
  • 1 הצבעות
    10 פוסטים
    185 צפיות
    מ
    לגופם של דברים: אני משער שהינך סומך על שיקול דעתך, כי הרי אם לא, מדוע שאלת -הרי גם התשובות שתקבל כאן יהיו נגועות, אל על כרחך שבדברים שבסברא, אתה בוחן אם הם מתקבלים על הדעת או לא, רוב הנידונים הם עניינים שבשיקול דעת, (אין אחד שיודע לחזות את העתיד). לגבי עובדות ניתן לברר בקלות יחסית. ומה שלא זה ולא זה, אכן אל תסמוך על אף אחד-כולל מי שלא נגוע, הרי מהיכן הינך יודע שהוא אכן מבין? אני מניח שרוב חברי הפורום (כולל אנוכי הקטן), אין להם שום אינטרס לא בזה ולא בזה, (אני אישית מושקע קצת בשוק הנדל"ן, והרבה פחות בשוק ההון, ועם זאת סבור שעדיפה בהרבה השקעה בשוק ההון). מרבית הממליצים משקיעים בעצמם באפיק שעליו הם ממליצים, כלומר הם מאמינים באמת בנכונות המלצתם. סתם שאלה, מה הינך עושה כשאתה צריך החלטה רפואית? סומך על הרופא הלא דתי עם אינטרסים ברורים? על העסקנים הרפואיים שגם להם בדר"כ יש אינטרסים, (חיוביים!! (לשמור על קשרים עם רופאים וכו')? אם שאלת למעשה (באמת?!), דבר ראשון פיזור- לא מניחים את כל הביצים בסל אחד, שנית- אם אכן לא הנדל"ן ולא שוק ההון- משכנעים אותך, ואתה חושש, ניתן להניח את הכסף בקרן כספית (עם הכשר!), אני מקוה שאתה לא חושד בי שיש לי בזה אינטרס כלשהוא . או כמובן בגמ"ח. מקווה שיישרנו את ההדורים!!
  • 5 הצבעות
    69 פוסטים
    2k צפיות
    ש
    כתב בסקר: מה דורש יותר טרחה שוק ההון או נדל"ן?: @משהמשה חושב שהאסטרטגיה היחידה היא לחסוך כל חודש סכום יפה @אפ_על_פי_כן נראה שזה נכון גם במקרה שלך… בעז״ה שתצליח בזה
  • הקיפול ה 42

    שוק ההון והשקעות ריבית דריבית אקספוננציאליות
    56
    25 הצבעות
    56 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @שמח-לעזור השלם קטן מסך חלקיו?! @יצירתי דרך אגב את הטקסט של הבועה כותבים היכן שכתוב טקסט המידע ולא היכן שכתוב fa-info אשמח מאוד אם כן תעבור על הדברים ולשמוע דעתך!!
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    134 צפיות
    חיסכון לחתונהח
    מצורף שני סקירות בנושא מהיום האחרון. וזה כמובן ללא חשבון של נפילת המשטר באירן שיכול להרים את השוק והשקל לגובה שלא נראה... https://www.funder.co.il/article/193697 https://www.funder.co.il/article/193701