דילוג לתוכן

איזו דרך יותר טובה?

שוק ההון והשקעות
19 8 727 2

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    14 פוסטים
    203 צפיות
    צ
    @המסתפק חסר הרבה פרטים, מה גובה השכירות, באיזה איזור הם רוצים לקנות דירה. מה יכולת ההחזר שלהם עבור תשלום משכנתא. בכזה גיל צעיר בלי דירה ממש לא מומלץ להשקיע את כל הכסף בלי ידע והבנה מקצועית. סביר להניח שהדבר הכי טוב בשבילם זה לקנות דירה עם משכנתא, ורק חלק מהכסף הם יכולים להשקיע בשוק ההון. אם הם מוכנים לגור בשכירות כדי להשיג יותר כסף, כדאי להם לפנות לאנשים שעוסקים בתחום, בהחלט יש לזה מענה.
  • 1 הצבעות
    10 פוסטים
    185 צפיות
    מ
    לגופם של דברים: אני משער שהינך סומך על שיקול דעתך, כי הרי אם לא, מדוע שאלת -הרי גם התשובות שתקבל כאן יהיו נגועות, אל על כרחך שבדברים שבסברא, אתה בוחן אם הם מתקבלים על הדעת או לא, רוב הנידונים הם עניינים שבשיקול דעת, (אין אחד שיודע לחזות את העתיד). לגבי עובדות ניתן לברר בקלות יחסית. ומה שלא זה ולא זה, אכן אל תסמוך על אף אחד-כולל מי שלא נגוע, הרי מהיכן הינך יודע שהוא אכן מבין? אני מניח שרוב חברי הפורום (כולל אנוכי הקטן), אין להם שום אינטרס לא בזה ולא בזה, (אני אישית מושקע קצת בשוק הנדל"ן, והרבה פחות בשוק ההון, ועם זאת סבור שעדיפה בהרבה השקעה בשוק ההון). מרבית הממליצים משקיעים בעצמם באפיק שעליו הם ממליצים, כלומר הם מאמינים באמת בנכונות המלצתם. סתם שאלה, מה הינך עושה כשאתה צריך החלטה רפואית? סומך על הרופא הלא דתי עם אינטרסים ברורים? על העסקנים הרפואיים שגם להם בדר"כ יש אינטרסים, (חיוביים!! (לשמור על קשרים עם רופאים וכו')? אם שאלת למעשה (באמת?!), דבר ראשון פיזור- לא מניחים את כל הביצים בסל אחד, שנית- אם אכן לא הנדל"ן ולא שוק ההון- משכנעים אותך, ואתה חושש, ניתן להניח את הכסף בקרן כספית (עם הכשר!), אני מקוה שאתה לא חושד בי שיש לי בזה אינטרס כלשהוא . או כמובן בגמ"ח. מקווה שיישרנו את ההדורים!!
  • 13 הצבעות
    17 פוסטים
    410 צפיות
    העץ הרענןה
    @לא-רק-סנופי said: חבל להתפלמס יותר מידי. מי שחוברת כזאת או אחרת מצליחה לבלבל אותו באמת לא כדאי שישקיע בשוק ההון. הרי כשיהיה משבר הוא ירוץ למשוך את הפנסיה שלו, ואח"כ עוד יספרו ש"בסוף כולם מפסידים"... אכן אני מסכים איתך, לעיתים אני חושב כי ה"שירות" שטופורוביץ עושה למשקיעים פאסיביים, הוא נפלא. הוא באמת טוב בלהנגיש את הסיכון לציבור, דא עקא שהוא לא צודק. אבל מי שנבהל מכל ירידה בשוק, או אפילו מכל חוברת בהחלט מקומו לא בשוק ההון.
  • הקיפול ה 42

    שוק ההון והשקעות ריבית דריבית אקספוננציאליות
    56
    25 הצבעות
    56 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @שמח-לעזור השלם קטן מסך חלקיו?! @יצירתי דרך אגב את הטקסט של הבועה כותבים היכן שכתוב טקסט המידע ולא היכן שכתוב fa-info אשמח מאוד אם כן תעבור על הדברים ולשמוע דעתך!!
  • 0 הצבעות
    54 פוסטים
    3k צפיות
    א יידישע קאפא
    יש למישהו ספרים בפי די אף?