@המוצלח
מה זה מחשב קוואנטי..?
ia90990
-
האדמה כבר רועדת: טור על התפתחות ה AI -
"ערבים" ו"כל ישראל ערבים", "לכלכלתם" ו"למחייתם"@998877
האמת הם פתחו לי את העיניים יותר.. יש את כל התקנון המלא שלהם באתר
אבל החידוש הגדול יותר מבחינתי שכל הקופות האחרות לא מממנות חתונות... רק דירה... והם הרימו את הכפפה לממן גם חתונה וגם דירה! -
הוצאות בשמחות, סביר או מיותר?!תכל'ס רק חסידויות מצליחות..
-
הוצאות בשמחות, סביר או מיותר?!עדיין בית שמש עוד מצדיקה איכשהו נסיעה לירושלים...
-
הוצאות בשמחות, סביר או מיותר?!@998877
לדעתי פשוט צריך לעשות משקיעים
ואם כבר אז עדיין למרבה הפלא גם בצפון וגם בדרום אין עדיין אולמות חתונה "חרדיים" דהיינו שמותאמים למגזר שלנו וכ"כ הרבה מהציבור למרות ש2 בצדדים מהפריפריה מתחתנים שוב בב"ב או ירושלים..
לכאורה להקים אולם בצפון ובדרום במיוחד אחרי שבשנים הבאות יתפתחו ואפשרות לסגור שמה הכל כמו בצאנז תועיל המון לציבור שלנו במיוחד שדורות העתיד יהיו משמה... -
מתי בדקת את התלוש שלך? -
הוצאות בשמחות, סביר או מיותר?!אולי במקום לדבר שבאוויר שיגבשו כאן סקר ויתחילו לבנות תשתית לזה ואח"כ שיצאו לציבור יהיה כבר את החברה מכאן שיגייסו כל אחד עוד חותמים...?
-
ריבית בנק ישראל וריבית הפריים@Magshimim
נשמח למידע -
ריבית בנק ישראל וריבית הפרייםולא צריך לעדכן ולאשר כלום בבנק?
-
ריבית בנק ישראל וריבית הפרייםאיך זה משפיע על מי שיש לו משכנתא על קל"צ ומל"צ ופריים?
-
קרן פנסיה או קופת גמל? מדוע אסור למהר לבצע שינויים@רחל-עומסי
כמובן.. רק למקרה חרום מדובר האם עדיף על הלוואה בנקאית..
ובעצם כמה אחוז מתוך כספי התגמולים זה מכלל הכסף חצי? או פחות..? -
קרן פנסיה או קופת גמל? מדוע אסור למהר לבצע שינויים@רחל-עומסי
אז אפשר לבנות על זה ככיסוי חלקי לחתונות הילדים? או שהריביות לא שוות את זה בכלל? -
דרום [אופקים-נתיבות]סולם יעקב החלו בבניה ואוחזים ביסודות עדיין ושערי העיר עדיין לא התחילו לענ"ד..
-
סקר: אם הייתם יכולים לבטל את הAI, האם הייתם עושים זאת?@הקול-השפוי
תשמע זה שאלה מסובכת שגובלת באמונה..
ברור שיש בו סכנות ענקיות ועצומות וכו' אבל תכל'ס ה' יצר את זה אז אני מבין יותר טוב ממנו מה יותר טוב..?
נכון שאילו וכאילו וכו' וכו' אבל אני לא מנהל את העולם..
[ ולא אני בכלל לא מתקרב לשימוש בבינה מלאכותית ]
זה בעצם אותה שאלה על בג"צ והיועמשי"ת וכו' וכו' תכל'ס ה' הוא שעושה אותה אז זה קצת קשה לדון בדבר.. -
הוצאות בשמחות, סביר או מיותר?!@פרנק-כהלכתו
בדור כמו שלנו שהכל ראוותני ומצועצע אין כמעט סיכוי לפי איך שאתה רוצה באמת לחיות...
הדבר היחידי שאולי יעזור זה התאגדות של קהילות עם תקנונים מפורטים ותמיכה גורפת של כלל הציבור וגדולי ישראל בזה
מה שחסר כמעט כל סיכוי בגלל הלחצים מצד שני של כאלה שרוצים בזה מאוד..
חוץ מזה שאתה מתכוונן לפי הנורמות שאתה רואה ביומיום ואם היית חי באוגנדה היה אפשר אבל בינתיים הציבור בארץ לא הולך בכיוון הזה.. -
מה עדיף קרן השתלמות או פנסיה?@צמיחה
ויש לך המלצה על חברה וסוג מסלול? ראיתי שמיטב בעוקב מדדי מניות הכי עלתה ב5 שנים האחרונות -
מה עדיף קרן השתלמות או פנסיה?@צמיחה
יכול לנמק לי למה?
פשוט נושא שחדש לי... -
קרן פנסיה או קופת גמל? מדוע אסור למהר לבצע שינויים@רחל-עומסי
האם אפשר לקחת הלוואה על חשבון קרן הפנסיה הזאת?
כלומר שהכסף יישאר שם וימשיך להיצבר ולקחת הלוואה כנגד הכסף -
מה עדיף קרן השתלמות או פנסיה?האם עצמאי שמחויב ע"פ החוק בהפרשת פנסיה , האם עדיף לו לעשות זאת בקרן פנסיה , או קופת גמל או פוליסת תגמולים?
-
דרום [אופקים-נתיבות]איזה מהם? יש את בית הלוי, כתר הרימון , שערי העיר , סולם יעקב , ונחלת בראשית
