ברוך ה' אנחנו שמחים לבשר לכם שפתחנו רשימת תפוצה לפרסום משרות במייל בצורה טובה וממוקדת , מיועד לציבור החרדי בלבד !
המשרות גם לגברים וגם לנשים מכל חלקי הארץ ,
כרגע הפורום ברוך ה' מצליח ויש כבר יותר מ 1,400 שהצטרפו אליו ,
בקשר למה שכתבתי אתם לא עניתם
אני כתבתי - א - השם הלא מוצלח שיש למקום שגורם לאשתי לשווער ולחברים להחמיץ פנים כששומעים על הרעיון
ואתם הסברתם למה הם לא צודקים שזה לא עוזר לי
אבל ב"ה בדיוק היום פרסמו מודעות ענקיות ברחובות על חריש מה שבהחלט העלה את הלגיטימציה לקנות שם
אני התעניינתי בחריש בתקופה האחרונה ,
למעשה יש שתי נקודות שמפריעות לי -
א - השם הלא מוצלח שיש למקום שגורם לאשתי לשווער ולחברים להחמיץ פנים כששומעים על הרעיון
כלומר זה לא רק שאנשים לא שמעו על המקום אלא שמעו דברים לא טובים כמו
-עיר חילונית צעירה
-אנשים שמנסים למכור את הדירות שם ולא מצליחים
-חוסר בהתפתחות הרבה שנים שאולי זה ימשיך לדשדש עוד שנים רבות
(כמובן שלא אמרתי שזה צודק - רק שזה מה שאני שומע, וגם אם זה לא נכון זה לא נחמד עד בלתי אפשרי לקנות בכזה מצב)
ב - שלא הצלחתי להבין באמת את אופי האנשים שם מבחינת הרמה הדתית (אני מתכוין יושבים לומדים כל היום)
יש לי חבר שנמצא שם בקביעות ושמעתי ממנו שהוא לא ראה שם אברך אחד
(האמת שלא דיברתי איתו אלא שמעתי ממישהו שלישי וכן אני לא יודע באיזה שכונה הוא נמצא)
@בית-שמש אני רואה שאנשים לא מבינים אותי למרות שהסברתי את עצמי שוב
אני לא חושד ולא חושב שום דבר רע למעשה אני די הולך על זה
אני רק מנסה להבין את ההיגיון מאחורי התמחור שמתווך שעושה הרבה פחות לוקח שתי אחוז - ופה מקבלים הרבה יותר תמורה בשביל אותו מחיר או חצי ממנו(אם הדירה נקנתה ללא תיווך אחר אז משלמים רק אחוז)
מקווה שעדין מותר לנסות להבין דברים
@משהמשה ממש לא התכוונתי לומר שהוא לא טוב!!
רק שאלתי למה הוא לא לוקח יותר מהמחיר הזה? הרי זה המחיר של תיווך ופה זה לווי מקצועי מקיף!
ועם כמו שאתה כותב שרובם היום דורשים ליווי אז או שזה יעלה יותר מתיווך או שהתיווך יוריד מחירים!
אם הבנת את השאלה וענית עליה אז אני פשוט לא הבנתי את התשובה
נשמע מעולה
רק שתי שאלות:
א- האם אתה מתמחה גם בפריפריות הרחוקות(פשוט לפי עסקאות אחרונות נשמע שאתה יותר באזור המרכז)
ב- זה נשמע יותר מדי טוב כיון שבכל אופן אני אמור לשלם 2 אחוז תיווך ופה אני מקבל ערך מוסף עצום