דילוג לתוכן

דרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?

  • כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    מדוע אתם נזכרים עכשיו לצעוק על הגמחים היום? היכן הייתם כשזה התחיל??? חכמים בדיעבד!

    @אבי-ר. הרבה אנשים היו חכמים מלכתחילה כמוני ומשפחתי אבל הדברים היו מתחת לשולחן מחמת סיבות שלא בא לי בפורום מכובד כזה להסביר, בכל אופן עדיף להיות חכמים בדיעבד מאשר טיפשים בדיעבד לכן כדאי לעורר את מי שלא תפס את העניין.

  • @חסידישער כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    @נחמן-רוזנבלום כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    אני מניח שהם עושים את זה באיחור.

    הם קלטו רק עכשיו שהזיזו להם את הגבינה.

    מידיעה ומהכרות אישית
    אתה טועה ומטעה!

    מנהלי הגמ"ח המרכזי כבר עמלים יותר משנה - (מה שאני יודע) על תכנית שתשלב הפקדות לגמ''ח עם השקעה בשוק ההון.
    אני לא יודע האם הם יצליחו לבנות מודל שישתלם, אבל הם משקיעים בזה הרבה אנרגיות

    הם היו צריכים לעשות את זה לפני 6 שנים לא עכשיו!!

    יש ספר שנקרא מי הזיז לי את הגבינה

    וככה בדיוק נראית צורת העבודה שלהם

    שנים הם נחו על זרי הדפנה את הגלגל כבר היא אפשר לסובב אחורה.

    הם כנראה הבינו רק לפני שנה שהגבינה זזה להם, ומאז הם קצת אובדי עצות
    ורצים לפרסם בקומיקסים ובשלל צורות נוספות מה מיוחד בהם.

    @נחמן-רוזנבלום נגיד רק ביושר : גמ״ח המרכזי לא מפרסם את הקומיקסים החובבניים שאתה מדבר עליהם

    אלו גמ״חים אחרים שמפרסמים את זה..

  • @נחמן-רוזנבלום נגיד רק ביושר : גמ״ח המרכזי לא מפרסם את הקומיקסים החובבניים שאתה מדבר עליהם

    אלו גמ״חים אחרים שמפרסמים את זה..

    @יוסף-מינצברג אתה עומד אחורי השם שלך?
    ברוך הבא!!

  • @יוסף-מינצברג אתה עומד אחורי השם שלך?
    ברוך הבא!!

    @שמיל-שמיל
    אין אימות אם זה יוסלה מינצברג
    "כמה יוסף איכא בשוקא"
    בא נחכה בסבלנות..

  • @שמח-לעזור תיכנס לסימולציות של ארגון בנקל
    תראה כמה כסף היה לך במזומן אם הייתה מפקיד אותו בS&P 500
    לעומת כמה אתה צריך להחזיר כל חודש לגמ"ח המרכזי ולגמחים אחרים ולבנק
    יכול להיות שתקבל תוצאה שסכום ההלוואה היה יוצא לך יותר גדול מסכום החיסכון אבל זה הלוואה וזה הון עצמי
    ואתה יכול לנסות מה היה קורה אם הייתה מוסיף עוד 200-300 ש"ח בחודש מה היה התוצאה

    *אין באמור הבטחה לתשואות העבר בעתיד אך יש לציין שהעשור בין 2000 ל2010 היה עשור הפסדי למדי בשוק ההון למרות זאת המדד בסוף תיקן את עצמו יופי

    @אברהם-0 כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    @שמח-לעזור תיכנס לסימולציות של ארגון בנקל
    תראה כמה כסף היה לך במזומן אם הייתה מפקיד אותו בS&P 500
    לעומת כמה אתה צריך להחזיר כל חודש לגמ"ח המרכזי ולגמחים אחרים ולבנק

    כמובן שאני יודע מצוין מה החלופות כיום!
    (עיין הודעתי באשכול על המחשבונים…)
    שאלתי, מה היו החלופות בעבר?
    לא תאורטית, מעשית…

    @השומר כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    @אבי-ר. הרבה אנשים היו חכמים מלכתחילה כמוני ומשפחתי אבל הדברים היו מתחת לשולחן מחמת סיבות שלא בא לי בפורום מכובד כזה להסביר…

    מה כוונתך מלכתחילה?
    מי שמחתן ילדים כיום התחיל להפקיד בגמ״ח או להשקיע במדד, לפני 20-25 שנה.
    משפחתך השקיעה במדד? א״כ באיזה דרך?

    לא הבנתי למה להשקיע במדד היה מתחת לשולחן?
    ואם לא מדובר בהשקעה סטנדרטית, אז מה זה רלוונטי לנושא?

  • @אברהם-0 כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    @שמח-לעזור תיכנס לסימולציות של ארגון בנקל
    תראה כמה כסף היה לך במזומן אם הייתה מפקיד אותו בS&P 500
    לעומת כמה אתה צריך להחזיר כל חודש לגמ"ח המרכזי ולגמחים אחרים ולבנק

    כמובן שאני יודע מצוין מה החלופות כיום!
    (עיין הודעתי באשכול על המחשבונים…)
    שאלתי, מה היו החלופות בעבר?
    לא תאורטית, מעשית…

    @השומר כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    @אבי-ר. הרבה אנשים היו חכמים מלכתחילה כמוני ומשפחתי אבל הדברים היו מתחת לשולחן מחמת סיבות שלא בא לי בפורום מכובד כזה להסביר…

    מה כוונתך מלכתחילה?
    מי שמחתן ילדים כיום התחיל להפקיד בגמ״ח או להשקיע במדד, לפני 20-25 שנה.
    משפחתך השקיעה במדד? א״כ באיזה דרך?

    לא הבנתי למה להשקיע במדד היה מתחת לשולחן?
    ואם לא מדובר בהשקעה סטנדרטית, אז מה זה רלוונטי לנושא?

    @שמח-לעזור כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    כמובן שאני יודע מצוין מה החלופות כיום!
    (עיין הודעתי באשכול על המחשבונים…)
    שאלתי, מה היו החלופות בעבר?
    לא תאורטי, מעשי…

    לא הבנתי למה זה לא היה מעשי?
    אולי לא היה מודעות לכך אבל תמיד היו כאלה שחסכו והשקיעו

  • @שמח-לעזור כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    כמובן שאני יודע מצוין מה החלופות כיום!
    (עיין הודעתי באשכול על המחשבונים…)
    שאלתי, מה היו החלופות בעבר?
    לא תאורטי, מעשי…

    לא הבנתי למה זה לא היה מעשי?
    אולי לא היה מודעות לכך אבל תמיד היו כאלה שחסכו והשקיעו

    @בוטח-בה
    מכיר מכלי ראשון כאלה שחיתנו ילדים מחיסכון במדדים?

    שאלת תם, מתי נפתח הקרן מחקה מדד הראשונה בעולם? ובישראל?
    שאלה נוספת, כמה כסף היה במחקי מדדים לפני 30 שנה?

    השקעה מעשית, לא הכוונה ״אפשרית״
    מעשי הכוונה השקעה סטנדרטית, מקובלת, שנחשבת להשקעה בטוחה ומשתלמת, בעיניי העולם…

  • בישראל הקרן הראשונה נפתחה ב2008 (ע"פ ויקיפדיה)
    אבל היה עוד אפשרויות השקעה לפני זה

    וכן אני מכיר אנשים שחסכו שם ונשאר להם עודף גם אחרי חתונות הילדים

    @שמח-לעזור כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    השקעה מעשית, לא הכוונה ״אפשרית״
    מעשי הכוונה השקעה סטנדרטית, מקובלת, שנחשבת להשקעה בטוחה ומשתלמת, בעיניי העולם…

    אתה צודק שלצערנו עד לפני שנתיים-שלוש זה לא היה מספיק מקובל מעשי ונחשב למשתלם בעיני עולם האברכים

  • בישראל הקרן הראשונה נפתחה ב2008 (ע"פ ויקיפדיה)
    אבל היה עוד אפשרויות השקעה לפני זה

    וכן אני מכיר אנשים שחסכו שם ונשאר להם עודף גם אחרי חתונות הילדים

    @שמח-לעזור כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    השקעה מעשית, לא הכוונה ״אפשרית״
    מעשי הכוונה השקעה סטנדרטית, מקובלת, שנחשבת להשקעה בטוחה ומשתלמת, בעיניי העולם…

    אתה צודק שלצערנו עד לפני שנתיים-שלוש זה לא היה מספיק מקובל מעשי ונחשב למשתלם בעיני עולם האברכים

    @בוטח-בה אבל עוד שאלה חשובה לדיון ההיסטורי,
    ממתי זה נחשב בקרב אנשי המקצוע כהשקעה 'בטוחה'?

  • בישראל הקרן הראשונה נפתחה ב2008 (ע"פ ויקיפדיה)
    אבל היה עוד אפשרויות השקעה לפני זה

    וכן אני מכיר אנשים שחסכו שם ונשאר להם עודף גם אחרי חתונות הילדים

    @שמח-לעזור כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    השקעה מעשית, לא הכוונה ״אפשרית״
    מעשי הכוונה השקעה סטנדרטית, מקובלת, שנחשבת להשקעה בטוחה ומשתלמת, בעיניי העולם…

    אתה צודק שלצערנו עד לפני שנתיים-שלוש זה לא היה מספיק מקובל מעשי ונחשב למשתלם בעיני עולם האברכים

    @בוטח-בה
    א. מעניין, ג׳ימני טען לי שבשנת 2000

    ב. לפני 30 שנה היקף הכסף שהיה במחקי מדדים בעולם היה פחות מ-3%
    רק לפני 20 שנה זה נכנס למיינסטרים בארה״ב
    בישראל זה היה ממש בשלבים הראשונים

    ג. מי שכבר חיתן ילדים מהשקעה במדדים בהכרח היה מנחשוני השיטה בארץ (במילים אחרות ״פזיז״?)
    וודאי לא משהו שאפשר להסתכל עליו כהשקעה בטוחה ומקובלת…
    לא בעיניי אברכים! אלא בעיניי הכלכלנים בארץ!

    כל עוד שלא מדובר על חלופת השקעה במוצר ידוע וברור כמו המצב התודעתי היום של מדדים,
    הדיון לא מתחיל

    כי תמיד היה דיבור על השקעות במגזר
    אף אחד לא המציא היום את הגלגל
    ומי שרצה, השקיע!

    כל הדיון הוא ביחס לחלופת השקעה קלה ובטוחה שמתאימה לכל סכום…

  • שאלת תם נוספת
    שממחישה מצוין עד כמה אנשים כיום שכחו / לא יודעים,
    עד כמה הלגיטימיות וההסכמה הרחבה על כדאיות בהשקעה במדדים, היא דבר חדש…

    מתי היה ההימור המפורסם של ווארן באפט עם מנהלי קרנות הגידור הגדולות בעולם על מיליון דולר,
    איפה יותר משתלם להשקיע, במחקה מדד, או בקרן מנוהלת.
    ומתי תקופת ההימור של 10 שנים הסתיימה?

    ההנחת יסוד שלנו צריכה להיות שאם הם היו מוכנים להמר נגדו, מבחינה כספית, וציבורית,
    הם באמת האמינו שהוא טועה!
    נכון, שהיה לו על מה להתבסס, אבל עדיין זה היה נחשב למשהו לא מבוסס, מספיק בשביל להמר עליו 🤔
    הרי ברור שבמצב היום ובכמות הכסף שנכנסת למחקי מדדים, אף אחד בעולם לא יעיז להמר על זה שוב…

    תהיו כנים ותכתבו (לעצמכם 😉 ) את התשובה לדעתכם לפני שאתם בודקים…

  • @אברהם-0 כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    @שמח-לעזור תיכנס לסימולציות של ארגון בנקל
    תראה כמה כסף היה לך במזומן אם הייתה מפקיד אותו בS&P 500
    לעומת כמה אתה צריך להחזיר כל חודש לגמ"ח המרכזי ולגמחים אחרים ולבנק

    כמובן שאני יודע מצוין מה החלופות כיום!
    (עיין הודעתי באשכול על המחשבונים…)
    שאלתי, מה היו החלופות בעבר?
    לא תאורטית, מעשית…

    @השומר כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    @אבי-ר. הרבה אנשים היו חכמים מלכתחילה כמוני ומשפחתי אבל הדברים היו מתחת לשולחן מחמת סיבות שלא בא לי בפורום מכובד כזה להסביר…

    מה כוונתך מלכתחילה?
    מי שמחתן ילדים כיום התחיל להפקיד בגמ״ח או להשקיע במדד, לפני 20-25 שנה.
    משפחתך השקיעה במדד? א״כ באיזה דרך?

    לא הבנתי למה להשקיע במדד היה מתחת לשולחן?
    ואם לא מדובר בהשקעה סטנדרטית, אז מה זה רלוונטי לנושא?

    @שמח-לעזור כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    שאלתי, מה היו החלופות בעבר?
    לא תאורטית, מעשית…

    לקנות דירות להשקעה בק"ס

  • ג'ון בוגל הוא זה שהמציא את הרעיון של לקנות את השוק ולהשקיע בקרנות סל של מדדים רחבים הדבר ידוע כבר עשרות שנים
    מי שרצה להשקיע או רוצה אפיקי השקעה לומד את הדבר או מתייעץ עם מישהו כזה ולא מתנהג כמו כבשה בעדר, במקרה של המודעות לשוק ההון כיום העדר בכיון טוב אבל צריך להבין מה עושים.

  • ג'ון בוגל הוא זה שהמציא את הרעיון של לקנות את השוק ולהשקיע בקרנות סל של מדדים רחבים הדבר ידוע כבר עשרות שנים
    מי שרצה להשקיע או רוצה אפיקי השקעה לומד את הדבר או מתייעץ עם מישהו כזה ולא מתנהג כמו כבשה בעדר, במקרה של המודעות לשוק ההון כיום העדר בכיון טוב אבל צריך להבין מה עושים.

    שאלה נוספת,
    מתי התחילו להיות מסלולי מנייות בכשרות טובה?

  • שאלה נוספת,
    מתי התחילו להיות מסלולי מנייות בכשרות טובה?

    @כרמיאלי אומנם כמה שנים אבל להשקיע כשר אפשר גם בלי הכשר למשל אפילו היום תראה את הרשימה שהכין הרב זלץ, כמובן אני לא נכנס לסוגיה של המשמעות של בעלות על מניות כבר דשו בזה רבים וטובים ממני אבל גם לצאת כל השיטות ישנם מקומות שאפשר כשרים אבל לא תחת חותמת.

  • @כרמיאלי אומנם כמה שנים אבל להשקיע כשר אפשר גם בלי הכשר למשל אפילו היום תראה את הרשימה שהכין הרב זלץ, כמובן אני לא נכנס לסוגיה של המשמעות של בעלות על מניות כבר דשו בזה רבים וטובים ממני אבל גם לצאת כל השיטות ישנם מקומות שאפשר כשרים אבל לא תחת חותמת.

    @השומר
    וממתי יש את הרשימה של אהרן זלץ???...

  • @השומר
    וממתי יש את הרשימה של אהרן זלץ???...

    @אבי-ר. אני באמת לא מבין את רוח הדברים פה אין עניין להתבכיין למי שלא הבין בזה פעם ולא התאמץ ללמוד את הנושא העיקר המוסר השכל ללמוד להבא איך אפשר להשקיע ולהרוויח.

  • שמעתי הערב סקופ בלעדי
    בשם היועץ יוסף מינצברג שדיבר באיזו הרצאה מטעם קופת רבותינו
    שאחד הגמחים הגדולים בציבור החרדי לחתונות הגדולים (כלשונו)
    הולך לשלב בתוכנית שחלק מהכסף יושקע בשוק ההון
    הרעיון בדיונים מתקדמים
    יש למישהו מידע נוסף בעניין?

    .

    אם זה קורה אין ספק שארגון בנקל הוא מהגורמים הכי משפיעים שעזרו לזה לקרות ע"כ נאמר קנאת סופרים תרבה חכמה

    @בוטח-בה כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    שמעתי הערב סקופ בלעדי
    בשם היועץ יוסף מינצברג שדיבר באיזו הרצאה מטעם קופת רבותינו
    שאחד הגמחים הגדולים בציבור החרדי לחתונות הגדולים (כלשונו)
    הולך לשלב בתוכנית שחלק מהכסף יושקע בשוק ההון
    הרעיון בדיונים מתקדמים
    יש למישהו מידע נוסף בעניין?

    .

    אם זה קורה אין ספק שארגון בנקל הוא מהגורמים הכי משפיעים שעזרו לזה לקרות ע"כ נאמר קנאת סופרים תרבה חכמה

    פרטים נוספים (ע"פ אחד מראשי הגמחי"ם): התכנית חדשה תעבוד למעשה כך: 600 שקל זה הבסיס לגמ"ח, ואז עוד 350 שקל לכל ילד שיושקע בשוק ההון מבלי שיש אפשרות להוציא את הכסף עד החתונה, והכסף הזה למעשה יחזיר את הלוואה. בשנים של ירידות הגמ"ח יממן את החזר ההלוואה עד שהתיק יחזור למצבו הקודם.

  • @בוטח-בה כתב בדרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?:

    שמעתי הערב סקופ בלעדי
    בשם היועץ יוסף מינצברג שדיבר באיזו הרצאה מטעם קופת רבותינו
    שאחד הגמחים הגדולים בציבור החרדי לחתונות הגדולים (כלשונו)
    הולך לשלב בתוכנית שחלק מהכסף יושקע בשוק ההון
    הרעיון בדיונים מתקדמים
    יש למישהו מידע נוסף בעניין?

    .

    אם זה קורה אין ספק שארגון בנקל הוא מהגורמים הכי משפיעים שעזרו לזה לקרות ע"כ נאמר קנאת סופרים תרבה חכמה

    פרטים נוספים (ע"פ אחד מראשי הגמחי"ם): התכנית חדשה תעבוד למעשה כך: 600 שקל זה הבסיס לגמ"ח, ואז עוד 350 שקל לכל ילד שיושקע בשוק ההון מבלי שיש אפשרות להוציא את הכסף עד החתונה, והכסף הזה למעשה יחזיר את הלוואה. בשנים של ירידות הגמ"ח יממן את החזר ההלוואה עד שהתיק יחזור למצבו הקודם.

    @חיים
    d8131c24-a82c-4999-b6f8-530d33817bd4-image.png
    36ade1e4-29ef-4b36-ac2e-77fc0fc9faab-image.png

    כמה ההלוואה?

  • הפרגוד

    רעידת אדמה בעולם הגמ”חים: בסוף השבוע הקרוב תוטל “פצצה” בשוק הגמ”חים החרדי עם השקתו של מוצר פיננסי תקדימי, פרי של שיתוף פעולה בין גופים בשוק ההון למספר גמ”חים מובילים. המוצר החדש, שלא ניתן היה להשיג עד היום, ישלב לראשונה בין עולם הגמ”חים לשוק ההון, תוך ניצול היתרונות של כל אפיק, ויספק פתרון פורץ דרך בכל הקשור לחיסכון של משפחות חרדיות. הדרמה כבר החלה מאחורי הקלעים, כאשר הקהילות הגדולות ביותר ביקשו להצטרף לשיטה וצפויות להציג את עיקרי התכנית בתוך הקהילות כבר בזמן הקרוב

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    289 צפיות
    ד
    אין אותו במלאי
  • דברים שלא רואים משם...

    חתונות הילדים משיאים אפיריון לובסט
    1
    4 הצבעות
    1 פוסטים
    223 צפיות
    ביזנייעסב
    ישנו משפט מפורסם, שנעשה בו שימוש בהתרחשות פוליטית עתיקה, "דברים שרואים מכאן לא רואים משם" ההיגיון שטמון במשפט, מצביע על העובדה, שישנם זוויות ראיה שונות לכל נתון, ובהחלט יתכנו מסקנות שונות, על פי נקודת המוצא של המתבונן. דוגמא לדבר נוכל למצוא בענייני ציבור, שם ייתכן שראשי הקהל, שמטבע הדברים נחשפים לכלל הציבור, ינהגו באחריות יתרה בהחלטות שעלולות לגרום לנזקים לחלקים מסוימים. לצערי, בימים האחרונים כולנו נחשפים למספר התרחשויות, שמצביעות על כך שדווקא אלו שאמורים להכיר את כלל רבדי הציבור, ולהתאים את התנהגותם לסכנות שעומדות בדרכם, טומנים את ראשם בחול. רבות נדונו כבר, המיזמים החדשים לשילוב השקעה בשוק ההון עם תוכניות הגמ"חים, אותם יזמו מספר קהילות חשובות, וגמ"חים גדולים, אכן, יש הדורשים את המיזמים הללו לגנאי, יש הדורשים לשבח, ויש המסתפקים האם הם בגדר דבר שבא לעולם בכלל. מה שמטריד אותי בסיפור הזה, הוא דווקא האנשים אותם בחרו להציב בפרונט של אותם מיזמים, אין ספק, שזה מוסיף נופך של רצינות ומקצועיות חיוביים לעניין. אותם מומחים, אכן בעלי הבנה רחבה ומעמיקה בעולם ההשקעות, ומתוקף עומק הבנתם זכותם המלאה, לעסוק ולהמליץ על השקעות שאינם שוות לכל נפש, כך לדוגמא נוכל למצוא בחיפוש קצר, הסכתים, מאמרים והרצאות, בהם הם מסבירים בטוב טעם ודעת, מדוע מומלץ להשקיע בסקטור הביטחוני במטבעות קריפטו או לגדר מט"ח וכן על זו הדרך, יתכן בהחלט שהצדק איתם, ואיני נוקט דעה בעצם הנושא. אך פה נשאלת השאלה, באיזו אחריות אותם אנשי ציבור יקרים, ראשי קהילות וגמ"חים נכבדים, מעניקים במה ותפוצה כה נרחבת, למומחים ולהמלצותיהם. האם כל כך מהר שכחנו את הסכנה העצומה, בהפקעת האברכים מבין כותלי בית המדרש והשלכתם אל הביצה הבורסאית, כדברי ה"מעוררים" דאז. אם כבר יוצאים ביוזמה נפלאה ומבורכת כל כך, שוודאי תורמת רבות להעלאת המודעות לאפשרות לחתן ילדים בקלות, לא חבל להסתכן לשווא? מלבד החשש הנ"ל, והסיכון העצום לאיבוד ממון רב, שקיים בהשקעות שמיועדות למקצוענים, דומני, שיש סיכון לא מבוטל נוסף שמתעורר בהתנהגות פסולה שכזו, עצם העובדה שאברך ששמע על פתרון קולקטיבי, ואז ציפור קטנה תלחש על אוזנו, שאותו מומחה שהגה את השיטה, ממליץ על השקעה אחרת שתניב תשואה כפולה ומכופלת, בוודאי שהוא ינסה לברר ולהבין איך מצטרפים להצלחה הזו, ומה הכשרות שיש עליה, וכמה דמי הניהול שיש, והאם אפשר לקבל הנחה, וכו' וכך יחלפו להם שנה ושנתיים, ועוד רווח פוטנציאלי יתאדה לשווא, אני רוצה לשוב ולחדד, אין בי כל תלונה כלפי אנשי מקצוע נכבדים אלו, זו המומחיות שלהם, ובהחלט שמורה להם הפריבילגיה להרחיב אופקים לאלו המעוניינים בכך, ג.נ. אישית החכמתי מהם רבות. אך מכאן ועד להפוך אותם למעתיקי השמועה ומפיצי הבשורה, לדעתי זו פעולה מסוכנת, שמוטב יחשבו עליה שוב הנוגעים בדבר, למען לא תצא תקלה תחת ידם ח"ו.
  • 1 הצבעות
    73 פוסטים
    2k צפיות
    משקיע זהיר מידימ
    @אנונימי2 אני סבור שלא לתזמן בכלל אלא לפרוס מראש את הסכום הגדול על כמה שנים (כמה בדיוק זה בהתאמה ליחס בין ההפקדה השוטפת לבין הסכום הגדול). לשיטתך שכן הצעת תיזמון לירידות מטורפות הגבתי מה שהגבתי.
  • 1 הצבעות
    2 פוסטים
    542 צפיות
    הקול השפויה
    יש על זה אשכול פעיל: https://forum.benakel.org/topic/786/דרמה-הגמ-ח-המרכזי-הולך-לשלב-בתוכנית-הפקדות-בשוק-ההון/56
  • 3 הצבעות
    26 פוסטים
    2k צפיות
    ב
    ודאי שהדבר הכי נכון הוא לעזור לאדם לצאת ממצבו וזו המעלה הגדולה בצדקה אבל ודאי שאם יבואו למנהלי הגמחי"ם שגם כך משקיעים מזמנם ואני מאמין שרובם אם לא כולם ללא תמורה ועל חשבון המשפחה ויבקשו מהם להתחיל לתחקר את הלווים זה לא לעניין במיוחד שלא תמיד זה נעים למלווה