דילוג לתוכן

איך מתחילים לחשב את התקציב הביתי?

  • א. אני מבולבל לחלוטין. הכסף של העבודה של אשתי נכנס ב10 האשראי יורד ב15 וגם המשכנתא יש עוד סכום ב20 והכסף של הכולל ב23 איך אני מחשבן את זה?
    ב. איך אני מחשבן כמה עולה חודשי אוכל וכדו', יש חדשים שקונים יותר וזה מחזיק לאורך זמן (לדוג' מלח סוכר קפה וכדו').
    ג. נגיד בחודש הזה אמור לרדת אשראי ב15 וזה מוריד למינוס אילולי המשכורת של ה10 איך אני יכול לחשבן. האם צריך להגיע לאיפוס ל0 עגול?
    אשמח למידע מפורט
    אני מנסה כבר כמה חודשים ולא מצליח
    תודה רבה מראש

  • א. אני מבולבל לחלוטין. הכסף של העבודה של אשתי נכנס ב10 האשראי יורד ב15 וגם המשכנתא יש עוד סכום ב20 והכסף של הכולל ב23 איך אני מחשבן את זה?
    ב. איך אני מחשבן כמה עולה חודשי אוכל וכדו', יש חדשים שקונים יותר וזה מחזיק לאורך זמן (לדוג' מלח סוכר קפה וכדו').
    ג. נגיד בחודש הזה אמור לרדת אשראי ב15 וזה מוריד למינוס אילולי המשכורת של ה10 איך אני יכול לחשבן. האם צריך להגיע לאיפוס ל0 עגול?
    אשמח למידע מפורט
    אני מנסה כבר כמה חודשים ולא מצליח
    תודה רבה מראש

    @א-יידישע-קאפ said:

    א. אני מבולבל לחלוטין. הכסף של העבודה של אשתי נכנס ב10 האשראי יורד ב15 וגם המשכנתא יש עוד סכום ב20 והכסף של הכולל ב23 איך אני מחשבן את זה?
    ב. איך אני מחשבן כמה עולה חודשי אוכל וכדו', יש חדשים שקונים יותר וזה מחזיק לאורך זמן (לדוג' מלח סוכר קפה וכדו').
    ג. נגיד בחודש הזה אמור לרדת אשראי ב15 וזה מוריד למינוס אילולי המשכורת של ה10 איך אני יכול לחשבן. האם צריך להגיע לאיפוס ל0 עגול?
    אשמח למידע מפורט
    אני מנסה כבר כמה חודשים ולא מצליח
    תודה רבה מראש

    תחשב חודש לפי ה15 שאז יורד הסכומים
    לגבי הוצאות חודשיות על אוכל, אף פעם לא מחשבים לפי כל חודש אלא שנתי, כי הרי יש חודשים כמו תשרי וניסן שיש יותר הוצאות

  • א. אני מבולבל לחלוטין. הכסף של העבודה של אשתי נכנס ב10 האשראי יורד ב15 וגם המשכנתא יש עוד סכום ב20 והכסף של הכולל ב23 איך אני מחשבן את זה?
    ב. איך אני מחשבן כמה עולה חודשי אוכל וכדו', יש חדשים שקונים יותר וזה מחזיק לאורך זמן (לדוג' מלח סוכר קפה וכדו').
    ג. נגיד בחודש הזה אמור לרדת אשראי ב15 וזה מוריד למינוס אילולי המשכורת של ה10 איך אני יכול לחשבן. האם צריך להגיע לאיפוס ל0 עגול?
    אשמח למידע מפורט
    אני מנסה כבר כמה חודשים ולא מצליח
    תודה רבה מראש

    @א-יידישע-קאפ said:

    א. אני מבולבל לחלוטין. הכסף של העבודה של אשתי נכנס ב10 האשראי יורד ב15 וגם המשכנתא יש עוד סכום ב20 והכסף של הכולל ב23 איך אני מחשבן את זה?

    1. אם אתה יודע כמה אתה מכניס בכל חודש לועזי, ומה הן ההוצאות שלך כל חודש לא תהיה מבולבל .
    2. ותמיד מומלץ לשאוף שיהיה לך בבנק, ובמיוחד במקרה שלך, פלוס כמניין השווה לחצי חודש הוצאות לפחות.
    3. כדאי להקטין את מסגרת האשראי בהתאם לתקציב שלך.

    @א-יידישע-קאפ said:

    ב. איך אני מחשבן כמה עולה חודשי אוכל וכדו', יש חדשים שקונים יותר וזה מחזיק לאורך זמן (לדוג' מלח סוכר קפה וכדו').

    1. אני חסיד של לקנות כל שבוע את מה שאתה צריך באותו השבוע, אפילו שאתה מפסיד מבצעים/מכירות חסד למיניהם ,
      משום
      א. מלאי מגדיר שימוש(מגביר צריכה).
      ב. זה מייצר סדר בחישובים ומונע כניסה לסחרור כלכלי, חס וחלילה.

    2. בנוסף מחשבים את זה ע"י ממוצע של לפחות שלושה חודשים.

    @א-יידישע-קאפ said:

    ג. נגיד בחודש הזה אמור לרדת אשראי ב15 וזה מוריד למינוס אילולי המשכורת של ה10 איך אני יכול לחשבן. האם צריך להגיע לאיפוס ל0 עגול?

    1.למה שתחשוב שצריך להגיע לאפס?!
    אתה צריך לשאוף להגיע למצב אפילו לפתוח קופת גמל להשקעה שירד בה כל חודש כסף בצד, ואם אתה עדיין לא אוחז שם לפחות שהחשבון יהיה בפלוס עבור הוצאות בלתי מתוכננות וחודשי החגים

    2.אם האשראי ב 15 מוריד את החשבון למינוס שנפתר רק בחודש הבא, סימן שאתה חי בכסף שעדיין לא הרווחת. הפתרון קצת מאמץ של חיסכון בהוצאות או מאמץ להגדלת הכנסות כדי לתקן את המשוואה.

  • @א-יידישע-קאפ said:

    א. אני מבולבל לחלוטין. הכסף של העבודה של אשתי נכנס ב10 האשראי יורד ב15 וגם המשכנתא יש עוד סכום ב20 והכסף של הכולל ב23 איך אני מחשבן את זה?

    1. אם אתה יודע כמה אתה מכניס בכל חודש לועזי, ומה הן ההוצאות שלך כל חודש לא תהיה מבולבל .
    2. ותמיד מומלץ לשאוף שיהיה לך בבנק, ובמיוחד במקרה שלך, פלוס כמניין השווה לחצי חודש הוצאות לפחות.
    3. כדאי להקטין את מסגרת האשראי בהתאם לתקציב שלך.

    @א-יידישע-קאפ said:

    ב. איך אני מחשבן כמה עולה חודשי אוכל וכדו', יש חדשים שקונים יותר וזה מחזיק לאורך זמן (לדוג' מלח סוכר קפה וכדו').

    1. אני חסיד של לקנות כל שבוע את מה שאתה צריך באותו השבוע, אפילו שאתה מפסיד מבצעים/מכירות חסד למיניהם ,
      משום
      א. מלאי מגדיר שימוש(מגביר צריכה).
      ב. זה מייצר סדר בחישובים ומונע כניסה לסחרור כלכלי, חס וחלילה.

    2. בנוסף מחשבים את זה ע"י ממוצע של לפחות שלושה חודשים.

    @א-יידישע-קאפ said:

    ג. נגיד בחודש הזה אמור לרדת אשראי ב15 וזה מוריד למינוס אילולי המשכורת של ה10 איך אני יכול לחשבן. האם צריך להגיע לאיפוס ל0 עגול?

    1.למה שתחשוב שצריך להגיע לאפס?!
    אתה צריך לשאוף להגיע למצב אפילו לפתוח קופת גמל להשקעה שירד בה כל חודש כסף בצד, ואם אתה עדיין לא אוחז שם לפחות שהחשבון יהיה בפלוס עבור הוצאות בלתי מתוכננות וחודשי החגים

    2.אם האשראי ב 15 מוריד את החשבון למינוס שנפתר רק בחודש הבא, סימן שאתה חי בכסף שעדיין לא הרווחת. הפתרון קצת מאמץ של חיסכון בהוצאות או מאמץ להגדלת הכנסות כדי לתקן את המשוואה.

    @איציק-התותח שאלתי הייתה האם להגיע לאיפוס כדי להתחיל לחשבן מכאן ואילך

  • האם עדיף לשנות את האשראי לעשירי?

  • האם עדיף לשנות את האשראי לעשירי?

    @א-יידישע-קאפ said:

    האם עדיף לשנות את האשראי לעשירי?

    כן בודאי
    באם אתה רואה את המשכורת של אשתך כבר בעשרי בבנק

נושאים מוצעים