דילוג לתוכן

התנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?

הועבר נדל"ן ומשכנתאות
86 20 2.9k 18
  • @ניק100 said:

    זה נוגע לכל אחד מאיתנו! כן כן! לכל אחד שיש לו בנים/ אחים שאינם בעלי דירה!
    ויש להם כרגע אפשרות לקנות דירה במרחק 25 דקות מבי"ש ואשדוד ו35 ד' מביתר רק ב850 אלף ש"ח!
    כן שמעתם נכון! אם השכונה הדרום מערבית בקרית גת תצא לשיווק בתקופה הקרובה
    יהיו כ4000 יחי"ד שיוגרלו בהגרלות מחיר מטרה! וכאמור המחיר לדירת 3 חדרים+ חנייה +מחסן= 850 אלף ש"ח!
    כ"א שישלח מייל לעוזרי חברי הכנת החרדיים בידאגו שהשיווק יצא בקרוב!
    בוודאי כאלו שיש להם היכרות קרובה יותר עם נציגי ציבור, יש לכם את האפשרות להשפיע ולעזור לאלפי משםחות חרדיות!

    וחלק מקרית גת מערב הוא תוקע אפילו שהשכונה מיועדת המערכות התכנון לציבור החרדי!

    @יהודי-רציני מעניין אותי איפה הנציגים שהעלו אותו על כסא ראש העיר? איפה הם?
    איפה מאיר פרוש? (איפה ישראל אייכלר?) איפה אליקים שטארק? איפה מוטי בבצ'יק? איפה אריה דרעי?
    פשוט עשו מהלך וברחו?
    אם הם באמת חושבים על הציבור החרדי ועל מצוקת הדיור אז הנה יש כאן מענה שכרגע אין בשום מקום בארץ!

  • @יהודי-רציני מעניין אותי איפה הנציגים שהעלו אותו על כסא ראש העיר? איפה הם?
    איפה מאיר פרוש? (איפה ישראל אייכלר?) איפה אליקים שטארק? איפה מוטי בבצ'יק? איפה אריה דרעי?
    פשוט עשו מהלך וברחו?
    אם הם באמת חושבים על הציבור החרדי ועל מצוקת הדיור אז הנה יש כאן מענה שכרגע אין בשום מקום בארץ!

    @ניק100 מה יש להם לעשות ? איך יכולים להשפיע על מחירי הדירות ?

  • @ניק100 מה יש להם לעשות ? איך יכולים להשפיע על מחירי הדירות ?

    @א-איד יש הרבה מה לעשות!
    אבל צעד ראשון להוציא לשיווק את השכונה הדרום מערבית שנלחמו עליה כ"כ הרבה,
    וזה יועיל משני סיבות 1. יחזק את הצביון החרדי לשכונה הסמוכה שעכשיו הוגרלה ע במחיר למשתכן והרבה לא חרדים הגרילו,
    2. ברגע שיששוקו כ"כ הרבה דירות ויהיה היצע זה יוריד את המחירים ועוד זוצי"ם יוכלו להגיע לקורת גג!

  • @ניק100 said:

    זה נוגע לכל אחד מאיתנו! כן כן! לכל אחד שיש לו בנים/ אחים שאינם בעלי דירה!
    ויש להם כרגע אפשרות לקנות דירה במרחק 25 דקות מבי"ש ואשדוד ו35 ד' מביתר רק ב850 אלף ש"ח!
    כן שמעתם נכון! אם השכונה הדרום מערבית בקרית גת תצא לשיווק בתקופה הקרובה
    יהיו כ4000 יחי"ד שיוגרלו בהגרלות מחיר מטרה! וכאמור המחיר לדירת 3 חדרים+ חנייה +מחסן= 850 אלף ש"ח!
    כ"א שישלח מייל לעוזרי חברי הכנת החרדיים בידאגו שהשיווק יצא בקרוב!
    בוודאי כאלו שיש להם היכרות קרובה יותר עם נציגי ציבור, יש לכם את האפשרות להשפיע ולעזור לאלפי משםחות חרדיות!

    וחלק מקרית גת מערב הוא תוקע אפילו שהשכונה מיועדת המערכות התכנון לציבור החרדי!

    @יהודי-רציני said:

    וחלק מקרית גת מערב הוא תוקע אפילו שהשכונה מיועדת המערכות התכנון לציבור החרדי!

    @יהודי-רציני said:

    ש אי וודאות כמה העייריה תסכים להתבססות החרדים בשכונה
    כי העירייה מתנגדת ומצירה מאוד את הציבור החרדי בקריית גת, הם לא מסתירים את זה הם אומרים זאת בגלוי!

    @א-איד said:

    מה יש להם לעשות ? איך יכולים להשפיע על מחירי הדירות ?

    ברור שיש להם הרבה מה לעשות מי שיודע החרדים בשיתוף מיקי זוהר העלו אותו לראשות העיר כמהלך חרדי כלל ארצי לטובת קידום ק"ג מערב,
    והנה כרגע מי שנבחר כדי לקדם מתנכל ועוצר את ההתפתחות החרדית, חלק מק"ג מערב כבר היה בשלב שאי אפשר לעצור אז המשיך לקדם,
    אבל החלק שני הוא עוצר בגלל שחושב שיוכל לשווק לציבור הכללי, אפילו שבתב"ע זה תוכנן לציבור החרדי,
    וכמו ש @יהודי-רציני כתב הם לא מסתירים את זה ומבהירים בריש גלי שלא רוצים בהתפתחות החרדית, אפילו שנהיה ראש עיר רק בזכותינו.

  • @יהודי-רציני said:

    וחלק מקרית גת מערב הוא תוקע אפילו שהשכונה מיועדת המערכות התכנון לציבור החרדי!

    @יהודי-רציני said:

    ש אי וודאות כמה העייריה תסכים להתבססות החרדים בשכונה
    כי העירייה מתנגדת ומצירה מאוד את הציבור החרדי בקריית גת, הם לא מסתירים את זה הם אומרים זאת בגלוי!

    @א-איד said:

    מה יש להם לעשות ? איך יכולים להשפיע על מחירי הדירות ?

    ברור שיש להם הרבה מה לעשות מי שיודע החרדים בשיתוף מיקי זוהר העלו אותו לראשות העיר כמהלך חרדי כלל ארצי לטובת קידום ק"ג מערב,
    והנה כרגע מי שנבחר כדי לקדם מתנכל ועוצר את ההתפתחות החרדית, חלק מק"ג מערב כבר היה בשלב שאי אפשר לעצור אז המשיך לקדם,
    אבל החלק שני הוא עוצר בגלל שחושב שיוכל לשווק לציבור הכללי, אפילו שבתב"ע זה תוכנן לציבור החרדי,
    וכמו ש @יהודי-רציני כתב הם לא מסתירים את זה ומבהירים בריש גלי שלא רוצים בהתפתחות החרדית, אפילו שנהיה ראש עיר רק בזכותינו.

    @ביתריסט הציבור צריך להבין שאין עוד מקום בארץ עם עתודות כ"כ גבוהות לציבור החרדי באופן מיידי!
    רק בקרית גת מערב יש עתודות בנייה המאפשרות בשורת דיור לציבור החרדי! אפילו בבי"ש אין כרגע כ"כ הרבה יחי"ד.

  • מה לעשות שהח"כים לא קוראים פה בפורום.

  • מה לעשות שהח"כים לא קוראים פה בפורום.

    @המוצלח דבר ראשון מי אומר לך שהם לא רואים כאן?
    דבר שני אז אולי תתכבד לשלוח להם קישור לדיון כאן?

  • @עו-ד-נתן-רוזנבלט מה אתה אומר על הדיון כאן? אתה זוכר שהגעת לוותמ"ל להתנגד כדי שיתאימו את התוכנית לחרדים? ואכן הותאם!
    אז כרגע ראש העיר מעכב את השיווק מה אפשר לעשות?
    https://bizzness.net/author/natanronblat/

  • נ ניק100 התייחס לנושא זה
  • @ביתריסט הציבור צריך להבין שאין עוד מקום בארץ עם עתודות כ"כ גבוהות לציבור החרדי באופן מיידי!
    רק בקרית גת מערב יש עתודות בנייה המאפשרות בשורת דיור לציבור החרדי! אפילו בבי"ש אין כרגע כ"כ הרבה יחי"ד.

    @ניק100 כמה דירות אפשר לשווק כרגע? ומה הכוונה באופן מיידי? ראש העיר לא מעכב? משה"ש רוצים לשווק!
    ואיך זה יכול לבטאות פתרון דיור לכל הציבור החרדי תסביר איך זה יתבצע?

  • @ניק100 כמה דירות אפשר לשווק כרגע? ומה הכוונה באופן מיידי? ראש העיר לא מעכב? משה"ש רוצים לשווק!
    ואיך זה יכול לבטאות פתרון דיור לכל הציבור החרדי תסביר איך זה יתבצע?

    @ביתריסט כרגד אפשר לשווק עוד כ8,000 יחי"ד מהשכונה הסמוכה שעליה נאבקו עם ממשלת בנט לפיד...!
    וראש העיר מעכב את השיווק
    ולגבי המ אפשר לעשות דבר שראון להתפלל שפעולתו לא תצלח!
    דבר שני יש מישור פוליטי ואני לא מבין איפה כל החכי"ם מאיר פרוש ואייכלר ובבציק? למה הם יושנים?
    מתי יזכרו להבהיר לראש העיר שלא יצר את ידיד הציבור החרדי, אחרי שכבר ישווקו את זה לחילונים?
    חברה בכנסת ש"התפטרתם" תתעוררו
    ת -ת -ע -ו -ר -ר -ו

  • מה אתם חושבים על הפרויקט של רייסדור 10-90 בקירת גב מערב
    שווה לקפוץ לזה
    זה יהיה בוודאות חרדי מיינסטרים חסידי ? לטאי ? לגמרי כל האזור

    @אנונימי2 במצב הזה שראש העיר מתנכל לחרדים אין הרבה סיכויים שיהיה חרדי... וחבל!

נושאים מוצעים


  • 2 הצבעות
    4 פוסטים
    85 צפיות
    א
    @לייזרזון said: אני מחפש להשקעה, אדרבה, אולי תקנה ממני, רק שהפורום וג'מיני לא יבקשו דמי תיווך... 050-4133851 ירידת השכירות בבנייה: היזם ישלם לך שכירות במהלך הבנייה לפי דירת 55 מ"ר (להערכתי באזור ה-2,500-2,800 ש"ח בחודש), ולא לפי ה-3,900 ש"ח שאתה מקבל כיום מהחלוקה. זהו הפסד תזרימי של כ-1,200 ש"ח בחודש למשך כ-4 שנים (סך הכל קרוב ל-60,000 ש"ח פחות בתקופת הבנייה). דבר ראשון מקבלים דמי שכירות פלוס עשרה אחוז, בתוספת הצמדה למדד, ולפי ניקוד של השמאי שמן הסתם יתן משמעות לעובדה שזו קומת קרקע נגישה. דבר שני, בל נשכח שעל תקופה זו ה"שכירות" מתקבלת בצורה מסודרת מהיזם, ללא הוצאות בדק בית כלל, ללא חשש מיציאת שוכרים כלל, וללא צורך בתשלום לחברת ניהול, כך שההפסד התזרימי מתקזז כמעט לגמרי. דבר שלישי, יש התייחסות מפורשת בחוזה למקרה של דירה שכבר היתה מושכרת במחיר גבוה יותר מהניקוד של השמאי. המלצה פרקטית: בקש לראות את הסכם הפינוי-בינוי החתום ובדוק מהו גובה "דמי השכירות המובטחים" שהיזם מתחייב לשלם בזמן הבנייה. הנתון הזה יעזור לך לדייק את הצעת המחיר שלך. בבקשה: [image: 1781991665028-f13eb3ea-d8a9-458b-b2ed-6199d48da8c3-image.jpeg] מחירי דירות חדשות של 3.5-4 חדרים במגדלים מודרניים בקרית מוצקין (למשל באזורים כמו משכנות אמנים או פרויקטים חדשים במרכז העיר) נעים כיום באזור ה-1,750,000 ש"ח עד 1,950,000 ש"ח (תלוי במיקום המדויק ובקומה). אכן, זה גם הנתון שעלה בידי כשאני ביררתי על המחירים שם, אבל בל נשכח שבמדינתנו מחירי הדירות נוהגים לעלות בממוצע בשלושה אחוזים לשנה לפחות. מה שאומר שווי של 2,280,000 עד 2,540,000 ש"ח לדירת התמורה... נכון שבשנה האחרונה זה נעצר קצת, אבל כעת עם הורדות הריבית זה צפי להמשיך, אולי ביתר שאת. ובשמונה שנים ודאי שתהיה עלייה. השורה התחתונה: מהו "מחיר שווה"? מחיר מצוין (עסקת מציאה): כל מחיר שבין 1,100,000 ש"ח ל-1,250,000 ש"ח. בטווח הזה אתה קונה את הנכס קרוב למחיר השוק הנוכחי שלו, ומקבל את כל האפסייד העצום של הפינוי-בינוי כמעט בחינם. מחיר שוק הוגן: בין 1,250,000 ש"ח ל-1,350,000 ש"ח. במחיר הזה המוכר כבר "מגלגל" אליך חלק מהרווח העתידי של הפינוי-בינוי, אך עדיין נשאר לך רווח הון (אפסייד) של כמה מאות אלפי שקלים ביום קבלת המפתח. נשמע לי סביר בהחלט למכור על הגבול שבין מחיר המציאה למחיר ההוגן. אם אתה רציני אתה מוזמן ליצור קשר.
  • 3 הצבעות
    13 פוסטים
    924 צפיות
    א
    @ניק200 כתב בערים חרדיות חדשות מתוכננות בדרום: @ניק100 אל המחירים כבר לא זולים, עכשיו פורסם שדירת 5 חדרים תעלה 2.22! מחיר לא זול בכלל! אבל אולי המחירים ירדו במשך הזמן בגלל שלא יהיה לזה ביקוש! או שהם ימכרו את הדירות לדתיים אפילו ברמה ה' אפשר לקנות 5 חדרים ב2.2 מיליון צריך גם לקחת בחשבון גם אפשרות של ירידת מחירים נוספת ברמה ד'
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    170 צפיות
    מ
    האדריכלית הגב' "י. שטיינקולר" y0548431621@gmail.com מנצלת היטב את השטח ומעצבת מאוד יפה גם מבחינת תאורה ניקוז חלונות ממש בנתה לנו דירה יפה. העירה הערות הלכתיות שמקובלות בעיר בנושאים תכנוניים. גם בנושאי סוכה ועוד
  • 3 הצבעות
    20 פוסטים
    2k צפיות
    חופש כלכליח
    @משקיע-באופציות אתה מוזמן לסקור...
  • 4 הצבעות
    468 פוסטים
    52k צפיות
    י
    מישהוא יודע מה מצב הבניה כרגע?