דילוג לתוכן

בעלי משכנתא? יכולים לחסוך בהוצאות!!

כלכלת המשפחה
503 40 31.5k 35

נושאים מוצעים


  • 4 הצבעות
    12 פוסטים
    258 צפיות
    י
    בהרבה מקרים לקוחות שדברו על ריביות זולות, מתברר לבסוף שהבנק בקושי אישר להם משכנתא ולכן הריביות יקרות, ברור שהמחויבות של יועץ להביא את הריביות הטובות , אבל צריך להכיר את כל התמונה, ויועץ בעל מקצוע יודע להתאים משכנתא לכל לקוח, לפי יכולתו לפעמים רואים דו"ח יתרות של לקוח עם ריביות גרועות או פריסה של הרבה שנים , ושואלים אותו, תגיד מי היועץ שעשה לך את המשכנתא, וזו שאלה טיפשית כי אולי לא יכלו לאשר לו רק בריביות האלו כי היחס החזר שלו היה גבוה וכו', ואולי הלקוח לא יכל לעמוד בהחזרים כשלקח את המשכנתא, לכן א"א להכליל וכל ענין לגופו , וכל משכנתא זו סוגיא בפני עצמה, וכמו שכבר כתבו לעיל, שריביות זה חלק מהמכלול קחו דוגמה, אברך שזכה במחיר למשתכן , רוצה משכנתא , ולא כ"כ מעניין אותו הריביות כי רוצה את העיסקה, כמובן שצריך להביא לו את המקסימום, אבל הנידון הוא לא הריביות
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    239 צפיות
    מתעניין 1מ
    גם בירושלים
  • 2 הצבעות
    3 פוסטים
    219 צפיות
    ד
    @ניסן-עציוני לא חשבתי שאנשים עושים בשנים האחרונות תוכניות בבזק. יש גם שינוי בפלפונים לטובה או לרעה?
  • 0 הצבעות
    31 פוסטים
    1k צפיות
    ה
    @אבי-ר. כתב בלפני חתימה על משכנתא, רוצה להתייעץ: אם המשכנתא היא לתקופה ארוכה כך שאז המצב הוא שסך הקרן לא יורדת כלל המשמעות של זה היא א. שהריבית ממשיכה להיות על הסכום הגבוה. אתה צודק בחילוק בין תקופה קצרה לארוכה! זו הייתה טעות שלי. אני כתבתי: כתב בלפני חתימה על משכנתא, רוצה להתייעץ: כן אני מבין שיש הבדל בין אם גובה הסכום ביחס לתקופה הוא באופן כזה שאתה משלם יותר קרן ממה שהאינפלציה מעלה אותה. שאז היא הולכת ונגמרת. כי זו באמת הסיבה הישירה להבדל, אבל בעקיפין אתה צודק שזה תלוי בקצרה וארוכה (פשוט חשבתי שיתכן ארוכה שהקרן כן פוחתת וקצרה שלא וכנראה שזה לא נכון), בקיצור שנינו אמרנו את אותו הדבר כל אחד בסגנונו.
  • 2 הצבעות
    4 פוסטים
    466 צפיות
    אבישי ויינגולדא
    @ביזנייעס כתב בדיונים על מאמר - "איך מצליחים לחסוך?": @אבישי-ויינגולד באותו עניין פוסט שכתבתי בעבר, מקווה שתיהנו. "הגזלן הקדוש" אם בדרך כלל הורגלנו שמביאים דוגמאות מעולם המעשה לבית המדרש הפעם ננסה הפוך, במה דברים אמורים, ר' נחמן אמר פעם שעל יהודי לגזול מעיתותיו למען לימוד התורה, הכוונה שגם אם אתה עובד לפרנסתך וטרוד בעניינך תגזול פה חמש דקות פה עשר ללימוד תורה. ועל בשרי למדתי שהשיטה הזו יעילה למדי גם בתחום ההשקעות, כמעט כל שיחה שקיימתי על החשיבות בהשתדלות לחתונות הילדים כבר מקטנותם, הגיעה היכנשהוא לטיעון הבא "אני בקושי גומר את החודש, אז מאיפה שאני יתחיל להשקיע?" ואני חושב שזו טענה מוצדקת לחלוטין. אז מה עושים? פשוט מאוד גוזלים! טוב לא שאני מעודד פשיעה, אבל כן פשוט מתחילים לגזול מעצמכם! כן, ובנימה אישית, בבוקר בהיר אחד כשרפרפתי על חיובי האשראי גיליתי שהסכום ששילמתי בתשלומים על טיפול שיניים הגיע לסיומו והחודש התשלום האחרון ירד לי, במחשבה ראשונה אמרתי לעצמי יופי עוד סכום לחודשי, ואז הבנתי הסכום הזה הוא לא באמת משמעותי, הסתדרתי בלעדיו מצוין בתקופה האחרונה, ובמקום לבזבז אותו בלי שאשים לב פשוט כדאי לי להפנות אותו להשקעה. ואכן מאז יש לי הוראת קבע, כשמעת לעת אני מוסיף חלקיקים לחסכון שלי. אז עצתי אליכם, תגזלו מעצמכם לעצמכם, ממתנה שקיבלתם, מחיוב בתשלומים שנגמר, מהכנסה נוספת, עכשיו לא תשימו לב אבל כשתפגשו את המחותנים בעז"ה, תודו לעצמכם על כך. תודה רבה @ביזנייעס ! אשתמש בזה בעז''ה בהרצאותיי בזכותך!