דילוג לתוכן

ראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום

צרכנות, סקירות והמלצות
21 10 1.3k 10
  • בפרקים הקודמים השוותי בפרק א' את איכות החיישן וביצועי המצלמות בפרק ב' השוואה בין גופי המצלמות
    בפרק זה נעשה השוואת צילומים וסיכום
    חשוב לציין שהמצלמת קנון שמשתתפת פה אינה מצלמה חדשה, מה שיכול לשנות מעט את הביצועים שלה.
    לקחתי את שתי המצלמות בהגדרה אוטומטית ויצאתי החוצה לבחון את איכות התמונה, חדות, צבעים, ואיך המצלמה מתמודדת עם סינוור.
    המצלמה הימנית היא קנון G7II והשמאלית סוני ZV1
    f0e2a1cf-0a87-43b7-9805-6cfc1a9d0122-image.png
    בתמונה הזו רואים את הצבעים של סוני הם הרבה יותר קרובים למציאות מקנון
    7acda3de-2ed9-46b8-8a52-b7b945dd6d4d-image.png בהגדלה נראה שכמעט ואין הבדל בחדות בין המצלמות, הרימון המצולם זז בצילום, נקודה חשובה שבהמשך ניגע בה.
    תמונה מלאה:
    251218f0-52b7-4205-8a62-0b5ace03ad2f-image.png
    ובהגדלה, רואים את אחוזי ההגדלה למטה סוני בצורה משמעותית יותר חדה מקנון.
    fc10b1c8-bfb7-44a7-a5e5-e792a399ca77-image.png
    בתמונה של הדשא רואים את ההבדל בין הצבעים למרות שקנון יותר ירוקה ואולי ויתר יפה, סוני יותר אמיתית התמונה צולמה בשעות הצהריים ולכן הדשא יותר צהוב.
    580c8611-87d4-4a42-9da4-eb4b0c25d489-image.png
    סוף סוף נקודה אחת לטובת קנון, סוני התקשתה לצלם את הפרח תחת שמש ישירה, לא ניסיתי לאזן ידנית את האור כיון שהסקירה היא רק על ביצועי המצלמות באוטומט.
    70394408-1900-409f-9d97-76a60b94f401-image.png
    תמונה נוספת שמציגה את הצבעים היפים של סוני
    8fca3ba9-c8eb-4360-888e-7d2acc524307-image.png
    ובהגדלה
    60772d9c-7d15-4fc5-b3c2-06dabc5440b9-image.png
    לסיכום:
    מדובר על שתי מצלמות מעולות עם יכולות צילום טרום מקצועיות.
    בוידאו יש עדיפות מוחלטת לסוני.
    בצילום תמונות מבחינת אמינות בצבעים סוני עדיפה לדעתי, מבחינת שליטה בפרמטרים וצילום ידני או חצי ידני יש עדיפות לקנון.
    מבחינת חדות צילום יש לשים לב, לסוני הגדרות ברירת המחדל הן העדפה של ISO נמוך ולכן במקומות חשוכים או מוצלים מאוד הצילום במהירות איטית יחסית אפילו 1\30 ולכן צילום של משהו שזז עלול להיות פחות חד כמו בצילום של הרימון.
    הצלחת צילום בתוך הבית תלויה אם המצלמה תזהה שהם הצילום זז ותעבור לצילום ספורט או לא כמובן שניתן להגדיר צילום ספורט או ידני.
    אורך מוקד עדיף בקנון וכן איכות הבניה.
    מדובר על מצלמות מתחרות וסוני טובה ברוב הפרמטרים
    והמחיר נמוך בערך בחצי!!!
    בהצלחה.
    יש לכם ניסיון או שאלות?
    שתפו לתועלת כולם.

  • פ פריפריאליסט התייחס לנושא זה ב
  • מרתק ממש. תודה על הטרחה!

  • מה בקשר למהירות תגובה של הצילום?
    זה טאצ', מסך נשלף?

  • מה בקשר למהירות תגובה של הצילום?
    זה טאצ', מסך נשלף?

    מה ארץ יצור של הסוני

  • מה בקשר למהירות תגובה של הצילום?
    זה טאצ', מסך נשלף?

    @שמיל-שמיל מסך מגע מפרקי לגמרי
    פוקוס מהיר מאוד!

  • @שמיל-שמיל מסך מגע מפרקי לגמרי
    פוקוס מהיר מאוד!

    @פריפריאליסט
    מה בקשר לביצוע התמונה בפועל, משך הזמן בין הפוקוס ללקיחת התמונה?

  • בפרקים הקודמים השוותי בפרק א' את איכות החיישן וביצועי המצלמות בפרק ב' השוואה בין גופי המצלמות
    בפרק זה נעשה השוואת צילומים וסיכום
    חשוב לציין שהמצלמת קנון שמשתתפת פה אינה מצלמה חדשה, מה שיכול לשנות מעט את הביצועים שלה.
    לקחתי את שתי המצלמות בהגדרה אוטומטית ויצאתי החוצה לבחון את איכות התמונה, חדות, צבעים, ואיך המצלמה מתמודדת עם סינוור.
    המצלמה הימנית היא קנון G7II והשמאלית סוני ZV1
    f0e2a1cf-0a87-43b7-9805-6cfc1a9d0122-image.png
    בתמונה הזו רואים את הצבעים של סוני הם הרבה יותר קרובים למציאות מקנון
    7acda3de-2ed9-46b8-8a52-b7b945dd6d4d-image.png בהגדלה נראה שכמעט ואין הבדל בחדות בין המצלמות, הרימון המצולם זז בצילום, נקודה חשובה שבהמשך ניגע בה.
    תמונה מלאה:
    251218f0-52b7-4205-8a62-0b5ace03ad2f-image.png
    ובהגדלה, רואים את אחוזי ההגדלה למטה סוני בצורה משמעותית יותר חדה מקנון.
    fc10b1c8-bfb7-44a7-a5e5-e792a399ca77-image.png
    בתמונה של הדשא רואים את ההבדל בין הצבעים למרות שקנון יותר ירוקה ואולי ויתר יפה, סוני יותר אמיתית התמונה צולמה בשעות הצהריים ולכן הדשא יותר צהוב.
    580c8611-87d4-4a42-9da4-eb4b0c25d489-image.png
    סוף סוף נקודה אחת לטובת קנון, סוני התקשתה לצלם את הפרח תחת שמש ישירה, לא ניסיתי לאזן ידנית את האור כיון שהסקירה היא רק על ביצועי המצלמות באוטומט.
    70394408-1900-409f-9d97-76a60b94f401-image.png
    תמונה נוספת שמציגה את הצבעים היפים של סוני
    8fca3ba9-c8eb-4360-888e-7d2acc524307-image.png
    ובהגדלה
    60772d9c-7d15-4fc5-b3c2-06dabc5440b9-image.png
    לסיכום:
    מדובר על שתי מצלמות מעולות עם יכולות צילום טרום מקצועיות.
    בוידאו יש עדיפות מוחלטת לסוני.
    בצילום תמונות מבחינת אמינות בצבעים סוני עדיפה לדעתי, מבחינת שליטה בפרמטרים וצילום ידני או חצי ידני יש עדיפות לקנון.
    מבחינת חדות צילום יש לשים לב, לסוני הגדרות ברירת המחדל הן העדפה של ISO נמוך ולכן במקומות חשוכים או מוצלים מאוד הצילום במהירות איטית יחסית אפילו 1\30 ולכן צילום של משהו שזז עלול להיות פחות חד כמו בצילום של הרימון.
    הצלחת צילום בתוך הבית תלויה אם המצלמה תזהה שהם הצילום זז ותעבור לצילום ספורט או לא כמובן שניתן להגדיר צילום ספורט או ידני.
    אורך מוקד עדיף בקנון וכן איכות הבניה.
    מדובר על מצלמות מתחרות וסוני טובה ברוב הפרמטרים
    והמחיר נמוך בערך בחצי!!!
    בהצלחה.
    יש לכם ניסיון או שאלות?
    שתפו לתועלת כולם.

    @פריפריאליסט כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    בתמונה של הדשא רואים את ההבדל בין הצבעים למרות שקנון יותר ירוקה ואולי ויתר יפה, סוני יותר אמיתית התמונה צולמה בשעות הצהריים ולכן הדשא יותר צהוב.

    אתה מציג את הדברים בצורה שנוטה לכיוון סוני,
    אני חושב שמקצועיות של מצלמה זה שאפי' על אוטומט היא יודעת איך לצבוע יפה (מקצועי)
    אלא א"כ יש אחד שחשוב לו האמת ושיראו שהתמונה צולמה בצהריים.

    נ.ב. גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

  • @פריפריאליסט כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    בתמונה של הדשא רואים את ההבדל בין הצבעים למרות שקנון יותר ירוקה ואולי ויתר יפה, סוני יותר אמיתית התמונה צולמה בשעות הצהריים ולכן הדשא יותר צהוב.

    אתה מציג את הדברים בצורה שנוטה לכיוון סוני,
    אני חושב שמקצועיות של מצלמה זה שאפי' על אוטומט היא יודעת איך לצבוע יפה (מקצועי)
    אלא א"כ יש אחד שחשוב לו האמת ושיראו שהתמונה צולמה בצהריים.

    נ.ב. גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

    @אבי-ר. יש יתרונות לקנון אבל היא עולה כפול,
    אם היתה לי קנון לא הייתי מחליף אותה בגלל התפריט בעברית ובגלל השליטה היותר טובה בצילום הידני.
    אבל מה שכתבת מדוייק, לדעתי הסוני צובעת באוטומט יותר יפה ויותר נאמן למקור.
    מי שרוצה עיבוד שאינו נאמן למקור יעשה את זה במחשב.
    אבל מי שרוצה שהמציאות תונצח בצורה טובה בד"כ יעדיף אוטנטיות.

  • @פריפריאליסט כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    בתמונה של הדשא רואים את ההבדל בין הצבעים למרות שקנון יותר ירוקה ואולי ויתר יפה, סוני יותר אמיתית התמונה צולמה בשעות הצהריים ולכן הדשא יותר צהוב.

    אתה מציג את הדברים בצורה שנוטה לכיוון סוני,
    אני חושב שמקצועיות של מצלמה זה שאפי' על אוטומט היא יודעת איך לצבוע יפה (מקצועי)
    אלא א"כ יש אחד שחשוב לו האמת ושיראו שהתמונה צולמה בצהריים.

    נ.ב. גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

    @אבי-ר. כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

    שמעתי שקנון בדוח החצי שנתי הודיעו למשקעים בהם שהחליטו לייצר מחדש מצלמות לאור הביקוש הרב והסכומים שקפצו[שיצא 740 זה היה 1500 -1700 ואז ה730 ירד ל1200]

  • קיבלתי הצעה לקבוצת רכישה של סוני דרך ישפאר היבואן הרשמי:
    האם זה יכול להיות מעניין מישהו מהפורום?

    שבוע טוב,

    בשעה טובה יש בשורות בנושא מסוני...

    להלן הצעת מחיר לרכישה מרוכזת של מצלמות סוני בהתאם למה שדיברנו בינינו..

    דגם : ZV-1AB החדש
    כמות מבוקשת = 50 יח'
    עלות ליח' = 2420 ₪
    כמות מבוקשת = 100 יח'
    עלות ליח' = 2290 ₪
    המחירים כוללים מע"מ ו- 3 שנות אחריות !!

    תנאי תשלום :
    תשלום מראש בהעברה בנקאית או בכ. אשראי בלבד !!

    המחירים בהצעה זו בתוקף עד סוף חודש נובמבר 2025 בלבד !

    לשרותך בכל שאלה,

  • @אבי-ר. כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

    שמעתי שקנון בדוח החצי שנתי הודיעו למשקעים בהם שהחליטו לייצר מחדש מצלמות לאור הביקוש הרב והסכומים שקפצו[שיצא 740 זה היה 1500 -1700 ואז ה730 ירד ל1200]

    @תיווך-בית-שאן כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    @אבי-ר. כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

    שמעתי שקנון בדוח החצי שנתי הודיעו למשקעים בהם שהחליטו לייצר מחדש מצלמות לאור הביקוש הרב והסכומים שקפצו[שיצא 740 זה היה 1500 -1700 ואז ה730 ירד ל1200]

    יש באמת יותר סחורה חדשה? מחפשת בנרות

  • @תיווך-בית-שאן כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    @אבי-ר. כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

    שמעתי שקנון בדוח החצי שנתי הודיעו למשקעים בהם שהחליטו לייצר מחדש מצלמות לאור הביקוש הרב והסכומים שקפצו[שיצא 740 זה היה 1500 -1700 ואז ה730 ירד ל1200]

    יש באמת יותר סחורה חדשה? מחפשת בנרות

    פוסט זה נמחק!
  • @אבי-ר. כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

    שמעתי שקנון בדוח החצי שנתי הודיעו למשקעים בהם שהחליטו לייצר מחדש מצלמות לאור הביקוש הרב והסכומים שקפצו[שיצא 740 זה היה 1500 -1700 ואז ה730 ירד ל1200]

    @תיווך-בית-שאן כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    @אבי-ר. כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

    שמעתי שקנון בדוח החצי שנתי הודיעו למשקעים בהם שהחליטו לייצר מחדש מצלמות לאור הביקוש הרב והסכומים שקפצו[שיצא 740 זה היה 1500 -1700 ואז ה730 ירד ל1200]

    מה נמחק?

  • @אבי-ר. כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

    שמעתי שקנון בדוח החצי שנתי הודיעו למשקעים בהם שהחליטו לייצר מחדש מצלמות לאור הביקוש הרב והסכומים שקפצו[שיצא 740 זה היה 1500 -1700 ואז ה730 ירד ל1200]

    @תיווך-בית-שאן כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    @אבי-ר. כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

    שמעתי שקנון בדוח החצי שנתי הודיעו למשקעים בהם שהחליטו לייצר מחדש מצלמות לאור הביקוש הרב והסכומים שקפצו[שיצא 740 זה היה 1500 -1700 ואז ה730 ירד ל1200]

    מה עם המצלמה החדשה של קנון V1 [Canon PowerShot V1]?

  • @תיווך-בית-שאן כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    @אבי-ר. כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

    שמעתי שקנון בדוח החצי שנתי הודיעו למשקעים בהם שהחליטו לייצר מחדש מצלמות לאור הביקוש הרב והסכומים שקפצו[שיצא 740 זה היה 1500 -1700 ואז ה730 ירד ל1200]

    מה עם המצלמה החדשה של קנון V1 [Canon PowerShot V1]?

    @ranan כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    @תיווך-בית-שאן כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    @אבי-ר. כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

    שמעתי שקנון בדוח החצי שנתי הודיעו למשקעים בהם שהחליטו לייצר מחדש מצלמות לאור הביקוש הרב והסכומים שקפצו[שיצא 740 זה היה 1500 -1700 ואז ה730 ירד ל1200]

    מה עם המצלמה החדשה של קנון V1 [Canon PowerShot V1]?

    מייצרים גם דגמים ישנים?

  • @אבי-ר. כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

    שמעתי שקנון בדוח החצי שנתי הודיעו למשקעים בהם שהחליטו לייצר מחדש מצלמות לאור הביקוש הרב והסכומים שקפצו[שיצא 740 זה היה 1500 -1700 ואז ה730 ירד ל1200]

    כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

    כדאי שתזדרז התחילו להביא חדשים בימים הקרובים תתחיל לראות מכירות זולת יותר

  • כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

    כדאי שתזדרז התחילו להביא חדשים בימים הקרובים תתחיל לראות מכירות זולת יותר

    @תיווך-בית-שאן
    אני משקיע פסיבי...😊

  • כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק ג' סיום:

    גילוי נאות יש לי G7II בתור השקעה...
    נא לא להרוס לי אותה....

    כדאי שתזדרז התחילו להביא חדשים בימים הקרובים תתחיל לראות מכירות זולת יותר

    740 בערך ב2300 G7 ב4000

  • מישהו יודע אם יש חדש בענין?
    כ"כ מה שורת הסיכום מה עדיף??
    מעונינת לקנות מצלמה מתלבטת ממש בין קנון לסוני (בחול הקנון 2700 ש"ח)

  • ב 2700?
    אם יש עברית אולי באמת שווה
    ובכמה נמכרת הסוני?

נושאים מוצעים


  • 4 הצבעות
    12 פוסטים
    258 צפיות
    י
    בהרבה מקרים לקוחות שדברו על ריביות זולות, מתברר לבסוף שהבנק בקושי אישר להם משכנתא ולכן הריביות יקרות, ברור שהמחויבות של יועץ להביא את הריביות הטובות , אבל צריך להכיר את כל התמונה, ויועץ בעל מקצוע יודע להתאים משכנתא לכל לקוח, לפי יכולתו לפעמים רואים דו"ח יתרות של לקוח עם ריביות גרועות או פריסה של הרבה שנים , ושואלים אותו, תגיד מי היועץ שעשה לך את המשכנתא, וזו שאלה טיפשית כי אולי לא יכלו לאשר לו רק בריביות האלו כי היחס החזר שלו היה גבוה וכו', ואולי הלקוח לא יכל לעמוד בהחזרים כשלקח את המשכנתא, לכן א"א להכליל וכל ענין לגופו , וכל משכנתא זו סוגיא בפני עצמה, וכמו שכבר כתבו לעיל, שריביות זה חלק מהמכלול קחו דוגמה, אברך שזכה במחיר למשתכן , רוצה משכנתא , ולא כ"כ מעניין אותו הריביות כי רוצה את העיסקה, כמובן שצריך להביא לו את המקסימום, אבל הנידון הוא לא הריביות
  • 1 הצבעות
    2 פוסטים
    2k צפיות
    פ
    למה לא ניתן להגביל את השהייה לשעתיים בלבד ואז יוכלו לעלות יותר אנשים? ניתן לאכוף את זה באמצעות סריקה של הכרטיס גם בדרך חזור, מי שיסרוק יותר מאוחר ישלם קנס, לדוגמה על כל רבע שעה איחור תינתן קנס של 100 ש"ח.
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    193 צפיות
    רחל עומסיר
    ודאי - מקיפה! בפרישה אחוז הבטחת תשואה גבוה יותר וזה חשוב ואין אפשרות כבר להעביר. גם כיום זה חשוב בנוסף לא לוותר על כיסוי ביטוחי לצערי אני מכירה כמה שממש חיים מקצבאות נכות מהקרן וכן כאלה שקצבאות שאירים מפרנסות אותם
  • 3 הצבעות
    11 פוסטים
    1k צפיות
    הקול השפויה
    כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק א': @חופש-כלכלי כתב בראש בראש קנון G7II וסוני ZV1 פרק א': @הקול-השפוי בכמה קנית? אני לא זוכר, אבל עכשיו אני רואה שהמחיר הרשמי הוא 2579 ויכול להיות שזה המחיר שקיבלתי. הם הורידו לדעתי. ועכשיו המחיר ירד ל 2476
  • 0 הצבעות
    8 פוסטים
    617 צפיות
    ה
    ממה שאני שמעתי וביררתי לפני רכישת מקרר נאמר לי שהתקן שבת מותקן מראש הרבה יותר טוב ולא הורס את המקרר ולכן עשיתי השוואה של מקררים רק שמותקן אצלם מראש התקן שבת @שבתי-בבית-ה בכל מקרה אני לא חושב שהנושא קשור לפורום