דילוג לתוכן

"תפארת" פרויקט מגורים חדש על ידי ישיבת עטרת שלמה

נדל"ן ומשכנתאות
70 28 12.2k 26

נושאים מוצעים


  • 4 הצבעות
    10 פוסטים
    964 צפיות
    פשוט יהודיפ
    @רואה-את-הנולד כוונתך לזה https://www.youtube.com/watch?v=XqOCEAoXT-8&t=2s
  • 1 הצבעות
    2 פוסטים
    264 צפיות
    מ
    @הדוכס ציטוט מהחוברת: פרק ה' מקומות עבודה במרכז משלמים יותר מאשר בפריפריה במרכז החיים יקרים יותר יש עבודות שאין הבדל במשכורות בין הפריפריה למרכז ואז גם אם גרים במרכז מרויחים כמו בפריפריה ומשלמים על המחיה כמו במרכז אכן יש עבודות שהמשכורות גבוהות יותר במרכז אבל מאידך משלמים יותר על החיים במרכז וצריך לעשות חישוב מה יותר רווחי האם לגור במרכז להרויח יותר ולשלם יותר או לגור בפריפריה להרויח פחות ולשלם פחות. החוברת מאוד יפה ומסבירה הכל, בכדי לתת לזוצ באמת לקבל החלטה מושכלת ולשמור על אמינות כמו בשאר הפרקים בחוברת אודה לך אם תוכל להוסיף כמה משפטים בסגנון הבא: יש מקומות בפריפריה שרק בציבור החרדי היא פריפריה בגלל המרחק מהמרכז, אבל מבחינה כלכלית הקהילה נמצאת ליד מרכזי תעסוקה, ויש תעסוקה בשפע ואין קשיי פרנסה. ויש מקומות בפריפריה שגם מבחינת המדינה זה מוגדר פריפריה כלכלית שיש שם פחות מקומות תעסוקה. הקהילות עושות מאמץ רב לדאוג לכל משפחה לתעסוקה, לעיתים בשכר נמוך יותר ולעיתים זה רחוק יותר מהעיר, אבל מאוד משתדלים לעזור ....
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    1k צפיות
    ia90990I
    @רואה-את-הנולד א. מצבו כיום - יש מנופים שפועלים על היסודות במקום אחר הבנתי שכבר התחילו קומת קרקע.. ב. מבחינת יעדים - זה שאלה קשה את מי שואלים אבל בעיקרון כן... למה היא קשה..? כי הציבו רף מאוד מאוד גבוה [ רק ישיבות מסוימות ממש וכו'] ולאט לאט התפשרו [לא על הכל כמובן..] ככה שאם זה היה מכוון מראש אז זה הצלחה מסחררת אבל אם לא.. אז אולי פחות.. אבל הצלחה זה וודאי.. לענ"ד יש שם כמה שלבים שלב א' - בבניה שלב ב' - בתכנון שלב ג' - תכנון בשלב א' יש 200 דירות הצליחו למכור מעל 100 לפי ידיעה מבפנים מדובר על 80% ליטאים מיינסטרים מהמרכז ונשאר עוד פחות מ100 דירות כרגע יש שמועות חלוקות יש אומרים שיש 50 דירות לחסידים.. ויש כאלה שאומרים שהם בכלל הולכים לפרויקט אחר בעיר.. הפרויקט אמור להיות המשך ישיר של הקהילה בנתיבות ככה שזה יתרון עצום מכל הבחינות הן שהמוסדות קרובים והן מבחינת התחבורה הרציפה והישירה למרכז שקיימת כבר מהקהילה והן מבחינת הכוללים.. בעיקרון כבר אסייג הוא הכריז מראש שהוא יקים להם ת"ת ליטאי אבל יש כבר במקום 2 ת"ת ליטאים ככה שיכול להיות שהוא יפתח להם יכול להיות שהם יצטרפו לקיים ויכול להיות שיפתחו לעצמם.. שום דבר לא סותר.. אשמח לענות לכל השאלות בשמחה..
  • 6 הצבעות
    53 פוסטים
    3k צפיות
    נ
    @ברכת-ה-תעשיר כרגע אין ליטאים בקרית גת! יש שכונה חדשה שאפשר לשווק בשוק חופשי וככה יהיו ישיבות/ עמותות ועוד שיוכלו להתמודד במכרז, אבל ראש העיר שנבחר רק בזכות החרדים, מתנגד לכך באופן נחרץ! ליותר פרטים כאן https://forum.benakel.org/topic/940/התנכלות-לציבור-החרדי-בקרית-גת-מה-עושים/81 וכאן https://forum.benakel.org/topic/1045/המאבק-על-קרית-גת-מערב-חוזר-לכותרות-כל-הפרטים/19
  • מבוא - המדריך לנדל"ן

    נעול הועבר נדל"ן ומשכנתאות יהודה נקר
    1
    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    327 צפיות
    יהודה נקרי
    אם נשאל אדם שנפגוש ברחוב מהי ההשקעה הבטוחה ביותר, סביר להניח שהתשובה שהוא יענה תהיה נדל"ן. ואכן ההורים של כולנו רכשו דירה למגורים ואולי גם להשקעה, חלק מאיתנו רכשו בעצמם אחת או יותר, והחלק שלא כנראה ששוכרים דירה. כך שבשונה משוק ההון למשל, שרבים מאיתנו מעולם לא ראו חשבון מסחר, ובורסה עבורם היא מעבדת יהלומים, נדל"ן חי ומוחשי לנגד עינינו באופן יומיומי. ובאמת ההשקעה בנדל"ן הינה יציבה בהרבה מובנים, ובהחלט יכולה להיות משתלמת, עם זאת כבעל ניסיון לא מועט ברוך ה', יצא לי לפגוש לא מעט, אברכים שספגו נזקים עצומים מהשקעות נדל"ן, שאם רק היו מתייעצים בזמן היו יכולים למנוע עוגמת נפש רבה. זכות נפלה בחלקי לנהל את הקטגורייה נדל"ן בפורום הנכבד הזה, ואני מקווה שהוא יעזור לכולנו ללמוד ולהכיר טוב יותר את השוק. בעז"ה בתקופה הקרובה אכתוב כאן סדרת מאמרים עם הדרכה ייעוץ וטיפים מיוחדים, על שלל נושאים בתחום ההשקעות בנדל"ן. אם יש לכם בקשות לנושאים נוספים אשמח לשמוע, המדריכים יעלו כשהם נעולים לתגובות, ודיונים עליהם נוכל לקיים בשרשורים הרלוונטיים. כמובן שניתן ליצור איתי קשר לייעוץ והכוונה כפי שמופיע בחתימה.