דילוג לתוכן

רמת היעילות של ליווי כלכלי חינם / או בתמיכה

  • הלכתי לפגישת ייעוץ אצל מאמן מוכר וגדול
    והוא טען לי שאני לא אקח הלוואה בשביל לממן את התהליך אלא שאנסה לקבל על תמיכה
    פניתי למישהו לבקש תמיכה והוא הסביר לי בטענה שזה לא יעיל אם המשפחה לא מוציאה כסף על זה
    המשפחה חייבת להרגיש את החסרון כיס כדי שהתהליך יצליח
    אשמח לשמוע את חוות דעת המומחים כאן.
    ועוד שאלה האם באמת אתם כמאמנים הייתם נותנים למכרים שלכם סכום כסף עבוד דבר כזה ?

  • אני מקווה שהבנתי את השאלה
    שורה תחתונה יש לך את הכסף או שפשוט אין לך

  • תכלית אין לי את הכסף
    זה באמת היה חלק מהשאלה האם יש ארגונים שיכולים לתרום לכאלו דברים

  • ברור שליווי בחינם שווה פחות אבל אם אין ברירה יש סדנאות של תבונה ומסילה חינמיות
    תארגן אחת כזו
    או שתצטרף לאחת שמתקיימת באזור שלך.

  • הלכתי לפגישת ייעוץ אצל מאמן מוכר וגדול
    והוא טען לי שאני לא אקח הלוואה בשביל לממן את התהליך אלא שאנסה לקבל על תמיכה
    פניתי למישהו לבקש תמיכה והוא הסביר לי בטענה שזה לא יעיל אם המשפחה לא מוציאה כסף על זה
    המשפחה חייבת להרגיש את החסרון כיס כדי שהתהליך יצליח
    אשמח לשמוע את חוות דעת המומחים כאן.
    ועוד שאלה האם באמת אתם כמאמנים הייתם נותנים למכרים שלכם סכום כסף עבוד דבר כזה ?

    @בדרך-להיות-עשיר
    ישנם מספר גורמים שהוכחו כמשפרים תוצאות של תהליכים כלכליים - תשלום גבוה הוא בהחלט אחד מהם, אך הוא לא נמצא בראש הרשימה.
    מהניסיון שלי הפרטים החשובים יותר:
    -בני הזוג נמצאים יחד ברצון לשפר את המצב בס"ד.
    -מאמינים שהקב"ה רוצה שמצבם ישתפר, ושהם מסוגלים לכך.
    -המשפחה לוקחת אחריות על החיים שלה ולא תולים את הישועה בעצות של מאן דהו; מוכשר ככל שיהיה.
    -מבינים שהשיוני קורה בפועל על ידי היישום בשטח של כל מה שהבינו ולמדו, ואין כאן קסמים.
    -מייחסים חשיבות מרובה למפגשים עם המלווה - לא מבטלים כשאין בייביסיטר, ומכבים את הפלאפון כאילו נכנסו לפגישה עם רופא.
    -מתפללים להקב"ה שיצליח דרכם בדרך הטובה שבחרו לנהוג את חייהם הכלכליים בבריאות כרצונו יתב'.
    -המלווה נותן כבוד למשפחה על ההתקדמות וכו', ולא נותן להם תחושה של אנשים 'שאינם מחונכים פיננסית'. טול קורה מבין עיניך.
    לגבי התשלום הגבוהה לתהליך: פגשתי בחודשים האחרונים כמה משפחות טובות שעוש שינוי של 8-10 אלף בחודש בתהליך שאחרים שילמו עבורם!
    וכן פגשתי אנשים ששילמו 10 אלף ויותר על תהליך שחשבו שבטח יהיו תוצאות יפות 'כי הרי שילמנו יקר', והתברר שחוץ מהתשלום לא היה להם כח לשום דבר אחר...
    עוד ספיקות ושאלות לגבי תהליכים? אפשר להתקשר אלי - לא נושך (אה... בדרך כלל)

  • תודה רבה על ההדרכה המפורטת בבהירות מדהימה
    בהיכרות אישית @משה-חיים אכן לא נושך בכלל
    הוא איש נחמד מאוד מציע לכל אחד לעבור אצלו תהליכים

  • יש משמעות לתשלום בהענות ראשונית לכל דבר (שמעתי פעם על טיול מאוד מושקע באחת הקהילות שהיה בחינם וכמעט ולא באו ילדים עד שבשנה אחת משהו הציעה שיקחו 10 שקל...) אבל אין ספק שמה שצריך זה בעיקר מוטיבציה ואמונה

נושאים מוצעים


  • 5 הצבעות
    4 פוסטים
    214 צפיות
    9988779
    קרן לשמחתם - קרן למחייתם.html https://www.google.com/search?q=קרן+לשמחתם&oq=&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqCQgAEEUYOxjCAzIJCAAQRRg7GMID0gEIODU0ajBqMTWoAgGwAgE&sourceid=chrome&ie=UTF-8#:~:text=להוצאות החתונה והדיור.-,קרן לשמחתם,אודותינו,-קרן למחייתם
  • ביעור חמץ כלכלי

    כלכלת המשפחה הוראות קבע כלכלת המשפחה טור
    11
    7 הצבעות
    11 פוסטים
    265 צפיות
    ב
    @מחשב-מסלול-מחדש said: @סייעתא-דשמיא תודה רבה . ערכתי. Spoiler יש לי אחד טוב לפסח, רק אני עדיין מחפש מסר... מָחׁכים ומֳחָכים
  • 19 הצבעות
    12 פוסטים
    582 צפיות
    הקול השפויה
    @אבינדב-הכהן מצטרף לכל מילה, גם בעבר אנשים יכלו לבזבז את כספם על אוכל מסיבות ומשרתים, יתכן שהיום יותר, ויתכן שפחות. ההבדל הגדול זה שהיום אנשים מתכחשים להבדלי מעמדות, וזה גרם למצבים מטורפים שעשירים ועניים חייבים לחיות באותה רמת חיים. הבעיה הזאת מן הסתם גם בציבור הכללי, אבל בציבור החרדי קשה שבעתיים היות וכסף לא מגדיר חברה, המצב הוא שכולם חיים יחד ומנסים להשתוות באורח חייהם.
  • 6 הצבעות
    19 פוסטים
    463 צפיות
    ס
    @אבי-ר. כתב ביוזמה: הרצאות לבנות סמינרים על שוק ההון וחסכון פנסיוני: נראה לי שאתה מדבר על הרצאות "בין הסדרים" ונראה שכאן דובר על להכניס את זה "לסדרים" לא יודע אם יש נפק"מ כ"כ, היות ובכיתה ו' יש המון הרצאות "בין הסדרים" שמשם הם יונקים את כל ה"השקופע" על בית של תורה וכו'. ויש שם מספיק זמן ללמד אותם את הנושאים הללו בצורה יסודית. וכידוע, אצל הרבה אנשים רבים עיקר הידיעות הם מבין הסדרים...
  • 5 הצבעות
    4 פוסטים
    319 צפיות
    ia90990I
    @טריידר במשפחה של אשתי הם ידעו עליות ומורדות בכלכלת המשפחה - כמו אצל כל משפחה אבל מעולם הם לא העלו על דעתם שהם "עניים" או ש"חסר לנו" , אלא להפך אנחנו "עשירים" ו"יש לנו הכל" ואיך זה קרה..? חמותי דאגה לא משנה מה למלאות את הבית באוכל , כדי שהילדים ירגישו חום של בית וכיף וככה גם שהיה קשיים הם מעולם לא העלו על דעתם את זה.. אין הכוונה שכל המקרר חטיפים ומאכלים.. אלא היא היתה לוקחת מאותה חלוקה ירקות, ועושה המון סוגי מאכלים, וריבות מפירות, וככה היה שפע של דברים ולא היה מעולם הרגשה שחסר.. [את הדברים היא למדה מאמא שלה ז"ל שבזמנו {תקופת הצנע} עשתה להם המון מאכלים וריבות מקליפות של מאכלים...] ועובדה שאשתי ואחיותיה למדו בתפרח , ואשתי אמרה לי באופן גורף שהמשפחות שם שהראו חמימות בבית עם הילדים , הן מבחינת שיש "אוכל" בבית , וגם אם אין אוכל אבל יש "לב חם" של ההורים שמחליף את האוכל - אז הילדים הלכו בדרך ההורים לעומת זאת המון משפחות שם שחינכו על חיי צער תחיה - הוי אומר לא צימצום אלא עוני רוב ילדיהם כבר לא המשיכו הדרך של ההורים... כי בשביל מה לסבול מבחירה..? ור' משה הלל אומר כל פעם ששואלים על זה ,שבדור שלנו אברך צריך לקחת הלוואות בשביל שיהיה אוכל בבית.. כדי שיהיה חום בבית ואז אם הילד יזדמן לו ניסיון שיכול להוציא אותו החוצה הוא יחשוב פעמיים..