דילוג לתוכן

האם העליה של השקל קבועה?

שוק ההון והשקעות
8 7 270 7

נושאים מוצעים


  • 7 הצבעות
    122 פוסטים
    6k צפיות
    ל
    משהו שכתבת באשכול סמוך וקשור גם לפה לחכמים-לחם said: אני חושב שמעבר לסיבה שגרמה לה להתפרץ עכשיו (ככל הנראה חרדים כאמור) יש נקודה שגורמת לקו מחשבה האנטי פאסיבי יש משהו מאד מאד מתסכל בזה שאתה בילית שנתיים (או עשר) בלהבין לעומק את כל עניין ההשקעות קראת אלפים אלפים של עמודים בערבית ובאנגלית מטובי המוחות בעולם יש לך ידע עמוק בנושא והתוצאה היא שאין לך שום עדיפות על פני אותו אחד שקרא ספר של 100 עמודים (של חילוני אחד שבאמת הבין בעצמו או של חרדי אחד שקרא את אותו חילוני והשתדל לא לסלף יותר מידי כשהוא משכתב ועדיין הספרים החרדיים זרועי טעויות) למחצה לשליש או לרביע. עם כל הפירגון שיש מצד אחד וגם הניסיון של אותם אנשים בהתחלה לשכנע אחרים להשקיע וכו' יש גם תסכול עמוק התסכול הזה גורם לכל מיני תוצאות רעות וטובות: לפנטז על משבר אדיר שיגרום לכל הטיפשים או הבורים מצד שמאל של הסקלה (מצ"ב תמונה) לעוף החוצה ולהפסיד ואז גם לשכנע את עצמך שזה נכון ולהביא ראיות (אולי נכונות... אולי באמת אנחנו הולכים לנפילה אדירה אבל הדחף לבדוק את זה מגיע לדעתי משם) ע"ע משהו שמדברים עליו הרבה בפורום לאחרונה [image: 1779834754295-b9eed9d6-8bf9-4df4-b6bc-6753224e6391-image.jpeg] להסביר שההשקעה הפאסיבית כבר לא יעילה + להסביר שהבורים יידפקו מכמה סיבות (גם אם לא בקרוב) - הסולידית למצוא נקודות שבאמת התפספסו בפישוט השיטה כמו שיעור משיכה בטוח מדויק (בשלב הפרישה), מינוף זול, שיפור סיכוי סיכון, ואסטרטגיית מכירת אופציות קצרות טווח. Spoiler הבלוגר האמריקאי ERN אתר - https://earlyretirementnow.com/ מאד מתעסק עם 3 יש לו סדרה של עשרות מאמרים על העניינים האלה אני עצמי לא מבין אנגלית ברמה מספיקה וגם גוגל טרנסלייט זה לא משהו לכן הורדתי הרבה מאד מהמאמרים שלו והעברתי אותם תוכנת תרגום בתשלום (זה עדיין לא פיקס וצריך להיות בעיניינים כדי להבין איפה ואיזה שגיאות תרום יש אבל זה נחמד כחומר למתקדמים מי שרוצה אני יכול להעלות את הקבצים המאוחדים בעברית (בשביל לקרוא) או אנגלית (כדי להזין את הAI שלכם או https://notebooklm.google.com/)
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    133 צפיות
    ד
    רק להוסיף שנכון מאוד שהשקל התחזק בשנה האחרונה , אבל בעיקר הדולר הוא זה שנחלש , ואת זה אפשר לראות שגם ביחס ליורו הוא נחלש וביחס לעוד מטבעות .
  • 2 הצבעות
    8 פוסטים
    423 צפיות
    רואה את הנולדר
    מי שעדיין לא ניצל את ההפקדות המצב עכשיו הרבה יותר טוב בעברית הירידות המשיכו קצת מזכיר את שנה שעברה שהיה בערב פסח הזדמנות מצויינת להפקיד
  • האם המשקיעים יאבדו את הקרן

    שוק ההון והשקעות שוק ההון
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    170 צפיות
    אבי ר.א
    יש על זה כבר שרשור, בהלחט בשביל לדון על דבריו שם. זהירות בהשקעות
  • 0 הצבעות
    33 פוסטים
    1k צפיות
    ל
    https://www.bizportal.co.il/marketopionion/news/article/20027734 נחשב אדם חכם