דילוג לתוכן

מה זה אפקט 'ריבית דריבית'

הועבר שוק ההון והשקעות
3 3 503 6

נושאים מוצעים


  • 5 הצבעות
    4 פוסטים
    205 צפיות
    ד
    חשוב לציין בהמשך למאמר שהסיבות לירידות בדולר בטווח הקצר , הם כנראה זה שארצות הברית נתפסת כקצת פחות חזקה מול איראן וההבנה שאיראן היא מדינה שכנראה כאן בשביל להישאר לפחות בטווח הקצר . מה גם שנוצר איום חדש על ההגמוניה של הדולר מצד המפרציות , מי שמעוניין להרחיב https://www.funder.co.il/article/198867
  • מה עדיף עכשיו ת"א 125 S&P 500 ?

    שוק ההון והשקעות
    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    905 צפיות
    ד
    @מחשב-מסלול-מחדש . זו בדיוק הנקודה שאני חושב שלא . אני חושב שגם פאסיבי יכול לשלב בתיק ההשקעות שלו נאסדק . כמובן שאני לא ממליץ , ולא רק בגלל שאסור אלא כי זה דבר שהוא נורא שונה בין אנשים ובמיוחד ההשקעה בנאסדק.
  • מה העדכון הבא של המדד?

    שוק ההון והשקעות מדד
    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    489 צפיות
    בית שמשב
    [image: 1776325928988-cdff3d1b-255f-47fc-8c7f-c38f61c34aa6-image.jpeg]
  • השקעה ושמה 'אופציות' - מאמר ראשון

    הועבר שוק ההון והשקעות
    33
    16 הצבעות
    33 פוסטים
    3k צפיות
    ס
    אפשר להוסיף למעלות של האופציות 1 .בשביל מי שרוצה להתמנף הוא מקבל ריבית מוסדית שלא יכל להשיג כמשקיע קטן וגם שהריבית מגולמת במחיר האופציה וממעטת את הרווח הון והופכת את הריבית ששילם על המינוף כפטורה ממס ,מה שלא היה קורה אם היה לוקח הלוואה חיצונית או לווה כסף מהברוקר. 2.נחדד יותר נקודה שלא נתבארה כל הצורך בשביל מי שמשקיע בקניית אופציה ארוכת טווח בתוך הכסף הוא זוכה להגנה כפולה ההפסד המקסימלי הוא מחיר האופציה וגם כשהוא יגלגל את האופציה למשל שנה לפני פקיעתה אם השוק ירד ,הוא יראה שההפסד הון שלו יותר קטן מאם היה קונה את הנכס עצמו עם ריבית דומה על המינוף כי ככל שהאופציה מתקרבת לכסף הערך החיצוני שלה עולה עכשיו כשהוא יגלגל ולמשל נכס הבסיס יעלה בחזרה למחיר הכניסה הוא יראה שהוא הרוויח בזכות התנודתיות של הנכס כמובן שצריך שיהיה לא את האפשרות הכלכלית להמשיך לגלגל את הפוזיציה אבל לאורך זמן למשקיע הממונף גלגול אופציות הוא כלי שחוסך בריבית ,חוסך במס וגם מפחית תנודתיות ונותן יותר בטחון למי שמשקיע לטווח הבינוני כי הוא יפסיד הרבה פחות ממי שקנה נכס הבסיס וגם בשוק מדשדש יש לו אפשרות להרוויח או לפחות לכסות את ההוצאות ריבית המינוף לא להפסיד מזה שהוא ממונף בשוק יורד .
  • 7 הצבעות
    12 פוסטים
    1k צפיות
    איציק התותחא
    @shimon כתב בדיונים על מאמר - "גמחי"ם או שוק ההון?": יש אברכים שטוענים שהטענה "שממילא יצטרכו לשלם את הסכום הזה לפרעון ההלוואה ולכן שיתחילו לשלם את זה בלידת הילד" לא כ"כ נכונה בהשקפה רוחנית שהקב"ה זן ומפרנס לכ"א כפי צורכו בזמן הנצרך א. יש עניין מאוד גדול לא להגיע לידי מתנת בשר ודם, בימנו שחתונה עולה הרבה כסף זה לא סוד, ובכדי לחתן בכבוד צריך להתכונן לזה כשהילד נולד, ולא להגיע לשלב של החתונה "בהפתעה גמורה" ולשבור את הראש מהיכן להביא כסף ב. הזמן הכי טוב להתחיל להניח כסף בצד זה בגיל צעיר, ולא אחרי שיש משפחה עם ילדים שאז מאוד קשה להתרגל להניח כסף בצד