דילוג לתוכן

תכלס' אחרי כל הדיבורים מה עושים?

שוק ההון והשקעות
12 6 109 6

נושאים מוצעים


  • קרן השתלמות

    שוק ההון והשקעות שוק ההון והשקעות
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    143 צפיות
    רואה את הנולדר
    @דל-גאה said: [שואל ממש למעיישה, האם לפתוח עוסק פטור או לא, האם עדיף לחכות לחוק.] בכל מצב כדאי לך לפתוח כי קרן השתלמות שלעצמאי היא לא על החשבון של קרן השתלמות של שכיר.
  • 1 הצבעות
    3 פוסטים
    110 צפיות
    א
    @חיסכון-לחתונה said: א. אשמח לשמוע באיזה בנק ומה הסיבה שקיבלת הלוואה במחיר כזה? (האם לקחת ג"כ משכנתא מאותו בנק באותו זמן? פאג"י, אכן בגלל משכנתא, פלוס המלצה שהיתה לי על החשבון בגלל התנהלות תקינה במשך שנים רבות. ב.כתבת שאתה לא מאמין במדד S&P500, ע"פ מה האמון שלך בנוי? על אנשים אנונימים שכותבים תגובות בפורומים? כי אם אתה שואל כאן מה לעשות אם הכסף אז מסתמא לא עברת קורסים כל שהם... יש די והותר נידונים על זה בכל פורום ותת פורום אפשרי, ובכל פינת קפה מאולתרת, אין ענין גם כאן... בוא נניח שזו תחושת כרס אישית שלי, וזו בעיה שלי. עכ"פ זה הנתון. ג. הפריים ב12 שנה יכול להשתנות הרבה מאוד. ואתה מסתמא מחפש השקעה לתווך ארוך, לכן מי אמר שה"ריבית האטקרטיבית" תשאר גם עוד 3 שנים ממש לאו דווקא לטווח ארוך, אפילו פיקדון עם תחנות יציאה נוחות כדי לברוח ברגע שזה כבר לא ישתלם. או להפך - תשואה שמבוססת גם היא על הפריים או ריבית בנק ישראל והנגזרים ממנה, וכך זה ימשיך להיות משתלם תמיד. ד. בהלוואת שיעבוד נכס במשכנתא שמוצערת עבור שיפוץ וכדו' אפשר להשיג ריביות נמוכות יותר יכול להיות, אבל לא שווה לי את ההתעסקות. גם ההלוואה הנ"ל - כל השאלה שלי מתחילה אחרי שכבר יש לי את הכסף ביד והשאלה היא האם להחזיר או להשקיע אותו. אני לא מאלה שלוקחים הלוואות בשביל להשקיע, לא בשלב זה של החיים.
  • 12 הצבעות
    4 פוסטים
    329 צפיות
    מ
    חמוד ביותר, נהניתי
  • 8 הצבעות
    27 פוסטים
    916 צפיות
    ניסיםנ
    @אפ_על_פי_כן כך פעם אמרו לי בעדה החרדית
  • 2 הצבעות
    18 פוסטים
    826 צפיות
    ס
    @משקיע-זהיר-מידי כתב בהורדת הריבית: מה המשמעות על השקעה בקרן כספית?: אתה מדבר על פק"מ בלי אפשרות למשיכה? אז זה לא מקביל לקרן כספית אפשרות משיכה חודשית, אבל אתה לא תתווכח עם בנקאי בשביל חודש, רוב המפקידים מפקידים ליותר. מה שאין כן קרן כספית לא מפקידה ליותר מ90 יום בשום אופן.