דילוג לתוכן

מישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?

הועבר שוק ההון והשקעות
1.2k 103 41.4k 99
  • @יושב-בגנים כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    אכן אם אחד גדול.

    במקום להתכתש סתם תוכל להסביר באופן ברור מה המניע שלך ועל מה אתה נסמך?

    לצערי המניע שלי הוא שיעמום...
    ואם אתה חושב שיש מצב שאין כאן שום חברה אז לא נראה לי שזה המקום המתאים להסביר לך על מה אני נסמך

    @פייביש כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    ואם אתה חושב שיש מצב שאין כאן שום חברה

    אף אחד לא אמר שאין חברה, אלא שלחברה אין אפשרות לתת בטחונות על כזה סכום, שזה אומר שאין לה נכסים בכאלה סכומים.

    @פייביש כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    אז לא נראה לי שזה המקום המתאים להסביר לך על מה אני נסמך

    מידי הרבה דברים (דווקא הכי קריטיים) זה לא המקום...

  • @יושב-בגנים כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    אכן אם אחד גדול.

    במקום להתכתש סתם תוכל להסביר באופן ברור מה המניע שלך ועל מה אתה נסמך?

    לצערי המניע שלי הוא שיעמום...
    ואם אתה חושב שיש מצב שאין כאן שום חברה אז לא נראה לי שזה המקום המתאים להסביר לך על מה אני נסמך

    @פייביש

    @פייביש כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    ואם אתה חושב שיש מצב שאין כאן שום חברה

    מאיפה הבאת את זה?

    ובזה אני מסיים את הדיון איתך כיון שהשעמום שלך הביא לידי בטלה והבטלה לידי חטא,
    חטא של יצירת מצג שווא כאילו יש כאלו שיש להם ידיעה שהשקעה זו היא בטוחה ולא צריך להמנע ממנה, אלא מומלץ להוציא את הכסך כמה שיותר מהר.

  • @הקול-השפוי כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    אבל אם החברה הזאת מפסידה אז אין לו מאיפה לשלם,
    לא כך?

    אולי
    גם אתה אם לקחת הלוואה והפסדת יכול להיות שלא יהיה לך מאיפה לשלם
    אבל יכול להיות גם שכן
    וגם יכול להיות שלא הפסדת אלא הרווחת

    @פייביש כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    גם אתה אם לקחת הלוואה והפסדת יכול להיות שלא יהיה לך מאיפה לשלם

    זה נקרא שאין בטחונות.

    ויש חברות לרוב שפשטו את הרגל או יותר מעודכן נכנסו לחדלות פירעון.

    ואדרבא כשזה התחייבות של אדם אישי יש את מי לחייב משא"כ בחברה.

  • @הקול-השפוי כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    אבל אם החברה הזאת מפסידה אז אין לו מאיפה לשלם,
    לא כך?

    אולי
    גם אתה אם לקחת הלוואה והפסדת יכול להיות שלא יהיה לך מאיפה לשלם
    אבל יכול להיות גם שכן
    וגם יכול להיות שלא הפסדת אלא הרווחת

    @פייביש

    @פייביש כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    גם אתה אם לקחת הלוואה והפסדת יכול להיות שלא יהיה לך מאיפה לשלם

    אני לא כותב זאת לך אלא לאחרים לקיחת הלואה ממישהו שזה פת לחמו או דירתו אם אפשרות שלא יהיה לך מאיפה להחזיר זה חטא חמור שרק משועממים עושים.

  • אני מבין שכל הכותבים כאן באו לנסות להציל את מי שהשקיע או משהו דומה
    והם לא משועממים בכלל!!!
    אז שיהיה לכולם לילה טוב

  • מהצד, זה 'פרלמנט מקוה' מעניין מאד...
    מה יוצא מכל זה [רסיסי מידע ועוקצנות הדדית], חוץ מלשכנע את המשוכנעים ??

  • יכול להיות שזה יותר מפרלמנט מקוה
    מספיק אם אחד יזהר יותר בין כאן ובין בשאר השקעות והיה זה שכרנו
    (אני לא מדבר על גוף ההשקעה כי אני לא מכיר את הפרטים)

    פייביש נשמח לדעת מתי יגמר הבירור של הרב הייזלר או כלה דיין אחר

    מה עם הבדיקה של רשות ההון? נגמרה?

  • פוסט זה נמחק!
  • יכול להיות שזה יותר מפרלמנט מקוה
    מספיק אם אחד יזהר יותר בין כאן ובין בשאר השקעות והיה זה שכרנו
    (אני לא מדבר על גוף ההשקעה כי אני לא מכיר את הפרטים)

    פייביש נשמח לדעת מתי יגמר הבירור של הרב הייזלר או כלה דיין אחר

    מה עם הבדיקה של רשות ההון? נגמרה?

    @בן-עליה כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    מתי יגמר הבירור של הרב הייזלר

    למצער, לע"ע אפשר להיכנס להפוגה בת שבוע עקב ישיבתו "שבעה" על אביו הגאון ר' נח זצ"ל שהלך היום למנוחות

  • פוסט זה נמחק!

    פוסט זה נמחק!
  • @בית-שמש כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    @נחומי תקשיב טוב, לא יעזור לך לכתוב כל יום את אותה הודעה בנוסח שונה, זה פשוט לא משכנע!! מהסיבה הפשוטה שאתה אנונימי במלא מובן המילה, אפילו הניק שלך בפורום לא מוכר כי הנושא היחיד שכתבת בו זה הנושא הזה וזה לבד מריח מסריח ומספר לנו כצופים מן הצד כמה אתה נוגע בדבר וזאת בלשון המעטה!!
    (אגב גם הניסיונות השונים שלך לפתוח ניקים נוספים ולכתוב מהם לא הועילו/יועלו)
    קח את הדברים לתשומת ליבך ותפעל כתבונתך בבחינת "תן לחכם"...

    אתה מראה לכולם את מה שאתה-
    א. זה הניק היחיד שלי
    ב. הברוטליות הזו של סתימת פיות היא ההוכחה הגדולה של פחד מתבוסה וכמו אותו אחד שפרסם הרבה נגד היזם והמכרה וכשהרבנים השתיקו אותו כי הענין בבירור הפך את הקערה על פיה שזה לטובת המשקיעים וזה אכן מסוכן ועוד מלא בלה בלה בלה ללא שום מקורות וסימוכין (של מישהו מטעמו כמובן).
    ונסיים ג"כ במאמר חז"ל "סיג לחכמה שתיקה", אם כי אצלך אולי זה כבר לא יועיל כי את מה שכתבת כבר כתבת.

    פוסט זה נמחק!
  • פוסט זה נמחק!

    פוסט זה נמחק!
  • בתור אחד שעוקב אחרי ההתכתבויות כך (ועכשיו יגידו שאני חדש ואין לי הזכות...)
    אני באמת לא מבין מה הסיפור כאן,
    לאחר שהסיפור עלה התעניינתי ואף דיברתי עם כמה משקיעים, (ד"א איפה כל אילו שנעקצו? הם הראשונים שהיו אמורים לדבר בכל מקום? גם בקול חי ביקשו מהם לעלות ולא היה אף אחד...)
    כל אחד שדיברתי איתו אמר, שידע מראש שזו עיסקה בסיכון גבוה, (שמעתי גם על שניים שבעקבות זה לא רצו להשקיע, ובטח יש עוד הרבה) ולכן הובטחה תשואה כ"כ גדולה, כולם אומרים שהכסף נכנס כל חודש בדיוק בזמן, כולם מקבלים דוחות מפורטים, כולם בקשר על בעל המכרה, מה עוד צריך?
    הם באמת היו שמחים שהעסק היה זז קצת יותר מהר, אבל פה באמת באה האמינות של האיש ומנצחת...
    אני גם נזכר שאחד אמר לי, תראה את ההתנהלות מול כל ההשמצות בכל מקום, תאמין לי אם היה לי עוד הייתי שם עוד.. אבל זה כבר לא משנה..

  • בתור אחד שעוקב אחרי ההתכתבויות כך (ועכשיו יגידו שאני חדש ואין לי הזכות...)
    אני באמת לא מבין מה הסיפור כאן,
    לאחר שהסיפור עלה התעניינתי ואף דיברתי עם כמה משקיעים, (ד"א איפה כל אילו שנעקצו? הם הראשונים שהיו אמורים לדבר בכל מקום? גם בקול חי ביקשו מהם לעלות ולא היה אף אחד...)
    כל אחד שדיברתי איתו אמר, שידע מראש שזו עיסקה בסיכון גבוה, (שמעתי גם על שניים שבעקבות זה לא רצו להשקיע, ובטח יש עוד הרבה) ולכן הובטחה תשואה כ"כ גדולה, כולם אומרים שהכסף נכנס כל חודש בדיוק בזמן, כולם מקבלים דוחות מפורטים, כולם בקשר על בעל המכרה, מה עוד צריך?
    הם באמת היו שמחים שהעסק היה זז קצת יותר מהר, אבל פה באמת באה האמינות של האיש ומנצחת...
    אני גם נזכר שאחד אמר לי, תראה את ההתנהלות מול כל ההשמצות בכל מקום, תאמין לי אם היה לי עוד הייתי שם עוד.. אבל זה כבר לא משנה..

    @שחר-עולה תקרא מהתחלה אולי תצליח להבין
    אם לא אתה כמובן יכול ללכת 'להשקיע' שם ושיהיה לך בהצלחה......

  • בתור אחד שעוקב אחרי ההתכתבויות כך (ועכשיו יגידו שאני חדש ואין לי הזכות...)
    אני באמת לא מבין מה הסיפור כאן,
    לאחר שהסיפור עלה התעניינתי ואף דיברתי עם כמה משקיעים, (ד"א איפה כל אילו שנעקצו? הם הראשונים שהיו אמורים לדבר בכל מקום? גם בקול חי ביקשו מהם לעלות ולא היה אף אחד...)
    כל אחד שדיברתי איתו אמר, שידע מראש שזו עיסקה בסיכון גבוה, (שמעתי גם על שניים שבעקבות זה לא רצו להשקיע, ובטח יש עוד הרבה) ולכן הובטחה תשואה כ"כ גדולה, כולם אומרים שהכסף נכנס כל חודש בדיוק בזמן, כולם מקבלים דוחות מפורטים, כולם בקשר על בעל המכרה, מה עוד צריך?
    הם באמת היו שמחים שהעסק היה זז קצת יותר מהר, אבל פה באמת באה האמינות של האיש ומנצחת...
    אני גם נזכר שאחד אמר לי, תראה את ההתנהלות מול כל ההשמצות בכל מקום, תאמין לי אם היה לי עוד הייתי שם עוד.. אבל זה כבר לא משנה..

    @שחר-עולה
    יש כאן הרבה שאלות שהועלו שהייתי שמח שתשאל את המשקיעים,
    אך בו נתמקד בשאלה אחת פשוטה לידידך שהשקיעו, ממתי שמים כסף של דירה בעסקה בסיכון גבוה.
    אם לידידך יש המון כסף בצד והחליטו לבזבז אותו על אמון בבעל המכרה הרי שהם לא מאלו שדיברו עליהם.

  • @שחר-עולה
    יש כאן הרבה שאלות שהועלו שהייתי שמח שתשאל את המשקיעים,
    אך בו נתמקד בשאלה אחת פשוטה לידידך שהשקיעו, ממתי שמים כסף של דירה בעסקה בסיכון גבוה.
    אם לידידך יש המון כסף בצד והחליטו לבזבז אותו על אמון בבעל המכרה הרי שהם לא מאלו שדיברו עליהם.

    @יושב-בגנים כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    @שחר-עולה
    אך בו נתמקד בשאלה אחת פשוטה לידידך שהשקיעו, ממתי שמים כסף של דירה בעסקה בסיכון גבוה.
    .

    לא הבנתי אם בנאדם יודע את הסיכון ומחליט להשקיע את הדירה שלו אז מה?
    הוא צריך אישור ממישהו?

  • ראשית, גם אם הייתי רוצה אין לי אפשרות להשקיע שם, בעל המכרה לא מוכן כעת לקבל מאנ"ש,
    והראיה, שכבר כחודשיים הוא מסתדר מצוין ללא שום לחץ ובעיה, גם מרגיעה את כל המשקיעים..
    שנית, גם אם ידידי עשו מעשה שלא חכם לדעתכם, הם עשו זאת בדעה ברורה וצלולה, בידיעה לקראת מה הם הולכים, אף אחד לא שכנע אותם, אז עוד לא הבנתי איפה העקיצה והנוכלות שאתם מדברים עליה?

  • ין בעיה אם רוצים להבהיר שלא מדובר בעקיצה או בנוכלות. יחד עם זאת, כן היה כאן מעשה לא ראוי. טוב מאוד שאיצה ושות’ עצרו את זה בזמן, וראוי להודות להם על כך.
    במשפחה שלנו יש גיס שהשקיע שם, והוא לחץ להיכנס והשפיע גם על כארבעה גיסים נוספים, למרות שחלקם התנגדו בתחילה. הוא הפעיל עליהם לחץ כבד ומתמשך.
    אשתי הייתה היחידה שלא הסכימה. לכולם הוא הציג את הסיכון היחיד כאפשרות של מלחמת אזרחים באתיופיה, אך ברור שזה לא היה הסיכון היחיד.אם אכן הייתה זו עסקה כמעט ללא סיכון, ובאמת בדק לפני שלקח את כספי האברכים לא היה נדרש זמן כה ממושך עד שלרב הייזלר יתן את תשובתו. עצם העיכוב מעיד על בדיקה מעמיקה ויסודית מצידו, ועל כך שגם הוא הבין שמדובר בסיכון משמעותי – עד כדי סיכון כספים רבים שלו עצמו.
    גם אם המכרה יצליח, והלוואי שכך יהיה, עדיין לא היה ראוי שבני תורה ייכנסו לעסקה כזו. שכן אם הדבר ייכשל, אפילו מסיבה צדדית שאינה בשליטתם, הם עלולים ליפול ככ גדול ויגרם להוצאת מאות אברכים לשוק העבודה . אז כן נמכר פה סוג של חלום ללא הסבר על עומק הסכנה וללא לקיחת אחריות מלאה שבאמת יהיה רווח עצום

  • אז הגיס שלך הוא הנוכל...
    כולם מציינים פה אחד שבעל המכרה לא שכנע אותם כלל.

  • בתור אחד שעוקב אחרי ההתכתבויות כך (ועכשיו יגידו שאני חדש ואין לי הזכות...)
    אני באמת לא מבין מה הסיפור כאן,
    לאחר שהסיפור עלה התעניינתי ואף דיברתי עם כמה משקיעים, (ד"א איפה כל אילו שנעקצו? הם הראשונים שהיו אמורים לדבר בכל מקום? גם בקול חי ביקשו מהם לעלות ולא היה אף אחד...)
    כל אחד שדיברתי איתו אמר, שידע מראש שזו עיסקה בסיכון גבוה, (שמעתי גם על שניים שבעקבות זה לא רצו להשקיע, ובטח יש עוד הרבה) ולכן הובטחה תשואה כ"כ גדולה, כולם אומרים שהכסף נכנס כל חודש בדיוק בזמן, כולם מקבלים דוחות מפורטים, כולם בקשר על בעל המכרה, מה עוד צריך?
    הם באמת היו שמחים שהעסק היה זז קצת יותר מהר, אבל פה באמת באה האמינות של האיש ומנצחת...
    אני גם נזכר שאחד אמר לי, תראה את ההתנהלות מול כל ההשמצות בכל מקום, תאמין לי אם היה לי עוד הייתי שם עוד.. אבל זה כבר לא משנה..

    @שחר-עולה כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    בתור אחד שעוקב אחרי ההתכתבויות כך (ועכשיו יגידו שאני חדש ואין לי הזכות...)
    אני באמת לא מבין מה הסיפור כאן,
    לאחר שהסיפור עלה התעניינתי ואף דיברתי עם כמה משקיעים, (ד"א איפה כל אילו שנעקצו? הם הראשונים שהיו אמורים לדבר בכל מקום? גם בקול חי ביקשו מהם לעלות ולא היה אף אחד...)
    כל אחד שדיברתי איתו אמר, שידע מראש שזו עיסקה בסיכון גבוה, (שמעתי גם על שניים שבעקבות זה לא רצו להשקיע, ובטח יש עוד הרבה) ולכן הובטחה תשואה כ"כ גדולה, כולם אומרים שהכסף נכנס כל חודש בדיוק בזמן, כולם מקבלים דוחות מפורטים, כולם בקשר על בעל המכרה, מה עוד צריך?
    הם באמת היו שמחים שהעסק היה זז קצת יותר מהר, אבל פה באמת באה האמינות של האיש ומנצחת...
    אני גם נזכר שאחד אמר לי, תראה את ההתנהלות מול כל ההשמצות בכל מקום, תאמין לי אם היה לי עוד הייתי שם עוד.. אבל זה כבר לא משנה..

    כל מילה-זהב!!!
    (מי שנגד הזהב הוא גם נגד מה שכתבת)
    ובתוספת לדברים הנ"ל- אכן יוצאים כולם מהכלים נוכח שלוות הנפש של הבעלים שאכן עומד בהחזרים החודשיים בצורה יוצאת דופן,
    וכן מה שאינו מגיב לשום השמצה- מלבד השכר שמקבל ע"ז גם כל מתנגדיו מתפוצצים עד שתתגלה האמת בקרוב בעז"ה.
    עכשיו מנצלים את זה שהרב הייזלר בשבעה להשמיץ אותו עד שתצא האמת לאור וזה כמו שכל שבת מכניסתה ועד סופה יש אפשרות לכל בן אדם לפנטז ככל העולה על רוחו בעניין איראן וכו' עד שיוצאת השבת ומגלים שהכל פייק...

נושאים מוצעים


  • 3 הצבעות
    1 פוסטים
    91 צפיות
    ד
    בימים כאלה קשה לפספס את האווירה. מומחים כלכליים מדברים על צמצום, זהירות, על להוריד הוצאות, על קרנות חירום, המסר חוזר שוב ושוב: תחזיקו חזק, תעברו את התקופה. ובבתים רבים זה מתורגם מהר מאוד למציאות אחת: פחות קניות, פחות יציאות, יותר לחץ סביב כל שקל. אבל השאלה האמיתית היא לא אם צריך להיזהר כלכלית. ברור שכן. השאלה היא מה קורה לנו בראש כשאנחנו חיים יותר מדי בתוך פחד. כי יש הבדל בין אחריות לבין צמצום מחשבתי. אחריות היא לדעת לנהל כסף. צמצום מחשבתי הוא מצב שבו כל החיים נהיים תגובה לפחד מהעתיד. ופה מתחיל משהו מעניין. דווקא בתקופות כאלה — מלחמה, חוסר ודאות, ירידה בעבודה , אנשים מגלים משהו שהם לא ציפו לו: החיים לא קורסים כמו שדמיינו. אדם יכול להיות חודש בלי עבודה. עסק יכול להיעצר. שגרה יכולה להיעלם. ועדיין איכשהו, הדברים ממשיכים, מסתדרים, חוזרים לזוז. והרגע הזה משנה משהו עמוק. כי פתאום אתה מבין שה”תחתית” שדמיינת בראש הרבה יותר מפחידה מהתחתית האמיתית. דוגמה פשוטה לזה היא פשיטת רגל. מי שלא חווה כישלון כלכלי פעם אחת, חי בתוך פחד מאוד גדול ממנו. אבל מי שכבר עבר את זה, שיקם את עצמו והמשיך הלאה — כבר לא מפחד מאותו דבר באותה צורה. הוא מבין שזה קשה, אבל לא סוף החיים. וזה משנה את כל הדרך שבה הוא מקבל החלטות. אפשר לומר שאותו הדבר קורה במלחמה, רק בקנה מידה רחב יותר. ילד שגדל בישראל, בתוך מציאות לא יציבה, נחשף מוקדם יותר לרעיון שהחיים לא תמיד מסודרים. ילד שגדל בסביבה מאוד יציבה וסטרילית, כמו בחלק ממדינות אירופה, לפעמים פחות רגיל לזעזועים. ולכן כל שינוי קטן מרגיש לו הרבה יותר דרמטי. זה לא אומר מי יותר חזק. זה אומר משהו על נקודת הפתיחה של הפחד. כי מי שכבר ראה שהחיים ממשיכים גם אחרי טלטלה — פחות נשבר מהטלטלה הבאה. וזה נכון גם לעולם ההשקעות. משקיע שלא חווה ירידות חדות נוטה לחשוב שהן סוף המשחק. משקיע שכבר עבר תקופות כאלה, יודע שזה חלק מהמחזור. ולכן הוא פחות פועל מתוך בהלה ויותר מתוך הבנה. משקיע מקצועי יודע שישנם מצבים שהדבר הכי נכון להשקעה הוא לא לחשוב על הכסף , וכן לעיתים גם להוציא כסף בכדי לייצר הרגשה יותר רגועה בבית היא השקעה לא פחות טובה גם מהשקעה בבורסה . בתקופות כאלה אנשים נוטים להיכנס למצב של “סופר־זהירות”: כל הוצאה נבדקת, כל קנייה מרגישה כמעט כמו סיכון. לפעמים זה מגיע למצב שבו גם דברים קטנים שמייצרים אוויר בבית — כמו יציאה משפחתית או משהו שמכניס שמחה לילדים — נדחקים הצידה. כאן עולה שאלה פרקטית מאוד: האם אנחנו באמת חוסכים, או שאנחנו פשוט מכווצים את החיים? כי יש הבדל בין לחסוך כסף לבין לחסוך חיים. יש הוצאות מיותרות — ברור. אבל יש גם הוצאות שמחזיקות את השפיות של הבית. שמונעות מהתקופה להפוך למשהו כבד מדי. ושם, לפעמים, דווקא ההשקעה הקטנה עכשיו מונעת נזק גדול יותר אחר כך — לא רק כלכלי, אלא גם נפשי ומשפחתי. דווקא בתוך תקופות של לחץ, הרבה אנשים מגלים משהו שהם לא הכירו בעצמם קודם: שהמציאות פחות שבירה ממה שדמיינו. שאפשר לעבור ירידה בהכנסה, עצירה בעבודה, חוסר ודאות — ועדיין להמשיך הלאה. והגילוי הזה משנה את היחס לפחד. כי מי שחווה “תחתית” פעם אחת, כבר לא מדמיין אותה כסוף מוחלט. הוא יודע איך היא נראית באמת — וזה לבד מוריד את העוצמה שלה. וזה נוגע בכל תחום ,גם להחלטות היומיומיות: עבודה, השקעות, וגם הבית. כי בתוך תקופות כאלה נוצרת נטייה טבעית להיכנס למצב של כיווץ: כל הוצאה נבחנת רק דרך השאלה “מה אם יחמיר”. ואז, לאט לאט, לא רק הכסף מצטמצם — אלא גם החיים עצמם. זה משנה לא רק את החשבון בבנק, זה משנה את הדרך שבה אנחנו חיים.
  • 5 הצבעות
    1 פוסטים
    722 צפיות
    יושב בגניםי
    אחר קריאת כל החומר שהיה מונח לפניך עד עתה כולל מכתב הרבנים שליט"א כמה הסיכוי שמכרה הזהב יהיה רווחי.
  • כמה מחשבות על חובת ייעוץ והשקעה נבונה

    שוק ההון והשקעות
    2
    4 הצבעות
    2 פוסטים
    155 צפיות
    פ
    הכי פשוט להשקיע בשוק ההון בצורה סולידית לטווח ארוך, ואז גם אין צורך בייעוץ. אפשר להתחיל עם קופ״ג להשקעה או קרן השתלמות בבנקל הם נותנים דמי ניהול סבירים, ולהמשיך ללמוד ע״י קריאה ושמיעה יש כבר כמה קווים בתחום הכלכלה כמו הקו החדש עולם הכלכלה שנפתח לאחרונה 03-5004545, ולאט לאט להתקדם למסחר עצמאי אופציות מינופים וכו׳. יש היום המון יועצים גם חלקם כותבים מאוד יפה בכל מיני מקומות, חלק מזה זה העתקות מאתרים אחרים כמו הסולידית בניסוח מחודש, אבל הייעוץ שלהם לא משהו או שזה רלוונטי לאותו זמן, גם נתקלתי ביועצים שמצהיר שהם ללא אינטרסים, בפועל הלקוח קיבל תנאים מאוד גרועים בדמי ניהול.
  • 11 הצבעות
    33 פוסטים
    3k צפיות
    פשוט יהודיפ
    @א-איד הייתה פשרה
  • 1 הצבעות
    31 פוסטים
    1k צפיות
    ל
    בעצם, זה בגלל שזה חשוף לדולר והשקל עלה...