דילוג לתוכן

מישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?

הועבר שוק ההון והשקעות
1.2k 103 41.4k 99

נושאים מוצעים


  • 13 הצבעות
    17 פוסטים
    409 צפיות
    העץ הרענןה
    @לא-רק-סנופי said: חבל להתפלמס יותר מידי. מי שחוברת כזאת או אחרת מצליחה לבלבל אותו באמת לא כדאי שישקיע בשוק ההון. הרי כשיהיה משבר הוא ירוץ למשוך את הפנסיה שלו, ואח"כ עוד יספרו ש"בסוף כולם מפסידים"... אכן אני מסכים איתך, לעיתים אני חושב כי ה"שירות" שטופורוביץ עושה למשקיעים פאסיביים, הוא נפלא. הוא באמת טוב בלהנגיש את הסיכון לציבור, דא עקא שהוא לא צודק. אבל מי שנבהל מכל ירידה בשוק, או אפילו מכל חוברת בהחלט מקומו לא בשוק ההון.
  • 2 הצבעות
    2 פוסטים
    122 צפיות
    ד
    א. הזהב בתקופה האחרונה לא מתנהג כמו נכס גידור ולכן התנועה שלו מאוד לא צפויה . ב. כל רגע במלחמה הזו בין אם היא תצליח להפיל את המשטר או לא מקרב את הסיכוי לרגיעה במזרח התיכון = פחות מלחמות = זהב יורד .
  • 5 הצבעות
    1 פוסטים
    722 צפיות
    יושב בגניםי
    אחר קריאת כל החומר שהיה מונח לפניך עד עתה כולל מכתב הרבנים שליט"א כמה הסיכוי שמכרה הזהב יהיה רווחי.
  • 0 הצבעות
    13 פוסטים
    378 צפיות
    אבי ר.א
    @חיסכון-לחתונה כתב ברעיון מוזר על פירעון "מסלול זכאות" במשכנתא: הבנתי התכוונתי החלק של המדד שהוא בעצם ריבית. הוא לא ריבית הוא קרן. (אולי כמו ריבית) @חיסכון-לחתונה כתב ברעיון מוזר על פירעון "מסלול זכאות" במשכנתא: כלומר עם יש לי 8 אלף שעלה לי בכלל צמוד מדד וירד המדד בחצי אחוז אז ירד לי רק 40 ש"ח, נכון? לא. זה יורד בהתאם לכל הקרן, כך שאם זה 98,000 בירידה של 0.5% ירד לך 490 ש"ח, אלא שזה עד שווי התוספת של ההצמדה, כך שאם היא 8,000 המק' שזה יכול לרדת זה 8,000.
  • השפעת הבינה מלאכותית על שוק ההון

    הועבר שוק ההון והשקעות
    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    695 צפיות
    טריידרט
    @דוד-גולדברג כתב בחדשות שוק ההון- עדכונים בלבד: • מנכ״ל הנת'רופיק: הבינה המלאכותית עשויה למחוק מחצית מהמשרות ולהעלות את האבטלה ל-10-20% בשנה עד חמש השנים הקרובות טווח הזמן מוגזם. יש צורך בלמידה ורכישת אימון בבינה מלאכותית. כמה שנים לוקח עד רכישת אימון ברכב אוטונומי (שכבר פעיל מעל שנה במערב ארה"ב) ? בטווח הזמן הקצר, המשרות הסובלות הם אלו שלא מצריכים אימון רב, כמו מתכנת ג'וניור ועורכים וחוקרים בסיסים, שממילא החומר שלהם יעבור בקרה ושדרוג ע"י המקצוענים, (רק לאחורנה פתחתי תוסף תוכנה אישי מורכב דרך הבינה, מה שבעבר שלחתי למתכנת מקצועי בתשלום מלא...) תכלת - האם יצא איזה מחקר רציני מבוסס ומאוזן על הפשעת הבינה המלאכותית לעולם ?