דילוג לתוכן

משה חיים מאיר: תהליך כלכלי

"צאו והתפרנסו" - הבית לעסק החרדי (בהרצה)
5 5 380 6
  • בקצרה:
    משה חיים מאיר
    מאמן כלכלי
    ביתר עילית \ זום
    0583282028

    בהרחבה:
    לאחר שנתיים בתחום ליווי משפחות בני תורה, אני רואה שהדבר ש'בוער לי' ביותר הוא שאנשים יתקדמו בחיים, ויגיעו למימוש עצמי, לשגשוג, לצמיחה - וימצאו את המקום שלהם בבריאה של הקב"ה.
    האתגר הכלכלי מהווה סוג של ציר מרכזי בנושא של ההתפתחות האישית - כי זהו נושא שאי אפשר להתעלם או לברוח ממנו: למשפחה ישנם צרכים, חברות האשראי והבנקים לא נותנים בלי לנשוך חזרה, וגם היהודים הטובים שעוזרים ומלווים חינם לא יכולים לשקוט לנצח...
    אז כן - חייבים לזוז! לחפש פתרון!! אישי, למי שאני, עם הכוחות והיכולות והכישורים שלי, עם הערכים המיוחדים שאני לא מוכן לוותר עליהם!!
    ולנצל את במה זו - אני רוצה להכריז בקול רם שאכן יש פתרונות מצויינים ביותר! למי שמחפש אותם...
    ואם אתם פוגשים מישהו שנמצא במצב מאתגר כלכלית - אתם לא חייבים לייעץ לו מיד איך לפתור את האתגר, אבל כן כדאי שתבשרו לו שיש כזה דבר לשנות את המצב! יש תקוה, ויש דרך סלולה בס"ד!

    מלבד הפרסום לעסק האישי שלי (ותודה למנהלי הפורום היקרים על נדיבות לבם!), אני להוט להרבות משפחות שמחות בכלל ישראל - אז גם אם אין לכם כל כוונה לקחת את השירות שלי, אם בגלל המיקום או בגלל המחיר או מחוסר התאמה (וזה קורה גם לי...), אבל אתם כן רוצים לחקור ולברר איך יוצאים לדרך חדשה צעד אחר צעד עם הכוונה נכונה - אתם מוזמנים להתקשר אלי כדי לקבל הסבר מפורט, ואני גם מכיר מלווים מצויינים בכל איזורי הארץ - אז אשמח לעזור בסגירת השידוך.
    בידידות,
    מ"ח מאיר

  • @משה-חיים
    מקצועי מאוד ומסור בנשמה!!!
    תמשיך להצליח ולהפיץ בכל דרך חשיבה כלכלית נכונה!!!

  • מונטיפיורימ מונטיפיורי פיצל נושא זה ב
  • יצא לי להכיר את הרב משה חיים והתרשמתי מאוד
    גם מהמקצועיות, וגם מהלב
    משה חיים עלה והצלח

  • קיבלתי משוב מהלקוחות של משה חיים שהם מאוד מרוצים ומצליחים להתקדם המון.

  • הקטגוריה נועדה להוסיף על הפורום ולא לגרוע ממנו,
    המשך הדיון כאן

נושאים מוצעים


  • 3 הצבעות
    1 פוסטים
    34 צפיות
    מ
    בהתרגשות רבה!! ניאות ידידינו החשוב ר' אבישי ויינגולד הי"ו לפתוח מועדון למאמנים כלכליים - שם נמשיך ללמוד ולהעמיק עוד ועוד בתחום הנפלא הזה של קידום משפחות מבחינה כלכלית, נקיים סיעור מוחות, נשתף, נתחזק ונחזק... (אני הק' אחראי על ה'אקשן' - רעיונות, ביזנס וכו'..) הבעיות שאנו באים לפתור כאן הן: א. למעשה ישנם מקומות נפלאים ללימוד המקצוע: גוטפלוס, מסילה, תבונה, פעמונים.. כל אחד בדרכו, אך כאשר המאמן הצעיר יוצא לשטח - הוא ניצב בפני אתגרים לא פשוטים כיצד להתנהל מול משפחות בפועל, איך לדרבן אותם להתקדם, איך עוזרים להם למצוא הכנסה וכו' וכו'... ואין עדיין איזה מקום שאפשר להתייעץ בצורה רשמית ומסודרת עם הותיקים בתחום. לאחר 10+ שנים של ניסיון בהכוונה למשפחות, וצבירת ידע מקצועי במגוון תחומים - הרב ויינגולד בא ליצור כאן קהילה שבה אנחנו מתכנסים לדון יחד, מותר וראוי לשאול הההכל ולהיו בהתקדמות תמידית ועקבית בס"ד בשליחות נפלאה זו. ב. המאמנים עצמם זקוקים לפרנסה עבור הבית כמו כל יהודי אחר... וכידוע יש אתגר מיוחד במכירת תהליכים שהם בעצם אוויר שאי אפשר לגמרי לחוש אותו (ואתה גם לא עושה שום דבר בשביל הלקוח, רק אומר לו שיפעל לבד וישלם לך על זה...). הנושא הזה דורש הרבה ליבון וחיזוק הדדי - ואנחנו נפתור הכל יחד בס"ד. ביום שני הקרוב בשעה 20:00 נקיים בע"ה ערב מבוא חינם - כדאי לבוא ולהתבשם! הרישום לקבלת ההזמנה לזום נמצא כאן >> מסתבר שלעשיריה הפותחת יהיה מחיר מיוחד באמת כמנוי חודשי במועדון. מתאים למאמנים העוסקים בפועל עם משפחות, וכן לאלו שלמדו וחוששים לצאת לדרך... ואולי גם מי שרוצה ללמוד מאפס יוכל לעלות על הגל (יהיה מאתגר אבל אפשרי). בברכה שכולנו נזכה לפרנסה בשפע, ולעסוק בשליחות המיוחדת שלנו - כל אחד במקומו שלו!
  • פרעה בפיג'מה באמצע הלילה...

    כלכלת המשפחה 613
    1
    5 הצבעות
    1 פוסטים
    374 צפיות
    מ
    וואו - יש לי שיתוף מצחיק שיכול לשמש אתכם בהרצאות: הבן שלי בגיל 5 חוזר יום אחד מהמכינה, והוא מתלונן בקול בוכים שהוא שכח להביא פיג'מה לחיידר... -הם עשו הדגמה כיתתית של 'פרעה בפיג'מה' וגו', ומכיוון שהוא שכח לעדכן אותנו לגבי התוכנית -- הוא נשאר היחיד המוזר שעמד בצד עם בגדים רגילים.. כשעולה הנושא של השפעת הסביבה, סטנדרטים וכו'-- לפעמים אנחנו נותנים לאשה\שכן\גיס מוסר על כך שהוא מושפע מהרחוב ולא מחשב אם יש לו כיסוי להוצאה הזאת, או האם בסדרי העדיפויות זה קודם ללחם וחלב... אם נשתמש בסיפור מצחיק כדי לעשות 'ליצנות' מהמשיכה ל'מה שכווולם עושים' - זה יכול להפיל חומות של התנגדות, ולהיכנס לשומעים מהדלת האחורית..!
  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    672 צפיות
    אבי ר.א
    @צמיחה כתב בלענות תשובה 'על רגל אחת'..?: כנראה שההשתדלות צריכה להיות לפי מה שהכי הגיוני. מי שנמצא בשלב יותר מתקדם והוא כמעט מחתן, מומלץ שיפנה לייעוץ מקצועי מה הוא יכול לעשות, אולי עוד אפשר להציל את המצב. לפעמים אין ברירה וצריך להסתמך על הגמ"חים. זה בס"ה מה שרציתי להבהיר, ולשלול את התפיסה שאומרת בשום פנים ואופן אין לקחת הלוואה. Spoiler גילוי נאות: אני לגמרי נגד הלוואות ב"ה אין לי כאלה ואין לי אשראי ולא מסגרת בחשבון, ובכ"ז אני מפקיד לגמ"ח כי אני חושב שזה חלק מההשתדלות שלי, ובתקווה שלא אצטרך לזה. (אולי החתן שלי ירצה במקום משכנתא...)
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    342 צפיות
    מ
    @אבי-ר. קראתי את דבריך הנחמדים. לדעתי, המעלה הגדולה מכל המעלות - זה כאשר האבא מוצא את הדרך להיטיב לעצמו ולהימנע מהתחייבות מופרזת שאין לו איך להשיג, מתוך הלחץ שבהצעות השידוכים. על כן, אם 'שטיק' כזה של קניית דירה בעסקת 15% נעשית בצורה מחושבת ומושכלת (כן - עם תשלום מלא לאיש מקצוע שידע איך לגשת לזה מכל ההיבטים!) - אני אומר שההורים שחסכו 300 אל"ש שאין להם - זו מצווה גדולה יותר מאשר אפשרות של הבת לקנות את דירת החלומות במקום החלומי עם משכנתא חלומית... (ואם מישהו מתווכח עם הנקודה הזאת - אעשה בל"נ מאמץ למחיקת התגובה שלו:))
  • קרבנות הנשיאים - וחשבון העו"ש שלי...

    כלכלת המשפחה 613
    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    262 צפיות
    ש
    @משה-חיים התכוונתי לאמר שעד שאתה לוקח מהחברה את רמת החיים שלך (את זה א"א לנתק מהבן אדם), תיקח גם מהחברה טיפים ופטנטים להסתדר עם יוקר המחיה.