דילוג לתוכן

בשעה טובה לרווחת זו״צ מחוסרי הדיור, התרסקות מחירי הדירות כבר כאן!!!

נדל"ן ומשכנתאות
244 46 9.8k 37

נושאים מוצעים


  • 5 הצבעות
    54 פוסטים
    2k צפיות
    ב
    @סמארט-הון כתב במחירי הנדל"ן יזנקו אחרי המלחמה?: יש תחזיות לכאן ולכאן [כמובן שזה אומדן גס מאוד ולפני כל עסקה של השקעה מומלץ להתייעץ עם יועץ נדל''ן ללא אינטרסים שמכיר את השוק באותה עיר] אני חושב שזה אחד הבעיות של המשקיע הפשוט ואני מאלו הוא לא מכיר יועץ נדל"ן טוב ללא אינטרסים הוא לא מכיר יועץ משכנתא טוב ואותו דבר בשוק ההון הוא מכיר יועץ השקעות טוב ללא אינטרסים וכן בביטוחים וכו' ובמיוחד עם הטבע החשדני שלנו נ.ב אולי היה אפשר להעלות המלצות של משתמשים שבדקו ועבדו מול יועץ וראו את היושר וההגינות
  • 1 הצבעות
    15 פוסטים
    654 צפיות
    הקול השפויה
    @טריידר אני הייתי לוקח את דבריך למקום אחר, אם אינך יכול לקנות דירה גדולה יותר היום, סיכויים גדולים שגם בעתיד לא תוכל לקנות אותה, וממילא זה אמור לגרום לך לעשות חושבים ואולי להשתקע במקום אחר שבו כן יש לך את היכולת לקנות דירה גדולה יותר.
  • 3 הצבעות
    4 פוסטים
    371 צפיות
    מ
    @רואה-את-הנולד אין לי בעיה שאנשים יפטפטו... רק כפי שהבנתי, מטרת הארגון הוא שאנשים יתחילו לעשות דברים למעיישה בכדי לשפר את עתידם הכלכלי בס"ד. אם אנחנו נמשיך בדיבורים - במה הכי כדאי להשקיע, ומה הציבור עושה, איזה חסידויות נותנות לקהילה שלהם הלוואות בלידת התינוק וכו' וכו', ולא נתקדם בעצמינו לעשות מעשים... הרי שבבוא עת דודים - לא יועיל לנו לומר לשדכן שיש לנו 15 שנה של דיבורים על מדד ה-S&P...
  • 1 הצבעות
    45 פוסטים
    2k צפיות
    ש
    @פושט-רגל-מרמה-ד מלכתחילה המחירים שם היו יקרים אז זה קצת יורד
  • 1 הצבעות
    10 פוסטים
    625 צפיות
    ד
    @הקול-השפוי כתב בהאם מישהו מעוניין באמת להוריד את מחירי הדיור?: רווח היזמי הממוצע הוא 15% ממחיר הדירה. כך שבדירה ששווה 2 מיליון יהיה ליזם רווח של 300 אלף ש"ח יש הרבה מאוד קבלנים שפושטים רגל ויש עכשיו מבצעים שהם עושים ומימון וכו וכו לא בטוח שהרווחים שלהם כל כך גבוהים