דילוג לתוכן

בשעה טובה לרווחת זו״צ מחוסרי הדיור, התרסקות מחירי הדירות כבר כאן!!!

נדל"ן ומשכנתאות
244 46 9.8k 37

נושאים מוצעים


  • 4 הצבעות
    37 פוסטים
    1k צפיות
    ג
    @בניהו-לוי said: @מרים-הורביץ-נכסים said: פתיחת ההגרלה שהייתה אמורה להיפתח היום נדחית כיון שההחלטה תעלה לדיון במועצה ב 26/04. ההגרלה נפתחה לאיפה כדאי להירשם? [image: 1779800987164-86fdbbfb-c877-4fd7-be31-04d3e2d464b3-image.jpeg] יש באתר הנ"ל שגיאות במחיר הדירה מומלץ להשתמש עם האתר https://hagralot-dira.vercel.app/
  • 3 הצבעות
    8 פוסטים
    400 צפיות
    אוריאל שורצברטא
    @בניהו-לוי כתב בהאם ירוחם תעלה על מפת הדיור החרדית?: @אוריאל-שורצברט כתב בהאם ירוחם תעלה על מפת הדיור החרדית?: מבחינת קהילות**, כיום יש קהילה ליטאית יחסית קטנה**, אבל אם מדובר על מאות יחידות חדשות זה יכול ללכת גם לקהילות חסידיות שיבואו במרוכז. כמה משפחות ליטאיות יש היום בקהילה ״הקטנה״? בערך 180-200
  • 4 הצבעות
    19 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @שלום-ברנר said: @ניק100 לא הבנתי, זה יועיל אז בבקשה תפעיל את חברי הכנסת לפעול בעניין למה הכל צריך ליפול עלי @ניק100 said: @שלום-ברנר מה שהכי יועיל שהציבור ידרוש את זה מנציגי הציבור! שישווקו את החלק השני במהירות לצביון חרדי ואז זה יפתח את כל השכונה. בהחלט צריל לערב את כל הפוליטיקאם שצעקו על ממשלת בנט ולפיד שלוקחים מהחרדים את השכונה ולבסוף זה כן תואם לציבור החרדי והנה כרגע בממשלת ימין וכו' השכונה הדרומית לא משווקת כרגע בגלל התנגדות ראש העיר (שהעלו אותו כדי שיקדם ועושה להיפך...)
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    833 צפיות
    פ
    לא נכנסתי לעומק הפרטים אבל מבדיקה ראשונית זה לא גרוייסע מציאה. הקרקע נרכשה שם במחיר מאוד יקר ביחס למקום, וזה עוד לפני עלויות פיתוח, וגם כיום יש שם אפשרות לרכוש דירות במחיר זולים, אולי בגלל שהציבור הליטאי לא מגיע לשם, ולכן לא נראה שזה שווה את הסיכון. גם @איצ-ה-דז-אלובסקי אמר באחד ההודעות שהוא הולך לדבר על קבוצות רכישה.
  • 1 הצבעות
    14 פוסטים
    783 צפיות
    ה
    יש הרבה מה להרחיב בזה (הכסף שלנו מתגלגל בארץ ומשלמים מע"מ וגורמים לרווח ממיסים למדינה, משא"כ הציבור הכללי שלוקח את הכסף ומוציא אותו החוצה ומעשיר את מדינות חו"ל, ועוד שלל טענות שאין מה להשיב עליהם) רק נראה לי שאחנו כבר סוטים מהנושא אני רק דיברתי נקודתית לגבי האיום של החרדים שהוא לא נראה לי שהוא מאיים על מישהו כנ"ל