דילוג לתוכן

דרמה!!! הגמ"ח המרכזי הולך לשלב בתוכנית הפקדות בשוק ההון?

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    168 פוסטים
    5k צפיות
    מ
    @בואו-חשבון. said: ממונף פי שלש חודשי על מדד תנודתי כמו הנאסדק בהחלט יכול להימחק. הסיכוי לכך נמוך , מכיוון שיש מנגנון איזון מחדש בירידה של 15%, מה שגורם לכך שאם הייתה ירידה של פחות מ-15% עד יום מסוים בחודש, אתה צריך שתהיה ירידה של יותר מ-21% ביום אחד דבר שכמעט לא יכול לקרות, בעיקר בגלל הבלמים הנהוגים בבורסה. כדי להימחק, צריך לרדת בשליש. ואם הירידה הייתה רק 15%, צריך לרדת עוד 21% כדי להגיע לירידה של 33%. (לכאורה, זו הסיבה למנגנון האיזון של 15% כדי למנוע מחיקה.)
  • 0 הצבעות
    13 פוסטים
    1k צפיות
    B
    מדריך נוסף נחמד על מערכת מידע מתקדמת לשוק ההון והבורסה הישראלית
  • 0 הצבעות
    14 פוסטים
    1k צפיות
    ש
    @צופה-ומביט צודק! דיברתי איתם עכשיו (כל הכבוד על הזמינות) וזה באמת 0.6 ויש עוד אופציה להוזלה בהמשך, מחילה שהתעקשתי על השגיאה.
  • 1 הצבעות
    13 פוסטים
    1k צפיות
    צ
    @נחמן-רוזנבלום אה"נ אין לקוות לסיכוי מבלי להבין את הסיכון, ובמאמר המוסגר כל החיים שלנו הם סביב נטילת סיכונים בגלל הסיכויים.
  • 7 הצבעות
    12 פוסטים
    1k צפיות
    איציק התותחא
    @shimon כתב בדיונים על מאמר - "גמחי"ם או שוק ההון?": יש אברכים שטוענים שהטענה "שממילא יצטרכו לשלם את הסכום הזה לפרעון ההלוואה ולכן שיתחילו לשלם את זה בלידת הילד" לא כ"כ נכונה בהשקפה רוחנית שהקב"ה זן ומפרנס לכ"א כפי צורכו בזמן הנצרך א. יש עניין מאוד גדול לא להגיע לידי מתנת בשר ודם, בימנו שחתונה עולה הרבה כסף זה לא סוד, ובכדי לחתן בכבוד צריך להתכונן לזה כשהילד נולד, ולא להגיע לשלב של החתונה "בהפתעה גמורה" ולשבור את הראש מהיכן להביא כסף ב. הזמן הכי טוב להתחיל להניח כסף בצד זה בגיל צעיר, ולא אחרי שיש משפחה עם ילדים שאז מאוד קשה להתרגל להניח כסף בצד