דילוג לתוכן

מישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?

הועבר שוק ההון והשקעות
1.2k 103 41.4k 99
  • מה קרה@מונטיפיורי ? הפורום תפס צד? [לענ"ד כל הענין של'פורום' זה להציג מגוון דעות ולא רק דעה אחת...]
    או שזה הוראה של הרב ברוורמן?
    אולי תסביר לציבור מה קרה? קיבלתם איומים ממישהו? למה סתמתם פיות?
    מחכים להבהרה והסבר
    תודה

    @מישהו-חדש
    לא צריך לתפוס צד, על אף שגם אני חושב שבפורום יש קו כלשהוא ...
    במקרה דנן צריך להטיס את המטורפים שחדרו גם לכאן וזה לא קשור לנקיטת צד כלשהיא,
    תראה את השפה איך הכל אישי וכו' ותבין שהאינטרס הכלכלי לא מענייין אותם, אלא דבר אחד להשמיץ את דזלאובסקי ,
    לא אפרט את המניעים שלהם כדי לא לעורר עוד כמה שיילכו בדרכם ...

  • הזהירו מראש בצורה ברורה.

    @מונטיפיורי כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    לבקשת רבים האשכול נפתח לתגובות, בכפוף לכללים הבאים:
    אין להיכנס לדיון לגופו של אדם, ואין לנהל דיונים שאינם ענייניים.
    כמו כן, אין זה המקום לדיון על עצם קיום האשכול, שנעשה על פי הוראת רבותינו.
    כל חריגה מן הכללים – נא לדווח באמצעות כפתור הדיווח.

    העובר על הוראות אלו יושהה מהפורום.

    @מונטיפיורי כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    כמו כן, אין זה המקום לדיון על עצם קיום האשכול, שנעשה על פי הוראת רבותינו.

    מכאן ואילך משתמשים שידונו בשאלה זו יושעו.

    המעוניינים לערר על קיום האשכול מוזמנים לפנות למורינו הגר"צ ברוורמן שליט"א.
    ככל ונקבל הוראה לנעול או למחוק את האשכול, היא תבוצע מיידית.

  • @מישהו-חדש
    לא צריך לתפוס צד, על אף שגם אני חושב שבפורום יש קו כלשהוא ...
    במקרה דנן צריך להטיס את המטורפים שחדרו גם לכאן וזה לא קשור לנקיטת צד כלשהיא,
    תראה את השפה איך הכל אישי וכו' ותבין שהאינטרס הכלכלי לא מענייין אותם, אלא דבר אחד להשמיץ את דזלאובסקי ,
    לא אפרט את המניעים שלהם כדי לא לעורר עוד כמה שיילכו בדרכם ...

    @מזומנים כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    @מישהו-חדש
    לא צריך לתפוס צד, על אף שגם אני חושב שבפורום יש קו כלשהוא ...
    במקרה דנן צריך להטיס את המטורפים שחדרו גם לכאן וזה לא קשור לנקיטת צד כלשהיא,
    תראה את השפה איך הכל אישי וכו' ותבין שהאינטרס הכלכלי לא מענייין אותם, אלא דבר אחד להשמיץ את דזלאובסקי ,
    לא אפרט את המניעים שלהם כדי לא לעורר עוד כמה שיילכו בדרכם ...

    אולי אתה צודק אבל ברגע שאתה סותם פיות לדעות אחרות אתה בעצם מייתר את הפורום, אתה הופך אותו למשעמם.

  • הזהירו מראש בצורה ברורה.

    @מונטיפיורי כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    לבקשת רבים האשכול נפתח לתגובות, בכפוף לכללים הבאים:
    אין להיכנס לדיון לגופו של אדם, ואין לנהל דיונים שאינם ענייניים.
    כמו כן, אין זה המקום לדיון על עצם קיום האשכול, שנעשה על פי הוראת רבותינו.
    כל חריגה מן הכללים – נא לדווח באמצעות כפתור הדיווח.

    העובר על הוראות אלו יושהה מהפורום.

    @מונטיפיורי כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    כמו כן, אין זה המקום לדיון על עצם קיום האשכול, שנעשה על פי הוראת רבותינו.

    מכאן ואילך משתמשים שידונו בשאלה זו יושעו.

    המעוניינים לערר על קיום האשכול מוזמנים לפנות למורינו הגר"צ ברוורמן שליט"א.
    ככל ונקבל הוראה לנעול או למחוק את האשכול, היא תבוצע מיידית.

    @אבי-ר. כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    הזהירו מראש בצורה ברורה.

    @מונטיפיורי כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    לבקשת רבים האשכול נפתח לתגובות, בכפוף לכללים הבאים:
    אין להיכנס לדיון לגופו של אדם, ואין לנהל דיונים שאינם ענייניים.
    כמו כן, אין זה המקום לדיון על עצם קיום האשכול, שנעשה על פי הוראת רבותינו.
    כל חריגה מן הכללים – נא לדווח באמצעות כפתור הדיווח.

    העובר על הוראות אלו יושהה מהפורום.

    @מונטיפיורי כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    כמו כן, אין זה המקום לדיון על עצם קיום האשכול, שנעשה על פי הוראת רבותינו.

    מכאן ואילך משתמשים שידונו בשאלה זו יושעו.

    המעוניינים לערר על קיום האשכול מוזמנים לפנות למורינו הגר"צ ברוורמן שליט"א.
    ככל ונקבל הוראה לנעול או למחוק את האשכול, היא תבוצע מיידית.

    אתה צודק שהזהירו מראש אבל אני לא רואה שום התנהגות פסולה של אלה שנחסמו
    היה אסור להם להגיב? רק ל'פורום' מותר לכתוב עליהם שקרנים וכו' ולהם לא?
    צ"ע.

  • זה לא נקרא סתימת פיות, זה נקרא שיש גבולות למה ניתן לכתוב על גבי במה זו.

    ואגב גם דיון זה לא נראה לי כלול ב"דיון ענייני" רק כיון שכרגע הפוסט שלך עדיין כתוב כתבתי את שלי, בהנחה והסכמה שעוד מעט ימחקו גם אותו.

  • בציבור שלנו נשתרשה לעיתים תפיסה שכאשר אדם מציע השקעה, יש להניח שהיא תקינה מתוך חזקת כשרות של המציע, ולכן לא ראוי לדבר על כך או להטיל ספק. אך חשוב לחדד נקודה עקרונית: בעולם ההשקעות אין חזקת כשרות.

    היכולת להשקיע נכון, לנתח סיכונים ולזהות השקעות מוצלחות היא מיומנות מקצועית שאינה מצויה אצל כל אדם, גם אם הוא ירא שמים, הגון וישר. לכן הגישה הנכונה להשקעות צריכה להיות קודם כול זהירות וחשד מקצועי בריא, עד שמוכח אחרת. אין זו הטלת דופי באדם עצמו, אלא בדיקה עניינית של ההשקעה המוצעת.

    בדומה לתחום הכשרות, שבו איננו אוכלים מכל הכשר אלא בודקים שיש עליו חזקה ברורה של פיקוח, ידע ואחריות, כך גם בהשקעות: לא כל הצעה ראויה, לא כל מציע מבין לעומק, ולא כל סיפור שנשמע טוב מחזיק בדיקה.

    ולענ״ד, זוהי אחת הסיבות המרכזיות לכך שהציבור החרדי נפגע יותר בתחום ההשקעות. אנו נוטים לסמוך במהירות על אנשים, תכונה שהיא מעלה גדולה במידות ובחיים בכלל, אך בהשקעות אותה תמימות עלולה להפוך לחיסרון.

    אמון באדם הוא דבר חשוב, אך אמון עיוור בהשקעה אינו נכון. בדיקה, שאלות והבנה מקצועית אינם חוסר אמונה, אלא אחריות.
    ולדעתי הפעילות של ר' איצ'ה מבורכת ביותר, והצלת ממונם של ישראל היא דבר מבורך ביותר.

  • כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    כפי שכולכם יודעים, אנו מקפידים לא למחוק שום דבר הנכתב בפורום נכבד זה, לא בעד שלמונים ולא עקב איומים.
    ואף על פי כן, אשכול זה הוסתר לבקשת אנשים חשובים שניסו למצוא פתרון למשבר הזה ולאחר שקיבלנו אישור מיוחד מראב"ד ביתר הגאון הגדול הגר"צ ברוורמן שליט"א שאכן ראוי להסתיר את האשכול על מנת לאפשר למשא ומתן להתקיים ולמציאת פתרון.
    משזה כשל, קיבלנו את אישורו לפתוח מחדש שרשור זה על מנת לעורר ליבות האברכים להזהר על הונם ולא ליפול ברשת חלקלקה של השקעות שמניבות רווח עצום לכולם חוץ מלמשקיע בעצמו וד"ל!

    כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    כמו כן, אין זה המקום לדיון על עצם קיום האשכול, שנעשה על פי הוראת רבותינו.

    מכאן ואילך משתמשים שידונו בשאלה זו יושעו.

    המעוניינים לערר על קיום האשכול מוזמנים לפנות למורינו הגר"צ ברוורמן שליט"א.
    ככל ונקבל הוראה לנעול או למחוק את האשכול, היא תבוצע מיידית.

    כל המשתמשים שהורחקו עברו על הוראה זו,
    אנחנו עושים כל השתדלות לא לנקוט צד, למרות שתומכי ההשקעה מגיבים שוב ושוב בצורה לא עניינית ולא מתאימה.

  • חשבתי שפרשתי, אך יצרי גבר עלי...
    אין פה נקיטת צד, יש פה רק צד אחד!
    כל מי שבצד השני הורחק... (מענין שכל תומכי ההשקעה מגיבים בצורה לא עניינית ולא מתאימה)
    ניטרליות לשמה..

  • חשבתי שפרשתי, אך יצרי גבר עלי...
    אין פה נקיטת צד, יש פה רק צד אחד!
    כל מי שבצד השני הורחק... (מענין שכל תומכי ההשקעה מגיבים בצורה לא עניינית ולא מתאימה)
    ניטרליות לשמה..

    @שחר-עולה כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    מענין שכל תומכי ההשקעה מגיבים בצורה לא עניינית ולא מתאימה

    באמת מעניין למה?

  • חשבתי שפרשתי, אך יצרי גבר עלי...
    אין פה נקיטת צד, יש פה רק צד אחד!
    כל מי שבצד השני הורחק... (מענין שכל תומכי ההשקעה מגיבים בצורה לא עניינית ולא מתאימה)
    ניטרליות לשמה..

    פוסט זה נמחק!
  • פוסט זה נמחק!

    פוסט זה נמחק!
  • @שחר-עולה כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    מענין שכל תומכי ההשקעה מגיבים בצורה לא עניינית ולא מתאימה

    באמת מעניין למה?

    @יושב-בגנים
    כי הם פשוט לא חושבים כמו מנהלי הפורום שהם נגד ההשקעה, זה למה....
    ושוב, נייטרליות במיטבה.
    ועכשיו, גם אני אורחק...

  • @יושב-בגנים
    כי הם פשוט לא חושבים כמו מנהלי הפורום שהם נגד ההשקעה, זה למה....
    ושוב, נייטרליות במיטבה.
    ועכשיו, גם אני אורחק...

    @שחר-עולה וכל החברים - מגיני המשקיעים\ההשקעה - תסתכלו רגע איך אתם נראים מהצד.
    אין לי מושג עם מי הצדק.
    אבל גם לשיטתכם, הרי על כגון זה נאמר המשכיל בעת ההיא ידום.
    התגובות שלכם רק יוצרות רושם רע להשקעה\למשקיעים\ליזם.

  • @יושב-בגנים
    כי הם פשוט לא חושבים כמו מנהלי הפורום שהם נגד ההשקעה, זה למה....
    ושוב, נייטרליות במיטבה.
    ועכשיו, גם אני אורחק...

    @שחר-עולה
    יתכן, אך ההסבר הפשוט יותר הוא משום שהם לא כותבים בצורה עניינית.

  • מה כתוב פה בצורה לא עניינית?
    יש אנשים בוגרים ושקולים (ולא רק אברכים צעירים מרמות)
    ששמעו על ההשקעה, התיעצו עם מי שהתיעצו, חשבו, קבלו ברכה מרבותיהם
    והם אנשים שעל כל דבר גדול שהם עושים הם מתיעצים עם רבותיהם
    ונכון שפה בפורום יש כאלה שפוסלים את זה כי הרב לא מבין בהשקעות, זה גם נכון, אבל זו דעתם
    ושמעתי על כאלה ששאלו את הרב גלאי, ושתיים שיש להם אפילו הסרטה מר' חיים קנייבסקי שאמר להם (באופן אישי)
    ולאחר מחשבה הם קיבלו החלטה ועשו זאת, ומאז הכספים נכנסים להם באופן קבוע ללא שום בעיה
    והם עוקבים ומתפללים שבעז"ה העסק יצליח. אז למה לסתום פיות? למה לא לשמוע עוד צד?

  • מה כתוב פה בצורה לא עניינית?
    יש אנשים בוגרים ושקולים (ולא רק אברכים צעירים מרמות)
    ששמעו על ההשקעה, התיעצו עם מי שהתיעצו, חשבו, קבלו ברכה מרבותיהם
    והם אנשים שעל כל דבר גדול שהם עושים הם מתיעצים עם רבותיהם
    ונכון שפה בפורום יש כאלה שפוסלים את זה כי הרב לא מבין בהשקעות, זה גם נכון, אבל זו דעתם
    ושמעתי על כאלה ששאלו את הרב גלאי, ושתיים שיש להם אפילו הסרטה מר' חיים קנייבסקי שאמר להם (באופן אישי)
    ולאחר מחשבה הם קיבלו החלטה ועשו זאת, ומאז הכספים נכנסים להם באופן קבוע ללא שום בעיה
    והם עוקבים ומתפללים שבעז"ה העסק יצליח. אז למה לסתום פיות? למה לא לשמוע עוד צד?

    @שחר-עולה כל מילה פנינה

  • מה כתוב פה בצורה לא עניינית?
    יש אנשים בוגרים ושקולים (ולא רק אברכים צעירים מרמות)
    ששמעו על ההשקעה, התיעצו עם מי שהתיעצו, חשבו, קבלו ברכה מרבותיהם
    והם אנשים שעל כל דבר גדול שהם עושים הם מתיעצים עם רבותיהם
    ונכון שפה בפורום יש כאלה שפוסלים את זה כי הרב לא מבין בהשקעות, זה גם נכון, אבל זו דעתם
    ושמעתי על כאלה ששאלו את הרב גלאי, ושתיים שיש להם אפילו הסרטה מר' חיים קנייבסקי שאמר להם (באופן אישי)
    ולאחר מחשבה הם קיבלו החלטה ועשו זאת, ומאז הכספים נכנסים להם באופן קבוע ללא שום בעיה
    והם עוקבים ומתפללים שבעז"ה העסק יצליח. אז למה לסתום פיות? למה לא לשמוע עוד צד?

    @שחר-עולה כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    מה כתוב פה בצורה לא עניינית?

    בצורה לא ענינית זה לעבור על ההוראות הברורות שההנהלה כתבה.
    וכפי שכבר כתבה ההנהלה

    @מונטיפיורי כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    כל המשתמשים שהורחקו עברו על הוראה זו,

  • מה כתוב פה בצורה לא עניינית?
    יש אנשים בוגרים ושקולים (ולא רק אברכים צעירים מרמות)
    ששמעו על ההשקעה, התיעצו עם מי שהתיעצו, חשבו, קבלו ברכה מרבותיהם
    והם אנשים שעל כל דבר גדול שהם עושים הם מתיעצים עם רבותיהם
    ונכון שפה בפורום יש כאלה שפוסלים את זה כי הרב לא מבין בהשקעות, זה גם נכון, אבל זו דעתם
    ושמעתי על כאלה ששאלו את הרב גלאי, ושתיים שיש להם אפילו הסרטה מר' חיים קנייבסקי שאמר להם (באופן אישי)
    ולאחר מחשבה הם קיבלו החלטה ועשו זאת, ומאז הכספים נכנסים להם באופן קבוע ללא שום בעיה
    והם עוקבים ומתפללים שבעז"ה העסק יצליח. אז למה לסתום פיות? למה לא לשמוע עוד צד?

    @שחר-עולה כתב במישהו יכול לתת פרטים על סערת מכרות הזהב באתיופיה?:

    מה כתוב פה בצורה לא עניינית?

    כנראה שמה שהיה כתוב בצורה לא עניינית נמחק.

  • אני חושב שלתועלת הכלל, ולמניעת אינפלציה של משתמשים חדשים, שכאשר נחסמים ממשכים לפתוח ניקים חדשים כפטריות אחרי הגשם,
    הרי שהיה ראוי שבאשכולות נפיצים שיהיה זכות תגובה רק למי שיש לו 10 לייקים ומעלה,
    אם היו מחילים את זה על אשכול זה, הרי שלא היינו מגיעים להידרדרות השיח לרמה הנוכחית, וד"ל.

  • במקרה הזה זה קצת בעיה-
    דעת הקהל נוטה מאוד נגד ההשקעה הזאת,
    כך שמי שתומך גם אם בצורה עניינית יהיה לו מאוד קשה לשמור על מוניטין גבוה.

נושאים מוצעים


  • 5 הצבעות
    1 פוסטים
    58 צפיות
    ש
    אי שם במרתף קטן באחת מערי אירופה, אחרי אין ספור ניסיונות, כישלונות והצלחות, הצליחו ג'וש והארי להגיע לתוצאה המושלמת... בירה שלדעתם תהיה הכי טעימה בעולם. כמובן שהם בחנו, בדקו, שתו וטעמו מכל הבירות שיש בשוק, ולבסוף הגיעו לתוצאה המושלמת מבחינתם. אך הם ידעו שייקח להם הרבה זמן להיכנס לשוק, מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים של בירות וטעמים שונים ומגוונים. ️ מוחם החל לתור אחר פתרון קסם שיכניס אותם לשוק בצורה מהירה ובלי הרבה הוצאות. לאחר שעשו סיעור מוחות וחשיבה מחדש, הם הגיעו למסקנה: לא נצטרך שלטי חוצות, פרסומות או תשדירים, אלא בקבוקי בירה ריקים... כל ערב, ג'וש והארי שילמו לחבורת נערים שיפזרו בקבוקי בירה ריקים עם סמל המותג שלהם בפתח של מסעדות ובתי מרזח. לאחר זמן לא רב, החל גל ביקוש של מותג הבירה שלהם, ומפה הכל היסטוריה – החברה שלהם צמחה לממדי ענק שהם לא דמיינו לעצמם! אז מה קרה לנו פה? 🧐 אנחנו, בני האדם, כשאנחנו באים לבחון מוצר חדש, מתנהגים בחשדנות ומנסים לברר לעומק. אבל ברגע שאנחנו רואים כמות של אנשים שנוהרים לקנות את המוצר, אז אנחנו עושים אחד ועוד אחד: אם כולם רצים לקנות, אז בטח הם בדקו את האמינות והאיכות, אז אני אחסוך לעצמי עבודה ופשוט אקנה כמו כולם. ‍️ אבל פה טמונה הנקודה הקריטית, במיוחד בעולם של הרשתות החברתיות שמגבירות את הנהירה של ההמונים. אנחנו צריכים להיות חכמים יותר ולשאול את עצמנו: האם אני קונה את המנייה בגלל שכולם קונים? האם אני חושב כך בגלל שכולם חושבים? 🧠 או שבדקתי, התעמקתי וחקרתי, ואפילו לקחתי בחשבון שהרוב עושה כך – אבל ההחלטה באה משכל ולא מנהירה? ️ לקבלת תוכן פיננסי איכותי ניתן להצטרף לפורום הפיננסי במייל khny887@gmail.com או בווצאפ 0506719079
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    60 צפיות
    ת
    @רחל-עומסי @צמיחה
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    232 צפיות
    ד
    נסית? ניתן ליצור קשר עם צוות ההפצה במייל: info@basisbitcoin.com https://www.cryptojungle.co.il/press-releases/bitcoin-standard-purchase-group/
  • 0 הצבעות
    15 פוסטים
    486 צפיות
    ב
    @יושב-בגנים כתב באיזו השקעה יותר מסוכנת? מכרה באתיופיה או קרקעות חקלאיות עם סיכוי להפשרה?: @חופש-כלכלי רק לי זה מרגיש שמישהו מעדיף שיפסיקו לדבר על המכרות וניסה להעביר נושא? ההיפך הוא הנכון, מכיוון שהנושא קיבל תאוצה ויש הרבה ענין סביבו, בישקתי להכפיל את הענין. מזה ומזה אל תנח ידיך
  • 2 הצבעות
    18 פוסטים
    828 צפיות
    ס
    @משקיע-זהיר-מידי כתב בהורדת הריבית: מה המשמעות על השקעה בקרן כספית?: אתה מדבר על פק"מ בלי אפשרות למשיכה? אז זה לא מקביל לקרן כספית אפשרות משיכה חודשית, אבל אתה לא תתווכח עם בנקאי בשביל חודש, רוב המפקידים מפקידים ליותר. מה שאין כן קרן כספית לא מפקידה ליותר מ90 יום בשום אופן.