דילוג לתוכן

התנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?

הועבר נדל"ן ומשכנתאות
86 20 2.9k 18
  • @יהודי-רציני על בסיס מה אתה סבור שהשיווק לא יהיה לחרדים ? האם לא מדובר בדירות שמותאמות למגזר החרדי ?

    @א-איד מדובר כאן על שיווק מכרזים לקבלנים ולא שיווק דירות ע"י קבלנים!
    ובדרך כלל הצביון נקבע בתנאי מכרז כלומר האם הקבלו חייב לבנות מרפסות סוכה שתי כיורים ועוד!
    ורה"ע (כך ל פי הטענות) מתעקש שהמכרזים לא יהיו לצביון חרדי!

  • זה נוגע לכל אחד מאיתנו! כן כן! לכל אחד שיש לו בנים/ אחים שאינם בעלי דירה!
    ויש להם כרגע אפשרות לקנות דירה במרחק 25 דקות מבי"ש ואשדוד ו35 ד' מביתר רק ב850 אלף ש"ח!
    כן שמעתם נכון! אם השכונה הדרום מערבית בקרית גת תצא לשיווק בתקופה הקרובה
    יהיו כ4000 יחי"ד שיוגרלו בהגרלות מחיר מטרה! וכאמור המחיר לדירת 3 חדרים+ חנייה +מחסן= 850 אלף ש"ח!
    כ"א שישלח מייל לעוזרי חברי הכנת החרדיים בידאגו שהשיווק יצא בקרוב!
    בוודאי כאלו שיש להם היכרות קרובה יותר עם נציגי ציבור, יש לכם את האפשרות להשפיע ולעזור לאלפי משםחות חרדיות!

  • מה יהיה? תתעוררו! תתעוררו! הציבור החרדי יכול להפסיד כאן שכונה בסדר גודל של העיר ביתר עילית!
    בידינו לעצור את המחטף ע"י דרישה מנציגי הציבור לעצור את המחטף ולשווק את השכונה במכרזים לצביון חרדי.

  • מה יהיה? תתעוררו! תתעוררו! הציבור החרדי יכול להפסיד כאן שכונה בסדר גודל של העיר ביתר עילית!
    בידינו לעצור את המחטף ע"י דרישה מנציגי הציבור לעצור את המחטף ולשווק את השכונה במכרזים לצביון חרדי.

    @יהודי-רציני לפי הבנתי התב"ע מותאמת לחרדים צריך רק לשווק את הדירות ויש לציבור החרדי שכונה בגודל של העיר ביתר עילית!
    לכן כל אחד שיכול, שישלח פניות לחברי הכנסת והשרים החרדיים בדרישה לתקן את העוול הנורא,

    מי שזוכר לפני שנתיים (בממשלת לפיד) כשאישרו את התכנון וזה לא היה מותאם לחרדים, כל החכי"ם והציבור צעקו ועשו בלגן החתימו ועוד....
    איפה אתם עכשיו?

  • @יהודי-רציני לפי הבנתי התב"ע מותאמת לחרדים צריך רק לשווק את הדירות ויש לציבור החרדי שכונה בגודל של העיר ביתר עילית!
    לכן כל אחד שיכול, שישלח פניות לחברי הכנסת והשרים החרדיים בדרישה לתקן את העוול הנורא,

    מי שזוכר לפני שנתיים (בממשלת לפיד) כשאישרו את התכנון וזה לא היה מותאם לחרדים, כל החכי"ם והציבור צעקו ועשו בלגן החתימו ועוד....
    איפה אתם עכשיו?

    @ניק100 כתב בהתנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?:

    יש לציבור החרדי שכונה בגודל של העיר ביתר עילית!

    כתב בהתנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?:

    מה יהיה? תתעוררו! תתעוררו! הציבור החרדי יכול להפסיד כאן שכונה בסדר גודל של העיר ביתר עילית!

    כתב בהתנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?:

    מה שצריך לפעול עכשיו זה השכונה הדרום מערבית שהיא כמו ביתר עילית!

    אפשרות לקנות דירה במרחק 25 דקות מבי"ש ואשדוד ו35 ד' מביתר רק ב850 אלף ש"ח!

    כתב בהתנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?:

    צריך לעשות לחץ על כל אחד שיכול להשפיע!

  • @ניק100 כתב בהתנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?:

    יש לציבור החרדי שכונה בגודל של העיר ביתר עילית!

    כתב בהתנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?:

    מה יהיה? תתעוררו! תתעוררו! הציבור החרדי יכול להפסיד כאן שכונה בסדר גודל של העיר ביתר עילית!

    כתב בהתנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?:

    מה שצריך לפעול עכשיו זה השכונה הדרום מערבית שהיא כמו ביתר עילית!

    אפשרות לקנות דירה במרחק 25 דקות מבי"ש ואשדוד ו35 ד' מביתר רק ב850 אלף ש"ח!

    כתב בהתנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?:

    צריך לעשות לחץ על כל אחד שיכול להשפיע!

    @יהודי-רציני אתה עושה לחץ עלינו?
    תפנה לגורמים הרלוונטים
    מה אני אמור לעשות עם המידע הזה?

  • שלום לכולם,

    @יהודי-רציני כתב בהתנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?:

    (כך ל פי הטענות)

    הענין נבדק מול חברי הכנסת החרדים, שבדקו מול בכירי העירייה המקומית.
    מה שהם השיבו לי: "לא דובים ולא זבובים".
    אין לי עוד מה להוסיף. מלבד שמדובר באנשים רציניים שהשכונה בראש מעייניהם, ולא נותנים למרוח אותם.

  • שלום לכולם,

    @יהודי-רציני כתב בהתנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?:

    (כך ל פי הטענות)

    הענין נבדק מול חברי הכנסת החרדים, שבדקו מול בכירי העירייה המקומית.
    מה שהם השיבו לי: "לא דובים ולא זבובים".
    אין לי עוד מה להוסיף. מלבד שמדובר באנשים רציניים שהשכונה בראש מעייניהם, ולא נותנים למרוח אותם.

    @איש-יהודי מעניין! אני רק יסביר שיש שתי שכונות במערב,
    שכונה אחת באמת מקודמת בכל הכח וראש העיר דאג להוריד חסמים כדי שהפיתוח יתקדם ועוד...
    שכונה נוספת (דרום מערבית)שאושרה לפני כשלוש שנים וכבר פורסמו מכרזים לשכונה לפני יותר משנתיים,
    לא משווקת כרגע! וע"ז יש טענות שראש העיר תוקע את זה!
    יש לך אפשרות לשאול אותם גם על השכונה הזאת?
    חוץ מזה שנושא השיווקים קשור יותר לרמ"י, ואני שמעתי ממישהו ששלח להם פנייה,
    והתשובה שלהם היה מרומז שזה מתעכב בגלל עניינים פוליטים!
    אבל אדרבה אשמח אם תברר את זה, ואז אני יכתוב שכל מה שכתבתי לא נכון ואני מתחרט מדברי!

  • @איש-יהודי מעניין! אני רק יסביר שיש שתי שכונות במערב,
    שכונה אחת באמת מקודמת בכל הכח וראש העיר דאג להוריד חסמים כדי שהפיתוח יתקדם ועוד...
    שכונה נוספת (דרום מערבית)שאושרה לפני כשלוש שנים וכבר פורסמו מכרזים לשכונה לפני יותר משנתיים,
    לא משווקת כרגע! וע"ז יש טענות שראש העיר תוקע את זה!
    יש לך אפשרות לשאול אותם גם על השכונה הזאת?
    חוץ מזה שנושא השיווקים קשור יותר לרמ"י, ואני שמעתי ממישהו ששלח להם פנייה,
    והתשובה שלהם היה מרומז שזה מתעכב בגלל עניינים פוליטים!
    אבל אדרבה אשמח אם תברר את זה, ואז אני יכתוב שכל מה שכתבתי לא נכון ואני מתחרט מדברי!

    @יהודי-רציני כתב בהתנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?:

    יש לך אפשרות לשאול אותם גם על השכונה הזאת?

    מדובר באנשים עסוקים מאוד.
    אני שאלתי על מערב קריית גת באופן כללי, ואני מאמין שלו היתה בעיה אמיתית הקשורה לנושא, הם היו יודעים על כך ובטח שומעים על כך בבירור ומטפלים באופן משמעותי...
    משכך, צפירת הרגעה:)

  • @יהודי-רציני כתב בהתנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?:

    יש לך אפשרות לשאול אותם גם על השכונה הזאת?

    מדובר באנשים עסוקים מאוד.
    אני שאלתי על מערב קריית גת באופן כללי, ואני מאמין שלו היתה בעיה אמיתית הקשורה לנושא, הם היו יודעים על כך ובטח שומעים על כך בבירור ומטפלים באופן משמעותי...
    משכך, צפירת הרגעה:)

    @איש-יהודי הם לא כ"כ עסוקים כמו שאתה עושה אותם... הם יושבים ומבזבזים את הזמן בכנסת...
    דבר שני רוב החברי כנסת בכלל לא מבינים בנושא הזה ובוודאי שלא בשדקויות של שתי שכונות סמוכות הנקראות באותו שם,
    לדעת מה מתקדם ומה לא? חוץ ממשרד הבינוי והשיכון או ח,כ שמתעניין בכך באופן אישי!
    ואגב גם ממשרד הבינוי והשיכון נמסר שיש עיכוב מצד ראש העיר.
    וגם אם נאמר כדבריך שהם "עסוקים" הם בוודאי עסוקים בדברים אחרים ואין להם את הזמן לברר את העניין לעומק!
    אלא ביררו על קרית גת מערב וכמובן שענו להם שזה מתקדם והיה עכישו מכרזים והולך להיות גם הגרלות אח"כ
    וגם הפיחות תשתיות מתקדם צאוד, וכנראה שרוב חברי הכנסת בכלל לא יודעים שיש שכונה נוספת ליד עם אותו מספר דירות.

  • @איש-יהודי הם לא כ"כ עסוקים כמו שאתה עושה אותם... הם יושבים ומבזבזים את הזמן בכנסת...
    דבר שני רוב החברי כנסת בכלל לא מבינים בנושא הזה ובוודאי שלא בשדקויות של שתי שכונות סמוכות הנקראות באותו שם,
    לדעת מה מתקדם ומה לא? חוץ ממשרד הבינוי והשיכון או ח,כ שמתעניין בכך באופן אישי!
    ואגב גם ממשרד הבינוי והשיכון נמסר שיש עיכוב מצד ראש העיר.
    וגם אם נאמר כדבריך שהם "עסוקים" הם בוודאי עסוקים בדברים אחרים ואין להם את הזמן לברר את העניין לעומק!
    אלא ביררו על קרית גת מערב וכמובן שענו להם שזה מתקדם והיה עכישו מכרזים והולך להיות גם הגרלות אח"כ
    וגם הפיחות תשתיות מתקדם צאוד, וכנראה שרוב חברי הכנסת בכלל לא יודעים שיש שכונה נוספת ליד עם אותו מספר דירות.

    פוסט זה נמחק!
  • עכשיו זה רשמי:
    הממשלה החליטה היום (א') כי משרד השיכון יבחן את הקמת “פלוגות" - עיר חרדית חדשה בהיקף של עד 30 אלף יח"ד. העיר תוקם בצמוד לקריית גת, ועשויה לכלול את השכונות החרדיות החדשות שאמורות היו לקום בה - זאת על מנת למנוע התחרדות של העיר

    מתוך הכתבה:
    ההחלטה גובשה בשיתוף ראש עיריית קריית גת כפיר סוויסה, שמעוניין לשמור על הצביון הלא חרדי של עירו.
    https://www.nadlancenter.co.il/article/13975

    (השאלה האם בפועל זה ימנע את ההתחרדות המואצת שקיית היום בקריית גת בין השכונה הקיימת לשכונות המתוכננות- מדובר על מאות מאות יח''ד שבעליהם עוברים לכרמי גת ונרכשות ע''י זוגות צעירים חרדיים)

  • עכשיו זה רשמי:
    הממשלה החליטה היום (א') כי משרד השיכון יבחן את הקמת “פלוגות" - עיר חרדית חדשה בהיקף של עד 30 אלף יח"ד. העיר תוקם בצמוד לקריית גת, ועשויה לכלול את השכונות החרדיות החדשות שאמורות היו לקום בה - זאת על מנת למנוע התחרדות של העיר

    מתוך הכתבה:
    ההחלטה גובשה בשיתוף ראש עיריית קריית גת כפיר סוויסה, שמעוניין לשמור על הצביון הלא חרדי של עירו.
    https://www.nadlancenter.co.il/article/13975

    (השאלה האם בפועל זה ימנע את ההתחרדות המואצת שקיית היום בקריית גת בין השכונה הקיימת לשכונות המתוכננות- מדובר על מאות מאות יח''ד שבעליהם עוברים לכרמי גת ונרכשות ע''י זוגות צעירים חרדיים)

    @מרים-הורביץ-נכסים לטווח הארוך ה בוודאי ימנע את ההתחרדות, בגלל שאחוז החרדים יהיה קטן משמעותית ולא תהיה לציבור החרדי השפעה, אלא כמו הציבור החרדי בראשון לציון לדוגמא.
    זה בושה וחרפה שנציגי הציבור שותקים על כך, אפילו שהתכנון הראשוני היה שזה כן יהיה בקרית גת,
    אבל ראש העיר שהציבור החרדי העלה אותו מתעמר שוב בחרדים ומונע דיור לחרדים בקרית גת!
    לא רק את מתחם פלוגות אלא גם את השכונה הדרום מערבית
    שתוכננה לחרדים וע"כ בחרו בו כדי שיקדם את זה , אז עכשיו הוא מונע את שיווק השכונה לחרדים,
    אין סוף לכמה אפשר לההתעמר בנו וכולם שותקים! למה?

  • @מרים-הורביץ-נכסים לטווח הארוך ה בוודאי ימנע את ההתחרדות, בגלל שאחוז החרדים יהיה קטן משמעותית ולא תהיה לציבור החרדי השפעה, אלא כמו הציבור החרדי בראשון לציון לדוגמא.
    זה בושה וחרפה שנציגי הציבור שותקים על כך, אפילו שהתכנון הראשוני היה שזה כן יהיה בקרית גת,
    אבל ראש העיר שהציבור החרדי העלה אותו מתעמר שוב בחרדים ומונע דיור לחרדים בקרית גת!
    לא רק את מתחם פלוגות אלא גם את השכונה הדרום מערבית
    שתוכננה לחרדים וע"כ בחרו בו כדי שיקדם את זה , אז עכשיו הוא מונע את שיווק השכונה לחרדים,
    אין סוף לכמה אפשר לההתעמר בנו וכולם שותקים! למה?

    @ניק100 כבודו מסתכל על הדברים כן קרית גת או לא קרית גת
    הנציגות החרדית רואה בעיר חרדית חדשה לגמרי יותר תועלת מצירוף של עוד שכונות חרדיות לקרית גת

  • @ניק100 כבודו מסתכל על הדברים כן קרית גת או לא קרית גת
    הנציגות החרדית רואה בעיר חרדית חדשה לגמרי יותר תועלת מצירוף של עוד שכונות חרדיות לקרית גת

    @ברמיזא זה בדיוק הטעות שלך! הוכח בימים האחרונים שכל התוכניות הגרנדיוזיות להקמת ערים בדרום הארץ כולל כסיף נתקל בהתנגדות של משרד האוצר, ולכן כלל לא בטוח שיהיו ערים חדשות, בפרט שכולנו מודעים לטיב הבירוקרטיה הישראלית,
    שמאריך בשנים רבות את בניית עשרות אלפי יחי"ד, אבל כשמדובר בתילה וכסיף אין אפשרות אחרת כי מדובר באמצע מדבר והן לא סמוכות לאף עיר ברצף ובוודאי לא עם כמות גדולה כ"כ של ציבור חרדי!
    אבל כשמדובר בפלוגות שהיא חציית כביש מקרית גת אפשר לצרף אותה לקרית גת ולקדם אותה לאט לאט אבל בטוח,
    במקום להיכנס לתוך הבירוקרטיה הישראלית המעייפת ויקח עוד יותר מעשור עד לבניית העיר אפשר לקדם אותה כשכונה,
    וזה ילך הרבה יותר מהר,
    ודבר נוסף: יש יותר סיכויים שזה יקודם לנו מכיוון שמדובר רק בשכונה ועוד שכונה... ולא בבניית עיר שיש הרבה סיכויים שלבסוף זה ילקח מאיתנו ע"ע חריש, ולכן בפרט אחרי שיש לנו מילה על ראש העיר צריך לקדם את זה כמה שיותר מהר! ואם בבניית שכונה זה יותר מהר אז זה הרבה יותר עדיף,
    וסתם לידיעתך זה מאוד משפיע על המחירים של הדירות! כרגע המחירים של הדירות בקרית גת מערב גבוהים בגלל המריחת זמן (גם של בכירים חרדים שבגלל אגו עם ראש העיר הקודם הם בעצמם תקעו את השכונות כדי לתקוע את ראש העיר) מה אתה רוצה שיבנו עיר חדשה במחירים של ירושלים (כיום) וזה יקרא בשורה?

  • @ברמיזא זה בדיוק הטעות שלך! הוכח בימים האחרונים שכל התוכניות הגרנדיוזיות להקמת ערים בדרום הארץ כולל כסיף נתקל בהתנגדות של משרד האוצר, ולכן כלל לא בטוח שיהיו ערים חדשות, בפרט שכולנו מודעים לטיב הבירוקרטיה הישראלית,
    שמאריך בשנים רבות את בניית עשרות אלפי יחי"ד, אבל כשמדובר בתילה וכסיף אין אפשרות אחרת כי מדובר באמצע מדבר והן לא סמוכות לאף עיר ברצף ובוודאי לא עם כמות גדולה כ"כ של ציבור חרדי!
    אבל כשמדובר בפלוגות שהיא חציית כביש מקרית גת אפשר לצרף אותה לקרית גת ולקדם אותה לאט לאט אבל בטוח,
    במקום להיכנס לתוך הבירוקרטיה הישראלית המעייפת ויקח עוד יותר מעשור עד לבניית העיר אפשר לקדם אותה כשכונה,
    וזה ילך הרבה יותר מהר,
    ודבר נוסף: יש יותר סיכויים שזה יקודם לנו מכיוון שמדובר רק בשכונה ועוד שכונה... ולא בבניית עיר שיש הרבה סיכויים שלבסוף זה ילקח מאיתנו ע"ע חריש, ולכן בפרט אחרי שיש לנו מילה על ראש העיר צריך לקדם את זה כמה שיותר מהר! ואם בבניית שכונה זה יותר מהר אז זה הרבה יותר עדיף,
    וסתם לידיעתך זה מאוד משפיע על המחירים של הדירות! כרגע המחירים של הדירות בקרית גת מערב גבוהים בגלל המריחת זמן (גם של בכירים חרדים שבגלל אגו עם ראש העיר הקודם הם בעצמם תקעו את השכונות כדי לתקוע את ראש העיר) מה אתה רוצה שיבנו עיר חדשה במחירים של ירושלים (כיום) וזה יקרא בשורה?

    @ברמיזא ולעומת זאת בהר יונה שמדובר בשכונה (ואגב אחרי כן יש עוד שכונות...) וללא הרבה כותרות על בניית עיר חדשה
    זה מתקדם הרבה יותר וגם במחירים זולים בהרבה!
    אז זה השאלה? מה אנחנו רוצים הרבה כותרות על עיר וסיכויים שזה לא ימומש לבסוף או ימומש במחירים שאינם בר השגה,
    או שכונה שאפשר כרגע לשווק אותה במחירם סבירים יחסית בפרט עם מחיר למשתכן, שיכול להיות שכבר לא תהיה רלוונטית בעוד כמה שנים כיתחילו לקדם את העיר החדשה פלוגות.!

  • מה יהיה? תתעוררו! תתעוררו! הציבור החרדי יכול להפסיד כאן שכונה בסדר גודל של העיר ביתר עילית!
    בידינו לעצור את המחטף ע"י דרישה מנציגי הציבור לעצור את המחטף ולשווק את השכונה במכרזים לצביון חרדי.

    @יהודי-רציני צודק לדעתי זה צריך להיות אחד מהדרישות לחברי הכנסת לקראת הבחירות! לפחות בנושא הדיור תטפלו כמו שצריך.

  • @יהודי-רציני צודק לדעתי זה צריך להיות אחד מהדרישות לחברי הכנסת לקראת הבחירות! לפחות בנושא הדיור תטפלו כמו שצריך.

    @ניק100 said:

    זה צריך להיות אחד מהדרישות לחברי הכנסת לקראת הבחירות! לפחות בנושא הדיור תטפלו כמו שצריך.

    זה כבר נהיה "מותרות", בעוה"ר. קודם כל שיסדרו שיוכלו ללמוד תורה ברוגע במדינת היהודים, ללא רדיפת אנשי הרשע.

  • @ניק100 said:

    זה צריך להיות אחד מהדרישות לחברי הכנסת לקראת הבחירות! לפחות בנושא הדיור תטפלו כמו שצריך.

    זה כבר נהיה "מותרות", בעוה"ר. קודם כל שיסדרו שיוכלו ללמוד תורה ברוגע במדינת היהודים, ללא רדיפת אנשי הרשע.

    @מרן-הצדיק זה לא סותר אחד את השני, ברור שהסדרת לומדי התורה יותר חשוב אבל לבסוף צריך שיהיה ללומדי התורה קורת גג!
    ואחרי ביטול מחיר למשתכן (זה כנראה לא יחזור לחרדים) שזה אחד מהגזירות על לומדי התורה צריך לתת מענה לכך,
    והמענה המרכזי שיש כרגע זה בקרית גת מערב! אין עוד עיר בכל הארץ עם אפשרות לבנייה בהיקפים כאלו לציבור החרדי (כולל בבית שמש)

  • @יהודי-רציני צודק לדעתי זה צריך להיות אחד מהדרישות לחברי הכנסת לקראת הבחירות! לפחות בנושא הדיור תטפלו כמו שצריך.

    @ניק100 סתם ככה מעניין מתי נפתח האשכול הזה? לא ראיתי את זה עד עכשיו!

נושאים מוצעים


  • 2 הצבעות
    55 פוסטים
    1k צפיות
    א
    https://www.iroads.co.il/media/e0fp3txm/מודל-ארצי_תיעוד-הנתונים_גרסה-04.pdf מומלץ לקרוא בעיון (עמודים 24+43) לפי תוכנית העדכנית של רכבת ישראל כבר בשנת 2030 רכבת ישירה מחריש לירושליים 50-55 דקות בלבד כמעט כמו לנסוע בשעות העומס מרמה ד' בית שמש לירושליים. מהרכבת של עכו היום לירושליים זה שעתיים וחצי אולי המסילה המהירה של 250 קמ"ש בשנת 2030 בין חיפה לתל אביב תוריד חצי שעה. בחריש מי שגר למשל בשכונת "החורש" זה מרחק הליכה רגלי מהבית לתחנת רכבת
  • 4 הצבעות
    19 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @שלום-ברנר said: @ניק100 לא הבנתי, זה יועיל אז בבקשה תפעיל את חברי הכנסת לפעול בעניין למה הכל צריך ליפול עלי @ניק100 said: @שלום-ברנר מה שהכי יועיל שהציבור ידרוש את זה מנציגי הציבור! שישווקו את החלק השני במהירות לצביון חרדי ואז זה יפתח את כל השכונה. בהחלט צריל לערב את כל הפוליטיקאם שצעקו על ממשלת בנט ולפיד שלוקחים מהחרדים את השכונה ולבסוף זה כן תואם לציבור החרדי והנה כרגע בממשלת ימין וכו' השכונה הדרומית לא משווקת כרגע בגלל התנגדות ראש העיר (שהעלו אותו כדי שיקדם ועושה להיפך...)
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    98 צפיות
    מ
    אנחנו מחפשים דירה להשכרה וראינו דירת קבלן בבניין שעבר תמ"א 38 ונוספו לו קומות. איזה דברים כדאי לדעת/לבדוק/לשאול בפגישה? יש פה למישהו נסיון בלשכור דירה ישירות מהקבלן? המתווך אומר שהוא לא מתכנן למכור את הדירה רק להשכיר.
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    208 צפיות
    איש קישא
    תודה לעונים, אכן מבירור שערכתי עושים הארכה בהגיעה הזמן וזה עולה כמה אלפי שקלים, פעם זה היה כל 49 שנים כך שזה היה יותר רלוונטי.... (אגב זה מול רמ"י אך יש מקום בירושלים שזה היה מול גוף אחר ואכן היו שם משפטים כשהחברה לא הסכימה להאריך את החכירה)
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    270 צפיות
    בוטח בה'ב
    כתב בתמ"א 38 מה צריך לדעת שנכנסים לתהליך?: שלום וברכה יש לי דירה בפריפריה עכשיו מוצע לנו תמ"א 38/2 בבנין מה צריך לדעת בענין וממה להיזהר? האם מומלץ לקחת עו"ד פרטי בנוסף לעו"ד של נציגות הדיירים? (הממומן ע"י החברה..) למישהו יש עצות ספציפיות בנושא מקום בו אפשר ללמוד ע"כ בקלות? תודה!