דילוג לתוכן

מה עדיף עכו או חריש?

נדל"ן ומשכנתאות
55 13 1.4k 9
  • ניתן לרכוש עכשיו דירה בריכוז חרדי גדול יותר מחריש או עפולה שתהיה מוכנה בעוד כשנתיים וחצי, 3 חדרים בגודל של דירת 4 חדרים בבני ברק במחיר של 910,000 ש"ח ו4 חדרים בגודל של 5 חדרים ב 1,100,000 פרטים בקו המידע של @איצ-ה-דז-אלובסקי.
    המחיר הוא לא סופי מניסיון מפרויקטים קודמים של היזם יתכן הנחה של 100,000 ש"ח.

    Screenshot from 2026-03-17 16-31-02.png
    Screenshot from 2026-03-17 16-31-13.png

  • ניתן לרכוש עכשיו דירה בריכוז חרדי גדול יותר מחריש או עפולה שתהיה מוכנה בעוד כשנתיים וחצי, 3 חדרים בגודל של דירת 4 חדרים בבני ברק במחיר של 910,000 ש"ח ו4 חדרים בגודל של 5 חדרים ב 1,100,000 פרטים בקו המידע של @איצ-ה-דז-אלובסקי.
    המחיר הוא לא סופי מניסיון מפרויקטים קודמים של היזם יתכן הנחה של 100,000 ש"ח.

    Screenshot from 2026-03-17 16-31-02.png
    Screenshot from 2026-03-17 16-31-13.png

    @פושט-רגל-מרמה-ד כתב בבשעה טובה לרווחת זו״צ מחוסרי הדיור, התרסקות מחירי הדירות כבר כאן!!!:

    מניסיון מפרויקטים קודמים של היזם יתכן הנחה של 100,000 ש"ח.

    כמדומני שכאן אין לצפות להנחה כי זה חוזה קבלן רגיל וזאת בשונה מאחיסמך המקורי שהיה במסגרת קבוצת רכישה

    אך כמובן שגם במחיר המוצע זה בהחלט מצויין

  • ניתן לרכוש עכשיו דירה בריכוז חרדי גדול יותר מחריש או עפולה שתהיה מוכנה בעוד כשנתיים וחצי, 3 חדרים בגודל של דירת 4 חדרים בבני ברק במחיר של 910,000 ש"ח ו4 חדרים בגודל של 5 חדרים ב 1,100,000 פרטים בקו המידע של @איצ-ה-דז-אלובסקי.
    המחיר הוא לא סופי מניסיון מפרויקטים קודמים של היזם יתכן הנחה של 100,000 ש"ח.

    Screenshot from 2026-03-17 16-31-02.png
    Screenshot from 2026-03-17 16-31-13.png

    @פושט-רגל-מרמה-ד said:

    ניתן לרכוש עכשיו דירה בריכוז חרדי גדול יותר מחריש או עפולה שתהיה מוכנה בעוד כשנתיים וחצי, 3 חדרים בגודל של דירת 4 חדרים בבני ברק במחיר של 910,000 ש"ח ו4 חדרים בגודל של 5 חדרים ב 1,100,000 פרטים בקו המידע של @איצ-ה-דז-אלובסקי.
    המחיר הוא לא סופי מניסיון מפרויקטים קודמים של היזם יתכן הנחה של 100,000 ש"ח.

    Screenshot from 2026-03-17 16-31-02.png
    Screenshot from 2026-03-17 16-31-13.png

    אתה הולך על הקצה, זה ממש לא השוואה נכונה.
    תשווה בבקשה דירה 4 חדרים (רובם חייבים את זה, וג"כ א"א להרחיב כמו פעם)
    ותוסיף על זה מדד ושכירות, אז הפערים מצטמצמים משמעותית.
    ותוסיף גם עלויות מימון וגם קצת שיווק שאין בעכו אז בכלל...

    לגביי חריש לא הייתי משווה עיר בנויה בשרון
    לשכונה בעיר שהיא אחרי חיפה שעדיין לא נבנתה ועם בני דודים.
    כמובן בלי להכנס לפרט שזה עיר מעורבת וזה שכונה חרדית, אלא מבחינת כלכלית נטו.

  • @פושט-רגל-מרמה-ד said:

    ניתן לרכוש עכשיו דירה בריכוז חרדי גדול יותר מחריש או עפולה שתהיה מוכנה בעוד כשנתיים וחצי, 3 חדרים בגודל של דירת 4 חדרים בבני ברק במחיר של 910,000 ש"ח ו4 חדרים בגודל של 5 חדרים ב 1,100,000 פרטים בקו המידע של @איצ-ה-דז-אלובסקי.
    המחיר הוא לא סופי מניסיון מפרויקטים קודמים של היזם יתכן הנחה של 100,000 ש"ח.

    Screenshot from 2026-03-17 16-31-02.png
    Screenshot from 2026-03-17 16-31-13.png

    אתה הולך על הקצה, זה ממש לא השוואה נכונה.
    תשווה בבקשה דירה 4 חדרים (רובם חייבים את זה, וג"כ א"א להרחיב כמו פעם)
    ותוסיף על זה מדד ושכירות, אז הפערים מצטמצמים משמעותית.
    ותוסיף גם עלויות מימון וגם קצת שיווק שאין בעכו אז בכלל...

    לגביי חריש לא הייתי משווה עיר בנויה בשרון
    לשכונה בעיר שהיא אחרי חיפה שעדיין לא נבנתה ועם בני דודים.
    כמובן בלי להכנס לפרט שזה עיר מעורבת וזה שכונה חרדית, אלא מבחינת כלכלית נטו.

    אלון-דוד said:

    לגביי חריש לא הייתי משווה עיר בנויה בשרון
    לשכונה בעיר שהיא אחרי חיפה שעדיין לא נבנתה ועם בני דודים.

    זה ההשואה בשלוש אחר הצהרים בין חריש לאחר החיבור הישיר לכביש לגוש דן 6 לבנין עכו.
    עכו אלק.jpg
    חריש אלעד1.jpg

  • אלון-דוד said:

    לגביי חריש לא הייתי משווה עיר בנויה בשרון
    לשכונה בעיר שהיא אחרי חיפה שעדיין לא נבנתה ועם בני דודים.

    זה ההשואה בשלוש אחר הצהרים בין חריש לאחר החיבור הישיר לכביש לגוש דן 6 לבנין עכו.
    עכו אלק.jpg
    חריש אלעד1.jpg

    פוסט זה נמחק!
  • פוסט זה נמחק!

    @שששששש said:

    אף אחד לא השווה לחריש

    @פושט-רגל-מרמה-ד said:

    יניתן לרכוש עכשיו דירה בריכוז חרדי גדול יותר מחריש

    מה גם שגם לעכו אמור להיות חיבור לכביש 6

    נכון, רק השאלה היא באיזה מיקום,
    גם באר שבע מחוברת לכביש 6

    אגב בזמנים רגילים לא במלחמה פער המרחקים עוד יותר משמעותי

  • @שששששש said:

    אף אחד לא השווה לחריש

    @פושט-רגל-מרמה-ד said:

    יניתן לרכוש עכשיו דירה בריכוז חרדי גדול יותר מחריש

    מה גם שגם לעכו אמור להיות חיבור לכביש 6

    נכון, רק השאלה היא באיזה מיקום,
    גם באר שבע מחוברת לכביש 6

    אגב בזמנים רגילים לא במלחמה פער המרחקים עוד יותר משמעותי

    @אלון-דוד סה"כ אמרו קהילה יותר גדולה מחריש, אף אחד לא אמר מה יותר קרוב או רחוק, בעכו כביש 6 אמור להיות קרוב פחות מק"מ

  • מה המחיר של 4 חדרים בחריש?
    בעכ אפשר לקנות להשקעה? בלי התחייבות לגור?

  • מה המחיר של 4 חדרים בחריש?
    בעכ אפשר לקנות להשקעה? בלי התחייבות לגור?

    @מבין-עניין בעכו אי אפשר לקנות להשקעה (אלא"כ אתה קונה ומשאיר את הדירה ריקה 5 שנים)
    יש התחייבות לא למכור ולא להשכיר 5 שנים מקבלת מפתח
    בחריש לפי יד 2 4 חדרים בערך מ1.350M

  • חריש, למי שמכיר עיר יפהפיה מתוכננת היטב. אם כי לא יודע מה הסיפור של החרדים שם

  • הרכבת מתל אביב לחיפה כעת בתהליכי חשמול, שאמורים להסתיים לפני האכלוס בעכו.
    לאחר שהחשמול יסתיים נסיעה מת"א לחיפה תהיה כ45 דקות, ומחיפה לעכו זה עוד 17 דקות כמובן ללא זמני ההחלפה. דבר שיגרום שעכו תהיה מאוד נגישה למרכז

  • לבאר שבע עם כביש 6 שעה עד שעה ורבע נסיעה.... לירושלים מבני ברק וההיפך גם שעה פלוס. אז???? לישראלים ובמיוחד חרדים לא הזמן קובע. ההרגשה...

  • חריש, למי שמכיר עיר יפהפיה מתוכננת היטב. אם כי לא יודע מה הסיפור של החרדים שם

    @מבין-עניין said:

    חריש, למי שמכיר עיר יפהפיה מתוכננת היטב. אם כי לא יודע מה הסיפור של החרדים שם

    הסיפור הוא שכל פעם שמנסים להביא לשם חרדים זה נתקע, בעיקר בגלל המשקיעים (שהפסידו שם כסף) שלוקחים את היכולת מהזו"צ לרכוש שם דירה.

  • אלון-דוד said:

    לגביי חריש לא הייתי משווה עיר בנויה בשרון
    לשכונה בעיר שהיא אחרי חיפה שעדיין לא נבנתה ועם בני דודים.

    זה ההשואה בשלוש אחר הצהרים בין חריש לאחר החיבור הישיר לכביש לגוש דן 6 לבנין עכו.
    עכו אלק.jpg
    חריש אלעד1.jpg

    @אלון-דוד אז למה אנשים מעדיפים את עכו?

  • אנסה את כוחי למה יש לכאורה יותר שמעדיפים את עכו מחריש 1.עכו תהיה קיבוץ חרדי ולא עיר מעורבת כמו בחריש שבכל אופן נראה יותר מעורב. 2.עדיין זה יותר זול מחריש ויתר חדש מדירה לפני 5 ו10 שנים אף שהיא כחדשה... 3. בעכו יש יותר אפשרות לתעסוקה מחריש גם המרכז העסקים שהולך להיבנות עם השכונה וגם חיפה והקריות במרחק נסיעה ממש קצר יותר מבין שכונות בירושלים וכמו בין בני ברק לשכנותיה 4.נכון לא כל כך מדברים על זה אבל עדיין זה עיר חוף בכמה דקות נסיעה מהפרויקט ללכת לים או סתם לטייל וכן עיר עתיקה נחמדה לטיול. בסופו של דבר מי שמחליט להתנתק מהערים החרדיות ומוכן כביכול לשלם את המחיר של המרחק לא משנה אם הוא קצת יותר רחוק כשיש את המעלות הנ"ל לכן לדעתי אם התקוות לשכונה חרדית תוססת יתקימו המחירים יעלו למחירי רכסים ואולי יותר בשונה מחריש שהיא לא מרכז ולא צפון עכו תהיה שייכת לאזור הצפון החרדים שיש בו המוני ריכוזים חרדים מפוארים.

  • אנסה את כוחי למה יש לכאורה יותר שמעדיפים את עכו מחריש 1.עכו תהיה קיבוץ חרדי ולא עיר מעורבת כמו בחריש שבכל אופן נראה יותר מעורב. 2.עדיין זה יותר זול מחריש ויתר חדש מדירה לפני 5 ו10 שנים אף שהיא כחדשה... 3. בעכו יש יותר אפשרות לתעסוקה מחריש גם המרכז העסקים שהולך להיבנות עם השכונה וגם חיפה והקריות במרחק נסיעה ממש קצר יותר מבין שכונות בירושלים וכמו בין בני ברק לשכנותיה 4.נכון לא כל כך מדברים על זה אבל עדיין זה עיר חוף בכמה דקות נסיעה מהפרויקט ללכת לים או סתם לטייל וכן עיר עתיקה נחמדה לטיול. בסופו של דבר מי שמחליט להתנתק מהערים החרדיות ומוכן כביכול לשלם את המחיר של המרחק לא משנה אם הוא קצת יותר רחוק כשיש את המעלות הנ"ל לכן לדעתי אם התקוות לשכונה חרדית תוססת יתקימו המחירים יעלו למחירי רכסים ואולי יותר בשונה מחריש שהיא לא מרכז ולא צפון עכו תהיה שייכת לאזור הצפון החרדים שיש בו המוני ריכוזים חרדים מפוארים.

    @השומר said:יפה כתבת

    בכמה דקות נסיעה מהפרויקט ללכת לים או סתם לטייל וכן עיר עתיקה נחמדה לטיול.

    כאחד שחושב על זה ברצינות זה נשמע עיר חוף עם המשמעות של לחות וחום ברמה גבוה
    יש למישהו מושג מה המזג שם?

  • @השומר said:יפה כתבת

    בכמה דקות נסיעה מהפרויקט ללכת לים או סתם לטייל וכן עיר עתיקה נחמדה לטיול.

    כאחד שחושב על זה ברצינות זה נשמע עיר חוף עם המשמעות של לחות וחום ברמה גבוה
    יש למישהו מושג מה המזג שם?

    @איש-קיש כמו שכתבת זה עיר חוף עם לחות וכו', אבל זה לא כמו עיר חוץ במרכז שזה מגיע גם עם חום, בצפון זה חום יותר הגיוני

  • עכו כבר כמה שנים מפרסמים באמצעים סמויים בעיתונות החרדית בפרט ביתד.
    אין ספק שזה משפיע מאוד עכשיו.

  • @איש-קיש כמו שכתבת זה עיר חוף עם לחות וכו', אבל זה לא כמו עיר חוץ במרכז שזה מגיע גם עם חום, בצפון זה חום יותר הגיוני

    @שששששש דווקא נהריה רותחת אפילו שהיא צפונית

  • פוסט זה נמחק!

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    5 פוסטים
    205 צפיות
    מרים-הורביץ נכסיםמ
    @מבין-עניין said: בקיצור החישוב לא מדוייק. לגמרי. במחשבונים אחרים שלהם בנדל''ן ידעתי לזהות את זה לבד, בשוק ההון לא. @פושט-רגל-מרמה-ד said: א. הבדיקה מתבססת על נתוני עבר בעוד שהסיכוי שהעבר ישכפל את עצמו אפסי. התכוונתי גם למחירי השכירות. הסיכוי שמחירי השכירות יישארו כפי שהם אפסי לגמרי.
  • 3 הצבעות
    84 פוסטים
    3k צפיות
    ב
    @ניק100 כמה דירות אפשר לשווק כרגע? ומה הכוונה באופן מיידי? ראש העיר לא מעכב? משה"ש רוצים לשווק! ואיך זה יכול לבטאות פתרון דיור לכל הציבור החרדי תסביר איך זה יתבצע?
  • 8 הצבעות
    20 פוסטים
    1k צפיות
    פ
    @שמח-לעזור כתב בעולם הנדל"ן לאן: @פושט-רגל-מרמה-ד כתב סליחה שאני חולק, אבל במצב הנוכחי לבן אדם ממוצע (שצריך יעוץ) אין מה לחפש בשוק הנדלן להשקעה. מסכים עם ההדגשה? דירה ראשונה בפרט דרך הגרלות, עדיפה לכאו׳ משוק ההון כן אבל גם בדירה ראשונה להשקעה יכול להיות המון בעיות כמו בבאר שבע שהמשקיעים שם מכרו בהפסד. וגם בדירה למגורים כשלוקחים משכנתא גדולה זה גם בעייתי.
  • 4 הצבעות
    467 פוסטים
    52k צפיות
    י
    זמן חתימת החוזה קרב ובא והמשרד עוד לא אמר את המפרט שהוא מתחייב לא במטבח ולא בריצוף ואולי יש עוד דברים שאני לא יודע/זוכר אני לא מבין מתי הולכים להגיד לנו את המפרט ,-בחוזה? שאז נשב ונריב איתם ברגע החתימה? וגם סתם כיף לשמוע על מה אנחנו הולכים לשלם, אשמח אם לשמוע אם למישהו יש מידע בנושא.
  • נדל"ן במרכז או בפריפריה

    הועבר נדל"ן ומשכנתאות פריפריה משכנתא
    2
    2 הצבעות
    2 פוסטים
    310 צפיות
    פלוספ
    @טריידר דירה ברמת גן עם משכנתא מלאה: עליית ערך: ברמת גן, במיוחד במרכז, יש עליית ערך עקבית יותר לעומת פריפריה. ניהול נכס במרכז יכול להניב רווחים גבוהים יותר בטווח הארוך, אם כי יש לקחת בחשבון גם את עלות המשכנתא הגבוהה. ביקוש: הביקוש לדירות במרכז תמיד גבוה יותר, ולכן קל יותר למכור דירה במקרה של צורך למכור. ריביות ותזרים חודשי: כמו שהזכרת, ברמת גן תצטרך לקחת משכנתא גבוהה, מה שיגרום לתזרים חודשי שלילי — כלומר, תצטרך לשלם יותר כל חודש מכפי שאתה מרוויח מהשכירות. זה יכול להכביד על המשקיע בטווח הקצר. שתי דירות בדימונה ללא משכנתא: עליית ערך: כפי שציינת, עליית הערך בדימונה לא בהכרח תהיה גבוהה או עקבית כמו במרכז. לדירות בפריפריה יש נטייה להישאר במחיר נמוך יותר לאורך זמן, עם עליות קטנות. ביקוש: בביקוש יש נטייה להיות נמוך יותר, וזה עשוי להקשות על מכירת הדירה במחיר הרצוי במקרה של צורך. זה גם יכול להשפיע על אפשרויות השכירות, אם כי השכירות בסך הכל גבוהה יותר בפריפריה. אחזקת הנכס: במקרה של אחזקת דירות ישנות בפריפריה, עלויות השיפוץ והתחזוקה עשויות להיות גבוהות יותר, וזה יכול למחוק את הרווחיות. שכירות: בפריפריה יש תשואה גבוהה יותר משכירות (למשל 8% בדימונה), מה שיכול להוות יתרון למי שלא מחפש למכור את הנכס מיידית ויכול להתמודד עם תזרים שלילי בטווח הקצר. ריביות: כאן היתרון ברור — אין משכנתא, כך שאין חוב שצריך להחזיר כל חודש, והמשקיע נהנה מתזרים חיובי או לפחות מאוזן. לכן: אם אתה מוכן להשקיע לטווח הארוך ורוצה להיות חלק מהשוק המרכזי עם פוטנציאל עליית ערך גבוה יותר, דירה ברמת גן יכולה להיות משתלמת. אך אם אתה מעדיף להימנע מתשלום ריביות ולהשקיע בטווח הקצר עם תשואות גבוהות יותר משכירות, שתי דירות בדימונה עשויות להיות אופציה טובה יותר — במיוחד אם יש לך גמישות בניהול הנכסים והוצאות תחזוקה.