דילוג לתוכן

התייעצויות בנוגע למיחזורי משכנתא

נדל"ן ומשכנתאות
475 43 15.6k 32
  • @משכנתא-בקצב-שלך
    האם כדאי לסגור עם המשכנתא הזאת-היא שווה?
    או לחכות להצעה יותר טובה בהמשך?

    @יענקלה לפי מצב הריביות כיום זו הצעה מושלמת
    אני ממליץ להתקדם אלא א"כ נראה לך שהבנקאי יזרום להוריד עוד קצת
    אבל בגדול כרגע זה מצויין!

  • ביקשתי בקשה להוספה למשכנתא סכום עבור "הלוואה לכל מטרה"
    ציינתי שיש לי כבר הלוואה בנקאית ע"ס 100K בריבית P+1 ל7 שנים. ואני רוצה לקבל הצעה טובה יותר.
    וזה ההצעה שקיבלתי מהם:aa4c33e7-7ee2-42aa-96a9-3a913f2f47f1-image.jpeg
    לא מבין, הם עושים ממני צחוק?

  • ביקשתי בקשה להוספה למשכנתא סכום עבור "הלוואה לכל מטרה"
    ציינתי שיש לי כבר הלוואה בנקאית ע"ס 100K בריבית P+1 ל7 שנים. ואני רוצה לקבל הצעה טובה יותר.
    וזה ההצעה שקיבלתי מהם:aa4c33e7-7ee2-42aa-96a9-3a913f2f47f1-image.jpeg
    לא מבין, הם עושים ממני צחוק?

    @חיסכון-לחתונה דבר ראשון לא העלית את הסל המוצע שזה התמהיל הרלוונטי,
    בנוסף, הלוואה לכל מטרה היא בסביבות 2% יותר מהלוואה לדיור, ובנוסף תצטרך לקחת מינימום שליש במסלול קבוע.
    כדאי לשקול לקחת לשיפוצים אם זה מתאפשר שם הריביות קרובות לדיור ותוכל לקבל זול יותר מפריים +1

  • @חיסכון-לחתונה דבר ראשון לא העלית את הסל המוצע שזה התמהיל הרלוונטי,
    בנוסף, הלוואה לכל מטרה היא בסביבות 2% יותר מהלוואה לדיור, ובנוסף תצטרך לקחת מינימום שליש במסלול קבוע.
    כדאי לשקול לקחת לשיפוצים אם זה מתאפשר שם הריביות קרובות לדיור ותוכל לקבל זול יותר מפריים +1

    @משכנתא-בקצב-שלך
    אחרי שכבר ביקשתי עבור "הלוואה לכל מטרה" אני יכול לבקש עכשיו עבור שיפוצים?
    אני אמור להוכיח שזה עבור שיפוצים או רק להצהיר?
    (מצורף הסל המוצע)
    190d221c-359c-434f-a3ef-a90daf53180b-image.jpeg

  • @משכנתא-בקצב-שלך
    אחרי שכבר ביקשתי עבור "הלוואה לכל מטרה" אני יכול לבקש עכשיו עבור שיפוצים?
    אני אמור להוכיח שזה עבור שיפוצים או רק להצהיר?
    (מצורף הסל המוצע)
    190d221c-359c-434f-a3ef-a90daf53180b-image.jpeg

    @חיסכון-לחתונה אכן ריביות על הפנים

    @חיסכון-לחתונה said:

    אחרי שכבר ביקשתי עבור "הלוואה לכל מטרה" אני יכול לבקש עכשיו עבור שיפוצים?

    אם אתה ללא יועץ, פשוט תגיד שלא ידעת שניתן להוציא לשיפוץ לכן ביקשת ככה, וכעת התברר לך..

    @חיסכון-לחתונה said:

    אני אמור להוכיח שזה עבור שיפוצים או רק להצהיר?

    להצהיר ולהביא הצעת מחיר מקבלן... כמובן בכפוף לשמאות

    בסכום נמוך כזה ע"פ רוב תקבל בפעימה אחת ללא צורך בהצגת קבלות וכד'

  • הבעיה שכבר אמרתי שזה בשביל לסגור הלוואה בנקאית אחרת.
    אם אני יבקש 90 אלף ויגיד שזה עבור החלפת ריצוף ומטבח וכדו' זה התקבל ללא הצעת מחיר ושמאי?

  • אשמח לחוות דעת האם מדובר בריביות טובות?
    09ad4814-27ca-493e-9c21-2fe763ed1763-image.jpeg
    תודה רבה

  • במסלול הקל"צ זו ריבית טובה עד מצויינת, ובמסלולי המל"צ זו ריבית סבירה. בסך הכללי זו משכנתא טובה שמעידה על פרופיל לווה גבוה, או סתם על יועץ משכנתאות טוב.

  • אשמח לחוות דעת האם מדובר בריביות טובות?
    09ad4814-27ca-493e-9c21-2fe763ed1763-image.jpeg
    תודה רבה

    @יאיר-אלדרק
    שתי דברים
    א' ישנו אשכול ייעודי לשאלות בנוגע למשכנתאות, מנהלי הפורום לא רוצים שיפתחו אשכולות נפרדים לכל שאלה.
    ב' לא ניתן להגיב על שאלה כזו כללית, צריך לדעת קצת יותר נתונים על התיק, אחוזי מימון, יחס החזר, ממה מורכב ההכנסות, נתוני אשראי וכד'
    בהצלחה

  • @יאיר-אלדרק
    שתי דברים
    א' ישנו אשכול ייעודי לשאלות בנוגע למשכנתאות, מנהלי הפורום לא רוצים שיפתחו אשכולות נפרדים לכל שאלה.
    ב' לא ניתן להגיב על שאלה כזו כללית, צריך לדעת קצת יותר נתונים על התיק, אחוזי מימון, יחס החזר, ממה מורכב ההכנסות, נתוני אשראי וכד'
    בהצלחה

    היכן ניתן לשאול?
    הנתונים שלי הם
    מימון של 75 אחוז
    דירוג אשראי מעולה
    הכנסות: מלגה של כולל, עבודה בחברת ביטוח 6500 ועצמאי עם ממוצע הכנסות של 7500
    המשכנתא ל20 שנה

  • היכן ניתן לשאול?
    הנתונים שלי הם
    מימון של 75 אחוז
    דירוג אשראי מעולה
    הכנסות: מלגה של כולל, עבודה בחברת ביטוח 6500 ועצמאי עם ממוצע הכנסות של 7500
    המשכנתא ל20 שנה

    @יאיר-אלדרק said:

    היכן ניתן לשאול?

    ישנו אשכול ייעודי התייעצויות בנוגע למיחזורי משכנתא
    https://forum.benakel.org/post/19932

  • אשמח לחוות דעת
    הנתונים שלי הם
    מימון של 75 אחוז
    דירוג אשראי מעולה
    הכנסות: מלגה של כולל, עבודה בחברת ביטוח 6500 ועצמאי עם ממוצע הכנסות של 7500
    המשכנתא ל20 שנה
    8ad06d53-5d54-44fe-ba66-6bde0763044e-image.jpeg

  • אשמח לחוות דעת
    הנתונים שלי הם
    מימון של 75 אחוז
    דירוג אשראי מעולה
    הכנסות: מלגה של כולל, עבודה בחברת ביטוח 6500 ועצמאי עם ממוצע הכנסות של 7500
    המשכנתא ל20 שנה
    8ad06d53-5d54-44fe-ba66-6bde0763044e-image.jpeg

    @יאיר-אלדרק
    אם אתם עם יועץ וביררתם עליו קודם, תסמכו עליו.

    אם אתם מוגבלים למזרחי מבחינת סוג ההכנסה [כפי שזה נראה] אז למזרחי הקל"צ מצויין, המל"צ ניתן לבדוק שיפור.
    בנוסף, כדאי למזער את הקל"צ לשליש ולא יותר

  • הבעיה שכבר אמרתי שזה בשביל לסגור הלוואה בנקאית אחרת.
    אם אני יבקש 90 אלף ויגיד שזה עבור החלפת ריצוף ומטבח וכדו' זה התקבל ללא הצעת מחיר ושמאי?

    חיסכון-לחתונה
    אשמח לשמוע אם יש למשהו תשובה.
    ועוד שאלה אני מקבל מהשווער וההורים כל חודש 3200 ש"ח (בשביל המשכנתא) זה נכנס קבוע באותו תאריך כבר מעל ל4 שנים.
    יש איזה דרך לגרום לבנק לקבל את זה כהכנסה?

  • הבעיה שכבר אמרתי שזה בשביל לסגור הלוואה בנקאית אחרת.
    אם אני יבקש 90 אלף ויגיד שזה עבור החלפת ריצוף ומטבח וכדו' זה התקבל ללא הצעת מחיר ושמאי?

    @חיסכון-לחתונה said:

    אם אני יבקש 90 אלף ויגיד שזה עבור החלפת ריצוף ומטבח וכדו' זה התקבל ללא הצעת מחיר ושמאי?

    משכנתא לשיפוץ אף פעם לא תצא ללא הצע"מ ושמאות

    @חיסכון-לחתונה said:

    עוד שאלה אני מקבל מהשווער וההורים כל חודש 3200 ש"ח (בשביל המשכנתא) זה נכנס קבוע באותו תאריך כבר מעל ל4 שנים.
    יש איזה דרך לגרום לבנק לקבל את זה כהכנסה?

    תלוי באילו בנקים

  • @חיסכון-לחתונה said:

    אם אני יבקש 90 אלף ויגיד שזה עבור החלפת ריצוף ומטבח וכדו' זה התקבל ללא הצעת מחיר ושמאי?

    משכנתא לשיפוץ אף פעם לא תצא ללא הצע"מ ושמאות

    @חיסכון-לחתונה said:

    עוד שאלה אני מקבל מהשווער וההורים כל חודש 3200 ש"ח (בשביל המשכנתא) זה נכנס קבוע באותו תאריך כבר מעל ל4 שנים.
    יש איזה דרך לגרום לבנק לקבל את זה כהכנסה?

    תלוי באילו בנקים

    @משכנתא-בקצב-שלך

    עוד שאלה אני מקבל מהשווער וההורים כל חודש 3200 ש"ח (בשביל המשכנתא) זה נכנס קבוע באותו תאריך כבר מעל ל4 שנים.
    יש איזה דרך לגרום לבנק לקבל את זה כהכנסה?

    תלוי באילו בנקים

    איזה יקבלו את זה? אשמח לדעת למי לפנות

  • @משכנתא-בקצב-שלך

    עוד שאלה אני מקבל מהשווער וההורים כל חודש 3200 ש"ח (בשביל המשכנתא) זה נכנס קבוע באותו תאריך כבר מעל ל4 שנים.
    יש איזה דרך לגרום לבנק לקבל את זה כהכנסה?

    תלוי באילו בנקים

    איזה יקבלו את זה? אשמח לדעת למי לפנות

    @חיסכון-לחתונה
    יש לך שאלות מידיי ספציפיות בנהלים הפנימיים בבנקים
    דברים כאלו לא כדאי לפרט ע"ג במת פורום ציבורי
    תוכל לחייג אליי

  • @חיסכון-לחתונה
    יש לך שאלות מידיי ספציפיות בנהלים הפנימיים בבנקים
    דברים כאלו לא כדאי לפרט ע"ג במת פורום ציבורי
    תוכל לחייג אליי

    @משכנתא-בקצב-שלך.
    פניתי במייל. תודה רבה לך

  • פניתי לבנק פועלים. הם שלחו לי אישור עקרוני לא רלוונטי.
    כשאמרתי להם שאלו התנאים שיש לי היום:

    5d3a3db6-91b3-4e9a-9108-21b8cdfd9f32-image.jpeg
    אז אמר לי הבנקאי, לא לפרוע את מה שיש לי ושאני לא יכול לקבל יותר טוב מזה בשום מקום.
    נשמע לי קצת מוזר, שהבנקאי מוריד אותי מהעיסקה איתם, לא?. הוא צודק?

  • פניתי לבנק פועלים. הם שלחו לי אישור עקרוני לא רלוונטי.
    כשאמרתי להם שאלו התנאים שיש לי היום:

    5d3a3db6-91b3-4e9a-9108-21b8cdfd9f32-image.jpeg
    אז אמר לי הבנקאי, לא לפרוע את מה שיש לי ושאני לא יכול לקבל יותר טוב מזה בשום מקום.
    נשמע לי קצת מוזר, שהבנקאי מוריד אותי מהעיסקה איתם, לא?. הוא צודק?

    @חיסכון-לחתונה

    תמתין להורדות.
    כרגע אין באמת מה לשפר.
    יכל להיות גם שהפריים ירד, כך שתרוויח מההורדות הצפויות.

נושאים מוצעים


  • 2 הצבעות
    23 פוסטים
    532 צפיות
    ר
    @השומר said: @רבנאי-יתרעם-גאון הממשלה עוד לא נפלה ולא יודע עם זה יעלה את מחירי הדירות זה יעלה את האינפלציה כמו בכל פעם שכסף מוזרם בלי שעבדו עליו. זה גם יעלה קצת את המחירים, ובטווח הארוך זה יגרום לאנשים פחות לפחד מעליית הריבית ומלקיחת משכנתאות לא מציאותיות, (ברור שמי שלוקח משכנתא שהוא לא יודע איך הוא ישלם עוד חמש שנים מוסיף לסל התירוצים שלו שהממשלה לא תיתן לו ליפול וזה בעיה של כולם, (בנוסף למה שהיה עד עכשיו ש יעלו את המשכורת, וה' יעזור, ובכלל חייבים לקפוץ למים))
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    79 צפיות
    chavy7032C
    בגלל סיבה מיוחדת… משהו גדול עומד להגיע באשכול הזה הלמד מה זה ריביות? ממה זה בנוי ? איך משלמים בפועל את הריביות? אז אני מתחיל נושא חדש — ועושה סדר בדברים שכולם משלמים עליהם הרבה כסף, אבל לא תמיד מבינים עד הסוף. אז מה זה בעצם ריבית? ריבית היא עלות האשראי — כלומר, המחיר שאתה משלם על זה שהבנק נותן לך כסף. אבל כדי להבין את זה באמת — צריך להסתכל על זה בצורה עמוקה יותר: כשאתה לוקח כסף מהבנק, זה לא “כסף חינם”. אתה בעצם משתמש בכסף שלא שייך לך — והבנק מאפשר לך להחזיק אותו לאורך זמן. כל יום שהכסף הזה אצלך: אתה ממשיך להשתמש בו — ועל השימוש הזה יש עלות. אפשר לחשוב על זה כמו סוג של “שכירות על כסף”: אתה לא קונה את הכסף אתה רק מחזיק ומשתמש בו ועל כל יום כזה אתה משלם הבנק, מבחינתו, נתן לך משאב — כסף — והריבית היא התשלום שהוא מקבל על זה שהמשאב הזה נמצא אצלך ולא אצלו. וזה בדיוק הנקודה שרוב האנשים מפספסים: הריבית לא “מחכה לסוף החודש” ולא באמת “מתחלקת לחודשים” בצורה קבועה. היא נוצרת כל הזמן — כל יום שאתה עדיין חייב כסף, אתה משלם עליו עוד קצת. כלומר: כל יום שאתה מחזיק את הכסף — יש לזה מחיר כל יום שעובר — מצטברת עוד עלות קטנה וכל עוד החוב קיים — העלות ממשיכה להיבנות וכשאתה מתחיל להחזיר: אתה מחזיק פחות כסף של הבנק ולכן גם “שכר הדירה” שאתה משלם עליו קטן בסוף, ריבית היא לא רק מספר או אחוז — היא ביטוי לזמן. כמה זמן הכסף של הבנק נמצא אצלך — וכמה אתה משלם על כל יום כזה. וזו בדיוק המשמעות האמיתית של “עלות האשראי” — המחיר של להחזיק כסף שלא שייך לך, לאורך זמן. בקרוב הולך להיות בשורות .... יהיה מעניין....
  • כל כמה זמן כדאי לבדוק מחזור משכנתא?

    נדל"ן ומשכנתאות
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    181 צפיות
    ש
    @משכנתא-בקצב-שלך תודה רבה!
  • ירידה נוספת של הריבית

    נעול נדל"ן ומשכנתאות ריבית
    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    195 צפיות
    בית שמשב
    @ia90990 כתב בירידה נוספת של הריבית: ולמה..? למה שואלים כשמעלים לא שמורידים....
  • 1 הצבעות
    2 פוסטים
    207 צפיות
    ש
    תלוי אלו מסלולים לקחת ובאיזה בנק במסלול הפריים העדכון הוא מיידי במסלולים שמשתנים לפי האג״ח תלוי מתי הבנק מעדכן והאם האג״ח ירדה