דילוג לתוכן

התייעצויות בנוגע למיחזורי משכנתא

נדל"ן ומשכנתאות
475 43 15.6k 32
  • במסלול הקל"צ זו ריבית טובה עד מצויינת, ובמסלולי המל"צ זו ריבית סבירה. בסך הכללי זו משכנתא טובה שמעידה על פרופיל לווה גבוה, או סתם על יועץ משכנתאות טוב.

  • אשמח לחוות דעת האם מדובר בריביות טובות?
    09ad4814-27ca-493e-9c21-2fe763ed1763-image.jpeg
    תודה רבה

    @יאיר-אלדרק
    שתי דברים
    א' ישנו אשכול ייעודי לשאלות בנוגע למשכנתאות, מנהלי הפורום לא רוצים שיפתחו אשכולות נפרדים לכל שאלה.
    ב' לא ניתן להגיב על שאלה כזו כללית, צריך לדעת קצת יותר נתונים על התיק, אחוזי מימון, יחס החזר, ממה מורכב ההכנסות, נתוני אשראי וכד'
    בהצלחה

  • @יאיר-אלדרק
    שתי דברים
    א' ישנו אשכול ייעודי לשאלות בנוגע למשכנתאות, מנהלי הפורום לא רוצים שיפתחו אשכולות נפרדים לכל שאלה.
    ב' לא ניתן להגיב על שאלה כזו כללית, צריך לדעת קצת יותר נתונים על התיק, אחוזי מימון, יחס החזר, ממה מורכב ההכנסות, נתוני אשראי וכד'
    בהצלחה

    היכן ניתן לשאול?
    הנתונים שלי הם
    מימון של 75 אחוז
    דירוג אשראי מעולה
    הכנסות: מלגה של כולל, עבודה בחברת ביטוח 6500 ועצמאי עם ממוצע הכנסות של 7500
    המשכנתא ל20 שנה

  • היכן ניתן לשאול?
    הנתונים שלי הם
    מימון של 75 אחוז
    דירוג אשראי מעולה
    הכנסות: מלגה של כולל, עבודה בחברת ביטוח 6500 ועצמאי עם ממוצע הכנסות של 7500
    המשכנתא ל20 שנה

    @יאיר-אלדרק said:

    היכן ניתן לשאול?

    ישנו אשכול ייעודי התייעצויות בנוגע למיחזורי משכנתא
    https://forum.benakel.org/post/19932

  • אשמח לחוות דעת
    הנתונים שלי הם
    מימון של 75 אחוז
    דירוג אשראי מעולה
    הכנסות: מלגה של כולל, עבודה בחברת ביטוח 6500 ועצמאי עם ממוצע הכנסות של 7500
    המשכנתא ל20 שנה
    8ad06d53-5d54-44fe-ba66-6bde0763044e-image.jpeg

  • אשמח לחוות דעת
    הנתונים שלי הם
    מימון של 75 אחוז
    דירוג אשראי מעולה
    הכנסות: מלגה של כולל, עבודה בחברת ביטוח 6500 ועצמאי עם ממוצע הכנסות של 7500
    המשכנתא ל20 שנה
    8ad06d53-5d54-44fe-ba66-6bde0763044e-image.jpeg

    @יאיר-אלדרק
    אם אתם עם יועץ וביררתם עליו קודם, תסמכו עליו.

    אם אתם מוגבלים למזרחי מבחינת סוג ההכנסה [כפי שזה נראה] אז למזרחי הקל"צ מצויין, המל"צ ניתן לבדוק שיפור.
    בנוסף, כדאי למזער את הקל"צ לשליש ולא יותר

  • הבעיה שכבר אמרתי שזה בשביל לסגור הלוואה בנקאית אחרת.
    אם אני יבקש 90 אלף ויגיד שזה עבור החלפת ריצוף ומטבח וכדו' זה התקבל ללא הצעת מחיר ושמאי?

    חיסכון-לחתונה
    אשמח לשמוע אם יש למשהו תשובה.
    ועוד שאלה אני מקבל מהשווער וההורים כל חודש 3200 ש"ח (בשביל המשכנתא) זה נכנס קבוע באותו תאריך כבר מעל ל4 שנים.
    יש איזה דרך לגרום לבנק לקבל את זה כהכנסה?

  • הבעיה שכבר אמרתי שזה בשביל לסגור הלוואה בנקאית אחרת.
    אם אני יבקש 90 אלף ויגיד שזה עבור החלפת ריצוף ומטבח וכדו' זה התקבל ללא הצעת מחיר ושמאי?

    @חיסכון-לחתונה said:

    אם אני יבקש 90 אלף ויגיד שזה עבור החלפת ריצוף ומטבח וכדו' זה התקבל ללא הצעת מחיר ושמאי?

    משכנתא לשיפוץ אף פעם לא תצא ללא הצע"מ ושמאות

    @חיסכון-לחתונה said:

    עוד שאלה אני מקבל מהשווער וההורים כל חודש 3200 ש"ח (בשביל המשכנתא) זה נכנס קבוע באותו תאריך כבר מעל ל4 שנים.
    יש איזה דרך לגרום לבנק לקבל את זה כהכנסה?

    תלוי באילו בנקים

  • @חיסכון-לחתונה said:

    אם אני יבקש 90 אלף ויגיד שזה עבור החלפת ריצוף ומטבח וכדו' זה התקבל ללא הצעת מחיר ושמאי?

    משכנתא לשיפוץ אף פעם לא תצא ללא הצע"מ ושמאות

    @חיסכון-לחתונה said:

    עוד שאלה אני מקבל מהשווער וההורים כל חודש 3200 ש"ח (בשביל המשכנתא) זה נכנס קבוע באותו תאריך כבר מעל ל4 שנים.
    יש איזה דרך לגרום לבנק לקבל את זה כהכנסה?

    תלוי באילו בנקים

    @משכנתא-בקצב-שלך

    עוד שאלה אני מקבל מהשווער וההורים כל חודש 3200 ש"ח (בשביל המשכנתא) זה נכנס קבוע באותו תאריך כבר מעל ל4 שנים.
    יש איזה דרך לגרום לבנק לקבל את זה כהכנסה?

    תלוי באילו בנקים

    איזה יקבלו את זה? אשמח לדעת למי לפנות

  • @משכנתא-בקצב-שלך

    עוד שאלה אני מקבל מהשווער וההורים כל חודש 3200 ש"ח (בשביל המשכנתא) זה נכנס קבוע באותו תאריך כבר מעל ל4 שנים.
    יש איזה דרך לגרום לבנק לקבל את זה כהכנסה?

    תלוי באילו בנקים

    איזה יקבלו את זה? אשמח לדעת למי לפנות

    @חיסכון-לחתונה
    יש לך שאלות מידיי ספציפיות בנהלים הפנימיים בבנקים
    דברים כאלו לא כדאי לפרט ע"ג במת פורום ציבורי
    תוכל לחייג אליי

  • @חיסכון-לחתונה
    יש לך שאלות מידיי ספציפיות בנהלים הפנימיים בבנקים
    דברים כאלו לא כדאי לפרט ע"ג במת פורום ציבורי
    תוכל לחייג אליי

    @משכנתא-בקצב-שלך.
    פניתי במייל. תודה רבה לך

  • פניתי לבנק פועלים. הם שלחו לי אישור עקרוני לא רלוונטי.
    כשאמרתי להם שאלו התנאים שיש לי היום:

    5d3a3db6-91b3-4e9a-9108-21b8cdfd9f32-image.jpeg
    אז אמר לי הבנקאי, לא לפרוע את מה שיש לי ושאני לא יכול לקבל יותר טוב מזה בשום מקום.
    נשמע לי קצת מוזר, שהבנקאי מוריד אותי מהעיסקה איתם, לא?. הוא צודק?

  • פניתי לבנק פועלים. הם שלחו לי אישור עקרוני לא רלוונטי.
    כשאמרתי להם שאלו התנאים שיש לי היום:

    5d3a3db6-91b3-4e9a-9108-21b8cdfd9f32-image.jpeg
    אז אמר לי הבנקאי, לא לפרוע את מה שיש לי ושאני לא יכול לקבל יותר טוב מזה בשום מקום.
    נשמע לי קצת מוזר, שהבנקאי מוריד אותי מהעיסקה איתם, לא?. הוא צודק?

    @חיסכון-לחתונה

    תמתין להורדות.
    כרגע אין באמת מה לשפר.
    יכל להיות גם שהפריים ירד, כך שתרוויח מההורדות הצפויות.

  • @חיסכון-לחתונה

    תמתין להורדות.
    כרגע אין באמת מה לשפר.
    יכל להיות גם שהפריים ירד, כך שתרוויח מההורדות הצפויות.

    @Magshimim
    איזה הורדות? של המשתנים? מתי אמור לרדת?

  • @Magshimim
    איזה הורדות? של המשתנים? מתי אמור לרדת?

    @חיסכון-לחתונה

    כבר ירד בתחילת השנה האזרחית, בפברואר העוגן עמד על 3.5% , כעת שוב מאז תחילת שאגת הארי במגמת עליה, כרגע עומד על 3.78%
    מה שאני חושב זה להמתין כמה שבועות שהמצב יתייצב, ונוכל לראות שוב ירידות בעוגנים בעז"ה.
    כמו"כ הפחתת ריבית בנק ישראל - לפריים.

  • @חיסכון-לחתונה

    כבר ירד בתחילת השנה האזרחית, בפברואר העוגן עמד על 3.5% , כעת שוב מאז תחילת שאגת הארי במגמת עליה, כרגע עומד על 3.78%
    מה שאני חושב זה להמתין כמה שבועות שהמצב יתייצב, ונוכל לראות שוב ירידות בעוגנים בעז"ה.
    כמו"כ הפחתת ריבית בנק ישראל - לפריים.

    @Magshimim
    כל כמה זמן זה מתעדכן ומתי?

  • קיבלתי מכתב מבנק מזרחי שבחודש הקרוב מתעדכן לי הריבית במסלול המשתנה צמודה כל 5 שנים, ואני יכול למחזר בחודש הקרוב.

    מדובר על 71,000 בריבית של 2.41.
    התקשרתי לשאול לכמה זה יעלה, הפקידה לא ידעה להגיד, גם לפי הנתונים של ה-15 למאי או אפריל היא לא ידעה.
    היא הציעה לי:
    משתנה צמודה כל שנתיים וחצי - 3.78%
    משתנה כל שנתיים לא צמודה - 5.19%
    קל"צ - 5.7%

    מישהו יודע לכמה אמור להשתנות לי
    האם במקום אחר אמצא משהו יותר טוב

  • @Magshimim
    כל כמה זמן זה מתעדכן ומתי?

    @חיסכון-לחתונה
    בין פעם לפעמיים בחודש תלוי באיזה בנק.

  • קיבלתי מכתב מבנק מזרחי שבחודש הקרוב מתעדכן לי הריבית במסלול המשתנה צמודה כל 5 שנים, ואני יכול למחזר בחודש הקרוב.

    מדובר על 71,000 בריבית של 2.41.
    התקשרתי לשאול לכמה זה יעלה, הפקידה לא ידעה להגיד, גם לפי הנתונים של ה-15 למאי או אפריל היא לא ידעה.
    היא הציעה לי:
    משתנה צמודה כל שנתיים וחצי - 3.78%
    משתנה כל שנתיים לא צמודה - 5.19%
    קל"צ - 5.7%

    מישהו יודע לכמה אמור להשתנות לי
    האם במקום אחר אמצא משהו יותר טוב

    @מ.ר.-דרור
    תוציא דוח סילוק יתרות, ויהיה אפשר לבדוק את זה.

  • קיבלתי מכתב מבנק מזרחי שבחודש הקרוב מתעדכן לי הריבית במסלול המשתנה צמודה כל 5 שנים, ואני יכול למחזר בחודש הקרוב.

    מדובר על 71,000 בריבית של 2.41.
    התקשרתי לשאול לכמה זה יעלה, הפקידה לא ידעה להגיד, גם לפי הנתונים של ה-15 למאי או אפריל היא לא ידעה.
    היא הציעה לי:
    משתנה צמודה כל שנתיים וחצי - 3.78%
    משתנה כל שנתיים לא צמודה - 5.19%
    קל"צ - 5.7%

    מישהו יודע לכמה אמור להשתנות לי
    האם במקום אחר אמצא משהו יותר טוב

    @מ.ר.-דרור כדאי לראות את הנתונים בדוח יתרות.
    אך לפי הנתונים שציינתם מומלץ מאוד להביא הצעה מתחרה..

נושאים מוצעים


  • 9 הצבעות
    5 פוסטים
    248 צפיות
    ו
    אף אחד מאיתנו לא יודע מה יקרה עם הדולר שקל, אבל בהנחה שכן נדע- לא כ"כ מעניין מה המטרה שלשמה נוצר מטבע- אפשר לקנות בזול ולמכור ביוקר תעשה גוגל מאיפה ג'ורג' סורוס עשה את ההון שלו.
  • מימון ללא היתר עיסקא?

    נדל"ן ומשכנתאות משכנתאות
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    101 צפיות
    משה עוזיאלמ
    אשמח באם יש למישהוא מידע על אפשרות (באם ישנה כזו) לקבלת משכנתא ללא צורך בהסתמכות על היתר עיסקא, וכמו כן , עקב שאני זקוק לגיוס מימון עבור קנית דירה, ואני מעדיף שלא להזדקק למשכנתא מהבנק ע"י ה"ע, אני מציע למי שיש בידו סכום זמין להשקעה, והוא מעוניין בהשקעה סולידית, ללא חששות כלל, שהוא יוכל לממן לי את הנכס תמורת תשואה (בדומה לריביות משכנתא) קבועה, ורישום הערת אזהרה על הסכום, למעוניינים: 0548597633
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    268 צפיות
    נחמן רוזנבלוםנ
    @כותב-רק-מה-שיודע כתב בקורס יעוץ משכנתאות במחיר של יעוץ בודד, שווה?: @פייבל-אשרינו עיקר המעלה של יועץ הוא הקשרים וההסכמים שהוא משיג עם הבנקאים. את עיקר הידע של היועצים אפשר לקנות על רגל אחת אבל זה לא יעזור להשיג ריביות זולות כמו שהם משיגים וכמו שכתב @בית-שמש . ובכל מקרה מיחזור פנימי בד"כ עולה פחות מ5 לפעמים גם היועץ שהוציא לך את המשכנתא יכול לעשות לך מיחזור באזור ה2000. זה בדיוק הנקודה שגרמה לחבר שלי לא לקחת בעצמו את המשכנתא.
  • 6 הצבעות
    15 פוסטים
    644 צפיות
    משכנתא בקצב שלךמ
    @בית-שמש כתב בירידת עוגנים צפויה: מתי זה קרה? בימים האחרונים? בתחילת החודש הלועזי כל בנק ביום אחר בין 2-11 לחודש ובטפחות ב-26 לחודש הקודם
  • 0 הצבעות
    31 פוסטים
    1k צפיות
    ה
    @אבי-ר. כתב בלפני חתימה על משכנתא, רוצה להתייעץ: אם המשכנתא היא לתקופה ארוכה כך שאז המצב הוא שסך הקרן לא יורדת כלל המשמעות של זה היא א. שהריבית ממשיכה להיות על הסכום הגבוה. אתה צודק בחילוק בין תקופה קצרה לארוכה! זו הייתה טעות שלי. אני כתבתי: כתב בלפני חתימה על משכנתא, רוצה להתייעץ: כן אני מבין שיש הבדל בין אם גובה הסכום ביחס לתקופה הוא באופן כזה שאתה משלם יותר קרן ממה שהאינפלציה מעלה אותה. שאז היא הולכת ונגמרת. כי זו באמת הסיבה הישירה להבדל, אבל בעקיפין אתה צודק שזה תלוי בקצרה וארוכה (פשוט חשבתי שיתכן ארוכה שהקרן כן פוחתת וקצרה שלא וכנראה שזה לא נכון), בקיצור שנינו אמרנו את אותו הדבר כל אחד בסגנונו.