דילוג לתוכן

איזה מספר קרן של s&p 500 כשרה הכי מומלצת לקנייה

שוק ההון והשקעות
16 8 658 8

נושאים מוצעים


  • קרן השתלמות

    שוק ההון והשקעות שוק ההון והשקעות
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    143 צפיות
    רואה את הנולדר
    @דל-גאה said: [שואל ממש למעיישה, האם לפתוח עוסק פטור או לא, האם עדיף לחכות לחוק.] בכל מצב כדאי לך לפתוח כי קרן השתלמות שלעצמאי היא לא על החשבון של קרן השתלמות של שכיר.
  • 0 הצבעות
    9 פוסטים
    278 צפיות
    צ
    @YM98745 said: אני מחפש קרן כספית שנסחר בדולר ארצות הברית עדיף למומלץ לאזרחי חוץ אבל מחפש גם רגיל שנסחר בארץ ועדיף עם כשרות אם הכוונה לאזרחי ארה"ב, כדאי לעבור על המאמר הזה https://fintranslator.com/2024/09/17/short-term-interest-for-americans-living-in-israel/ או כאן בפורום https://forum.benakel.org/topic/291/השקעות-ומיסוי-לבעלי-אזרחות-ארה-ב
  • VTI לעומת VOO

    הועבר מסחר עצמאי s&p 500 מסחר מסחר עצמאי השקעה בשוק ההון
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    238 צפיות
    שמש מרפאש
    @אפ_על_פי_כן כתב בVTI לעומת VOO: שלום לכולם שאלה למומחי השקעות כאן - בתיק מסחר עצמאי שלי, רציתי לרכוש ETF שעוקב אחרי S&P. (מלבד רוב התיק שהוא VT - מדד עולמי). קניתי יחידות קרן VTI של ואנגארד. (הסיבה שאני קונה קרנות אמריקאיות - בגלל אזרחותי האמריקאית) לאחרונה הבנתי שVTI הוא לא בדיוק S&P, אלא מדד כלל החברות האמריקאיות. השאלה היא כמה קריטיים ההבדלים? אם ארצה לרכוש עוד, עדיף ללכת על ה- S&P המדוייק (כלומר VOO) ? ומה הרציונל להשקיע דווקא ב- VTI או לחילופין דווקא ב- VOO. תודה מראש לעונים... לא ממליץ על VTI. זה מדד שכולל בתוכו את כלל החברות הנסחרות בארה"ב, וזה אומר שיש בו גם הרבה חברות פח.
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    284 צפיות
    ש
    @מחשב-מסלול-מחדש יש עוד סיבה שצריך כשרות כיון שאת יתרות המזומן הם משקיעים באג"ח
  • 0 הצבעות
    16 פוסטים
    693 צפיות
    ה. שלמהה
    @שמש-מרפא כתב בשאלה על קרן ממונפת S&P 500 כפול 2 לטווח ארוך (30 שנה) – למה התשואה לא גבוהה יותר?: @ה-שלמה כתב בשאלה על קרן ממונפת S&P 500 כפול 2 לטווח ארוך (30 שנה) – למה התשואה לא גבוהה יותר?: בנוסף, לא בטוח שקרן ממונפת תשרוד נפילות כמו 1999-1008 הממונפות הכפולות שרדו יפה את 2008. צודק, אבל לא היו ממונפות משולשות. בכל אופן, למי שישים שם 10% הירידה לא תהיה כ"כ דרמטית (זה אומר בערך שכשכל התיקים ירדו 30%, שלו ירד 35-39. כואב אבל לא נורא. וזה במקרה שכל הכסף הושקע בשיא). מצד שני, פוטנציאל התשואה דמיוני ממש. כפי שהסברתי מעלה, פוטנציאל התשואה הוא גדול, אך בסיכון גדול. ועיקר הסיכון הוא סיכון המשקיע מעצמו.