דילוג לתוכן

איזה מספר קרן של s&p 500 כשרה הכי מומלצת לקנייה

שוק ההון והשקעות
20 9 727 9
  • @המומחה כתב באיזה מספר קרן של s&p 500 כשרה הכי מומלצת לקנייה:

    בטח שיש
    לדוגמה יש את הקרן המחקה האירית הפופולרית של חברת אינבסקו, שהיא קרן כשרה, אך יש דמי ניהול של 0.9 פעם כל יחידה היתה עולה למעלה מ4000 ש"ח אבל לאחרונה פיצלו את זה וזה יותר זול
    מספר 1183441

    אני יודע. זו קרן סל מחקה. שאלתי על קרן נאמנות.

    @מחשב-מסלול-מחדש , @בן-עליה
    אתה מוזמן לבדוק כאן - אתר הון כשר
    (הקרנות האיריות הנסחרות בארץ הם רק קרנות סל)
    למה פשוט לך שקרנות איריות טובות יותר לטווח הארוך?
    יש כאן שיקולים לשני הכיוונים - מצד אחד, הקרנות האיריות לא מעלות ד"נ, הקרנות הישראליות יכולים להעלות עם הזמן.
    אבל הרבה פעמים הרווח בקרנות הישראליות גדול יותר, בפרט בקרנות הנאמנות.
    @המומחה
    לקרן של בלקרוק אין כשרות רשמית, אבל יש צד גדול שהוא יותר מהודר מהקרן של אנוסקו

  • @המומחה עדיף כשירה...
    אני מכיר - 1183441 - צוברת - תשואה כהלכה.
    1159250 - נראה לי מחלקת - בד"ץ.

    @מחשב-מסלול-מחדש
    היא לא מחלקת

  • תכלס' מה עדיף?

  • אני באופן אישי לא מסתכל על איכות העקיבה זה דבר שיכול להשתנות כל הזמן
    ולכן אני חושב שהקרן הכי טובה היא של אינווסקו .

  • אני באופן אישי לא מסתכל על איכות העקיבה זה דבר שיכול להשתנות כל הזמן
    ולכן אני חושב שהקרן הכי טובה היא של אינווסקו .

    @דוד-בן-זיקרי
    לא הבנתי.
    אם אתה לא מסתכל על איכות העקיבה, לכן אתה בוחר אנוסקו?
    דוקא אנוסקו יש צורת העקיבה הכי מדויקת.

  • תכלס' מה עדיף?

    @א-יידישע-קאפ
    הישראליות כולם משקיעים באותו צורה, ההבדל הוא בד"נ.
    יש הבדל בין קרנות סל לקרנות נאמנות, בד"כ הק"נ מרויחים קצת יותר.
    לגבי האיריות, מבחינת תשואות, אנוסקו מביא יותר מבלאקרוק.
    להשוות בין הישראליות לאיריות, הדרך היחיד להשוות הוא מתשואות, כי השיטה הוא אחרת, וד"נ לא רלונטי.
    בעבר, הישראליות הובילו, בשנה / שנתיים האחרונות אנוסקו.
    מבחינת כשרות, יש הבדל גדול בין אנוסקו לישראליות.
    בישראליות, אין מניות, יש אג"ח עם הת"ע, עם הבדלים בין הכשרויות.
    באנוסקו, יש מניות של יותר מ600 חברות שונות, כולל ישראליות.

  • נראה לי שיש גם דמי ניהול של הקרן המקבילה
    בכל אופן ככה זה בת"א 125
    @העץ-הרענן
    אני צודק?

  • נראה לי שיש גם דמי ניהול של הקרן המקבילה
    בכל אופן ככה זה בת"א 125
    @העץ-הרענן
    אני צודק?

    @בן-עליה אתה צודק בקרנות על ת"א.
    (אגב, אצלי באתר מופיעים דמי ניהול של הקרן המקבילה גם עבור הקרן הכשרה)
    בקרנות אחרות אין קרן מקבילה

  • @בן-עליה אתה צודק בקרנות על ת"א.
    (אגב, אצלי באתר מופיעים דמי ניהול של הקרן המקבילה גם עבור הקרן הכשרה)
    בקרנות אחרות אין קרן מקבילה

    @הון_כשר said:

    @בן-עליה אתה צודק בקרנות על ת"א.
    (אגב, אצלי באתר מופיעים דמי ניהול של הקרן המקבילה גם עבור הקרן הכשרה)
    בקרנות אחרות אין קרן מקבילה

    כיף לפגוש אותך כאן...

  • @הון_כשר said:

    @בן-עליה אתה צודק בקרנות על ת"א.
    (אגב, אצלי באתר מופיעים דמי ניהול של הקרן המקבילה גם עבור הקרן הכשרה)
    בקרנות אחרות אין קרן מקבילה

    כיף לפגוש אותך כאן...

    @העץ-הרענן וכן למר

נושאים מוצעים


  • קרן השתלמות

    שוק ההון והשקעות שוק ההון והשקעות
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    143 צפיות
    רואה את הנולדר
    @דל-גאה said: [שואל ממש למעיישה, האם לפתוח עוסק פטור או לא, האם עדיף לחכות לחוק.] בכל מצב כדאי לך לפתוח כי קרן השתלמות שלעצמאי היא לא על החשבון של קרן השתלמות של שכיר.
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    226 צפיות
    מ
    @צמיחה בדיוק זה מה ששאלתי, אם אף אחד אין לו מידע בעניין, אולי מומלץ לעבור בכלל לחברה אחרת שכן אכפת לה כל העניין של ההכשרים והיא מתחזקת אותם? תודה.
  • 13 הצבעות
    33 פוסטים
    2k צפיות
    חופש כלכליח
    @שלמה-ק כתב בהS&P 500 כבר לא יניב תשואה של מעל 10% !!: אין שום סיבה לומר שכיון שהסנופי עשה עד עכשיו ממוצע מסוים אז שכך יהיה בהמשך לא קוראים לזה סטיסטיקה בלע"ז?
  • 0 הצבעות
    16 פוסטים
    694 צפיות
    ה. שלמהה
    @שמש-מרפא כתב בשאלה על קרן ממונפת S&P 500 כפול 2 לטווח ארוך (30 שנה) – למה התשואה לא גבוהה יותר?: @ה-שלמה כתב בשאלה על קרן ממונפת S&P 500 כפול 2 לטווח ארוך (30 שנה) – למה התשואה לא גבוהה יותר?: בנוסף, לא בטוח שקרן ממונפת תשרוד נפילות כמו 1999-1008 הממונפות הכפולות שרדו יפה את 2008. צודק, אבל לא היו ממונפות משולשות. בכל אופן, למי שישים שם 10% הירידה לא תהיה כ"כ דרמטית (זה אומר בערך שכשכל התיקים ירדו 30%, שלו ירד 35-39. כואב אבל לא נורא. וזה במקרה שכל הכסף הושקע בשיא). מצד שני, פוטנציאל התשואה דמיוני ממש. כפי שהסברתי מעלה, פוטנציאל התשואה הוא גדול, אך בסיכון גדול. ועיקר הסיכון הוא סיכון המשקיע מעצמו.
  • 2 הצבעות
    1 פוסטים
    241 צפיות
    רואה את הנולדר
    מערב הפרוע: ה-S&P 500 זינק ב-7% ביום שני בעקבות ’חדשות כזב’ Investing.com — מושב הבורסה ביום שני חווה שינוי פתאומי במסלול המדדים העיקריים בוול-סטריט בעקבות דיווח לא מאומת מהבית הלבן שהפסקה של 90 יום בהטלת מכסים נשקלת. הבית הלבן הכחיש תביעות אלה כ-30 דקות מאוחר יותר, והכחיש שדירקטור המועצה הכלכלית הלאומית קווין האסט רמז קודם לכן בראיון ברשת פוקס (NASDAQ:FOX) ניוז שהנשיא דונלד טראמפ עשוי לשקול הפסקה כזו, אך לא אישר גמירת דעת כלשהי. השוק הגיב תחילה באופן חיובי להערותיו של האסט, כאשר מניות הסטוק עברו לזמן קצר לירוק על רקע האפשרות להקלה במתיחות הסחר. עם זאת, אופטימיות זו הייתה קצרת מועד כאשר הבית הלבן מיהר לתייג את הדוח כ"חדשות כזב", מה שהוביל לירידה בשוק המניות. נכון לשעה 17:50 (שעון ישראל), ה-S&P 500 ירד ב-80 נקודות, או 1.5%. גם הנאסד"ק וה-S&P 500 ירדו בכ-4% מוקדם יותר במושב בורסה לפני שהופיעה שמועה לא מאומתת בפלטפורמת המדיה החברתית X. לאחר שהדוחות החלו להתפשט, ה-S&P 500 התאושש בעד 3% לפני שהבית הלבן מיהר להכחיש אותם. מאמר זה נוצר ותורגם בתמיכת AI ונבדק על ידי עורך. לקבלת מידע נוסף, עיין בתנאים והתניות שלנו. מקור https://il.investing.com/news/stock-market-news/article-496238 [image: 1744064655561-4a3aee2f-d9b8-4cc4-ae94-1b50017d9e97-image.png]