דילוג לתוכן

יש למישהו הקלטה מהכנס ההשקעות של אבנר סטפק במשואות בבני ברק?

שוק ההון והשקעות
15 9 873 6

נושאים מוצעים


  • האם בישראל יש אפשרות ל'הכות את המדד'

    שוק ההון והשקעות
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    137 צפיות
    ל
    @998877 בהגדרה א"א שרוב המשקיעים יכו את השוק כי לכל פעולה יש צד שמרוויח וצד שמפסיד. אז מה שה משנה איפה זה? רוב המנהלים לא יכו את המדד. איך תבחר את האלה שכן?
  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    752 צפיות
    ד
    @אמת-מארץ-תצמח זה לא כסף שלי... זה משכנתא וכבר אמרתי את זה.. תודה
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    298 צפיות
    ס
    @רואה-את-הנולד שעות המסחר בבורסה בארה"ב שלב המסחר המוקדם PRE MARKET 11:00 – 16:30 שלב המסחר הרגיל / הרציף – 16:30 – 23:00 שלב המסחר המאוחר AFTER MARKET – 23:00 – 03:00 PRE – MARKET – שלב המסחר המקדים שלב זה מתחיל כבר בשעות הלילה המאוחרות בארה”ב (שעות הצהריים המוקדמות בישראל) ומאפשר להכניס הוראות, ולבצע עסקאות עוד לפני פתיחת המסחר הרגיל. REGULAR TRADE HOURS – שלב המסחר הרגיל/הרציף זהו שלב המסחר בו מרוכז הרוב הגדול של נפח המסחר. שלב זה מתנהל בשעות 23:00- 16:30 שעון ישראל. AFTER MARKET – שלב המסחר המאוחר שלב זה מאפשר מסחר בשוק האמריקאי עד לשעת הלילה המאוחרות (שעון ישראל) ומתנהל באותו אופן כמו השלב המקדים. שלב הטרום מסחר והמסחר המאוחר מוגבלים ביחס לשעות המסחר הרגיל, בנפח המסחר, במכשירים הפיננסים בהם ניתן לסחור ובסיכויים למפגש קונה-מוכר כדי לייצר עסקה. הוראות ניתן להעביר דרך ברוקר שמנתב את ההוראות דרך עושי שוק או דרך ECN – רשתות מסחר ממחושבות המאפשרות מפגש בין קונים למוכרים מחוץ לבורסות הרשמיות. בשלבי המסחר המוקדם/מאוחר ההוראות מנותבות רק דרך ECN. הבהרות חשובות: **השעות הן לפי שעון ישראל **שעות הפעילות של מערכות המסחר בפועל, בשלבי המסחר המוקדם והמאוחר עשויות להיות שונות ממה שצוין, יש להתעדכן מול דסק מסחר חו"ל. **במעברי שעון חורף וקיץ קיים הפרש של כשבועיים בין ישראל וארה"ב, לפיכך, בתקופה זו שעות תחילה וסיום של המסחר לפי שעון ישראל משתנה לשעה אחת אחורה.
  • 0 הצבעות
    33 פוסטים
    1k צפיות
    ל
    https://www.bizportal.co.il/marketopionion/news/article/20027734 נחשב אדם חכם
  • יש לי נוסחא

    שוק ההון והשקעות
    26
    2 הצבעות
    26 פוסטים
    1k צפיות
    צופה ומביטצ
    @אילפא לפי מיטב ידיעתי, אין שום קשר בין ההכנסות לבין הטבת מס, עצם זה שיש לך עוסק זעיר/פטור/מורשה, גם אם אין לו שום הכנסה אתה זכאי להפקיד כל שנה עד התקרה המותרת בחוק לקרן השתלמות ולמשוך בבוא הזמן ללא מס רווחי הון.