דילוג לתוכן

האם אפשר לפתוח חשבון השקעות במיטב או הראל וכדומה ולהפקיד לשם מספר אנשים?

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    9 פוסטים
    507 צפיות
    מ
    משכנתא היא הלוואה בריבית הכי נמוכה בשוק. כמעט כל דבר כדאי לעשות עם הכסף במקום להחזיר משכנתא. אלא אם יש סיבות אחרות שלא קשורות לכסף
  • 6 הצבעות
    19 פוסטים
    463 צפיות
    ס
    @אבי-ר. כתב ביוזמה: הרצאות לבנות סמינרים על שוק ההון וחסכון פנסיוני: נראה לי שאתה מדבר על הרצאות "בין הסדרים" ונראה שכאן דובר על להכניס את זה "לסדרים" לא יודע אם יש נפק"מ כ"כ, היות ובכיתה ו' יש המון הרצאות "בין הסדרים" שמשם הם יונקים את כל ה"השקופע" על בית של תורה וכו'. ויש שם מספיק זמן ללמד אותם את הנושאים הללו בצורה יסודית. וכידוע, אצל הרבה אנשים רבים עיקר הידיעות הם מבין הסדרים...
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    318 צפיות
    abaye123A
    @טריידר כתב בBTB השקעות והלוואות חברתיות: חתול פיננסי - חוות דעת על BTB לפני שאכתוב על החויה האישית שלי, רק יש לשים לב שהנאמר שם אמור לגבי 2 המסלולים הותיקים של BTB, לפני כחודשיים הם השיקו מסלול חדש בשם neo שמציע נזילות מיידית עם ריבית שנתית 4.7% מוצמדת לפריים (אין לי מושג מה זה אומר) - אישית השקעתי במסלול הזה 1500 ש"ח למשך קצת יותר מחודש (כלום זמן אני יודע, זה היה יותר למשחק לראות איך זה עובד מאשר להרויח משהו..) ומשכתי עם רווח של 15 ש"ח נטו, והכסף היה למחרת בחשבון הבנק שלי, כך שנראה שהמסלול הזה אכן עובד לגבי המסלולים הותיקים שעליהם אמור כל ענין הנזילות ברחבי האינטרנט - אכן זה ממש ככה משכתי ב29/05 את הכסף ממסלול המאצ' שלהם, סה"כ 100 ש"ח, וזה עדיין לא הונזל, מלבד זה קצת נשגב מבינתי המתמטיקה של הנתונים הללו, כאילו למרות הכמה אג' של הרווח אני במינוס של 0.03 כנראה בגלל ההפרשות, אבל הם לכאורה צריכות להיות מהרווח בלבד, כך שלא ברור לי העניין.. [image: 1749513045216-72eb1ea5-db29-4fe1-9784-ab20947b2d10-image.png]
  • מתי אנשים יפסיקו ל...?!

    הועבר שוק ההון והשקעות מוגבלים ביכולות
    2
    5 הצבעות
    2 פוסטים
    278 צפיות
    רואה את הנולדר
    @משה-חיים אני חושב שהרבה מהשיח הזה תורם לפתרונות הציבור הלטאי מתחיל לקלוט ועושה הרבה בשנה האחרונה בכיוון
  • 2 הצבעות
    9 פוסטים
    601 צפיות
    חלמיש צורח
    @אמת-מארץ-תצמח כתב במהפכה בעולם ההשקעות העצמאי !: @חלמיש-צור כתב במהפכה בעולם ההשקעות העצמאי !: העברה לחשבון של בית ההשקעות לפי מה שכתב ר' אהרן זלץ, הם אמרו שדווקא לחשבון שלהם בהפועלים. כמובן. שם נמצא החשבון שלהם. רק צריך ליידע אותם על ההעברה. אגב, אפשר ליידע על הוראת קבע רק בזמן ההקמה, ואין צורך ליידע בכל חודש.