דילוג לתוכן

איזה מספר קרן של s&p 500 כשרה הכי מומלצת לקנייה

שוק ההון והשקעות
20 9 727 9
  • @המומחה כתב באיזה מספר קרן של s&p 500 כשרה הכי מומלצת לקנייה:

    בטח שיש
    לדוגמה יש את הקרן המחקה האירית הפופולרית של חברת אינבסקו, שהיא קרן כשרה, אך יש דמי ניהול של 0.9 פעם כל יחידה היתה עולה למעלה מ4000 ש"ח אבל לאחרונה פיצלו את זה וזה יותר זול
    מספר 1183441

    אני יודע. זו קרן סל מחקה. שאלתי על קרן נאמנות.

    @מחשב-מסלול-מחדש , @בן-עליה
    אתה מוזמן לבדוק כאן - אתר הון כשר
    (הקרנות האיריות הנסחרות בארץ הם רק קרנות סל)
    למה פשוט לך שקרנות איריות טובות יותר לטווח הארוך?
    יש כאן שיקולים לשני הכיוונים - מצד אחד, הקרנות האיריות לא מעלות ד"נ, הקרנות הישראליות יכולים להעלות עם הזמן.
    אבל הרבה פעמים הרווח בקרנות הישראליות גדול יותר, בפרט בקרנות הנאמנות.
    @המומחה
    לקרן של בלקרוק אין כשרות רשמית, אבל יש צד גדול שהוא יותר מהודר מהקרן של אנוסקו

  • @המומחה עדיף כשירה...
    אני מכיר - 1183441 - צוברת - תשואה כהלכה.
    1159250 - נראה לי מחלקת - בד"ץ.

    @מחשב-מסלול-מחדש
    היא לא מחלקת

  • תכלס' מה עדיף?

  • אני באופן אישי לא מסתכל על איכות העקיבה זה דבר שיכול להשתנות כל הזמן
    ולכן אני חושב שהקרן הכי טובה היא של אינווסקו .

  • אני באופן אישי לא מסתכל על איכות העקיבה זה דבר שיכול להשתנות כל הזמן
    ולכן אני חושב שהקרן הכי טובה היא של אינווסקו .

    @דוד-בן-זיקרי
    לא הבנתי.
    אם אתה לא מסתכל על איכות העקיבה, לכן אתה בוחר אנוסקו?
    דוקא אנוסקו יש צורת העקיבה הכי מדויקת.

  • תכלס' מה עדיף?

    @א-יידישע-קאפ
    הישראליות כולם משקיעים באותו צורה, ההבדל הוא בד"נ.
    יש הבדל בין קרנות סל לקרנות נאמנות, בד"כ הק"נ מרויחים קצת יותר.
    לגבי האיריות, מבחינת תשואות, אנוסקו מביא יותר מבלאקרוק.
    להשוות בין הישראליות לאיריות, הדרך היחיד להשוות הוא מתשואות, כי השיטה הוא אחרת, וד"נ לא רלונטי.
    בעבר, הישראליות הובילו, בשנה / שנתיים האחרונות אנוסקו.
    מבחינת כשרות, יש הבדל גדול בין אנוסקו לישראליות.
    בישראליות, אין מניות, יש אג"ח עם הת"ע, עם הבדלים בין הכשרויות.
    באנוסקו, יש מניות של יותר מ600 חברות שונות, כולל ישראליות.

  • נראה לי שיש גם דמי ניהול של הקרן המקבילה
    בכל אופן ככה זה בת"א 125
    @העץ-הרענן
    אני צודק?

  • נראה לי שיש גם דמי ניהול של הקרן המקבילה
    בכל אופן ככה זה בת"א 125
    @העץ-הרענן
    אני צודק?

    @בן-עליה אתה צודק בקרנות על ת"א.
    (אגב, אצלי באתר מופיעים דמי ניהול של הקרן המקבילה גם עבור הקרן הכשרה)
    בקרנות אחרות אין קרן מקבילה

  • @בן-עליה אתה צודק בקרנות על ת"א.
    (אגב, אצלי באתר מופיעים דמי ניהול של הקרן המקבילה גם עבור הקרן הכשרה)
    בקרנות אחרות אין קרן מקבילה

    @הון_כשר said:

    @בן-עליה אתה צודק בקרנות על ת"א.
    (אגב, אצלי באתר מופיעים דמי ניהול של הקרן המקבילה גם עבור הקרן הכשרה)
    בקרנות אחרות אין קרן מקבילה

    כיף לפגוש אותך כאן...

  • @הון_כשר said:

    @בן-עליה אתה צודק בקרנות על ת"א.
    (אגב, אצלי באתר מופיעים דמי ניהול של הקרן המקבילה גם עבור הקרן הכשרה)
    בקרנות אחרות אין קרן מקבילה

    כיף לפגוש אותך כאן...

    @העץ-הרענן וכן למר

נושאים מוצעים


  • 3 הצבעות
    1 פוסטים
    141 צפיות
    ד
    במאמר הקודם https://forum.benakel.org/topic/1086/האם-מבנה-השוק-החדש-מנפח-את-ה-s-p-500/6 צללנו לתיאוריה של גאבה וקוין, שמזהירה אותנו מפני מצב שבו השוק הופך ל"קשיח". לפי החשש הזה, בגלל שכולנו משקיעים "על עיוור" במדדים כמו S&P 500, אנחנו יוצרים בועה: הכסף זורם פנימה אוטומטית, דוחף את המחירים למעלה, ויוצר רצפה לא רציונלית – כלומר, המחיר לא יכול לרדת כי תמיד יש מישהו (המדד) שקונה. אבל כדי להיות משקיעים חכמים (ועצלנים בלב שקט), כדאי להכיר את התשובות של ענקית ההשקעות Vanguard למיתוסים האלו. 1. המיתוס: "המדד קונה הכל על עיוור ומנפח מחירים" החשש: המדד לא בודק אם מניה היא טובה או יקרה, הוא פשוט קונה אותה כי היא קיימת, ובכך הוא הופך ל"מנוע" שדוחף את השוק למעלה ללא הפסקה. התשובה של ונגראד המחקר מראה שקרנות המדד אחראיות רק על כ-1.2% מהמסחר היומי בבורסה בארה"ב. מי קובע את המחיר באמת? המשקיעים ה"חרוצים" – אלו שקוראים דוחות ומחליטים אם למכור או לקנות. הם מהווים כמעט 99% מהתנועה בשוק. המדד הוא בסך הכל "טרמפיסט" שמשקף את המחיר שהמקצוענים קבעו. נ.ב. זו גם הסיבה לריכוזיות במדד . 2. המיתוס: "הזרם הפסיבי יצר רצפה מלאכותית שמונעת מהשוק לרדת" החשש: אם מיליוני אנשים מפקידים כל חודש לפנסיה והכסף הולך אוטומטית למדד, השוק לעולם לא יחזור להיות "אמיתי" כי אין מי שימכור. השוק אמור להפוך ל"שקט" וחסר תנודות. התשובה של ונאגרד כאן נכנס לתמונה ה-VIX "מדד הפחד" של הבורסה, שבוחן כמה השוק תנודתי . ואנגארד מראים בנתונים שמאז 1990, בזמן שנכסי המדדים זינקו בטירוף, מדד ה-VIX לא ירד. להיפך, אנחנו עדיין רואים קפיצות ענקיות בתנודתיות בזמן משברים (כמו בקורונה או ב-2008). זה מוכיח שהשוק ממש לא איבד את היכולת שלו "לרעוד" או לרדת. כשקורה משהו רע בעולם, המשקיעים האקטיביים (אלו שמחזיקים ב-99% מהמסחר) עדיין מוכרים ודוחפים את המחירים למטה בעוצמה. ה"רצפה" שחששנו ממנה פשוט לא קיימת במבחן המציאות. 3. המיתוס: "המדד מנפח רק את חברות הענק" החשש: המדד הופך את המניות הגדולות (כמו אפל) לעוד יותר גדולות באופן מלאכותי. התשובה של ונגראד באופן מפתיע, שיעור הבעלות של קרנות המדד בחברות הענק נמוך יותר מאשר בחברות הבינוניות (Mid-Cap). הסיבה שאפל כל כך גדולה במדד היא כי היא חברה מצליחה בעולם האמיתי, לא בגלל המנגנון האוטומטי של המדד. בשורה התחתונה: מה עושים עם זה? חשוב להיות כנים: גם על המחקר הזה של Vanguard יש טענות. יש חוקרים שטוענים שהם מודדים רק חלק מהשוק והבעיה האמיתית גדולה יותר. השוק הוא מערכת מורכבת שמשלבת גם כוחות פסיביים וגם אקטיביים. הנקודה שחשוב לקחת היא זו הוויכוחים של המומחים לא צריכים להפחיד אתכם. הכוח הכי גדול של משקיע "עצלן" הוא לא לנסות להיות חכם יותר מהשוק, אלא להיות חזק יותר מהרגש שלו. הנתונים מראים שהשוק עדיין יודע להעניש חברות גרועות ולתגמל טובות. האסטרטגיה שלכם צריכה להישאר פשוטה: להחזיק חזק. לא משנה אם השוק קופץ (תנודתיות) או אם אומרים שהכל "מנופח" – ההיסטוריה מראה שמי שנשאר בפנים לאורך זמן, מנצח . אין באמור המלצה או שידול בשום צורה שהיא. מרגישים מבולבלים או רוצים לשאול שאלות? אשמח לשמוע מכם ולהגיב להערות והארות. a053311311@gmail.com
  • 0 הצבעות
    18 פוסטים
    744 צפיות
    shimonS
    https://forum.benakel.org/post/19595
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    207 צפיות
    צ
    @יאיר-אלדרק אין כ"כ הבדל בין הקרנות, תעיין בקובץ המצ"ב ותבחר לך קרן. הדרכה לקניית קרן כספית בבנק הפועלים.pdf
  • 5 הצבעות
    66 פוסטים
    2k צפיות
    ה
    @שלמה-ק למה זה רעיון גרוע?
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    297 צפיות
    ס
    @רואה-את-הנולד שעות המסחר בבורסה בארה"ב שלב המסחר המוקדם PRE MARKET 11:00 – 16:30 שלב המסחר הרגיל / הרציף – 16:30 – 23:00 שלב המסחר המאוחר AFTER MARKET – 23:00 – 03:00 PRE – MARKET – שלב המסחר המקדים שלב זה מתחיל כבר בשעות הלילה המאוחרות בארה”ב (שעות הצהריים המוקדמות בישראל) ומאפשר להכניס הוראות, ולבצע עסקאות עוד לפני פתיחת המסחר הרגיל. REGULAR TRADE HOURS – שלב המסחר הרגיל/הרציף זהו שלב המסחר בו מרוכז הרוב הגדול של נפח המסחר. שלב זה מתנהל בשעות 23:00- 16:30 שעון ישראל. AFTER MARKET – שלב המסחר המאוחר שלב זה מאפשר מסחר בשוק האמריקאי עד לשעת הלילה המאוחרות (שעון ישראל) ומתנהל באותו אופן כמו השלב המקדים. שלב הטרום מסחר והמסחר המאוחר מוגבלים ביחס לשעות המסחר הרגיל, בנפח המסחר, במכשירים הפיננסים בהם ניתן לסחור ובסיכויים למפגש קונה-מוכר כדי לייצר עסקה. הוראות ניתן להעביר דרך ברוקר שמנתב את ההוראות דרך עושי שוק או דרך ECN – רשתות מסחר ממחושבות המאפשרות מפגש בין קונים למוכרים מחוץ לבורסות הרשמיות. בשלבי המסחר המוקדם/מאוחר ההוראות מנותבות רק דרך ECN. הבהרות חשובות: **השעות הן לפי שעון ישראל **שעות הפעילות של מערכות המסחר בפועל, בשלבי המסחר המוקדם והמאוחר עשויות להיות שונות ממה שצוין, יש להתעדכן מול דסק מסחר חו"ל. **במעברי שעון חורף וקיץ קיים הפרש של כשבועיים בין ישראל וארה"ב, לפיכך, בתקופה זו שעות תחילה וסיום של המסחר לפי שעון ישראל משתנה לשעה אחת אחורה.