דילוג לתוכן

איזה מספר קרן של s&p 500 כשרה הכי מומלצת לקנייה

שוק ההון והשקעות
20 9 727 9
  • @המומחה כתב באיזה מספר קרן של s&p 500 כשרה הכי מומלצת לקנייה:

    בטח שיש
    לדוגמה יש את הקרן המחקה האירית הפופולרית של חברת אינבסקו, שהיא קרן כשרה, אך יש דמי ניהול של 0.9 פעם כל יחידה היתה עולה למעלה מ4000 ש"ח אבל לאחרונה פיצלו את זה וזה יותר זול
    מספר 1183441

    אני יודע. זו קרן סל מחקה. שאלתי על קרן נאמנות.

    @מחשב-מסלול-מחדש , @בן-עליה
    אתה מוזמן לבדוק כאן - אתר הון כשר
    (הקרנות האיריות הנסחרות בארץ הם רק קרנות סל)
    למה פשוט לך שקרנות איריות טובות יותר לטווח הארוך?
    יש כאן שיקולים לשני הכיוונים - מצד אחד, הקרנות האיריות לא מעלות ד"נ, הקרנות הישראליות יכולים להעלות עם הזמן.
    אבל הרבה פעמים הרווח בקרנות הישראליות גדול יותר, בפרט בקרנות הנאמנות.
    @המומחה
    לקרן של בלקרוק אין כשרות רשמית, אבל יש צד גדול שהוא יותר מהודר מהקרן של אנוסקו

  • @המומחה עדיף כשירה...
    אני מכיר - 1183441 - צוברת - תשואה כהלכה.
    1159250 - נראה לי מחלקת - בד"ץ.

    @מחשב-מסלול-מחדש
    היא לא מחלקת

  • תכלס' מה עדיף?

  • אני באופן אישי לא מסתכל על איכות העקיבה זה דבר שיכול להשתנות כל הזמן
    ולכן אני חושב שהקרן הכי טובה היא של אינווסקו .

  • אני באופן אישי לא מסתכל על איכות העקיבה זה דבר שיכול להשתנות כל הזמן
    ולכן אני חושב שהקרן הכי טובה היא של אינווסקו .

    @דוד-בן-זיקרי
    לא הבנתי.
    אם אתה לא מסתכל על איכות העקיבה, לכן אתה בוחר אנוסקו?
    דוקא אנוסקו יש צורת העקיבה הכי מדויקת.

  • תכלס' מה עדיף?

    @א-יידישע-קאפ
    הישראליות כולם משקיעים באותו צורה, ההבדל הוא בד"נ.
    יש הבדל בין קרנות סל לקרנות נאמנות, בד"כ הק"נ מרויחים קצת יותר.
    לגבי האיריות, מבחינת תשואות, אנוסקו מביא יותר מבלאקרוק.
    להשוות בין הישראליות לאיריות, הדרך היחיד להשוות הוא מתשואות, כי השיטה הוא אחרת, וד"נ לא רלונטי.
    בעבר, הישראליות הובילו, בשנה / שנתיים האחרונות אנוסקו.
    מבחינת כשרות, יש הבדל גדול בין אנוסקו לישראליות.
    בישראליות, אין מניות, יש אג"ח עם הת"ע, עם הבדלים בין הכשרויות.
    באנוסקו, יש מניות של יותר מ600 חברות שונות, כולל ישראליות.

  • נראה לי שיש גם דמי ניהול של הקרן המקבילה
    בכל אופן ככה זה בת"א 125
    @העץ-הרענן
    אני צודק?

  • נראה לי שיש גם דמי ניהול של הקרן המקבילה
    בכל אופן ככה זה בת"א 125
    @העץ-הרענן
    אני צודק?

    @בן-עליה אתה צודק בקרנות על ת"א.
    (אגב, אצלי באתר מופיעים דמי ניהול של הקרן המקבילה גם עבור הקרן הכשרה)
    בקרנות אחרות אין קרן מקבילה

  • @בן-עליה אתה צודק בקרנות על ת"א.
    (אגב, אצלי באתר מופיעים דמי ניהול של הקרן המקבילה גם עבור הקרן הכשרה)
    בקרנות אחרות אין קרן מקבילה

    @הון_כשר said:

    @בן-עליה אתה צודק בקרנות על ת"א.
    (אגב, אצלי באתר מופיעים דמי ניהול של הקרן המקבילה גם עבור הקרן הכשרה)
    בקרנות אחרות אין קרן מקבילה

    כיף לפגוש אותך כאן...

  • @הון_כשר said:

    @בן-עליה אתה צודק בקרנות על ת"א.
    (אגב, אצלי באתר מופיעים דמי ניהול של הקרן המקבילה גם עבור הקרן הכשרה)
    בקרנות אחרות אין קרן מקבילה

    כיף לפגוש אותך כאן...

    @העץ-הרענן וכן למר

נושאים מוצעים