דילוג לתוכן

מה זה "מספר חשבון קופת גמל" ?

הועבר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות
8 5 255 5

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    131 צפיות
    צ
    @iester said: מה עושים כשמדובר בילד שני, כאשר על הראשון נפתח כבר בהראל דרך בנקל, האם לעשות פיזור השקעות במקום אחר. אפשר לפתוח באותה חברה במסלול אחר, לדוגמא אם פתחת בהראל S&P500, אתה יכול עכשיו לפתוח בהראל בעוקב מדדי מניות. או לפתוח בחברה אחרת ולבחור מסלול שיש בחברה אחרת לפי המדיניות שלה. וכפי שכתב @בן-עליה א"א להמליץ לך, אתה צריך לדעת מה אתה רוצה, ולהבין מה אתה עושה. אגב בחשבון בהראל עם כל העליה הגדולה מתחילת השנה כ9.36% תשואה, עלה לי רק ב0.83% [נכון להיום, בגלל ירידת הדולר], האם במקומות אחרים זה יותר טוב? כמובן כל חברה זה לפי המדיניות שלה, אבל מסלול עוקב מדד S&P500 די דומה בכל החברות. או להשאיר הכל בחשבון אחד, או בשני חשבונות בהראל האם יש הבדל בתשואה? [כי מסברא אין הבדל]. אין הבדל, זה ענין של מה יותר נוח לך, קופה אחת ששם כל הכסף, או לחלק את הכסף קופה לכל ילד.
  • מה זה? הפסדתי 800!

    פנסיה, גמל וקרנות השתלמות קרן השתלמות
    17
    1
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    535 צפיות
    דוד קד
    @פייבל-אשרינו לא הבנתי אתה שואל ואתה עונה ?
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    267 צפיות
    צ
    @משהמשה [image: 1768520901381-unnamed.png]
  • 7 הצבעות
    44 פוסטים
    2k צפיות
    ה. שלמהה
    @שמיל-שמיל כתב בהשקעות לאזרחי ארה"ב סיכום [מקוה מועיל]: @ה.-שלמה @ה.-שלמה כתב בהשקעות לאזרחי ארה"ב סיכום [מקוה מועיל]: קרנות בארה"ב מחוייבות לחלק דיבידנדים ולא משנה באיזה צורה הן משקיעות. לא הבנתי אם הם משקיעים באגחים גם צריכים לחלק דיבידנדים?, אם אין דיבדינדים את מה הם יחלקו בדיוק? מדובר בקרנות פאסיביות, הוי אומר בנכסים שמכניסים דיבידנדים לפחות ב50% מהקרן. אג"חים מכניסים תשלומי ריבית, שנחשבים אף הם דיבידנדים.
  • 1 הצבעות
    38 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    אם כבר טחנו אותו מכל הכיוונים לפחות ניתן לעסקאות שלו לדבר זה המייל שהוא שלח עכשיו. לא קראתי אותו עדיין עשיתי העתק הדבק. אבל איתמחי גברא שהוא מציע דברים טובים. ומי שחושב שיש לי קשר אליו ואני משווק אותו שיעשה לי דיסלייק.... [אגב גם מי שמרוויח מדברים דומים בשוק ההון נקרא שהוא משווק ???] נכס מהמם בירושלים, אבל רק לבעל יכולת, תנאים מפליגים ופוטנציה השבחה גבוהה ​נכס מהמם ב-גילה בירושלים ​ דירת פנטהאוז 4.5 חד' 106 מ' דירה משופצת קומפלט: צנרת חשמל חדשה, כלים סניטריים חדשה. מחסן פרטי בקומת המחסנים. קומה עליונה עם מרפסת גדולה ויפה. עם מעלית. שווי שכ"ד להשכרה 7,000 ש"ח. לפינוי בינוי עם היזם חב' "עומר" הנדסה הבונה את הפרויקט המרכז העולמי של ויז'ניץ. תוספות של דירות התמורה, כמות לא מקובלת בשוק של 42 מ' מתוכו 12 מ' מרפסת. לפי תוספת התמורה, תתקבל דירה של 6 חד' ועוד תוספת מחסן צמוד לדירה, (לא בקומת מחסנים) ​ ​שווי שכ"ד שתתקבל מהיזם לפחות 10-20% מעל שווי שכ"ד. ​ ​שווי הנכס החדש הצפוי (לפי מחירי היום) הנו לפחות 4,600,000 ש"ח ​ ​חלום של השקעה ​במיוחד בתנאי מינוף: ​של דירה לא ראשונה ההשקעה 1,325,000 ש"ח ​במצב של דירה ראשונה, ההשקעה 662,500 ש"ח בלבד ​ ​מדובר על אחוזי רווח גבוהים מאד, במיוחד לאור התנאים ​הנמוכים כיום בפרויקטים של פינוי בינוי.