דילוג לתוכן

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    47 צפיות
    צ
    @דל-גאה אם אתה לא רוצה את הסנופי, אז כנראה אתה רוצה מדד עולמי, יש לך באינפיניטי מסלול הלכה.
  • 6 הצבעות
    4 פוסטים
    280 צפיות
    איציק התותחא
    מעלות הקרן 1185164 – Invesco MSCI World UCITS ETF Acc הקרן נסחרת בשקלים, ולכן במס רווחי הון מנכים את האינפלציה מהרווח משלמים מס רק על התשואה הריאלית. בזכות שהיא קרן אירית (UCITS Ireland) + מנגנון הצבירה (Accumulating), הדיבידנדים חוזרים ומשקיעים אוטומטית בתוך הקרן. זה נותן שני יתרונות: מס של 15% בלבד על דיבידנדים אמריקאיים (במקום 30%) + דחיית המס הישראלי של 25% על דיבידנדים.
  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    671 צפיות
    אבי ר.א
    @צמיחה כתב בלענות תשובה 'על רגל אחת'..?: כנראה שההשתדלות צריכה להיות לפי מה שהכי הגיוני. מי שנמצא בשלב יותר מתקדם והוא כמעט מחתן, מומלץ שיפנה לייעוץ מקצועי מה הוא יכול לעשות, אולי עוד אפשר להציל את המצב. לפעמים אין ברירה וצריך להסתמך על הגמ"חים. זה בס"ה מה שרציתי להבהיר, ולשלול את התפיסה שאומרת בשום פנים ואופן אין לקחת הלוואה. Spoiler גילוי נאות: אני לגמרי נגד הלוואות ב"ה אין לי כאלה ואין לי אשראי ולא מסגרת בחשבון, ובכ"ז אני מפקיד לגמ"ח כי אני חושב שזה חלק מההשתדלות שלי, ובתקווה שלא אצטרך לזה. (אולי החתן שלי ירצה במקום משכנתא...)
  • 1 הצבעות
    42 פוסטים
    2k צפיות
    יוסף מינצברגי
    מאמר חדש בנושא
  • רוצים לקנות דירה שניה?

    הועבר נדל"ן ומשכנתאות מס רכישה השקעות
    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    952 צפיות
    ה
    @יהודה-הצדיק כתב ברוצים לקנות דירה שניה?: ראיתי פרסום של בחור בשם אריאל רוטשטיין משכנתא 24 שפרסם הלוואה עד 250k עם ריבית פריים וזהו אני לא מבין גדול בהלוואות אבל נראה לי מחיר שפוי פניתי אליו והוא הביא לי הלוואה דרך בנק פועלים באישור מיוחד של מנהל הסניף (היה 0 התעסקות מיצידי רוטשטיין טיפל בהכלללל) רכשתי את החנות הזאת בסכום של 220k (מחיר מאוד טוב ביחס לשוק באזור) היה מס רכישה תשלום לעו"ד ותשלום לרוטשטיין על עבודה נפלאה מותר לדעת כמה שילמת לאותו בחור? מאד מעניין ואולי רלוונטי עבורי ותודה על הדברים הנפלאים