דילוג לתוכן

בית שמש או אחיסמך?

נדל"ן ומשכנתאות
5 4 180 4
  • מה המעלות לקניית דירה לזו"צ בכל אחד משני המקומות הנ"ל?
    אפרט מעט, ואשמח לתגובות נוספות,
    בית שמש (למשל רמה ד') הינה 'עיר', יש שם את כל סוגי החנויות, יש לה עתיד יותר טוב, תחבורה ציבורית עם תדירות,
    מאידך, אחיסמך הינה שכונה (די גדולה), אין שם את כל החנויות הנצרכות (נוסעים ללוד או לב"ב), אין לה הרבה היכן להתפתח; אולם הציבור יותר 'שמור' (למי שזה מעלה בשבילו), וכמובן המחיר בפער של 300,000 מבית שמש (בערך, + - ).

  • מה המעלות לקניית דירה לזו"צ בכל אחד משני המקומות הנ"ל?
    אפרט מעט, ואשמח לתגובות נוספות,
    בית שמש (למשל רמה ד') הינה 'עיר', יש שם את כל סוגי החנויות, יש לה עתיד יותר טוב, תחבורה ציבורית עם תדירות,
    מאידך, אחיסמך הינה שכונה (די גדולה), אין שם את כל החנויות הנצרכות (נוסעים ללוד או לב"ב), אין לה הרבה היכן להתפתח; אולם הציבור יותר 'שמור' (למי שזה מעלה בשבילו), וכמובן המחיר בפער של 300,000 מבית שמש (בערך, + - ).

    @זעיר-שם-זעיר-שם כמו שכתבת בית שמש זה עיר על כל המשתמע - חנויות, בתי כנסיות, מוסדות מכל הסוגים והמינים
    ומבחינת שמרנות בכל מקום יש הכל, גם בבית שמש אתה יכול למצוא מקומות יותר שמורים (רמת אברהם למשל)
    הפער במחיר זה תלוי מה יש לזו"צ

  • יש כאן שיקול מצד אופי האוכלסיה וזה מאוד תלוי באופי של הזו"צ
    זה כמו לשאול איפה לגור בקרית ספר או בביתר עילית
    באחיסמך גרים באזור אחד מאות משפחות לטאיות ויש כאלה שאוהבים את זה
    יש את זה גם בבית שמש ברמה ג 1 גם שם זה אזור ליטאי מרוכז
    מאידך רמה ד' רק רבע או פחות מרחבי השכונה זה ליטאים שמפוזרים בכמה מקומות ואילו השאר זה חסידים וספרדים
    מה שנותן מגוון למקום והרגשת שחרור יותר כעין ביתר עילית למי שמכיר

  • מה המעלות לקניית דירה לזו"צ בכל אחד משני המקומות הנ"ל?
    אפרט מעט, ואשמח לתגובות נוספות,
    בית שמש (למשל רמה ד') הינה 'עיר', יש שם את כל סוגי החנויות, יש לה עתיד יותר טוב, תחבורה ציבורית עם תדירות,
    מאידך, אחיסמך הינה שכונה (די גדולה), אין שם את כל החנויות הנצרכות (נוסעים ללוד או לב"ב), אין לה הרבה היכן להתפתח; אולם הציבור יותר 'שמור' (למי שזה מעלה בשבילו), וכמובן המחיר בפער של 300,000 מבית שמש (בערך, + - ).

    @זעיר-שם-זעיר-שם said:

    אולם הציבור יותר 'שמור'

    נשמע שאצלך זה שיקול,
    א"כ אז מה הספק??

  • @זעיר-שם-זעיר-שם said:

    אולם הציבור יותר 'שמור'

    נשמע שאצלך זה שיקול,
    א"כ אז מה הספק??

    @אבי-ר. או שהיה לו ויכוח עם מישהו
    או שהוא רוצה לשמוע אם יש לערער על מה שהוא אומר (אולי אחיסמך זה לא 'שמור' כמו שהוא חושב, או שבית שמש לא כזאת 'עיר' כמו שהוא חושב וכדו')

נושאים מוצעים


  • בית כנסת מתחת לדירה

    נדל"ן ומשכנתאות בית כנסת
    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    370 צפיות
    ה
    @רק-יגיעה-בתורה ישר כח על המקורות נפלאים מבלי להיכנס לויכוח הלכתי בהערה ג. מיתרת את הדיון העניין שלקחת רכוש ציבורי לפעמים זה מחסן או שטח מיועד בחוץ לחניות חלקים מגינה וכדומה זה רעיונות גרועים שגורמים לגזל הרבים והיזק למבנה השכונה בעתיד גם המחילה מפוקפקת לפעמים לא נעים לאנשים להתנגד ולא תמיד יודעים את ההשלכות לצערנו זו רעה חולה במחנינו.
  • 1 הצבעות
    5 פוסטים
    193 צפיות
    מרים-הורביץ נכסיםמ
    @מבין-עניין said: בקיצור החישוב לא מדוייק. לגמרי. במחשבונים אחרים שלהם בנדל''ן ידעתי לזהות את זה לבד, בשוק ההון לא. @פושט-רגל-מרמה-ד said: א. הבדיקה מתבססת על נתוני עבר בעוד שהסיכוי שהעבר ישכפל את עצמו אפסי. התכוונתי גם למחירי השכירות. הסיכוי שמחירי השכירות יישארו כפי שהם אפסי לגמרי.
  • 6 הצבעות
    42 פוסטים
    1k צפיות
    מרים-הורביץ נכסיםמ
    @רבנאי-יתרעם-גאון אני חושבת אחרת. נחיה ונראה. לגבי באר שבע, שאלו אותי באישי- בגלל כל הבעיות שיש הן באופן גלוי והן באופן נסתר, המתווך שאני ממליצה עליו בבאר שבע לא מתעסק עם השכרות של דירות שהוא לא חילק /תיווך. כי באמת יש כ''כ הרבה דירות שקשה עד בלתי אפשרי להשכיר אותם. ולכן הוא מלווה עיסקה מתחילה ועד סוף.
  • 2 הצבעות
    2 פוסטים
    563 צפיות
    י
    מדובר בחברה רקורד חברה אחראית ומנוסה בתחום הנדלן זה קבוצת רכישה שמנוהלת ע"י עו"ד שפטלר שהוא העו"ד מאוד חזק בתחום ומנהל מספר קבוצות כמו שדה דוב, האחים גינדי , קבוצת חגג' המטרה של החברה להביא את האותו קונספט שנמצא בציבור הכללי דהיינו קבוצות רכישה ברמה גבוהה ללא חירטוטים וסיבובים מיותרים של שינו תב"ע וכו' אלא קניית מגרש הוצאת היתרים וביצוע של בניה.....
  • 3 הצבעות
    15 פוסטים
    686 צפיות
    ia90990I
    @הקול-השפוי צודק... אנחנו קיבלנו לחתונה ברמה בינונית פחות או יותר וזה אילץ אותנו לקנות דירה עם משכנתא שמתאימה לנו כרגע אבל עוד כמה שנים היא תהיה גבוהה מדי [כמו רוב האנשים..] אז מראש כבר זה עורר אותנו להתחיל למצוא עוד הכנסות..