דילוג לתוכן

האם מחוסרי הדיור יאלצו לסבסד את המשכנתאות של הזוכים במיליונים במחיר למשתכן ברשות השידור???

נדל"ן ומשכנתאות
23 11 533 10
  • שוב מנסים לקדם חוק מטופש לסבסד משכנתאות עבור אנשים שלקחו משכנתא בחוסר אחריות ועזרו לקבלנים ליצור קרטל בשוק הדיור כמו ברמה ד' בבית שמש, ועכשיו השוכרים יאלצו גם לסבסד להם את המשכנתא, מישהו יכול הסביר את היגיון בכך?
    אולי גם לסבסד הפסדים בשוק ההון?

    https://www.boi.org.il/media/41qiomm3/תגובת-בנק-ישראל-להצעה-לסבסד-משכנתאות-קיימות.pdf

    @פושט-רגל-מרמה-ד said:

    שוב מנסים לקדם חוק מטופש לסבסד משכנתאות עבור אנשים שלקחו משכנתא בחוסר אחריות ועזרו לקבלנים ליצור קרטל בשוק הדיור כמו ברמה ד' בבית שמש

    החוק הזה מבורך מאוד, וממש לא קשור לרמה ד'...
    זה ממש לא משנה איפה קנו, כל מי שלקח משכנתא גם אם קנה בכל מקום שיהיה, וגם אם קנה בשיא הפריפריה, ובאחריות מקסימלית, בעקבות עליית הריבית עלתה לו המשכנתא מאוד מאוד.., והבנקים הרוויחו את כל העלייה, ברווחים לא פורפציונאלים, וכעת המדינה מהכסף של הרווח של הבנקים מעונינת לסבסד לנוטלי המשכנתאות את עליית הריבית. זה דבר מאוד מבורך ובפרט בציבור שלנו שהרבה רוכשים דירות ונוטלים משכנתאות, והנטל של התייקרות המשכנתאות מכביד עליו ביותר.
    דווקא הטענה של בנק ישראל. ואצטט לשונה : "לסיום, הטלת מיסוי על הבנקים על מנת לממן את הסבסוד רטרואקטיבית ללווי המשכנתאות בעייתית ביותר וצובעת את המשק הישראלי בצבעים שלא הולמים מדינות מפותחות" נשמעת לי קצת דמוגגית, וגם הטענה שלהם שהשכר הממוצע במשק עלה ולכן אין צורך לסבסד..., נשמעת, שפחות מעניין אותם הקושי של המשפחות החלשות או כל משפחה שמכביד עליה יוקר המחייה.
    תבוא ברכה על מי שמקדם את החוק הזה. קצת להקל על יוקר המחייה.

  • אני חושב שהנידון הזה תלוי אם יש לך משכנתא או לא...

    ובכל אופן אני חושב שבנק ישראל צודק, (אין לו ענין פוליטי) ובהחלט זה לא התנהלות כלכלית נכונה, צריך לתת לשוק לפעול בחופשיות איך שהוא פועל ולא להתערב בכל מיני כוחות, וצודק @פושט-רגל-מרמה-ד שכתב שאם המשכיר שלו העלה לו בשכירות האם לא מגיע לו ע"ז החזר?!

    לא הארכתי מקווה שהובנתי.

    @רק-יגיעה-בתורה לא חוכמה לצטט משפט אחד ולדבר עליו ספציפית, הרעיון שבנק ישראל טען שם זה שכלכלה תקינה אמורה להתנהל ללא התערבות, (כמובן חוץ ממצבים קיצוניים שמחייבים התערבות)

    גילוי נאות: אין לי משכנתא

  • בכל מקרה,
    נראה לי שמה שקורה כאן זה מאבק פוליטי לגמרי בין שני צדדים,
    וזה קצת מזכיר לי מאבק של שני מלכי כיתה ששולחים את הילדים הפשוטים ללכת לריב בשבילם,
    בסוף שני הניצים ישלימו ויישבו סביב שולחן אחד וכל מי שרב בשבילם בדרך בעיניים עיוורות ילקק את הפצעים של עצמו.

  • אני חושב שהנידון הזה תלוי אם יש לך משכנתא או לא...

    ובכל אופן אני חושב שבנק ישראל צודק, (אין לו ענין פוליטי) ובהחלט זה לא התנהלות כלכלית נכונה, צריך לתת לשוק לפעול בחופשיות איך שהוא פועל ולא להתערב בכל מיני כוחות, וצודק @פושט-רגל-מרמה-ד שכתב שאם המשכיר שלו העלה לו בשכירות האם לא מגיע לו ע"ז החזר?!

    לא הארכתי מקווה שהובנתי.

    @רק-יגיעה-בתורה לא חוכמה לצטט משפט אחד ולדבר עליו ספציפית, הרעיון שבנק ישראל טען שם זה שכלכלה תקינה אמורה להתנהל ללא התערבות, (כמובן חוץ ממצבים קיצוניים שמחייבים התערבות)

    גילוי נאות: אין לי משכנתא

    @אבי-ר. said:

    צריך לתת לשוק לפעול בחופשיות איך שהוא פועל ולא להתערב בכל מיני כוחות,

    אפילו בנק ישראל לא חושב כך. גם בנק ישראל אומר שם שהוא מסכים להתערבות ברווחי הבנקים ושהם צריכים להקל על נוטלי המשכנתאות, רק טוען שמכיון שכבר אימצו את המתווה שלו להחזר של 3 מליארד ש"ח זה מספיק, ואין נחיצות כלכלית ללווים לסבסוד. וזה מראה על ניתוק מהעול הכלכלי הרובץ על הלווים.
    וזה בהחלט שונה משכירות כי כאן זה לא מוצר בשוק החופשי שהתייקר, אלא המדינה באמצעות בנק ישראל ייקרה את המשכנתא בהעלאת הריבית מאילוציה, ואת הרווח גזרו הבנקים. ועכשיו המדינה מעונינת באמצעות מיסוי של חלק מרווחי היתר, לסבסד ללוים את ההתיקרות.

  • א. הכותרת היא מהמשפחה של "האם מעמד הבינים יאלץ להמשיך לסבסד את החרדים" גיוס של אמוציות+דמגוגיה במקום לטעון טיעונים לוגיים
    ב. החלום של הזוכים ברשות השידור הוא פשיטת רגל, שתאפשר להם למכור את הדירות ללא תקופת המתנה, באמצעות ועדת חריגים.

  • א. הכותרת היא מהמשפחה של "האם מעמד הבינים יאלץ להמשיך לסבסד את החרדים" גיוס של אמוציות+דמגוגיה במקום לטעון טיעונים לוגיים
    ב. החלום של הזוכים ברשות השידור הוא פשיטת רגל, שתאפשר להם למכור את הדירות ללא תקופת המתנה, באמצעות ועדת חריגים.

    @זוטו-של-ים
    באמת לא מבין. מה כ"כ איכפת לאנשים, שהמדינה תסבסד לנוטלי המשכנתאות את ההתיקרות המשמעותית שבקושי מצליחים לעמוד בה, באמצעות מיסוי על הרווחים של הבנקים שהיא יצרה.
    זה לא על חשבון אף אחד חוץ מהבנקים שקצת פחות ירויחו. לא נורא!
    ודרך אגב. לפי התזכיר חוק מי שיקבלו את המענק הגדול ביותר הם מי שרכשו עד למחיר של דירה ממוצעת ולאחמ"כ המענק יפחת. וכן בתקשורת דיווחו בעוינות שהציבור החרדי הרבה יותר יקבל מהמענק הזה מהציבור החילוני.

  • @זוטו-של-ים
    באמת לא מבין. מה כ"כ איכפת לאנשים, שהמדינה תסבסד לנוטלי המשכנתאות את ההתיקרות המשמעותית שבקושי מצליחים לעמוד בה, באמצעות מיסוי על הרווחים של הבנקים שהיא יצרה.
    זה לא על חשבון אף אחד חוץ מהבנקים שקצת פחות ירויחו. לא נורא!
    ודרך אגב. לפי התזכיר חוק מי שיקבלו את המענק הגדול ביותר הם מי שרכשו עד למחיר של דירה ממוצעת ולאחמ"כ המענק יפחת. וכן בתקשורת דיווחו בעוינות שהציבור החרדי הרבה יותר יקבל מהמענק הזה מהציבור החילוני.

    @רק-יגיעה-בתורה said:

    @זוטו-של-ים
    באמת לא מבין. מה כ"כ איכפת לאנשים, שהמדינה תסבסד לנוטלי המשכנתאות את ההתיקרות המשמעותית שבקושי מצליחים לעמוד בה, באמצעות מיסוי על הרווחים של הבנקים שהיא יצרה.
    זה לא על חשבון אף אחד חוץ מהבנקים שקצת פחות ירויחו. לא נורא!
    ודרך אגב. לפי התזכיר חוק מי שיקבלו את המענק הגדול ביותר הם מי שרכשו עד למחיר של דירה ממוצעת ולאחמ"כ המענק יפחת. וכן בתקשורת דיווחו בעוינות שהציבור החרדי הרבה יותר יקבל מהמענק הזה מהציבור החילוני.

    הם לא ידעו שהפריים והמדד יכול לעלות?

    אין בעיה שהמדינה תסבסד משכנתאות, אבל שתסבסד גם שכירות, וגם הלוואות לרכבים

  • @אבי-ר. said:

    צריך לתת לשוק לפעול בחופשיות איך שהוא פועל ולא להתערב בכל מיני כוחות,

    אפילו בנק ישראל לא חושב כך. גם בנק ישראל אומר שם שהוא מסכים להתערבות ברווחי הבנקים ושהם צריכים להקל על נוטלי המשכנתאות, רק טוען שמכיון שכבר אימצו את המתווה שלו להחזר של 3 מליארד ש"ח זה מספיק, ואין נחיצות כלכלית ללווים לסבסוד. וזה מראה על ניתוק מהעול הכלכלי הרובץ על הלווים.
    וזה בהחלט שונה משכירות כי כאן זה לא מוצר בשוק החופשי שהתייקר, אלא המדינה באמצעות בנק ישראל ייקרה את המשכנתא בהעלאת הריבית מאילוציה, ואת הרווח גזרו הבנקים. ועכשיו המדינה מעונינת באמצעות מיסוי של חלק מרווחי היתר, לסבסד ללוים את ההתיקרות.

    @רק-יגיעה-בתורה said:

    אלא המדינה באמצעות בנק ישראל ייקרה את המשכנתא בהעלאת הריבית מאילוציה

    בנק ישראל הוא גוף אוטונומי שלא מקבל הוראות פופוליסטיות מפוליטיקאים חסרי אחריות
    והמהלך של העלאת הריבית נועדה להרגיע את האינפלציה.

  • @רק-יגיעה-בתורה said:

    @זוטו-של-ים
    באמת לא מבין. מה כ"כ איכפת לאנשים, שהמדינה תסבסד לנוטלי המשכנתאות את ההתיקרות המשמעותית שבקושי מצליחים לעמוד בה, באמצעות מיסוי על הרווחים של הבנקים שהיא יצרה.
    זה לא על חשבון אף אחד חוץ מהבנקים שקצת פחות ירויחו. לא נורא!
    ודרך אגב. לפי התזכיר חוק מי שיקבלו את המענק הגדול ביותר הם מי שרכשו עד למחיר של דירה ממוצעת ולאחמ"כ המענק יפחת. וכן בתקשורת דיווחו בעוינות שהציבור החרדי הרבה יותר יקבל מהמענק הזה מהציבור החילוני.

    הם לא ידעו שהפריים והמדד יכול לעלות?

    אין בעיה שהמדינה תסבסד משכנתאות, אבל שתסבסד גם שכירות, וגם הלוואות לרכבים

    @פושט-רגל-מרמה-ד said:

    ואז נוכל באמצעות השקעה S&P500 לקנות כמה דירות

    ואז נוכל להשקיע בנדל"ן כי המחיר של הדירות כל הזמן יעלה...

  • @רק-יגיעה-בתורה said:

    אלא המדינה באמצעות בנק ישראל ייקרה את המשכנתא בהעלאת הריבית מאילוציה

    בנק ישראל הוא גוף אוטונומי שלא מקבל הוראות פופוליסטיות מפוליטיקאים חסרי אחריות
    והמהלך של העלאת הריבית נועדה להרגיע את האינפלציה.

    @פושט-רגל-מרמה-ד said:

    בנק ישראל הוא גוף אוטונומי שלא מקבל הוראות פופוליסטיות מפוליטיקאים חסרי אחריות
    והמהלך של העלאת הריבית נועדה להרגיע את האינפלציה.

    זכור לי שנגיד הבנק פרסם את דעתו בנוגע לחוק הגיוס
    לענ"ד אם היה פועל ללא קשר פוליטי לא היה מוציא את המכתב

  • @פושט-רגל-מרמה-ד said:

    בנק ישראל הוא גוף אוטונומי שלא מקבל הוראות פופוליסטיות מפוליטיקאים חסרי אחריות
    והמהלך של העלאת הריבית נועדה להרגיע את האינפלציה.

    זכור לי שנגיד הבנק פרסם את דעתו בנוגע לחוק הגיוס
    לענ"ד אם היה פועל ללא קשר פוליטי לא היה מוציא את המכתב

    @מ.ר.-דרור said:

    זכור לי שנגיד הבנק פרסם את דעתו בנוגע לחוק הגיוס

    נכון, אבל זה היה בקשר להתנהלות הכלכלה במדינה, וכאפיקורס הוא צודק.

  • סוציאליזם וקפיטלזם זה ג"כ פוליטיקה

  • סוציאליזם וקפיטלזם זה ג"כ פוליטיקה

    @מ.ר.-דרור said:

    סוציאליזם וקפיטלזם זה ג"כ פוליטיקה

    קפיטליזם הוכיח את עצמו יותר מהסוציאליזם.

  • @מ.ר.-דרור said:

    זכור לי שנגיד הבנק פרסם את דעתו בנוגע לחוק הגיוס

    נכון, אבל זה היה בקשר להתנהלות הכלכלה במדינה, וכאפיקורס הוא צודק.

    @אבי-ר. @פושט-רגל-מרמה-ד.
    הוא מזוהה פוליטית, הוא היה מהראשונים שזעק כנגד הרפורמה המשפטית.
    ובנוגע לסבסוד המשנתאות, ברור שיש גם שיקול כלכלי של שוק חופשי וכו' וכו' אבל השאלה האם נותנים משקל רב גם לקושי הכלכלי של לוקחי המשכנתאות, ואותו זה לא מענין בכלל, ויכול להיות שבצדק כי זה תפקידו להביא רק את השיקול הכלכלי, אבל במקום הזה בדיוק תפקידם של נבחרי הציבור לשקול את מכלול השיקולים גם של רווחה וקושי הציבור בהעלאת הריבית, ולהחליט לסבסבד את ההתייקרות שהמדינה גרמה.

  • אני חושב שהנידון הזה תלוי אם יש לך משכנתא או לא...

    ובכל אופן אני חושב שבנק ישראל צודק, (אין לו ענין פוליטי) ובהחלט זה לא התנהלות כלכלית נכונה, צריך לתת לשוק לפעול בחופשיות איך שהוא פועל ולא להתערב בכל מיני כוחות, וצודק @פושט-רגל-מרמה-ד שכתב שאם המשכיר שלו העלה לו בשכירות האם לא מגיע לו ע"ז החזר?!

    לא הארכתי מקווה שהובנתי.

    @רק-יגיעה-בתורה לא חוכמה לצטט משפט אחד ולדבר עליו ספציפית, הרעיון שבנק ישראל טען שם זה שכלכלה תקינה אמורה להתנהל ללא התערבות, (כמובן חוץ ממצבים קיצוניים שמחייבים התערבות)

    גילוי נאות: אין לי משכנתא

    @אבי-ר. said:

    ובהחלט זה לא התנהלות כלכלית נכונה, צריך לתת לשוק לפעול בחופשיות איך שהוא פועל ולא להתערב בכל מיני כוחות,

    ובנוגע לטענה הזו שצריך לשמור על שוק חופשי בכדי שירצו להמשיך לבוא לפה משקיעים.
    איזה חברה לא תרצה לבוא לפה, ולחתום בשתי ידיים על עיסקה שהמדינה נותנת לה רווחים של מליארדים, בהעלאת הריבית, ומטילה עליה מיסוי של שליש מרווחי היתר, הרי זה עיסקא כדאית ביותר. אפילו בשוק ההון המדינה לוקחת רבע מהרווחים. ואתה ממשיך להשקיע.

  • שוב מנסים לקדם חוק מטופש לסבסד משכנתאות עבור אנשים שלקחו משכנתא בחוסר אחריות ועזרו לקבלנים ליצור קרטל בשוק הדיור כמו ברמה ד' בבית שמש, ועכשיו השוכרים יאלצו גם לסבסד להם את המשכנתא, מישהו יכול הסביר את היגיון בכך?
    אולי גם לסבסד הפסדים בשוק ההון?

    https://www.boi.org.il/media/41qiomm3/תגובת-בנק-ישראל-להצעה-לסבסד-משכנתאות-קיימות.pdf

    @פושט-רגל-מרמה-ד
    שים לב רק לתאריך שבו נכתב המסמך :
    335a81f7-caba-4828-bf6e-85a5fb980c5b-image.jpeg

    קצת לא בטוח שזה רלונטי היום....

  • @פושט-רגל-מרמה-ד
    שים לב רק לתאריך שבו נכתב המסמך :
    335a81f7-caba-4828-bf6e-85a5fb980c5b-image.jpeg

    קצת לא בטוח שזה רלונטי היום....

    @כרמיאלי למה לא רלוונטי להיום?

  • שוב מנסים לקדם חוק מטופש לסבסד משכנתאות עבור אנשים שלקחו משכנתא בחוסר אחריות ועזרו לקבלנים ליצור קרטל בשוק הדיור כמו ברמה ד' בבית שמש, ועכשיו השוכרים יאלצו גם לסבסד להם את המשכנתא, מישהו יכול הסביר את היגיון בכך?
    אולי גם לסבסד הפסדים בשוק ההון?

    https://www.boi.org.il/media/41qiomm3/תגובת-בנק-ישראל-להצעה-לסבסד-משכנתאות-קיימות.pdf

    @פושט-רגל-מרמה-ד said:

    שוב מנסים לקדם חוק מטופש לסבסד משכנתאות עבור אנשים שלקחו משכנתא בחוסר אחריות ועזרו לקבלנים ליצור קרטל בשוק הדיור כמו ברמה ד' בבית שמש, ועכשיו השוכרים יאלצו גם לסבסד להם את המשכנתא, מישהו יכול הסביר את היגיון בכך?
    אולי גם לסבסד הפסדים בשוק ההון?

    הקב"ה דאג לנו והפיל את הממשלה הרעה הזו, ולכל מי ששאל מה הבעיה, הבעיה היא שמחירי הדירות יעלו כתוצר ישיר מהדבר המטומטם הזה.

  • @פושט-רגל-מרמה-ד said:

    שוב מנסים לקדם חוק מטופש לסבסד משכנתאות עבור אנשים שלקחו משכנתא בחוסר אחריות ועזרו לקבלנים ליצור קרטל בשוק הדיור כמו ברמה ד' בבית שמש, ועכשיו השוכרים יאלצו גם לסבסד להם את המשכנתא, מישהו יכול הסביר את היגיון בכך?
    אולי גם לסבסד הפסדים בשוק ההון?

    הקב"ה דאג לנו והפיל את הממשלה הרעה הזו, ולכל מי ששאל מה הבעיה, הבעיה היא שמחירי הדירות יעלו כתוצר ישיר מהדבר המטומטם הזה.

    @רבנאי-יתרעם-גאון הממשלה עוד לא נפלה ולא יודע עם זה יעלה את מחירי הדירות זה יעלה את האינפלציה כמו בכל פעם שכסף מוזרם בלי שעבדו עליו.

  • @רבנאי-יתרעם-גאון הממשלה עוד לא נפלה ולא יודע עם זה יעלה את מחירי הדירות זה יעלה את האינפלציה כמו בכל פעם שכסף מוזרם בלי שעבדו עליו.

    @השומר said:

    @רבנאי-יתרעם-גאון הממשלה עוד לא נפלה ולא יודע עם זה יעלה את מחירי הדירות זה יעלה את האינפלציה כמו בכל פעם שכסף מוזרם בלי שעבדו עליו.

    זה גם יעלה קצת את המחירים, ובטווח הארוך זה יגרום לאנשים פחות לפחד מעליית הריבית ומלקיחת משכנתאות לא מציאותיות, (ברור שמי שלוקח משכנתא שהוא לא יודע איך הוא ישלם עוד חמש שנים מוסיף לסל התירוצים שלו שהממשלה לא תיתן לו ליפול וזה בעיה של כולם, (בנוסף למה שהיה עד עכשיו ש יעלו את המשכורת, וה' יעזור, ובכלל חייבים לקפוץ למים))

נושאים מוצעים


  • לשכור דירה שעשויה להימכר?

    נדל"ן ומשכנתאות נדלן
    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    157 צפיות
    ז
    בכל דילמה כלכלית, שאלת השאלות היא האם החסרון מתומחר. בדילמה שלך ישנם שתי שאלות 1. האם איכות הדירה והמחיר שווים את חוסר היציבות וההפרעה של הקונים? התשובה לזה תלויה בך, יש אנשים שיותר קשה להם עם זה ויש שאין להם בעייה. ולכן לא תוכל לקבל לזה עזרה מאנשים אחרים ובפרט כאלו שלא מכירים אותך. הדילמה השנייה היא, יכול להיות שהדירה הזמנית היא היותר יקרה. במידה ותצטרך לעזוב עוד חודש למשל, תסכים איתי שזה לא שווה. לכן אתה צריך לבנות את החוזה בצורה מדורגת שבה לא אתה לוקח את כל הסיכון הכלכלי, אלא אתה מתחלק בו עם הבעלים. לדוגמא אפשרות אחת. במידה והדירה נמכרת תוך X אתה מפנה את הדירה תוךY חודשים ומשלם Z על החודשים הנותרים. אם יקח יותר זמן למכור את הדירה תוכל לקחת בחשבון זמן פינוי שבו אתה משלם יותר ממחיר החוזה בלי להנזק. אין שום סיבה בעולם שאתה תישא בכל הסיכון הכלכלי, בשעה שגם לבעל הדירה יש אינטרס שהיא תהיה מושכרת.
  • 9 הצבעות
    9 פוסטים
    723 צפיות
    מ
    @טריידר כתב במשקיעים ! אבל שקועים בלימוד !!!!: ג] יש קצת "באג" בהפיכת העיסוק לערכי עבור "חתנין רבנן", מאחר (ולפי התרשמותי) ככל שאברך יותר רואה בעסק ענין רוחני, או אפילו קיום "חובת השתדלות שבתיירה", זה אוטומטית מוריד חלק ניכר מתחושת האחריות הכספית, וכמו שכתבת במקו"א שחונכנו לכסף קל וסייעתא דשמיא מופלגת, לכן ככל שהעסק יותר קשור להקב"ה, כך מובטחת יותר יביא סייעתא דשמיא, ובבחינת "אם נגזר עלי לחתן בכבוד, זו עסקה עם פוטנציאל מפסיקה לטשטש את הנס, ולהיכנס לפרטי פרטים ולבדוק כל האפשרויות והבטוחות זה כבר בגדר ספיקות בביטחון וכו'"... אדרבה לסוג אברך כזה זה יעזור לבדוק את העיסקה מכל כיוון, כי מקובלנו מרבותינו בעלי המוסר שרק בגשמיות יש גבול להשתדלות. אבל ברוחניות צריך לשאוף להגיע למקסימום ולעשות כל מאמץ ואין גבול להשתדלות, וככל שמתאמצים יותר הקב"ה נותן יותר. בגדר "הרחב פיך ואמלאהו". ואברך שמשוכנע [או שמשכנע את עצמו - כמוני], שכל העיסוק בהשקעות הוא נטו השתדלות לרוחניות, מובטח לנו שלא יחסוך כל מאמץ בזה, כי ברוחניות זו העבודה של האדם ולא של הקב"ה. והוא באמת יקבל סייעתא דשמיא יותר.... כמו שאמר ר' שלום שבדרון 2 אנשים סוללים את אותו הכביש, אחד עוסק במצוות ישוב ארץ ישראל, והשני עובד במע"צ - הגלגול הקודם של "נתיבי ישראל". הכל תלוי בכוונה.... [image: 1755623079861-865d5034-19e5-4478-8613-28d19baafeb2-image.png] אוצר החכמה_-_ ברכת אברהם - מאמרים והדרכות תורה א - ארלנגר, אברהם בן שמשון רפאל__ 248_249.pdf [image: 1755622759758-a95beb2a-bf52-41d6-ac43-d4ba7ac0b103-image.png]
  • 1 הצבעות
    38 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    אם כבר טחנו אותו מכל הכיוונים לפחות ניתן לעסקאות שלו לדבר זה המייל שהוא שלח עכשיו. לא קראתי אותו עדיין עשיתי העתק הדבק. אבל איתמחי גברא שהוא מציע דברים טובים. ומי שחושב שיש לי קשר אליו ואני משווק אותו שיעשה לי דיסלייק.... [אגב גם מי שמרוויח מדברים דומים בשוק ההון נקרא שהוא משווק ???] נכס מהמם בירושלים, אבל רק לבעל יכולת, תנאים מפליגים ופוטנציה השבחה גבוהה ​נכס מהמם ב-גילה בירושלים ​ דירת פנטהאוז 4.5 חד' 106 מ' דירה משופצת קומפלט: צנרת חשמל חדשה, כלים סניטריים חדשה. מחסן פרטי בקומת המחסנים. קומה עליונה עם מרפסת גדולה ויפה. עם מעלית. שווי שכ"ד להשכרה 7,000 ש"ח. לפינוי בינוי עם היזם חב' "עומר" הנדסה הבונה את הפרויקט המרכז העולמי של ויז'ניץ. תוספות של דירות התמורה, כמות לא מקובלת בשוק של 42 מ' מתוכו 12 מ' מרפסת. לפי תוספת התמורה, תתקבל דירה של 6 חד' ועוד תוספת מחסן צמוד לדירה, (לא בקומת מחסנים) ​ ​שווי שכ"ד שתתקבל מהיזם לפחות 10-20% מעל שווי שכ"ד. ​ ​שווי הנכס החדש הצפוי (לפי מחירי היום) הנו לפחות 4,600,000 ש"ח ​ ​חלום של השקעה ​במיוחד בתנאי מינוף: ​של דירה לא ראשונה ההשקעה 1,325,000 ש"ח ​במצב של דירה ראשונה, ההשקעה 662,500 ש"ח בלבד ​ ​מדובר על אחוזי רווח גבוהים מאד, במיוחד לאור התנאים ​הנמוכים כיום בפרויקטים של פינוי בינוי.
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    712 צפיות
    צ
    @שקיעות לכאורה אחרי שהמינהל נכנס חזק בתוך העיר, וכל המחלקה בעירייה היו בחקירות, זה נהיה קצת יותר מורכב לעגל פינות. זה באמת נכון לשאול את זילברברג.
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    301 צפיות
    הקול השפויה
    @טריידר כתב בבכמה מעלים את השכירות בחידוש חוזה?: אגב, כדאי לזכור שחודש חודשיים שהדירה ריקה עקב עזיבת השוכרים, כבר 'מכסה' את ההנחנה החודשית של שנים רבות ! זה אמור להיות פשוט, אך נוכחתי כמה פעמים להיתקל בבעלי דירה שלא הסכימו להוריד אפילו 200 ש"ח מ5000 ש"ח, והעדיפו להשאיר את הדירה ריקה למשך חצי שנה ויותר, העיקר שהשוכר המיוחל ישלם את מבוקשתם.... זה מאוד נכון ופלא לראות אנשים שנוהגים אחרת. אמנם גם לזה יש גבול. אם שוכריי יתעקשו שלא אעלה להם כלום, יהיה לי שווה להפסיד חודש ואולי גם קצת יותר כדי להעלות להם את השכירות ב1000.