דילוג לתוכן

"שיאי המדדים: התיעוד שלכם"

שוק ההון והשקעות
37 6 191 2

נושאים מוצעים


  • 2 הצבעות
    27 פוסטים
    1k צפיות
    ר
    @לחכמים-לחם אם אתה בא לעשות לה פסיכולוגיזציה יש טענות יותר משכנעות, אבל באופן כללי אני לא חושב שאכפת מישהו למה היא שינתה את דעתה אלא האם היא צודקת, לא משנה מי אמר אלא מה אמר (וזה סוגיא דכתובות ח: כידוע).
  • 8 הצבעות
    6 פוסטים
    309 צפיות
    ד
    איפה כתוב בכותרת שלקנות חברות טובות בירידה זה לא טוב . הכותרת פונה לתפיסה שקונים מניות שירדו .
  • 1 הצבעות
    42 פוסטים
    2k צפיות
    יוסף מינצברגי
    מאמר חדש בנושא
  • 9 הצבעות
    9 פוסטים
    721 צפיות
    מ
    @טריידר כתב במשקיעים ! אבל שקועים בלימוד !!!!: ג] יש קצת "באג" בהפיכת העיסוק לערכי עבור "חתנין רבנן", מאחר (ולפי התרשמותי) ככל שאברך יותר רואה בעסק ענין רוחני, או אפילו קיום "חובת השתדלות שבתיירה", זה אוטומטית מוריד חלק ניכר מתחושת האחריות הכספית, וכמו שכתבת במקו"א שחונכנו לכסף קל וסייעתא דשמיא מופלגת, לכן ככל שהעסק יותר קשור להקב"ה, כך מובטחת יותר יביא סייעתא דשמיא, ובבחינת "אם נגזר עלי לחתן בכבוד, זו עסקה עם פוטנציאל מפסיקה לטשטש את הנס, ולהיכנס לפרטי פרטים ולבדוק כל האפשרויות והבטוחות זה כבר בגדר ספיקות בביטחון וכו'"... אדרבה לסוג אברך כזה זה יעזור לבדוק את העיסקה מכל כיוון, כי מקובלנו מרבותינו בעלי המוסר שרק בגשמיות יש גבול להשתדלות. אבל ברוחניות צריך לשאוף להגיע למקסימום ולעשות כל מאמץ ואין גבול להשתדלות, וככל שמתאמצים יותר הקב"ה נותן יותר. בגדר "הרחב פיך ואמלאהו". ואברך שמשוכנע [או שמשכנע את עצמו - כמוני], שכל העיסוק בהשקעות הוא נטו השתדלות לרוחניות, מובטח לנו שלא יחסוך כל מאמץ בזה, כי ברוחניות זו העבודה של האדם ולא של הקב"ה. והוא באמת יקבל סייעתא דשמיא יותר.... כמו שאמר ר' שלום שבדרון 2 אנשים סוללים את אותו הכביש, אחד עוסק במצוות ישוב ארץ ישראל, והשני עובד במע"צ - הגלגול הקודם של "נתיבי ישראל". הכל תלוי בכוונה.... [image: 1755623079861-865d5034-19e5-4478-8613-28d19baafeb2-image.png] אוצר החכמה_-_ ברכת אברהם - מאמרים והדרכות תורה א - ארלנגר, אברהם בן שמשון רפאל__ 248_249.pdf [image: 1755622759758-a95beb2a-bf52-41d6-ac43-d4ba7ac0b103-image.png]
  • האם שווה לסחור במט"ח?

    שוק ההון והשקעות מטח מסחר אקטיבי
    50
    1 הצבעות
    50 פוסטים
    2k צפיות
    ה
    @הקול-השפוי תיקנתי במקור את טעות ההקלדה. ואם זה לא מספיק, אז אסביר: כתבתי 3.3 בזמן שזה היה 3.39 ומסכים שהיה יותר מדויק לכתוב "מתחת ל3.4" לדוגמא, אבל להמשיך את הספרות של המאיות והאלפיות נ"ל חסר טעם כיוון שזה כל הזמן משתנה. בכל אופן אתה תיקנת אותי בטעות (ומקוה שכך) ל3.9! שזו טעות יותר מהותית. אבל הכל שטויות:) זה רק דוגמא כמה "שכל האדם קרוב תמיד יותר לטעות מאשר לידיעה הנכונה" כלשון המסילת ישרים. העיקר החלק השני של ההודעה הקודמת מה שהשבתי ל@טריידר