דילוג לתוכן

תמיד יש סיבה לא להתחיל — וזו בדיוק הבעיה

  • בס"ד

    יש לי חבר יקר, אברך ירא שמים, אדם מוכשר ועם ראש על הכתפיים
    כבר שנים אני מנסה לשוחח איתו על השקעות לטובת חתונות הילדים
    יש לו ילדים, שנים מהם בשידוכים ויש לו גם ב"ה קצת כסף פנוי בסוף החודש

    אבל בכל פעם שאני מעלה את הנושא, יש סיבה
    בשנת תש"פ הוא אמר לי: "ישראל, עכשיו קורונה. כל העולם עוצר. זה ממש לא הזמן."
    בשנת תשפ"ב הוא אמר לי: "מלחמת רוסיה אוקראינה, זה גוג ומגוג ממש. ממילא העולם הולך לאן שהוא הולך."
    בשנת תשפ"ד הוא אמר לי: "ישראל, יש מלחמה. אחים שלנו נלחמים. אי אפשר לחשוב על השקעות עכשיו."
    השבוע פגשתי אותו שוב. הוא אמר לי: "עם כל הגיוס והיועמשי"ת וההפגנות והבחירות — זה ממש לא הזמן."

    השבוע כבר לא יכולתי להתאפק.
    אמרתי לו בשקט:
    "כשהבן שלך ירצה להיכנס לשידוכים — גם תגיד לו עכשיו זה לא הזמן כי קורונה?
    כשהמחותן יבקש ממך להביא את הכסף לאולם — תגיד לו עכשיו זה לא הזמן כי אוקראינה?
    כשהזוג הצעיר יצטרך דירה — תסביר להם שיש שיירת רכבים לכלא?"
    הוא שתק.

    האמת הפשוטה היא כזו:
    אי אפשר לתזמן את שוק ההון. אי אפשר לתזמן את עולם הנדל"ן. ובוודאי אי אפשר לתזמן את חתונות הילדים.
    אבל את הדחיינות — אפשר לתזמן בדיוק. היא תמיד מגיעה בזמן.
    הדחיינות לא באה בלבוש של עצלנות. היא באה בלבוש של "שכל ישר". של "זהירות". של "עוד לא הזמן הנכון".
    ובינתיים הזמן עובר.
    בינתיים הילדים גדלים.
    בינתיים כל שנה שעוברת ללא תכנון שווה — במספרים אמיתיים — מאות אלפי שקלים שיצטרכו להגיע מאיפשהו. מגמ"חים. ממשכנתאות. מהחזרים שלא נגמרים.
    כבר יותר מ-22 שנה אני עוסק בכלכלת משפחה בציבור שלנו. ושוב ושוב אני פוגש את אותו הסיפור — אנשים טובים, ישרים, חכמים — שמגיעים אלינו שנה לפני החתונה הראשונה ואומרים: "אם רק הייתי מתחיל לפני עשר שנים."
    לא לפני מאה שנה. לא לפני דור. לפני עשר שנים.
    כשהילד שלהם היה בן שלוש.

    אז מה עושים?
    לא צריך לסחור במניות. לא צריך לשבת מול מסכים כל היום. לא צריך לוותר על שעת לימוד.
    צריך תוכנית ברורה, מותאמת לערכים שלנו, שיודעת בדיוק לאן הולכים ומתי, ופועלת בשקט בצד — בשוק ההון ובנדל"ן — בזמן שאנחנו ממשיכים לחיות את החיים שבחרנו.

    ולכן — אנחנו יוצאים למחזור 4 של קורס גולדפלוס
    קורס שבנינו במשך שנים בדיוק בשביל זה. בשביל האברך שרוצה להישאר אברך — גם בתקופת חתונות הילדים.
    במחזור הזה תקבלו:
    ✅ 11 מפגשים מלאים בזום — שוק ההון, נדל"ן, מיסוי, פנסיה, וכשרות עולם ההשקעות עם הרב ישראל איראם מחבר הספר "מסחר כהלכה"
    ✅ מודל הזה"ב — ארבעה שלבים מסודרים שהופכים ידע לתוכנית עבודה מעשית, מותאמת אישית לכל משפחה
    ✅ ספר הקורס — 200 עמודים על עולם ההשקעות, לא נמכר בשום מקום אחר
    ✅ קבצי אקסל מקצועיים לחישוב השקעות בנדל"ן ובשוק ההון
    ✅ שיחת מיקוד אישית עם המחלקה המקצועית של גוטפלוס
    ✅ ליווי לאורך כל הדרך — פורום משתתפים ומשימות מעשיות בסיום כל מפגש
    הקורס מיועד למי שמסיים את החודש בפלוס ורוצה לדעת מה לעשות עם העודף
    בצורה בטוחה, מעשית, ובלי לוותר על הערכים שלו.

    מי שמעוניין לשמוע עוד, לשאול שאלות, או להבין האם זה רלוונטי למצב שלו
    מוזמן לשאול כאן בפורום ואשתדל לענות לכל אחד.
    ניתן גם לקבל פרטים בקישור כאן >>

    בסייעתא דשמיא
    ישראל גוטמן
    מאסטר לכלכלת המשפחה ויו"ר גוטפלוס

  • וואו ישראל טוב לראות אותך מידי פעם
    מתי מתחי להקורס הקרוב אני שוקל להצטרף

  • וואו ישראל טוב לראות אותך מידי פעם
    מתי מתחי להקורס הקרוב אני שוקל להצטרף

    @בוגר-גוטפלוס
    בעז"ה ביום ראשון הקרוב. לבוגרים יש הטבה מיוחדת, נשמח שתהיה איתנו!

  • מדהים
    בהצלחה ענקית בס"ד.
    ממליץ מאוד להצטרף ולא להתלבט חבל על הזמן שעובר

  • כבוגר גם של גוט פלוס וגם של גולד פלוס ממליץ בחום!!!
    @ישראל-גוטמן תמשיך ליצר תוכן ברמה גבוהה אתה מעלה את הרמה של כל הציבור החרדי!!!

נושאים מוצעים


  • 1 הצבעות
    10 פוסטים
    190 צפיות
    מ
    לגופם של דברים: אני משער שהינך סומך על שיקול דעתך, כי הרי אם לא, מדוע שאלת -הרי גם התשובות שתקבל כאן יהיו נגועות, אל על כרחך שבדברים שבסברא, אתה בוחן אם הם מתקבלים על הדעת או לא, רוב הנידונים הם עניינים שבשיקול דעת, (אין אחד שיודע לחזות את העתיד). לגבי עובדות ניתן לברר בקלות יחסית. ומה שלא זה ולא זה, אכן אל תסמוך על אף אחד-כולל מי שלא נגוע, הרי מהיכן הינך יודע שהוא אכן מבין? אני מניח שרוב חברי הפורום (כולל אנוכי הקטן), אין להם שום אינטרס לא בזה ולא בזה, (אני אישית מושקע קצת בשוק הנדל"ן, והרבה פחות בשוק ההון, ועם זאת סבור שעדיפה בהרבה השקעה בשוק ההון). מרבית הממליצים משקיעים בעצמם באפיק שעליו הם ממליצים, כלומר הם מאמינים באמת בנכונות המלצתם. סתם שאלה, מה הינך עושה כשאתה צריך החלטה רפואית? סומך על הרופא הלא דתי עם אינטרסים ברורים? על העסקנים הרפואיים שגם להם בדר"כ יש אינטרסים, (חיוביים!! (לשמור על קשרים עם רופאים וכו')? אם שאלת למעשה (באמת?!), דבר ראשון פיזור- לא מניחים את כל הביצים בסל אחד, שנית- אם אכן לא הנדל"ן ולא שוק ההון- משכנעים אותך, ואתה חושש, ניתן להניח את הכסף בקרן כספית (עם הכשר!), אני מקוה שאתה לא חושד בי שיש לי בזה אינטרס כלשהוא . או כמובן בגמ"ח. מקווה שיישרנו את ההדורים!!
  • האם בישראל יש אפשרות ל'הכות את המדד'

    שוק ההון והשקעות
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    137 צפיות
    ל
    @998877 בהגדרה א"א שרוב המשקיעים יכו את השוק כי לכל פעולה יש צד שמרוויח וצד שמפסיד. אז מה שה משנה איפה זה? רוב המנהלים לא יכו את המדד. איך תבחר את האלה שכן?
  • 5 הצבעות
    9 פוסטים
    216 צפיות
    ד
    דעתי שמשקיע פאסיבי לא יכול לעשות את כל הפליפים האלה וגם בזמן שיש כמה אינדיקציות שמראות שהולך להיות אירוע . אני ממש לא מתנגד להשקעה אקטיבית , אבל אני חושב שצריך ללמוד אותה לעומק זה ממש מש מקצוע .
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    246 צפיות
    ב
    ע"פ גי פי טי סך הקרן שהושקעה 240,000 ערך צפוי לפני מס 663,402 רווח צפוי לפני מס 423,402 מס רווחי הון (25%) 105,850 סך התשואה הצפויה לאחר מס 557,552
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    441 צפיות
    ג
    @נפש-יהודי כתב בדמי ניהול והאם חייב סוכן פנסיה: הפרשה של של 700 כולל מעסיק?