דילוג לתוכן

קישורים לכל מאמרי שוק ההון והשקעות

נעוץ שוק ההון והשקעות
13 12 1.4k 5

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    108 צפיות
    צ
    @חיים-כהן said: אשתי עובדת במשרה מלאה וכבר מנצלת את כל נקודות הזיכוי שלה, כך שאין לה אפשרות לקזז באמצעותן מס על רווחי הון. לעומת זאת, לי יש לא מעט נקודות זיכוי (2.25 נקודות בסיס + נקודות עבור ילדים). אני רוצה להדגיש שעבור מס רווחי הון אפשר להשתמש רק בנקודות זיכוי בסיסיות. כפי שציין @השומר
  • 0 הצבעות
    14 פוסטים
    493 צפיות
    ב
    דבר ראשון למה אין גילוי נאות שיש לך עניין בזה דבר שני זה של אלטשולר [image: 1776701601980-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2026-04-20-191215.png] רק צריך לשים לב בפסגות גובים על ביטול פעולה יש עוד יתרון לפסגות לסוחרים שיש ספר פקודות מורחב יש לי קישור לאטשולר ואני לא מעלה אותו כי אין לי עניין עריכה: אני עכשיו שם לב שיש לי בחתימה אז זה לגילוי נאות עריכה: אני רואה שיש פטור מעמלת המרת מט"ח ד"א זה מפסגות . מניות, ניירות ערך המירים למניות, זכויות וקרנות סל שחלים עליהם כללי המסחר על מניות 0.07% משווי העיסקה, מינימום 2₪ לפעולה אגרות חוב, ניירות ערך המירים לתעודות התחייבות וקרנות סל שחלים עליהם כללי המסחר החלים על תעודות התחייבות 0.06%משווי העיסקה, מינימום 2₪ לפעולה קניה, מכירה, ופדיון של קרנות נאמנות הנסחרות בבורסה בת"א 0.07% משווי העיסקה, מינימום ₪ 2 לפעולה מניות ו-ETF הנסחרים בבורסות ארה"ב 1 סנט למניה מינימום $ 6.5לעסקה מניות ו-ETF הנסחרות בבורסות אירופה עמלה בגובה 0.15% מהעסקה, מינימום 15 יורו לעסקה [image: 1776702141993-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2026-04-20-192134.png]
  • 6 הצבעות
    300 פוסטים
    16k צפיות
    ה
    @ia90990 2500 כפול 12 30.000 ש"ח אין הטבת מס אלא לפי התקרה השנתית
  • כך ננצל נקודות זיכוי בהשקעה בשוק ההון

    שוק ההון והשקעות
    14
    1 הצבעות
    14 פוסטים
    650 צפיות
    חלמיש צורח
    @טריידר כתב בכך ננצל נקודות זיכוי בהשקעה בשוק ההון: @שמיל-שמיל כתב בכך ננצל נקודות זיכוי בהשקעה בשוק ההון: @טריידר המדינה חתומה על הית"ע נכון, אבל עד כמה שצריך עקרונית הית"ע, יהיו אלו שמחמירים לא להסתמך על הית"ע, מה שהופך את קבלת הריבית בהחזר מס לבעייתי... אין השקעה בשוק ההון, ודאי שלא השקעה במסחר עצמאי, שלא כרוכה בהיתר עיסקא. כך שאין הרבה הבדל הלכתי בין הרווח שיש לך מהקרן סל אותה בחרת, לבין הרווח שיש לך מההחזר של רשות המסים. כמדומני שגם אין הבדל גדול ברמת ההידור ביניהם. אולי יש הבדל קטן, שהמדינה לא חתומה על היתר עסקא פרטי עם 'גלאט הון', אבל מאידך גלאט הון סבירא להו שלא צריך בכלל היתר עסקא עם המדינה. ובפרט שכאן אתה לא מלווה להם (כמו באג"ח של המדינה) אלא רק הם 'גוזלים' לך סכום, ומחזירים כעבור תקופה את הגזילה בתוספת הריבית של המשק.
  • 3 הצבעות
    367 פוסטים
    19k צפיות
    פ
    בקו של @איצ-ה-דז-אלובסקי עלה אתמול שיחה עם שני יזמים מהגדולים במגזר, השיחה שם די מייתרת את הדיון כאן. איצה אתה יכול להעלות את השיחה לכאן?