דילוג לתוכן

נדל"ן בארה"ב

הועבר נדל"ן ומשכנתאות
3 2 281 1
  • ישנם כמה מעלות בשוק הנדל"ן של ארה"ב:

    • רף כניסה נמוך.
    • אפשרויות מימון מגוונות (לפעמים המוכר יקח את הכסף בתשלומים...)
    • 5 מיליון עסקאות בשנה, ומתוכם כמה עצלנים שימכרו 20-30% תחת מחיר שוק.
    • טפסים ובירוקרטיה הרבה יותר פשוט.
    • הממשל מעודד השקעות, ולא תוקע מיסים בכל רכישה...

    מה שחשוב מאוד לדעת - שבנושא ההשקעות בארה"ב ישנם 2 סוגי משקיעים:
    א. משקיע פאסיבי - מקבל ליווי צמוד עד לרכישה בטוחה של נכס טוב, שמכניס נטו של 8% בשנה ויותר.
    ב. הרבה אנשים פותחים עסק נדלנ"י בארה"ב ומוצאים את הנישה שלהם לגדול בו. האפשרויות הן רבות ומגוונות...
    אך חשוב ללמוד אותם לעומק ולדעת שלא עושים שטויות.
    וכמובן כל אחד צריך להכיר את מקומו, ולהבין האם הוא המוכר בחנות הפיסטוקים, או בעל העסק, או המשקיע...

  • ישנם כמה מעלות בשוק הנדל"ן של ארה"ב:

    • רף כניסה נמוך.
    • אפשרויות מימון מגוונות (לפעמים המוכר יקח את הכסף בתשלומים...)
    • 5 מיליון עסקאות בשנה, ומתוכם כמה עצלנים שימכרו 20-30% תחת מחיר שוק.
    • טפסים ובירוקרטיה הרבה יותר פשוט.
    • הממשל מעודד השקעות, ולא תוקע מיסים בכל רכישה...

    מה שחשוב מאוד לדעת - שבנושא ההשקעות בארה"ב ישנם 2 סוגי משקיעים:
    א. משקיע פאסיבי - מקבל ליווי צמוד עד לרכישה בטוחה של נכס טוב, שמכניס נטו של 8% בשנה ויותר.
    ב. הרבה אנשים פותחים עסק נדלנ"י בארה"ב ומוצאים את הנישה שלהם לגדול בו. האפשרויות הן רבות ומגוונות...
    אך חשוב ללמוד אותם לעומק ולדעת שלא עושים שטויות.
    וכמובן כל אחד צריך להכיר את מקומו, ולהבין האם הוא המוכר בחנות הפיסטוקים, או בעל העסק, או המשקיע...

    @משה-חיים
    אני לא מתמצא בעניני נדל"ן לא בארץ ובודאי לא בחו"ל, אבל חשבת על עניני המס בארה"ב?
    לדוגמא, מס עיזבון שקיים בארה"ב ולא קיים בארץ, מחייב כל עזבון של נכס שנמצא בארה"ב ושייך לאדם שאינו אזרח אמריקאי במס של 35% על כל דולר מעל ל60,000$.

  • @משה-חיים
    אני לא מתמצא בעניני נדל"ן לא בארץ ובודאי לא בחו"ל, אבל חשבת על עניני המס בארה"ב?
    לדוגמא, מס עיזבון שקיים בארה"ב ולא קיים בארץ, מחייב כל עזבון של נכס שנמצא בארה"ב ושייך לאדם שאינו אזרח אמריקאי במס של 35% על כל דולר מעל ל60,000$.

    @סייעתא-דשמיא ישנם מספר דרכים להיפטר מזה. אחוז המקרים שהמס הנ"ל נגבה בפועל הוא נמוך מאוד.
    ועכ"פ כמובן שכדאי להתייעץ עם רו"ח אמריקאי כדי לצמצם את הסיכון ע"י הגדרת הבעלות בנוסח מסוים.

  • מונטיפיורימ מונטיפיורי העביר נושא זה מ- ב-
  • מונטיפיורימ מונטיפיורי העביר נושא זה מ-נדלן להשקעה ב-

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    100 צפיות
    מרים-הורביץ נכסיםמ
    @שואף-ליותר באופן כללי בהחלט הנקודה הזו חשובה מאוד, אחד הדברים הראשונים שאני מבררת עם אנשים זה את הנקודה הזו- האם הם מרוצים מדירת המגורים שלהם ואם לא לכמה זמן. היו לי לקוחות שאחרי הרבה עבודה הגענו למסקנה שגם אם יחשבו על מעבר זה לא יהיה לפני עוד 8 שנים בערך ואז נכנסנו להשקעה. תלוי בגיל הילדים שכפי שאמרו לך יש כל מיני דרכים ועוד נקודות שצריך לבדוק באופן אישי. אתם מוזמנים לקרוא עלי כאן (בעז''ה עוד ארשום על זה בפוסט נפרד)
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    81 צפיות
    בוטח בה'ב
    @מזומנים כתב בעדכוני משכנתאות: איך עובד המינוף בנדל"ן מתומצת? נניח יש לי 250,000 הון עצמי ו750,000 מהבנק משכנתא איפה ומתי מגיע הרווח? פשוט מאוד נניח שב250,000 היה אפשר לקנות דירה שמכניסה שכירות 1000 ש"ח בחודש ועליית מחירי הנדל"ן היא 5% בשנה אם תקנה רק בהון העצמי שלך אמנם לא תשלם ריביות אבל תקבל 12,000 בשנה מהשכירות ושערך הדירות יעלה ב5% תרויח 12,500 אם תקח משכנתא של 750,000 תקבל בשנה 48,000 בשכירות ועליית ערך של 5% תיהיה 62,500 ובנוסף יש כאן חיסכון שיורד לך מהקרן של הלוואת המשכנתא כמובן שהסכומים שכתבתי לא שייכים היו אבל זה להסביר את העיקרון של מינוף בנדל"ן בצורה בסיסית ומופשטת כמובן שיש עוד היבטים כמו יכולת להיכנס לעסקאות שוות יותר באזורי ביקוש וכו'
  • הריבית בארה״ב ירדה ב-0.25%

    נדל"ן ומשכנתאות ריבית ארצות הברית
    3
    3 הצבעות
    3 פוסטים
    183 צפיות
    איש קישא
    @רואה-את-הנולד הוא אפילו פיטר את נגיד הבנק הקודם אחרי שלא הוריד את הריבית כי הוא "לא מקצועי"
  • נדל"ן במרכז או בפריפריה

    הועבר נדל"ן ומשכנתאות פריפריה משכנתא
    2
    2 הצבעות
    2 פוסטים
    305 צפיות
    פלוספ
    @טריידר דירה ברמת גן עם משכנתא מלאה: עליית ערך: ברמת גן, במיוחד במרכז, יש עליית ערך עקבית יותר לעומת פריפריה. ניהול נכס במרכז יכול להניב רווחים גבוהים יותר בטווח הארוך, אם כי יש לקחת בחשבון גם את עלות המשכנתא הגבוהה. ביקוש: הביקוש לדירות במרכז תמיד גבוה יותר, ולכן קל יותר למכור דירה במקרה של צורך למכור. ריביות ותזרים חודשי: כמו שהזכרת, ברמת גן תצטרך לקחת משכנתא גבוהה, מה שיגרום לתזרים חודשי שלילי — כלומר, תצטרך לשלם יותר כל חודש מכפי שאתה מרוויח מהשכירות. זה יכול להכביד על המשקיע בטווח הקצר. שתי דירות בדימונה ללא משכנתא: עליית ערך: כפי שציינת, עליית הערך בדימונה לא בהכרח תהיה גבוהה או עקבית כמו במרכז. לדירות בפריפריה יש נטייה להישאר במחיר נמוך יותר לאורך זמן, עם עליות קטנות. ביקוש: בביקוש יש נטייה להיות נמוך יותר, וזה עשוי להקשות על מכירת הדירה במחיר הרצוי במקרה של צורך. זה גם יכול להשפיע על אפשרויות השכירות, אם כי השכירות בסך הכל גבוהה יותר בפריפריה. אחזקת הנכס: במקרה של אחזקת דירות ישנות בפריפריה, עלויות השיפוץ והתחזוקה עשויות להיות גבוהות יותר, וזה יכול למחוק את הרווחיות. שכירות: בפריפריה יש תשואה גבוהה יותר משכירות (למשל 8% בדימונה), מה שיכול להוות יתרון למי שלא מחפש למכור את הנכס מיידית ויכול להתמודד עם תזרים שלילי בטווח הקצר. ריביות: כאן היתרון ברור — אין משכנתא, כך שאין חוב שצריך להחזיר כל חודש, והמשקיע נהנה מתזרים חיובי או לפחות מאוזן. לכן: אם אתה מוכן להשקיע לטווח הארוך ורוצה להיות חלק מהשוק המרכזי עם פוטנציאל עליית ערך גבוה יותר, דירה ברמת גן יכולה להיות משתלמת. אך אם אתה מעדיף להימנע מתשלום ריביות ולהשקיע בטווח הקצר עם תשואות גבוהות יותר משכירות, שתי דירות בדימונה עשויות להיות אופציה טובה יותר — במיוחד אם יש לך גמישות בניהול הנכסים והוצאות תחזוקה.
  • 3 הצבעות
    2 פוסטים
    198 צפיות
    טריידרט
    ידוע שמדדי הלמ"ס מעוותים, וצ"ע על בעלי תואר שני ושלישי שאינם יודעים חשבון, אבל תכל'ס, גם אם עקרונית חל ירידה במחירי הדירות החדשות עקב הטבות מימון, בפועל זה מחזיק את המחירים הריאלים בשוק ברמה הקודמת ואף מעלה אותם, (כמו שצויין בכתבה, ואכן גיס שלי לדוגמה רכש דירה במימון 10/90 לפני היתר בנייה במחיר גבוה יותר מדירה מוכנה יד2) כך שעם ירידת הריבית, ייבוא פועלים זרים, עליית שכר המינימיום, ושיקום שוק העבודה אחרי המלחמה, המחירים רק יעלו מכאן והלאה. ואכן, הקולר נמצא בעיקר בהלמ"ס, אך כמדומני שגם אם מדד הלמ"ס היה מורה על ירידת מחיר הידורת, הציבור מודד מחירים בריאלי, כלומר שגם אם הציבור היה מודע שהטבות מימון פירושו הורדה של 5%, הם לא היו רואים או חשים בהעלאת מחיר הדירה ב5% וביטול הטבות מימון עלייה של 10% שלא מקובל עליו. כך שהלמ"ס אכן אשם הלחצת אנשים לרכוש דירה כאן ועכשיו, אבל בעיקר בנק ישראל אשמה המאפשרת הלוואות קבלן ומימון 10/90 הזויים. כן נלענ"ד.