דילוג לתוכן

למעיישה לאיפה כדאי עכשיו להעביר חיכון לכל ילד? 02/11/2025

חיסכון לכל ילד
10 6 501 6

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    158 צפיות
    משקיע זהיר מידימ
    @צמיחה אם הסיכון לא גדול הסיכוי גם מוקטן בהתאמה. אני שומע יותר מידי פעמים את התשובה הזו מאנשים שדוחפים לצעדים מסוכנים "זה לא מדובר בסכום גדול" מנין כל אחד יודע להסביר מה נחשב סכום גדול לשני? אם זה נכון לעשות זה גם בסכום גדול ואם זה לא נכון זה גם בסכום קטן הדבר היחיד שיכול להיות מדד זה היחס בין ההשקעה הזו לכל תיק ההשקעות של השואל ורמת הסיכון הכללית של התיק.
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    205 צפיות
    נחמן רוזנבלוםנ
    @יום-הדין עקרונית החיסכון לכל ילד שייך בצורה חוקית לילד שלך. מה זה אומר זה לא אומר הרבה, אבל אני מכיר חברה צעירים שהוציאו את הכסף ללא ידיעת ההורים בבחרותם. (אז האמת היא שהם הוציאו דובר על סכומים קטנים אבל זה תמיד יכול לקרות) ככה שכדי שהכסף הזה ישמר ולא יבוזבז על ידי אחד מילדיך אתה תצטרך לחנך את ילדך מגיל צעיר שהכסף הזה מיועד לחתונה או הדירה שלו וכו' או במקרה שח"ו קורה ויורד למישהו ילד מהדרך הכסף יהיה שייך מבחינה חוקית לילד שיוכל גם לבזבז אותו על דברים לא מידי מרנינים.
  • 4 הצבעות
    2 פוסטים
    176 צפיות
    צ
    @דוד-גולדברג ויש גם את הקובץ הזה חסכון לכל ילד כל המידע.pdf
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    297 צפיות
    צ
    @משפחה-אחת א"א להמליץ לך, וגם אין תוכנית מומלצת. העיקרון הוא שלטווח הארוך אפשר וכדאי לקחת סיכונים, כלומר להשקיע במניות. מתוך ההנחה שגם אם יהיו ירידות, יש להם מספיק זמן להתאושש ולעלות הרבה יותר. ואילו לטווח הקצר, ממש לא כדאי לקחת סיכונים, ולכן לא כדאי להשקיע במניות. מה נקרא טווח ארוך? מקובל להגיד שבהפקדות חודשיות מ-7 שנים ומעלה זה טווח ארוך. איזה מסלולים יש שמשקיעים במניות בחסכון לכל ילד הלכה? אינפיניטי הלכה זה במדד העולמי, מיטב דש הלכה זה S&P500, מור הלכה זה במדד עולמי ובת"א 125 [כמדומני, לא בדקתי כרגע]. הראל הלכה זה במדד עולמי ובת"א 125 [גם זה לא בדקתי כרגע]. אבל זה רק 75% חשיפה למניות. בשונה מהחברות שמוזכרות בראש הרשימה שהם כמעט 100% חשיפה למניות. אני נשאל הרבה בנוגע לזה, והתשובות צריכות להיות מותאמות, ראשית, כמה כסף כבר נצבר, אם לא נצבר הרבה כסף, ייתכן שאפשר להשקיע במניות גם בגיל יותר בוגר. מתוך ההבנה שגם אם יהיו ירידות לא יפסידו הרבה כסף, ויהיה אפשר להסתדר, ולפחות יש סיכוי של עליות. ואולי בכלל לא תמיד כדאי למשוך את הכספים כמו שכבר כתבו כאן, ואז אין שום מניעה מלהשקיע במניות.
  • כספי חיסכון לכל ילד

    חיסכון לכל ילד
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    535 צפיות
    ג
    תשואה מצטברת מאז ההקמה זמינה לצפייה באתר: https://www.gemel-on.co.il/חסכון-לכל-ילד