דילוג לתוכן

דיסקונט מביאים כסף על העו"ש

כלכלת המשפחה
15 8 426 7

נושאים מוצעים


  • 3 הצבעות
    11 פוסטים
    978 צפיות
    ב
    @משכנתא-בקצב-שלך כתב בבנק הפועלים מחלק מניות לכמיליון מלקוחותיו: @רואה-את-הנולד ניסן עציוני כתב: רק לציין שלדעת רוב הרבנים (תשואה כהלכה, גלאט הון והעדה"ח) אסור לסחור במניות בנק הפועלים משום ריבית דאורייתא, ולדעת הרב דביר זה מותר. יש מכתב שהרב דביר כותב מפורש שמותר?
  • עמלות הבנקים- טיוטת בנק ישראל

    כלכלת המשפחה בנקים עמלות בנק
    14
    6 הצבעות
    14 פוסטים
    583 צפיות
    התותח זה אניה
    @ia90990 @ia90990 כתב בעמלות הבנקים- טיוטת בנק ישראל: @י.-ויסבקר מה באמת עם הבנק הזה? יש למישהו ידע עליו..? זה נשמע הזוי קצת בנק שעובד ללא עמלות..? מצד שני זה מצחיק שזה הזוי כי הכסף שלנו אצלהם.. שלחתי להם פניה בינתיים הם לא חזרו אליי
  • 1 הצבעות
    33 פוסטים
    1k צפיות
    מונטיפיורימ
    נא לא לסטות מהנושא
  • "קום ועשה"

    הועבר כלכלת המשפחה מאמרים
    3
    10 הצבעות
    3 פוסטים
    323 צפיות
    ד
    @ביזנייעס ישבתי עם מנהל גמ"ח גדול ודיברתי אתו על בנקל והוא אמר לי אם רק היה לי מאה אלף שקל לחתונה של הבת שלי הכול היה נראה אחרת זה אומנם לא היה מספיק אבל היה לי מאיפה להתחיל... קם דור חדש
  • 2 הצבעות
    4 פוסטים
    461 צפיות
    אבישי ויינגולדא
    @ביזנייעס כתב בדיונים על מאמר - "איך מצליחים לחסוך?": @אבישי-ויינגולד באותו עניין פוסט שכתבתי בעבר, מקווה שתיהנו. "הגזלן הקדוש" אם בדרך כלל הורגלנו שמביאים דוגמאות מעולם המעשה לבית המדרש הפעם ננסה הפוך, במה דברים אמורים, ר' נחמן אמר פעם שעל יהודי לגזול מעיתותיו למען לימוד התורה, הכוונה שגם אם אתה עובד לפרנסתך וטרוד בעניינך תגזול פה חמש דקות פה עשר ללימוד תורה. ועל בשרי למדתי שהשיטה הזו יעילה למדי גם בתחום ההשקעות, כמעט כל שיחה שקיימתי על החשיבות בהשתדלות לחתונות הילדים כבר מקטנותם, הגיעה היכנשהוא לטיעון הבא "אני בקושי גומר את החודש, אז מאיפה שאני יתחיל להשקיע?" ואני חושב שזו טענה מוצדקת לחלוטין. אז מה עושים? פשוט מאוד גוזלים! טוב לא שאני מעודד פשיעה, אבל כן פשוט מתחילים לגזול מעצמכם! כן, ובנימה אישית, בבוקר בהיר אחד כשרפרפתי על חיובי האשראי גיליתי שהסכום ששילמתי בתשלומים על טיפול שיניים הגיע לסיומו והחודש התשלום האחרון ירד לי, במחשבה ראשונה אמרתי לעצמי יופי עוד סכום לחודשי, ואז הבנתי הסכום הזה הוא לא באמת משמעותי, הסתדרתי בלעדיו מצוין בתקופה האחרונה, ובמקום לבזבז אותו בלי שאשים לב פשוט כדאי לי להפנות אותו להשקעה. ואכן מאז יש לי הוראת קבע, כשמעת לעת אני מוסיף חלקיקים לחסכון שלי. אז עצתי אליכם, תגזלו מעצמכם לעצמכם, ממתנה שקיבלתם, מחיוב בתשלומים שנגמר, מהכנסה נוספת, עכשיו לא תשימו לב אבל כשתפגשו את המחותנים בעז"ה, תודו לעצמכם על כך. תודה רבה @ביזנייעס ! אשתמש בזה בעז''ה בהרצאותיי בזכותך!