דילוג לתוכן

התנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?

הועבר נדל"ן ומשכנתאות
86 20 2.9k 18
  • שלום לכולם,

    @יהודי-רציני כתב בהתנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?:

    (כך ל פי הטענות)

    הענין נבדק מול חברי הכנסת החרדים, שבדקו מול בכירי העירייה המקומית.
    מה שהם השיבו לי: "לא דובים ולא זבובים".
    אין לי עוד מה להוסיף. מלבד שמדובר באנשים רציניים שהשכונה בראש מעייניהם, ולא נותנים למרוח אותם.

    @איש-יהודי מעניין! אני רק יסביר שיש שתי שכונות במערב,
    שכונה אחת באמת מקודמת בכל הכח וראש העיר דאג להוריד חסמים כדי שהפיתוח יתקדם ועוד...
    שכונה נוספת (דרום מערבית)שאושרה לפני כשלוש שנים וכבר פורסמו מכרזים לשכונה לפני יותר משנתיים,
    לא משווקת כרגע! וע"ז יש טענות שראש העיר תוקע את זה!
    יש לך אפשרות לשאול אותם גם על השכונה הזאת?
    חוץ מזה שנושא השיווקים קשור יותר לרמ"י, ואני שמעתי ממישהו ששלח להם פנייה,
    והתשובה שלהם היה מרומז שזה מתעכב בגלל עניינים פוליטים!
    אבל אדרבה אשמח אם תברר את זה, ואז אני יכתוב שכל מה שכתבתי לא נכון ואני מתחרט מדברי!

  • @איש-יהודי מעניין! אני רק יסביר שיש שתי שכונות במערב,
    שכונה אחת באמת מקודמת בכל הכח וראש העיר דאג להוריד חסמים כדי שהפיתוח יתקדם ועוד...
    שכונה נוספת (דרום מערבית)שאושרה לפני כשלוש שנים וכבר פורסמו מכרזים לשכונה לפני יותר משנתיים,
    לא משווקת כרגע! וע"ז יש טענות שראש העיר תוקע את זה!
    יש לך אפשרות לשאול אותם גם על השכונה הזאת?
    חוץ מזה שנושא השיווקים קשור יותר לרמ"י, ואני שמעתי ממישהו ששלח להם פנייה,
    והתשובה שלהם היה מרומז שזה מתעכב בגלל עניינים פוליטים!
    אבל אדרבה אשמח אם תברר את זה, ואז אני יכתוב שכל מה שכתבתי לא נכון ואני מתחרט מדברי!

    @יהודי-רציני כתב בהתנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?:

    יש לך אפשרות לשאול אותם גם על השכונה הזאת?

    מדובר באנשים עסוקים מאוד.
    אני שאלתי על מערב קריית גת באופן כללי, ואני מאמין שלו היתה בעיה אמיתית הקשורה לנושא, הם היו יודעים על כך ובטח שומעים על כך בבירור ומטפלים באופן משמעותי...
    משכך, צפירת הרגעה:)

  • @יהודי-רציני כתב בהתנכלות לציבור החרדי בקרית גת! מה עושים?:

    יש לך אפשרות לשאול אותם גם על השכונה הזאת?

    מדובר באנשים עסוקים מאוד.
    אני שאלתי על מערב קריית גת באופן כללי, ואני מאמין שלו היתה בעיה אמיתית הקשורה לנושא, הם היו יודעים על כך ובטח שומעים על כך בבירור ומטפלים באופן משמעותי...
    משכך, צפירת הרגעה:)

    @איש-יהודי הם לא כ"כ עסוקים כמו שאתה עושה אותם... הם יושבים ומבזבזים את הזמן בכנסת...
    דבר שני רוב החברי כנסת בכלל לא מבינים בנושא הזה ובוודאי שלא בשדקויות של שתי שכונות סמוכות הנקראות באותו שם,
    לדעת מה מתקדם ומה לא? חוץ ממשרד הבינוי והשיכון או ח,כ שמתעניין בכך באופן אישי!
    ואגב גם ממשרד הבינוי והשיכון נמסר שיש עיכוב מצד ראש העיר.
    וגם אם נאמר כדבריך שהם "עסוקים" הם בוודאי עסוקים בדברים אחרים ואין להם את הזמן לברר את העניין לעומק!
    אלא ביררו על קרית גת מערב וכמובן שענו להם שזה מתקדם והיה עכישו מכרזים והולך להיות גם הגרלות אח"כ
    וגם הפיחות תשתיות מתקדם צאוד, וכנראה שרוב חברי הכנסת בכלל לא יודעים שיש שכונה נוספת ליד עם אותו מספר דירות.

  • @איש-יהודי הם לא כ"כ עסוקים כמו שאתה עושה אותם... הם יושבים ומבזבזים את הזמן בכנסת...
    דבר שני רוב החברי כנסת בכלל לא מבינים בנושא הזה ובוודאי שלא בשדקויות של שתי שכונות סמוכות הנקראות באותו שם,
    לדעת מה מתקדם ומה לא? חוץ ממשרד הבינוי והשיכון או ח,כ שמתעניין בכך באופן אישי!
    ואגב גם ממשרד הבינוי והשיכון נמסר שיש עיכוב מצד ראש העיר.
    וגם אם נאמר כדבריך שהם "עסוקים" הם בוודאי עסוקים בדברים אחרים ואין להם את הזמן לברר את העניין לעומק!
    אלא ביררו על קרית גת מערב וכמובן שענו להם שזה מתקדם והיה עכישו מכרזים והולך להיות גם הגרלות אח"כ
    וגם הפיחות תשתיות מתקדם צאוד, וכנראה שרוב חברי הכנסת בכלל לא יודעים שיש שכונה נוספת ליד עם אותו מספר דירות.

    פוסט זה נמחק!
  • עכשיו זה רשמי:
    הממשלה החליטה היום (א') כי משרד השיכון יבחן את הקמת “פלוגות" - עיר חרדית חדשה בהיקף של עד 30 אלף יח"ד. העיר תוקם בצמוד לקריית גת, ועשויה לכלול את השכונות החרדיות החדשות שאמורות היו לקום בה - זאת על מנת למנוע התחרדות של העיר

    מתוך הכתבה:
    ההחלטה גובשה בשיתוף ראש עיריית קריית גת כפיר סוויסה, שמעוניין לשמור על הצביון הלא חרדי של עירו.
    https://www.nadlancenter.co.il/article/13975

    (השאלה האם בפועל זה ימנע את ההתחרדות המואצת שקיית היום בקריית גת בין השכונה הקיימת לשכונות המתוכננות- מדובר על מאות מאות יח''ד שבעליהם עוברים לכרמי גת ונרכשות ע''י זוגות צעירים חרדיים)

  • עכשיו זה רשמי:
    הממשלה החליטה היום (א') כי משרד השיכון יבחן את הקמת “פלוגות" - עיר חרדית חדשה בהיקף של עד 30 אלף יח"ד. העיר תוקם בצמוד לקריית גת, ועשויה לכלול את השכונות החרדיות החדשות שאמורות היו לקום בה - זאת על מנת למנוע התחרדות של העיר

    מתוך הכתבה:
    ההחלטה גובשה בשיתוף ראש עיריית קריית גת כפיר סוויסה, שמעוניין לשמור על הצביון הלא חרדי של עירו.
    https://www.nadlancenter.co.il/article/13975

    (השאלה האם בפועל זה ימנע את ההתחרדות המואצת שקיית היום בקריית גת בין השכונה הקיימת לשכונות המתוכננות- מדובר על מאות מאות יח''ד שבעליהם עוברים לכרמי גת ונרכשות ע''י זוגות צעירים חרדיים)

    @מרים-הורביץ-נכסים לטווח הארוך ה בוודאי ימנע את ההתחרדות, בגלל שאחוז החרדים יהיה קטן משמעותית ולא תהיה לציבור החרדי השפעה, אלא כמו הציבור החרדי בראשון לציון לדוגמא.
    זה בושה וחרפה שנציגי הציבור שותקים על כך, אפילו שהתכנון הראשוני היה שזה כן יהיה בקרית גת,
    אבל ראש העיר שהציבור החרדי העלה אותו מתעמר שוב בחרדים ומונע דיור לחרדים בקרית גת!
    לא רק את מתחם פלוגות אלא גם את השכונה הדרום מערבית
    שתוכננה לחרדים וע"כ בחרו בו כדי שיקדם את זה , אז עכשיו הוא מונע את שיווק השכונה לחרדים,
    אין סוף לכמה אפשר לההתעמר בנו וכולם שותקים! למה?

  • @מרים-הורביץ-נכסים לטווח הארוך ה בוודאי ימנע את ההתחרדות, בגלל שאחוז החרדים יהיה קטן משמעותית ולא תהיה לציבור החרדי השפעה, אלא כמו הציבור החרדי בראשון לציון לדוגמא.
    זה בושה וחרפה שנציגי הציבור שותקים על כך, אפילו שהתכנון הראשוני היה שזה כן יהיה בקרית גת,
    אבל ראש העיר שהציבור החרדי העלה אותו מתעמר שוב בחרדים ומונע דיור לחרדים בקרית גת!
    לא רק את מתחם פלוגות אלא גם את השכונה הדרום מערבית
    שתוכננה לחרדים וע"כ בחרו בו כדי שיקדם את זה , אז עכשיו הוא מונע את שיווק השכונה לחרדים,
    אין סוף לכמה אפשר לההתעמר בנו וכולם שותקים! למה?

    @ניק100 כבודו מסתכל על הדברים כן קרית גת או לא קרית גת
    הנציגות החרדית רואה בעיר חרדית חדשה לגמרי יותר תועלת מצירוף של עוד שכונות חרדיות לקרית גת

  • @ניק100 כבודו מסתכל על הדברים כן קרית גת או לא קרית גת
    הנציגות החרדית רואה בעיר חרדית חדשה לגמרי יותר תועלת מצירוף של עוד שכונות חרדיות לקרית גת

    @ברמיזא זה בדיוק הטעות שלך! הוכח בימים האחרונים שכל התוכניות הגרנדיוזיות להקמת ערים בדרום הארץ כולל כסיף נתקל בהתנגדות של משרד האוצר, ולכן כלל לא בטוח שיהיו ערים חדשות, בפרט שכולנו מודעים לטיב הבירוקרטיה הישראלית,
    שמאריך בשנים רבות את בניית עשרות אלפי יחי"ד, אבל כשמדובר בתילה וכסיף אין אפשרות אחרת כי מדובר באמצע מדבר והן לא סמוכות לאף עיר ברצף ובוודאי לא עם כמות גדולה כ"כ של ציבור חרדי!
    אבל כשמדובר בפלוגות שהיא חציית כביש מקרית גת אפשר לצרף אותה לקרית גת ולקדם אותה לאט לאט אבל בטוח,
    במקום להיכנס לתוך הבירוקרטיה הישראלית המעייפת ויקח עוד יותר מעשור עד לבניית העיר אפשר לקדם אותה כשכונה,
    וזה ילך הרבה יותר מהר,
    ודבר נוסף: יש יותר סיכויים שזה יקודם לנו מכיוון שמדובר רק בשכונה ועוד שכונה... ולא בבניית עיר שיש הרבה סיכויים שלבסוף זה ילקח מאיתנו ע"ע חריש, ולכן בפרט אחרי שיש לנו מילה על ראש העיר צריך לקדם את זה כמה שיותר מהר! ואם בבניית שכונה זה יותר מהר אז זה הרבה יותר עדיף,
    וסתם לידיעתך זה מאוד משפיע על המחירים של הדירות! כרגע המחירים של הדירות בקרית גת מערב גבוהים בגלל המריחת זמן (גם של בכירים חרדים שבגלל אגו עם ראש העיר הקודם הם בעצמם תקעו את השכונות כדי לתקוע את ראש העיר) מה אתה רוצה שיבנו עיר חדשה במחירים של ירושלים (כיום) וזה יקרא בשורה?

  • @ברמיזא זה בדיוק הטעות שלך! הוכח בימים האחרונים שכל התוכניות הגרנדיוזיות להקמת ערים בדרום הארץ כולל כסיף נתקל בהתנגדות של משרד האוצר, ולכן כלל לא בטוח שיהיו ערים חדשות, בפרט שכולנו מודעים לטיב הבירוקרטיה הישראלית,
    שמאריך בשנים רבות את בניית עשרות אלפי יחי"ד, אבל כשמדובר בתילה וכסיף אין אפשרות אחרת כי מדובר באמצע מדבר והן לא סמוכות לאף עיר ברצף ובוודאי לא עם כמות גדולה כ"כ של ציבור חרדי!
    אבל כשמדובר בפלוגות שהיא חציית כביש מקרית גת אפשר לצרף אותה לקרית גת ולקדם אותה לאט לאט אבל בטוח,
    במקום להיכנס לתוך הבירוקרטיה הישראלית המעייפת ויקח עוד יותר מעשור עד לבניית העיר אפשר לקדם אותה כשכונה,
    וזה ילך הרבה יותר מהר,
    ודבר נוסף: יש יותר סיכויים שזה יקודם לנו מכיוון שמדובר רק בשכונה ועוד שכונה... ולא בבניית עיר שיש הרבה סיכויים שלבסוף זה ילקח מאיתנו ע"ע חריש, ולכן בפרט אחרי שיש לנו מילה על ראש העיר צריך לקדם את זה כמה שיותר מהר! ואם בבניית שכונה זה יותר מהר אז זה הרבה יותר עדיף,
    וסתם לידיעתך זה מאוד משפיע על המחירים של הדירות! כרגע המחירים של הדירות בקרית גת מערב גבוהים בגלל המריחת זמן (גם של בכירים חרדים שבגלל אגו עם ראש העיר הקודם הם בעצמם תקעו את השכונות כדי לתקוע את ראש העיר) מה אתה רוצה שיבנו עיר חדשה במחירים של ירושלים (כיום) וזה יקרא בשורה?

    @ברמיזא ולעומת זאת בהר יונה שמדובר בשכונה (ואגב אחרי כן יש עוד שכונות...) וללא הרבה כותרות על בניית עיר חדשה
    זה מתקדם הרבה יותר וגם במחירים זולים בהרבה!
    אז זה השאלה? מה אנחנו רוצים הרבה כותרות על עיר וסיכויים שזה לא ימומש לבסוף או ימומש במחירים שאינם בר השגה,
    או שכונה שאפשר כרגע לשווק אותה במחירם סבירים יחסית בפרט עם מחיר למשתכן, שיכול להיות שכבר לא תהיה רלוונטית בעוד כמה שנים כיתחילו לקדם את העיר החדשה פלוגות.!

  • מה יהיה? תתעוררו! תתעוררו! הציבור החרדי יכול להפסיד כאן שכונה בסדר גודל של העיר ביתר עילית!
    בידינו לעצור את המחטף ע"י דרישה מנציגי הציבור לעצור את המחטף ולשווק את השכונה במכרזים לצביון חרדי.

    @יהודי-רציני צודק לדעתי זה צריך להיות אחד מהדרישות לחברי הכנסת לקראת הבחירות! לפחות בנושא הדיור תטפלו כמו שצריך.

  • @יהודי-רציני צודק לדעתי זה צריך להיות אחד מהדרישות לחברי הכנסת לקראת הבחירות! לפחות בנושא הדיור תטפלו כמו שצריך.

    @ניק100 said:

    זה צריך להיות אחד מהדרישות לחברי הכנסת לקראת הבחירות! לפחות בנושא הדיור תטפלו כמו שצריך.

    זה כבר נהיה "מותרות", בעוה"ר. קודם כל שיסדרו שיוכלו ללמוד תורה ברוגע במדינת היהודים, ללא רדיפת אנשי הרשע.

  • @ניק100 said:

    זה צריך להיות אחד מהדרישות לחברי הכנסת לקראת הבחירות! לפחות בנושא הדיור תטפלו כמו שצריך.

    זה כבר נהיה "מותרות", בעוה"ר. קודם כל שיסדרו שיוכלו ללמוד תורה ברוגע במדינת היהודים, ללא רדיפת אנשי הרשע.

    @מרן-הצדיק זה לא סותר אחד את השני, ברור שהסדרת לומדי התורה יותר חשוב אבל לבסוף צריך שיהיה ללומדי התורה קורת גג!
    ואחרי ביטול מחיר למשתכן (זה כנראה לא יחזור לחרדים) שזה אחד מהגזירות על לומדי התורה צריך לתת מענה לכך,
    והמענה המרכזי שיש כרגע זה בקרית גת מערב! אין עוד עיר בכל הארץ עם אפשרות לבנייה בהיקפים כאלו לציבור החרדי (כולל בבית שמש)

  • @יהודי-רציני צודק לדעתי זה צריך להיות אחד מהדרישות לחברי הכנסת לקראת הבחירות! לפחות בנושא הדיור תטפלו כמו שצריך.

    @ניק100 סתם ככה מעניין מתי נפתח האשכול הזה? לא ראיתי את זה עד עכשיו!

  • חברים כולם פה בוכים על קרית גת, בעוד שבאותו מרחק אנחנו מפספסים ביידים עיר אחרת
    שעוברת מהפכה שקטה, והיא העיר חריש!!
    מדובר בעיר ענקית בסטייל שנפל בעבר מלהיות עיר חרדית אבל עם קצת עבודה טובה אפשר להחזיר את הגלגל ,
    העיר כרגע במצב שאין לה צביון ,לא חילוני לא דתי ולא חרדי, כמות השוכרים שם היא פסיכית ומספר הקונים החרדים הולך וגודל מיום ליום , במקום לנסות לעשות שינויים גדולים של הקמת שכונות\ ערים, אנחנו יכולים לחרד ערים שלמות עם פוטנציאל ענק ...
    מקווה שמישהו יבין זאת .

  • @מרן-הצדיק זה לא סותר אחד את השני, ברור שהסדרת לומדי התורה יותר חשוב אבל לבסוף צריך שיהיה ללומדי התורה קורת גג!
    ואחרי ביטול מחיר למשתכן (זה כנראה לא יחזור לחרדים) שזה אחד מהגזירות על לומדי התורה צריך לתת מענה לכך,
    והמענה המרכזי שיש כרגע זה בקרית גת מערב! אין עוד עיר בכל הארץ עם אפשרות לבנייה בהיקפים כאלו לציבור החרדי (כולל בבית שמש)

    @שלום-ברנר said:

    זה לא סותר אחד את השני, ברור שהסדרת לומדי התורה יותר חשוב אבל לבסוף צריך שיהיה ללומדי התורה קורת גג!
    ואחרי ביטול מחיר למשתכן (זה כנראה לא יחזור לחרדים) שזה אחד מהגזירות על לומדי התורה צריך לתת מענה לכך,
    והמענה המרכזי שיש כרגע זה בקרית גת מערב! אין עוד עיר בכל הארץ עם אפשרות לבנייה בהיקפים כאלו לציבור החרדי (כולל בבית שמש)

    אני לא חולק, מסכים איתך שהם צריכים לעשות, אבל קודם כל שיהיה אפשר לחיות במדינת היהודים כיהודי...

  • חברים כולם פה בוכים על קרית גת, בעוד שבאותו מרחק אנחנו מפספסים ביידים עיר אחרת
    שעוברת מהפכה שקטה, והיא העיר חריש!!
    מדובר בעיר ענקית בסטייל שנפל בעבר מלהיות עיר חרדית אבל עם קצת עבודה טובה אפשר להחזיר את הגלגל ,
    העיר כרגע במצב שאין לה צביון ,לא חילוני לא דתי ולא חרדי, כמות השוכרים שם היא פסיכית ומספר הקונים החרדים הולך וגודל מיום ליום , במקום לנסות לעשות שינויים גדולים של הקמת שכונות\ ערים, אנחנו יכולים לחרד ערים שלמות עם פוטנציאל ענק ...
    מקווה שמישהו יבין זאת .

    פוסט זה נמחק!
  • חברים כולם פה בוכים על קרית גת, בעוד שבאותו מרחק אנחנו מפספסים ביידים עיר אחרת
    שעוברת מהפכה שקטה, והיא העיר חריש!!
    מדובר בעיר ענקית בסטייל שנפל בעבר מלהיות עיר חרדית אבל עם קצת עבודה טובה אפשר להחזיר את הגלגל ,
    העיר כרגע במצב שאין לה צביון ,לא חילוני לא דתי ולא חרדי, כמות השוכרים שם היא פסיכית ומספר הקונים החרדים הולך וגודל מיום ליום , במקום לנסות לעשות שינויים גדולים של הקמת שכונות\ ערים, אנחנו יכולים לחרד ערים שלמות עם פוטנציאל ענק ...
    מקווה שמישהו יבין זאת .

    @ישעיהו said:

    שעוברת מהפכה שקטה, והיא העיר חריש!!

    בהחלט!

  • חברים כולם פה בוכים על קרית גת, בעוד שבאותו מרחק אנחנו מפספסים ביידים עיר אחרת
    שעוברת מהפכה שקטה, והיא העיר חריש!!
    מדובר בעיר ענקית בסטייל שנפל בעבר מלהיות עיר חרדית אבל עם קצת עבודה טובה אפשר להחזיר את הגלגל ,
    העיר כרגע במצב שאין לה צביון ,לא חילוני לא דתי ולא חרדי, כמות השוכרים שם היא פסיכית ומספר הקונים החרדים הולך וגודל מיום ליום , במקום לנסות לעשות שינויים גדולים של הקמת שכונות\ ערים, אנחנו יכולים לחרד ערים שלמות עם פוטנציאל ענק ...
    מקווה שמישהו יבין זאת .

    @ישעיהו זה שתי דברים נפרדים! בחריש העיר יכולה להחרד יותר (לא לגמרי כי יש מגדלים ויש איזור עם ערבים וכו')
    אבל עדיין מדובר על מאות דירות לשנה גם זה לא בטוח כי המחיר יכול לעלות ברגע שתהיה נהירה רצינית ולא של כ40 משפחות,
    כאן מדובר על שכונה בגודל של ביתר ואלעד שאתה יכול לאכלס את זה ב3 שנים רק בציבור החרדי!
    לכן זה משהו הרבה יותר חשוב!
    חוץ מזה שההתחרדות בחריש לא קשורה לנציגי הציבור אלא לציבור מלמטה! בשונה מק"ג מערב שהם כן יכולים לפעול.

  • @ישעיהו זה שתי דברים נפרדים! בחריש העיר יכולה להחרד יותר (לא לגמרי כי יש מגדלים ויש איזור עם ערבים וכו')
    אבל עדיין מדובר על מאות דירות לשנה גם זה לא בטוח כי המחיר יכול לעלות ברגע שתהיה נהירה רצינית ולא של כ40 משפחות,
    כאן מדובר על שכונה בגודל של ביתר ואלעד שאתה יכול לאכלס את זה ב3 שנים רק בציבור החרדי!
    לכן זה משהו הרבה יותר חשוב!
    חוץ מזה שההתחרדות בחריש לא קשורה לנציגי הציבור אלא לציבור מלמטה! בשונה מק"ג מערב שהם כן יכולים לפעול.

    פוסט זה נמחק!
  • @ישעיהו זה שתי דברים נפרדים! בחריש העיר יכולה להחרד יותר (לא לגמרי כי יש מגדלים ויש איזור עם ערבים וכו')
    אבל עדיין מדובר על מאות דירות לשנה גם זה לא בטוח כי המחיר יכול לעלות ברגע שתהיה נהירה רצינית ולא של כ40 משפחות,
    כאן מדובר על שכונה בגודל של ביתר ואלעד שאתה יכול לאכלס את זה ב3 שנים רק בציבור החרדי!
    לכן זה משהו הרבה יותר חשוב!
    חוץ מזה שההתחרדות בחריש לא קשורה לנציגי הציבור אלא לציבור מלמטה! בשונה מק"ג מערב שהם כן יכולים לפעול.

    @ניק100
    האמת שאני נגד כל השיחה של איזה עיר עדיפה וכדו'.
    לדעתי זה לא מועיל, ומי שמחפש דירות צריך לצאת מהמחשב ופשוט לבוא ולראות
    אבל בתור אחד שיודע מקרוב מאוד יש סטיגמות שהם כלל לא נכונות.
    א. אין בכל חריש בנין אחד מעל 8 קומות שהרוב המוחלט הינו 4-5
    ב. מה זה איזור של ערבים? מדובר על 2 משפחות ועוד פחות מ10 שוכרים בכלל העיר. וכן מדובר בחריש הישנה. מי מדבר בכלל על המקום הנ"ל....
    בכל אופן אני חוזר על כך שוב, אל תאמינו לאנשים שכותבים הודעות, לא פה ולא במקום אחר, וגם לא ב"גליונות מיוחדים" שמחולקים בכל מיני מקומות.
    מי שרוצה מקום מגורים טוב שלא יסמוך על בעלי אינטרסים. תשקיעו, תצרו קשר עם קהילות שבאיזורי הפיריפריה ותבואו לראות.
    בהצלחה

נושאים מוצעים


  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    98 צפיות
    מ
    אנחנו מחפשים דירה להשכרה וראינו דירת קבלן בבניין שעבר תמ"א 38 ונוספו לו קומות. איזה דברים כדאי לדעת/לבדוק/לשאול בפגישה? יש פה למישהו נסיון בלשכור דירה ישירות מהקבלן? המתווך אומר שהוא לא מתכנן למכור את הדירה רק להשכיר.
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    208 צפיות
    איש קישא
    תודה לעונים, אכן מבירור שערכתי עושים הארכה בהגיעה הזמן וזה עולה כמה אלפי שקלים, פעם זה היה כל 49 שנים כך שזה היה יותר רלוונטי.... (אגב זה מול רמ"י אך יש מקום בירושלים שזה היה מול גוף אחר ואכן היו שם משפטים כשהחברה לא הסכימה להאריך את החכירה)
  • 3 הצבעות
    20 פוסטים
    1k צפיות
    בית שמשב
    @משהמשה אז עשיתי כהוראתך ושאלתי את הai ולהלן תשובתו: ההשפעה של שדה תעופה על הסביבה הקרובה היא כמעט תמיד דרמטית, וזה מתחלק לשניים: 1. השפעה על מחירי הנדל"ן (הפיתוח הנדל"ני) עליית ביקוש למגורים והשכרה: כשמגיעים אלפי עובדים חדשים לאזור (מהרשות לשדות התעופה, מחברות הלוגיסטיקה, ועובדי משנה), נוצר ביקוש מיידי לפתרונות מגורים. אנשים צריכים איפה לגור קרוב לעבודה. לגבי מגורים:* מחירי השכירות והמכירה של דירות בנתיבות, רהט והיישובים הסמוכים צפויים לעלות, כי האזור הופך מ"פריפריה" רחוקה ל"מרכז תעסוקתי" חדש. עסקים:* גם מחירי השכירות למשרדים, חנויות ושירותים (מספרות, בתי קפה, מוסכים) יעלו בגלל הגידול בכוח הקנייה המקומי. השפעה שלילית (אזורים קרובים מדי): אם כי זה פחות כלכלי ויותר איכות חיים (שמשפיעה גם על המחיר), אזורים הצמודים ישירות למסלולי ההמראה או הנחיתה עלולים לסבול מרעש מטוסים חזק. במקרה כזה, ערך הנכסים הצמודים ממש למתחם עלול דווקא לרדת, והפיתוח יתרכז קצת יותר רחוק או באזורים שמיועדים לתעשייה. 2. פיתוח התשתיות הציבוריות שדה תעופה גדול מחייב חיזוק דרמטי של כל התשתיות סביבו, וזהו יתרון עצום לתושבים הקיימים: כבישים וגישה: כדי לתמוך בתנועת עובדים ונוסעים, הממשלה והרשויות המקומיות חייבות להשקיע בשיפור דרכי הגישה: הרחבת כבישים, בניית מחלפים חדשים (כמו המחלף שיהיה לשדה עצמו), וחיבור לכבישים ראשיים (כביש 6, כביש 40 וכדומה).
  • 3 הצבעות
    13 פוסטים
    925 צפיות
    א
    @ניק200 כתב בערים חרדיות חדשות מתוכננות בדרום: @ניק100 אל המחירים כבר לא זולים, עכשיו פורסם שדירת 5 חדרים תעלה 2.22! מחיר לא זול בכלל! אבל אולי המחירים ירדו במשך הזמן בגלל שלא יהיה לזה ביקוש! או שהם ימכרו את הדירות לדתיים אפילו ברמה ה' אפשר לקנות 5 חדרים ב2.2 מיליון צריך גם לקחת בחשבון גם אפשרות של ירידת מחירים נוספת ברמה ד'
  • 0 הצבעות
    28 פוסטים
    1k צפיות
    ש
    @סומכוס אָמַר רַבִּי יוֹחָנָן: מִי שֶׁהִנִּיחַ לוֹ אָבִיו מָעוֹת הַרְבֵּה, וְרוֹצֶה לְאַבְּדָן… וְיִשְׂכֹּר פּוֹעֲלִים וְאַל יֵשֵׁב עִמָּהֶם. זה נכון גם על מפקח בניה גם הוא צריך לדעת שיש מישהו שבודק אותו