גילוי נאות! אני בור ועם הארץ בענייני השקעות.
ובכל זאת בא לי לשאול שאלה.
ראיתי פעם ב'פרוג',
שקיים סוג של השקעה בסנופי,
שמושקע רק בחלקים סולידיים כמו קוקה קולה,
וכן בחברות שלא רואים בהם ירידות ותנודות (סטיית תקן נמוך, שארפ גבוה),
ובכל זאת יש להם תשואה דומה לסנופי של 12 אחוזים ממוצע לשנה.
מישהו העיר שם בפרוג, שאם הדברים נכונים,
ניתן למנף את הקרן הזה באמצעות הלוואה בלי לפחד משחיקה.
ראיתי שם גם ש'מקצועי בלבד' התנגד(ה) לרעיון,
אך לא נתנ(ה) הסבר להתנגדות.
אולי יש כאן מישהו שיודע או חשב על הרעיון ויחכים אותנו.