דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • תגיות
  • פופולרי
  • נושאים נבחרים
  • כל המאמרים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
עיצובים
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר

הפורום הכלכלי החרדי הראשון

י

ירושלמים

@ירושלמים
אודות
פוסטים
1
נושאים
0
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
2

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • התשואה המטורפת שאף אחד לא מסביר - למה פימי לא סותרת כלום!
    י ירושלמים

    גילוי נאות! אני בור ועם הארץ בענייני השקעות.

    ובכל זאת בא לי לשאול שאלה.

    ראיתי פעם ב'פרוג',
    שקיים סוג של השקעה בסנופי,
    שמושקע רק בחלקים סולידיים כמו קוקה קולה,
    וכן בחברות שלא רואים בהם ירידות ותנודות (סטיית תקן נמוך, שארפ גבוה),
    ובכל זאת יש להם תשואה דומה לסנופי של 12 אחוזים ממוצע לשנה.

    מישהו העיר שם בפרוג, שאם הדברים נכונים,
    ניתן למנף את הקרן הזה באמצעות הלוואה בלי לפחד משחיקה.

    ראיתי שם גם ש'מקצועי בלבד' התנגד(ה) לרעיון,
    אך לא נתנ(ה) הסבר להתנגדות.

    אולי יש כאן מישהו שיודע או חשב על הרעיון ויחכים אותנו.

    שוק ההון והשקעות כל המאמרים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • תגיות
  • פופולרי
  • נושאים נבחרים
  • כל המאמרים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום